APO wrote:KIA CEED 1,6 CRDi - 90 CP
Acumulatorul original Solite 54-26GL - 12V, 68Ah, 600A (252x175x220), a intrat in anul 7 de functionare dar se pare ca da semne de oboseala. Cand este frig afara porneste mai greu, dar inca din prima cheie. Oricum nu cred ca mai pot trece iarna asta cu el. Unii spun ca ar putea fi si de la bujiile incandescente (o sa vad dupa ce schimb bateria
)
[...]
Fiabilitate maxima !
Da, sunt de aceeasi parere: fiabilitate maxima cel putin in ceea ce priveste bateria (nu ca in alte privinte as fi avut probleme, exceptand bieletele antiruliu).
Acumulatorul meu (tot original
) de 45 de mAh a implinit 6 ani si... 2 saptamani.
Anul trecut si mie mi s-a parut ca da semne de oboseala, numai ca am insistat... si am castigat.
Acum sunt hotarat: pana nu "crapa", nu-l schimb!
Cat despre acumulatorii cu borne inverse, am si eu o intrebare: nu se poate monta o baterie normala invers? e obligatoriu sa fie bornele inverse?
Nu aruncati cu pietre, ca nu ma pricep iar in eventualitatea in care ma lasa totusi "originalu'", as vrea sa stiu si acest mic detaliu.