Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Locked
panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by panzer »

bloggerx2013 wrote:
panzer wrote: 2012 - Mazda 3 Second Generation face lift.
2012 - Ceed second generation.
Comparam asa, nu inteleg care e greseala??? E acelasi an!

Nu e nici o greseala. Doar ca Ceed 2 n-a facut aceeasi impresie nici printre noi; nu la fel ca Ceed 1. Plus pretul in plus. Nici la test drive cu Ceed 2 nu prea ne-am ingramadit.
Sunt prea putini care s-au gandit la Ceed 2 cand discuta pe aici. Majoritatea vor discuta prin prisma Ceed 1.

Eu judecand Ceed 1 FL vandut cu 11800 anul trecut si 7 ani garantie din bara in bara - nu as lua nimic altceva in considerare. Mai ales Mazda.

Daca as vrea o noua compacta fix cum am mai spus:
- criteriul buget: noul i30 sau Logan MCV Diesel noua. Depinde de starea de spirit.
- criteriul performanta: noul Civic.
bloggerx2013 wrote: Nu era Golf 7 pe 1 noiembrie cand am luat Mazda. Am comparat cu Focus. Oricum, cine e dispus acum sa dea pretul de Golf 7 poate sa isi ia linist o masina din clasa superioara.
Nu cred ca e cazul sa te cramponezi in generatii, conteaza cat de buna e masina, nu ca e generatia 7 de Golf, 3 de Focus si 2 de Mazda3

Nu e chiar asa. Sunt diferente majore intre generatii. Cea mai mare am simtit-o la Civic (care este pe lista scurta la mine pe viitor - daca castig la loto). Generatia noua nu are nimic in comun cu cea veche, decat numele si motorul aspirat de 1.8 pe care astia de la Honda cred ca il vor produce si in 2030. Cea veche era sport, suspensie tare, asta noua e mult mai echilibrata.

Ca idee (ca este destul de lung postul deja si am cam luat-o pe aratura toti) de ce te cramponezi atat de ce cred toti ceilalti? Felicitari pentru achizitie. Ramai printre noi - mai discutam de masinile pe care le indragim. Poate vii si la o intalnire si sa pipaim si noi Mazda.

Doar sa nu mai pornesti un alt topic Benzina vs Diesel vs GPL. :mrgreen:

bloggerx2013
Posts: 231
Joined: 28 Feb 2013, 20:19
Auto: Mazda 3 2012,Kia Ceed 1.4 2007

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by bloggerx2013 »

Multumim pentru raspunsul foarte echilibrat unde aduci in discutie informatie utila despre Civic.

Pretul mare a lui Civic(20000e) este justificat cand compari cu i30 baza(13000)?

PS Benzina!
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]click here[/url]

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by Ogy »

La urmatorul post va injur daca imi rastalmaciti vorbele. Eu am dat linkul cu masina pentru doua puncte:
1. Sa vada lumea ce comentezi si pe acolo
2. Sa-ti dai seama de unde mi-am dat seama ca tu esti.
Fa un versus pe benzina-motorina. Acolo o sa stau pana la sfarsit.
Parca spuneai ca masina ta a costat 14k. Acum 14, 8k.... :))
Sunt curios ce masina de buget o sa bage aia la top-gear sezonul viitor.
Vrei sa se aseze masina bine pe sosea, testeaza ceva de la a6 in sus...
Pe unde circuli cu masina aia de prinzi atatea drumuri virajate si libere?
Eu ca si alti colegi te-am invitat la un testdrive. Printr-un post nu am ce sa-ti demonstrez. Citeste ce scrie in post nu o mai da pe aratura.
Alegeti tu o curba si filmeaza-te cand o parcurgi cu masina la limita ( din interior sa se vada bordul cu kilometrajul si pasajul de drum- din exterior sa filmeze cineva masina la iesirea din curba in acelasi timp).
Daca vrei iti aleg eu o curba unde am deja un clasament din care au iesit cu bine doar cateva. Te bagi?
Ps: mai lasa forumul si mai circula si cu masina aia...

bloggerx2013
Posts: 231
Joined: 28 Feb 2013, 20:19
Auto: Mazda 3 2012,Kia Ceed 1.4 2007

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by bloggerx2013 »

Sunt mai multe tipuri de oameni:
1cei care iau o masina dupa dotari(eu leam zis nimicuri si imi cer scuze pt asta)
2cei care iau masina cu cel mai puternic motor(nu am nici o problema cu acestia)
3cei care iau o masina pentru ca le place cel mai mult cum arata(e subiectiv pt fiecare)
4cei care iau o masina pt ca asa are vecinul, sau a auzit ca e buna - anumite marci, nu dam nume
5cei care vor cea mai spatioasa masina
6cei care iau o masina dupa feeling la volan
7cei care iau o masina dupa test-drive cu mai multe amsini si au posibilitatea sa aleaga achizitia din mai multe modele dupa ce au analizat toate datele.
8cei care iau cea mai ieftina masina
9cei care au atatia bani incat pot sa aleaga cea mai scumpa masina fara ai interesa orice comparatie
10cei care nu vor sa aiba o masina comuna/de masa.

Poate nu ati inteles dar nu am ales masina dupa 1,2,8 ci dupa 6,7. Cum pentru fiecare om aceste numere au alta prioritate, fiecare poate sa aleaga orice. Daca mias fi luat masina dupa 3 si 5 mias fi luat un i30 CW, dar 6 avea de suferit.
Ogy wrote: Parca spuneai ca masina ta a costat 14k. Acum 14, 8k.... :))
Unde am zis ca a costat 14k ? :)
Comparatia de la inceput era ca sa va faceti o idee de costuri de achizitie Ceed vs Mazda.
Ogy wrote: Vrei sa se aseze masina bine pe sosea, testeaza ceva de la a6 in sus...
Sigur nu ne referim la acelasi lucru. Eu ma refer la masini care se aseaza bine pe drum si curbe cum ar fi: un seria 1 sau 3, Miata, Gti, ST .... nu balene
Ogy wrote: Pe unde circuli cu masina aia de prinzi atatea drumuri virajate si libere?
Am mai zis, momentan Cheia si prin Bucovina(E58). Astept vara sa fac si Transalpina si Transfagarasan. Astea mi se par cele mai frumoase.
Ogy wrote: Alegeti tu o curba si filmeaza-te cand o parcurgi cu masina la limita ( din interior sa se vada bordul cu kilometrajul si pasajul de drum- din exterior sa filmeze cineva masina la iesirea din curba in acelasi timp).
Daca vrei iti aleg eu o curba unde am deja un clasament din care au iesit cu bine doar cateva. Te bagi?
Nu sunt teribilist.
Ogy wrote: Ps: mai lasa forumul si mai circula si cu masina aia...
De acord, acum ca s-a topit zapada ca o sa incep.

Eu va invit sa conduceti o Mazda la un dealer, nu sa ma credeti pe cuvant pentru ce am spus.

Imi cer scuze daca am ranit orgolii fiind pe un forum Kia, dar defapt vroiam sa fie o prezentare constructiva de idei si sa nu ajungem sa comparam mere cu pere, apoi cu alte tipuri de fructe.
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]click here[/url]

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by Ogy »

Sigur nu ne referim la acelasi lucru. Eu ma refer la masini care se aseaza bine pe drum si curbe cum ar fi: un seria 1 sau 3, Miata, Gti, ST .... nu balene
Balenele alea crede-ma ca stau foarte bine si pe curbe si pe drum...ca sa nu mai vorbesc despre confort.
Refacem un test: eu pun o bancnota de 500e pe bordul unui a6 allroad. Eu aleg drumul (o sa fie prin Bucuresti) daca tu te ridici din locul din dreapta sa apuci hartia pana cand masina atinge 200km/h, E A TA. Te bagi? :)
daca nu, atunci mai acumuleaza ceva km si dupa vorbim despre balene si ce stiu ele sa faca.
Un alt exemplu prezentat mai demult pe la top-gear parca. In ograda porsche... suvul vreo 2 tone 911 putin peste o tona parca (masa). Diferente 0 la demaraj , stabilitate etc.
Am gasit si un clip pentru exemplul asta cu balenele...
http://www.youtube.com/watch?v=QYZart5XXUo
Inca o portie de balene:
http://www.youtube.com/watch?v=hpk0jcjC2SI
si alte balene:
http://www.youtube.com/watch?v=oT0r6xQJU_4
mai frunzareste si tu.

Am mai zis, momentan Cheia si prin Bucovina(E58). Astept vara sa fac si Transalpina si Transfagarasan. Astea mi se par cele mai frumoase.
Asta nu inteleg. Zici in posturile anterioare cum STA o masina pe curbe si tu imi zici acum ca faci o data pe an nu stiu ce trasee ca ti se par mai frumoase?
Am facut si eu in 2008 Transfagarasanul pentru priveliste. In 2009 cand am plecat de la Balea Lac nu a mai facut nimeni de pe traseu vreo poza. Nu a fost un vis si nici nu a mai contat peisajul.... :)
Nu am de ce sa fac vreun testdrive cu vreunul din modelele expuse de tine pentru simplul motiv ca nu sunt pe gustul meu si vreau o clasa mai mare! Asteptam lozul castigator.....

bloggerx2013
Posts: 231
Joined: 28 Feb 2013, 20:19
Auto: Mazda 3 2012,Kia Ceed 1.4 2007

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by bloggerx2013 »

Clasa mai mare expusa de tine e foarte confortabila, pui motoare foarte puternice in discutie, preturi si de pana la 10 ori mai mari dar daca ne referim la capitolul FUN DRIVE un seria 1 cu 3l, ST, GTI MX5 3MPS si altele sunt suficiente, poate chiar mai bune pe alocuri, pt o experienta sportiva si nu sunt dream-car ca bani. Sa ne uitam ce timpi fac toate masinile astea pe Nurburgring, apoi sa comparam si preturile.

Eu zic sa astepti lozul si sa visezi in continuare pentru ca comparatiile astea nu isi au locul aici, pe forum kia si mai ales cand vorbesti de masini de sub 20000e.
Ai dreptate, dar comparatia a iesit mult pe aratura din context proCeed vs Mazda3 nu?
Strugurii E acri si cand nu mai avem argumente: o dam cu A6 si alte balene de lux, bancnote de 500e, curbe periculoase si altele... Hai sa revenim pe pamant si sa nu mai fim asa...

Cand discutia o sa fie mai constructiva o sa revin cu comentarii.
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]click here[/url]

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by panzer »

bloggerx2013 wrote:Pretul mare a lui Civic(20000e) este justificat cand compari cu i30 baza(13000)?
PS Benzina!
Nu e ala pretul la Civic. Gasesti in Germania ex demo la preturi decente, e drept ca doar versiunile de super top (unele la noi nici nu le-au adus). Astia de la Honda Trading (importatorul) au luat-o razna cu preturile.

Eu am facut test drive in aceeasi zi cu i30, vechiul Civic si FL de la Accord. (eram prin zona - si trebuia sa omor o zi intreaga). Am mai spus-o: toti ridica in slavi directia de la i30 2nd generation. Eu unul m-am simtit mai bine in Ceed-ul vechi cu care am plecat acasa. Dar e degustibus. Noul i30 e o masina corecta, decenta. Cum era si Ceed 1.

Civic e cea mai faina din toate. Chiar si cu 1.8 aspirat. Daca bagi piciorul in el si nu te uiti la consum, e chiar altceva. La fel si Accord-ul 2.0 benzina. Daca te uiti la preturile de la noi mai bine iei Accord-ul 2.0 decat Civic-ul 1.8 totusi. Diferenta e foarte mica.

Un alt lucru rar spus la compacte: Pachetul de drumuri grele strica Octavia. Un prieten mi-a demonstrat-o chiar. A mea are pachet drumuri grele, scut, e un pic inaltata. Dar "aluneca"! Nu stiu cum sa descriu exact: pe drumul Buzau - Covasna (pe la Siriu) este o portiune super: la Ciuta: pe a mea era sa o scap in decor. Masina are inertie, franele nu tin atat de bine, si mi-a alunecat spre dreapta. M-am dat jos si am refacut drumul cu cea fara drumuri grele. Poate am fost si un pic mai precaut (ca nu era masina mea) dar s-a asezat mai bine pe curba, n-am mai avut senzatia ca face ce vrea ea. Aviz amatorilor.

De cand cu criza asta mi-a mai intrat o idee in cap. Mi-a spus-o un sef evreu acum vreo 10 ani, dar cine a avut urechi sa asculte!!! Cand e vorba de masina FARA BANCA. [-X Am avut leasing pe Ceed si rate pe Octavia. Cumulate costurile sunt enorme. Peste 35% din valoarea masinii (incluzand preturile mari la Casco dupa anul 2) la finantare pe 3 ani. La finantare pe 5 ani e rupere. Asa ca o sa iau doar masinile pe care mi le permit cu banii jos. Chit ca e Logan pe benzina. E buna si criza asta la ceva. Ne educa intr-un spiritul rationalitatii.

bloggerx2013
Posts: 231
Joined: 28 Feb 2013, 20:19
Auto: Mazda 3 2012,Kia Ceed 1.4 2007

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by bloggerx2013 »

panzer wrote:Am mai spus-o: toti ridica in slavi directia de la i30 2nd generation. Eu unul m-am simtit mai bine in Ceed-ul vechi cu care am plecat acasa. Dar e degustibus. Noul i30 e o masina corecta, decenta. Cum era si Ceed 1.
Am mai zis si eu pe acest thread ca directia de la noul Ceed sau noul i30 este "stricata" fata de directia de pe Ceed 1. O fi de gust cand dai de volan iar apoi dupa un timp sesizabil pleaca si masina pe directia aia? Raspunsul fizic e intarziat. Feedback nu exista. Nu mi se pare intuitiva si nici nu e directie de masina sport. Directia de pe Mazda chiar e alta clasa: control, feedback, precizie. La noul i30 am observat ca elementele de caroserie nu erau aliniate corect pe toate masinile de demo/test-drive. Tolerantele sunt ca la Ceed 1, dar asamblarea exemplara lipseste. La noul Ceed nu am vazut problema asta. La i30 ma deranjeaza tare montantii A ce imi reduc foarte mult vizibilitatea.
panzer wrote: Civic e cea mai faina din toate. Chiar si cu 1.8 aspirat. Daca bagi piciorul in el si nu te uiti la consum, e chiar altceva. La fel si Accord-ul 2.0 benzina.
Poate daca conduci o sa conduci o Mazda, poti sa largesti comparatiile. Nu am condus 1.8, 2.0 de Honda. Si eu sunt "impresionat" pozitiv de motorul de 1.6 de pe Mazda in comparatie cu restul de motoare testate de mine.
panzer wrote: Daca te uiti la preturile de la noi mai bine iei Accord-ul 2.0 decat Civic-ul 1.8 totusi. Diferenta e foarte mica.
Tocmai de asta eu nu m-as uita la Civic in clasa compacta si as merge pe ceva mai ieftin. Daca as avea 20000e cred ca sunt variante mai bune din clasa superioara si as mai pune ceva bani sa merg pe un Accord daca imi doresc o Honda. Din pacate o Mazda 3 cu 2.0 sare de 19000e cu tot cu reduceri si nu as fi facut saltul financiar(4000e) pt motorizare si niste dotari in plus.
panzer wrote: Un alt lucru rar spus la compacte: Pachetul de drumuri grele strica Octavia.
O masina mai joasa e mai stabila la viteze mari si in viraje. Daca tu inalti o masina ii ridici centrul de greutate si o faci si mai putin aerodinamica.
panzer wrote: Cand e vorba de masina FARA BANCA.
De acord. Am si alte prioritati si am vrut o masina noua pe care sa o tin mai multi ani. Ma intreba cineva de aici de ce nu am luat 2L. Este o diferenta de costuri curente si eu nu simt nevoie asa mare de 2L. Cand am pus in balanta nu am luat 2L in considerare sau nivelul urmator de dotare. Sunt adeptul unei masini cu dotarea de baza + cateva chestii. Orice alte dotari cresc valoarea de baza inutil de mult.
Mai am foarte putin de platit la Mazda3 si nu am vrut sa ma imprumut mai mult pentru ceva de 20-30000e.
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]click here[/url]

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by panzer »

Nu mai dam quote daca vorbim numai noi doi. :)

E o vraiste si in capul meu referitor la urmatoarea masina. Eu am nevoie de a 3a masina. Pot sa pastrez Ceedul eu (pe care il conduc zilnic) si sa cumpar un Logan. As putea sa iau ceva mai bun pentru mine si sa ii dau Ceedul lu tata. De aceea tot oscilez de la Logan la Civic sau cand e mai mult soare afara si sunt mai optimist chiar Accord. Oricum ar fi toate masinile fac 50-60 km in zilele lucratoare (si mai deloc in weekend) deci si costul per km conteaza mult. Surprinzator de mult, inca nu se justifica diesel-ul.

Daca aveam discutia asta anul trecut luam Ceed 1 FL si incheiam balciul. Fata de Logan macar are 5 stele iar confortul este complet altul. Acum cel mai apropiat este i30 2. Care nu imi place. :evil: Ideal ar fi sa gasesc un Ceed 1 FL 2011-2012 second hand in conditii foarte bune, dar s-au vandut putine si sunt prea noi ca oamenii sa renunte la ele asa de repede.

Daca ai 20000 si vrei in clasa D - incepe fix acelasi balci. Mai ieftine i40, Laguna. Mondeo e f vechi ca generatie, Accord-ul e de luat in calcul, Superb-ul e tot skoda, Passat e prea scumpa pt cat face, A4 s-a scumpit, BMW si Mercedes n-ai bani de revizie, in plus iarna e jale cu ele. Insignia arata bine, dar e plictisitoare. Toyota nici macar nu arata bine, dar are un rafinament aparte. Ia te uita a mai ramas Mazda 6. :mrgreen: :oops:

Drumuri grele: nu e problema de inaltime. Am mers cu SUVuri care se lipeau mai bine de asfalt. Cielo era de asemnea mai inalt decat Megane 1, dar statea pe asfalt. Pe cand megane-ul parca era balerina. (am trecut de la cielo la megane 1 le stiu foarte bine pe amandoua). E din modul in care e setata suspensia. Am o vaga impresie ca pachetul asta drumuri grele e o inventie de marketing. Ei fac masinile si le testeaza cu suspensie normala. Pentru cei cu drumuri de safari (ca noi) au schimbat amortizoarele si nu s-au obosit sa le mai testeze suficiet. Ei nici motoarele nu au timp sa le testeze suficient - sunt prea ocupati sa bage cat mai multe gatget-uri pe masina. Suspensia si Motorul sunt doar accesorii.

Acum vad ca din ce in ce mai multi pun Start Stop in standard. Sa auzi balci pe forumuri peste vreun an. Doar nu crede cineva ca pe asta l-au testat. :evil:

bloggerx2013
Posts: 231
Joined: 28 Feb 2013, 20:19
Auto: Mazda 3 2012,Kia Ceed 1.4 2007

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by bloggerx2013 »

La Start Stop o sa fie probleme cu bateria 2, cu computerul pe partea de logica si altele. Deja am auzit probleme cu bateria 2 si partea de logica pe forum Mazda. Dar asta se intampla cu orice sistem ce e in plus sau e prea nou si nu a fost folosit in masa. Se pare ca exista o economie de combustibil suficient de mare cat sa poti acoperi costurile. In plus, nu cred ca pornirile repetate fac bine motorului :) Poti deactiva sistemul daca ti se pare ca nu mergi in regim optim, adica opresti prea putin timp.
La Octavia sigur ai dreptate, masina nu a fost testata cu suspensia asa inalta si se comporta mai rau ca un SUV. Am mers si eu ca pasager si mi s-a parut ca avea un ruliu ciudat.
Nu pornim un versus contra diesel dar vad multe probleme la diesel dupa un numar de km, ce nu exista la benzina aspirata. Cine ruleaza in oras cu drumuri scurte nu o sa vada un consum prea mic si nici nu face bine la motor. La diferenta de pret de achizitie, costuri de intretinere si consum trebuie sa mergi mai mult de 15000km/an sa renteze financiar. Pentru mine un diesel nu e elastic si are un lag ca orice motor turbo, altii apreciaza cuplul pentru mersul bara la bara.

PS Aseara am vazut prima Optima parcata in cartier(alba). Am mai vazut si un Rapid. Optima e imensa pe langa Rapid, iar de design nu mai vorbim. Design la Rapid mi s-a parut mai wow la prima vedere, dar acum e expirat. Eu as merge fara sa ma mai gandesc pe Mazda 6, daca as lua din clasa D. E cel mai nou model, greutate redusa, design, statut, masina sportiva.
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]click here[/url]

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by quelloo »

rapidu e in clasa cu loganu nu are legatura cu mazda 6 sau optima.
avand in vedere ca dieselu a ajuns sa coste mai mult ca benzina (de ceva vreme chiar) trebuie sa faci minim 20000 km/an sa renteze financiar (si sa amortizezi in 5 ani diferenta la achizitie) diferenta la intretinere nu exista (sau nu e de mentionat) avand in vedere ca intervalele de service la diesel sunt mai mari (cel putin la ceed) (asta in cazul ca ti-ai luat diesel si faci minim 20000 pe an)

PS: baga si un topic benziva Vs diesel ca am chef de vorba :)
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

bloggerx2013
Posts: 231
Joined: 28 Feb 2013, 20:19
Auto: Mazda 3 2012,Kia Ceed 1.4 2007

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by bloggerx2013 »

Nope, baga tu un versus de asta :D

Nu am zis ca Rapid e in clasa cu Optima.... am zis ca e mult mai mic :D
Rapid e ca dimensiuni intre o Fabia si o compacta(cum ar fi fosta Octavia). Acum Octavia a ajuns la clasa D cu dimensiunile daca nu ma insel.
Rapid = noul Logan = 301 = C-Elisee = sedan sub-compact low-cost
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]click here[/url]

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by panzer »

Ia uita-te ce preturi are Rapid sa vezi cat de sub-compacta de buget este: incepe de la 11700 euro cu motor de 75 de cai.

bloggerx2013
Posts: 231
Joined: 28 Feb 2013, 20:19
Auto: Mazda 3 2012,Kia Ceed 1.4 2007

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by bloggerx2013 »

Dar are si oferta la 14500e cu 1.6 TDI si dotari de tip climatronic...
Iar o compacta diesel din zilele noastre costa mai bine de atat...
Oricum E Skoda si merita sa dai oricat ! :^o
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]click here[/url]

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Kia Ceed 2 2012 vs Mazda 3 2012 vs altele

Post by eugenflorinmanea »

E o oferta acum destul de interesanta la Jetta 1.6 diesel 13,600 EUR+TVA.
Skoda Octavia asta noua e f faina- dar preturile le-au dus cam prea sus pentru marca ce se vrea low costul lui VW.
Am mers cu o Skoda Superb 2008 full option adusa din Germania.3.0 diesel cutie automata.
Masina avea 380,000 km si se prezenta pur si simplu...perfect. Nu tu greierasi nu tu roasa pielea...ziceai ca e noua- asta in conditiile unui spatiu interior pur si simplu IMENS si un portbagaj tot la fel.
Mi a placut f mult masinuta.
SAAB 9-5

Locked

Return to “Versus”