Negrutza

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
User avatar
kTL
Posts: 377
Joined: 10 Apr 2011, 22:14
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Negrutza

Post by kTL »

uitasem sa iti spun Gabi.. imi disparuse antena si m-am gandit sa o imprumut pe a ta :D... sper sa nu te superi.. promit ca o returnez.. asta daca nu liciteaza nimeni la ea pe okazii :)).. iti vine sa crezi sau nu sunt foarte multi care fura antenele de la masini pentru a le vinde.. din ce stiam o astfel de antena e undeva la 200Ron la reprezentanta :)

I-ai mai dat si tu sa ii sara praful putin?.. adica ce viteze ai mai atins ? :) eu azi iar am atins 190 pe autostrada.. beleeaa nu alta :D
Kia Cee'd 1.4 GSL MT 109CP
[b]ODO:[/b] 75.000+ KM

Kia Rio facelift 1.2 GSL MT 85CP
[b]ODO:[/b] 14.000+ KM

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Negrutza

Post by GabiA »

Traseul pe Bucium este destul de virajat, dar este posibil sa atingi si 140+. Eu m-am limitat la treptele 2-3 si maxim 100 [-o<
kTL, sa inteleg ca lucrezi la antene :D Zi-i lu' Motanu Felix ca Antena 4 e a mea!
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

User avatar
kTL
Posts: 377
Joined: 10 Apr 2011, 22:14
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Negrutza

Post by kTL »

ehh :)) sa speram ca voi lucra macar la vreuna din Antene ca femeie de servici dp facultate :D... ca la ce trai avem in Romanica noastra doar la asta te poti astepta :) cauta pe internet sau in Hypermarketuri.. ai sa gasesti antene bunicele la preturi acceptabile :) nu de alta dar fara antena parca n-ar avea par in cap masinuta :D
Kia Cee'd 1.4 GSL MT 109CP
[b]ODO:[/b] 75.000+ KM

Kia Rio facelift 1.2 GSL MT 85CP
[b]ODO:[/b] 14.000+ KM

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Negrutza

Post by GabiA »

Pastrez banii de antene pt ceva tzoale de cauciuc. Cele din material textil pe care le am de la vechiul proprietar sunt mai mult de forma. Am cateva urme de zgura de la tenis prin masina [-X

Desi pana si gigel de la benzinarie a remacat: Domnu, domnu, va lipseste antena(pardon, un motz) #-o Eu oricum nu ascult radio. Armin van buuren rullz si in general trance.
Ce-a mai ramas din antena seamana mai mult cu o aripioara de rechin. Sper sa nu confunde nimeni kiutza mea neagra cu un bmw si sa isi mai achizitioneze cine stie ce "accesoriu".
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

User avatar
kTL
Posts: 377
Joined: 10 Apr 2011, 22:14
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Negrutza

Post by kTL »

atunci cauta un surub cu capat de plastic ceva cat sa scapi de golul ala ramas.. ar fi pacat sa ti se umple orificiul ala cu fel si fel de porcarii :)
Kia Cee'd 1.4 GSL MT 109CP
[b]ODO:[/b] 75.000+ KM

Kia Rio facelift 1.2 GSL MT 85CP
[b]ODO:[/b] 14.000+ KM

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Negrutza

Post by GabiA »

Ajutati-ma cu ceva. Am observat azi ca displayul central, chiar si dupa ce am incuiat masina, imi afiseaza temperatura de afara si faptul ca toate usile sunt inchise :shock: Este normal asa? Sau eu de abia acum am observat. Ma gandesc totusi sa nu consume bateria :?
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

User avatar
kTL
Posts: 377
Joined: 10 Apr 2011, 22:14
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Negrutza

Post by kTL »

chill down.. e normal :D eu in locul lor as fi lasat ora.. macar se mai uitau trecatorii :))
Kia Cee'd 1.4 GSL MT 109CP
[b]ODO:[/b] 75.000+ KM

Kia Rio facelift 1.2 GSL MT 85CP
[b]ODO:[/b] 14.000+ KM

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Negrutza

Post by GabiA »

Ehehe, sa mai scriu cate ceva despre masinutza mea.
A trecut prima revizie de cand este in "ograda" mea la ~66000 km, schimbat filtre, ulei. Cost 560 ron.
Cel mai important am schimbat pe garantie coloana de directie si cateva bucse/bielete pe fatza, spate + o bucsa de la caseta de directie. Rezultatul: am scapat de scartzaiala din volan la viraj stanga + orice alt zgomot suspect volan/suspensie/articulatie.
Sunt super incantat, masina se comporta acum impecabil!
Thanks Trendo Iasi! =D>
Pentru ca se apropie iarna am mai achizitionat covorase de cauciuc si tavita portbagaj de la Rimini Timisoara.
Am aproape 6000 km cu masinutza. The story continues :D
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

User avatar
apachioara
nicicum
Posts: 421
Joined: 24 May 2007, 22:11
Auto:
Location: Cluj Napoca
Contact:

Re: Negrutza

Post by apachioara »

Gabi, pentru bucsa de la caseta de directie a trebuit sa lasi masina in service pentru mai multe zile? Intreb deoarece am si eu ceva probleme cu caseta de directie si trebuie sa las masina in service, pt aprox. 1 saptamana :(
cee'd 1.4gsl Ltd. Ed. Pewter Beige CJ-56-GUG
http://picasaweb.google.com/apachioara2/CeedU

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Negrutza

Post by GabiA »

@apachioara, masina a stat cam 6 ore in service si au schimbat destul de multe. Bucsa respectiva valoareaza foarte putin, in jur de 15 lei
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Negrutza

Post by GabiA »

Atasat este consumul pe 80 km extraurban dupa ce am trecut la cauciucurile de iarna(mai inguste!!!), noaptea fara a depasi 110 si rar 120 sau 140. Vreau sa zic ca masinutza este si mai sprintena;)
Am vreo doua pasarele acum:
1) Vreau ca atunci cand deschid portierele fata sa se lumineze acele romburi reflectorizante :d Este posibil oare?
2) Vreau sa inbunatatesc claritatea/nivelul de bass a boxelor la volum scazut/mediu. Este suficienta schimbarea boxelor spate sau tre si un wof + statie? NU vreau sa investesc prea mult in chestia asta(max 3 mil)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Negrutza

Post by GabiA »

A mai trecut un an de cand masinutza este in posesia mea

Ce s-a mai intamplat in acest timp:
- o revizie cu toate cele inclusiv filtru benzina si filtru aer rezervor
- un ITP trecut cu brio =D>
- a fost schimbata pe garantie antena de la imobilizator(aleator nu mai recunostea cheia).
- s-a mai incercat, de data asta fara succes, rezolvarea problemei cu blocarea clapetei de dirijare a aerului. Cei din service nu i-au dat de capat dupa 4 incercari si am renuntat pentru ca nu face foarte des si se deblocheaza singura destul de usor(uneori dirijarea spre aeratoarele frontale atunci cand se revine de pe parbriz nu mai functioneaza)
- schimbat becuri arse osram nightbreaker(au tinut 1 an si folosite cu economie :D ) cu becuri mai normale de 25 de lei philips. Nu am sesizat nici o diferenta. In plus am reglat si farurile si acum vizibilitatea pe timp de noapte e mult mai buna.

Ce mai urmeaza:
- din pacate garantia de 5 ani integrala s-a terminat si ma chinuie un troncanit spate dreapta la trecerea peste denivelari mici. In service mi s-a zis ca ar proveni de la amortizor. Vreau sa le schimb pe amandoua si mi s-a recomandat Kayaba. Ar fi cam 270 Ron/amortizor dar deocamdata sa mai treaca zapada/iarna. A mai pus cineva acest tip de amortizoare?
- ceva stergatoare pe fatza si daca se poate si cel pe spate
- in primavara poate ii fac un detailing interior in special la tapiserie scaune.

Ce ma deranjeaza:
- zgomot motor destul de mare in jurul a 2800-3000 ture. Eu l-am descris mai mult ca un huruit dar cica se aude normal. Nu stiu cum e altii. Per total de altfel motorul mi se pare zgomotos.
- lipsa cuplu turatii mici pana in 2500
- parbrizul mai are zgaraieturi plus mici puncte ciobite care ma deranjeaza in anumite conditii de soare si umbra.
- praful si drumurile proaste din Iasi

Ce imi place:
- consumul in exterior. De cateva ori am reusit consumuri sub 5 :D In rest fara mari eforturi se poate scoate un 5.5. In oras se invarte la un 9.2
- stabilitatea. Chiar si pe zapada/gheatza masina are un comportament previzibil si usor de corectat
- e destul de confortabila. Nu ma deranjeaza deloc duritatea suspensiei plus ca am anvelope de 195/65
- inca mi se pare o masina frumoasa chiar daca a aparut acum mai bine de 5 ani.

Fiabilitatea masinii este undeva la mediu spre ok in sensul ca probleme super mega grave nu am avut dar au mai aparut chestii micutze si deranjante prin prisma drumului la service.
Sper ca cei de la Kia sa ia in considerare toate reperele care au facut probleme la vechiul Cee'd si noul Cee'd sa se ridice la inaltimea contracandidatilor din clasa compacta avand in vedere ca preturile au inceput sa fie destul de asemanatoare si chiar mai mari.

Keep going
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Negrutza

Post by panzer »

Grija mare cu "stabilitatea". Suspensia independenta pe spate da o impresie mult mai buna de stabilitatea decat este in realitate. E usor sa o "scapi" si apoi balanseaza ca o balerina. Sunt vreo 2 cazuri si pe aici pe forum cu oameni care au scapat-o si s-au proptit in stalp cu laterala => dauna totala.

Despre sistemul audio: nu obtii mare lucru cu 300 lei. Fara sa faci mari modificari masinii poti folosi asa ceva pe fata si sa dezactivezi spatele (fie din Fader fie taind firele cu totul): dar costa cam 430 lei. Mai trebuie niscava inele adaptoare (30-40 lei). Si daca tot umbli la fetele usilor e super recomandat sa isonorizezi usile:~250 lei cu tot cu manopera. Isonorizarea usilor ajuta mai mult decat trecerea la un nivel superior al boxelor; trecere care oricum necesita MULT mai multi bani (amplif, fire, HU nou, etc)
Garantat o sa obtii "altceva" si nici nu trebuie sa umbli in bord.

Stai deoparte de Sony sau orice alta marca de supermarket. In sunet nu e nimic bun la supermarket. Mie imi place Hertz dar poti sa mergi cu incredere si pe DLS sau Focal. La toate seriile entry level merg pe amplificarea din bord, dar doar 2 boxe - nu toate 4. Le poti deosebi pe net dupa calitatea filtrelor. Daca e doar un condensator poti sa te indepartezi de ele.

In rest sa i stapanesti sanatos.

bloggerx2013
Posts: 231
Joined: 28 Feb 2013, 20:19
Auto: Mazda 3 2012,Kia Ceed 1.4 2007

Re: Negrutza

Post by bloggerx2013 »

Troncanit spate dreapta la trecerea peste denivelari mici poate sa fie orice altceva in afara de amortizor, chiar bieleta. Cel mai bine te duci la un service si iti constata pe bune problema. Probleme cu amortizoarele spate nu prea au fost... Am schimbat amortizoarele cu unele noi in toamna(originale Sachs H000) si diferenta de stabilitate/zgomot aproape nu exista. Interesant e ca in service ti se zice: "ar putea proveni", dar poate proveni si de la alte repere mai ieftine si mai usor de inlocuit.

Zgomotul mare de la motor se poate datora faptului ca suportii sunt vechi(poate poti sa ii schimbi). Orice masina veche suna mai tare ca una noua din cauza vibratiilor ce apar in plus. Motorul suna asa cum suna.... nu suna ca la Mazda sa zicem asa... Putini isi iau masina pentru cum suna motorul. Motorul e zgomotos in habitaclu, adica insonorizare putea fi mai buna. La aceeasi generatie asta era standardul de confort. La masinile mai noi(inclusiv Ceed) insonorizarea in interior e mai buna.

Zici ca lipseste cuplul la turatii mici pana in 2500. Problema asta e si la 1.6 MPI de 132CP testat de mine, deci as zice ca e o problema la motoarele Kia / Hyundai. Ele trag destul de slab sub 3000. Asta e o alegere tehnica pentru a scoate consum bun, putere maxima mare, cuplu mare ce se formeaza sus. Nu poti sa ai consum de 9 in oras cu motor de 109cp si cu cuplul unui motor turbo la 2500rpm. Cand aduni faptul ca insonorizarea e slaba si faptul ca motorul de la 3000 incepe sa traga, rezultatul e o lipsa de rafinament.

Stabilitatea e buna, doar sa nu iei denivelari in viraj pentru ca altfel iti fuge fundul prin aer. Stabilitate e si mai buna, dar e si mai proasta la alte modele. Intr-adevar masina da senzatia ca ai putea sa te dai tare cu ea, dar poate fi si imprevizibila.

E bine ca nu ai probleme functionale majore. Cati mai multi km cu masina iti doresc!
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]click here[/url]

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Negrutza

Post by GabiA »

Multumesc Blogger pentru urari! Bafta si tie cu Mazda!

Legat de suspensie, s-a verificat chiar in service Kia si bieletele, bucsele sunt ok. Despre amortizoare nu am primit nici un verdict clar. Ele au iesit la 70% pe spate dar in realitate este destul de greu de diagnosticat un amortizoar. Poate asa e suspensia la cee'd si am devenit eu pretentios.

Tot legat de suspensie cee'd, spuneam ca nu ma deranjeaza deloc duritatea ei intr-un post anterior. Ei, acum dupa ce au aparut craterele in Iasi pot sa zic ca, cel putin a mea, este nerafinata si neadaptata drumurilor din Romania. Am mai mers cu Octavia 2, Corolla 2004 si e total alta poveste, amandoua amortizand foarte bine gropile si fara sa transmita zgomote in interior

Legat de zgomot motor, totusi are 80 de mii. Nu mi se pare un km exagerat, din contra motorul ar trebui sa fie mai asezat.
Eu tot am pitici pe creier ca ceva face zgomot in plus si nu ma refer la motor in sine. Acum o luna si ceva s-a gresat bendixul la electromotor ca avea un carait la pornire si zgomotul "motorului" s-a redus chiar bine. De asta zic ca mai e si altceva. Urmeaza sa mai investighez cat de curand. Poate gasesc si un ceed de aceeasi generatie sa fac o comparatie.

Legat de lipsa de cuplu pana in 2500, chiar si intr-a 2-a in oras mi se pare lenesa. Dupa 3000 incepe sa traga cat de cat ok sa nu-mi fie frica sa fac o depasire cu ea. Sincer cred ca acest comportament este dat de distributia variabila. Ce-i drept, de consumat consuma decent, chiar f multumit.

Legat de stabilitate, conteaza si anvelopele. Eu am un 195/65 si au talonul destul de inalt si asta se simte cu un usor ruliu. Per total nu dezamageste dar nici nu e chiar racheta pe sine. Conteaza totusi sa nu exagerezi si sa pastrezi un stil echilibrat.

Ca si cheltuieli, ma mai paste un schimb kit ambreiaj tind sa cred cat de curand. Pedala e tare de vreo 2 ani si acum a inceput sa se simta la apasare niste pocnituri usoare. La service mi s-a zis ca e rulmentul de presiune. Kit ambreiaj Valeo + manopera = ~800 Ron.

Mai adaug placutele spate care mai au(aveau) 30%, desi eu cred ca is terminate si alea. Pe cele fata le-am schimbat acum o luna. Nu stiu de ce mi nu mi s-a zis sa le schimb pe toate ca doar in service fusesem. Ce-i drept nici mie nu mi-a picat fisa atunci. Oricum, scump schimbul de placute la reprezentanta.

Sunt cateva chestii care ma deranjeaza destul de mult(zgomotul motorului si a suspensiei)si incerc sa le rezolv in service. Din pacate, chiar daca aparent am fost si sunt multumit de service-ul din Iasi, in realitate ar putea exista mai multa seriozitate si profesionalism in a diagnostica si rezolva problemele semnalate.

@panzer, multumesc pentru informatii pentru partea de audio. Se pare ca tre fonduri mai mari si pricepere. Cum pricepere nu prea am si fonduri importante vor merge pe "intretinerea" masinii, deocamdata renunt la orice plan in directia asta. Pe viitoare masina voi sti sa vreau un Bluetooth + o navigatie. Din fericire, tehnologia evolueaza si ajunge sa fie disponibila chiar si pe modele mai iefine cum ar fi noul logan/sandeo.


Bafta
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”