Negrutza

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Negrutza

Post by GabiA »

Vesti bune de la masinutza mea, tocmai a primit un kit de ambreiaj Valeo! Cu ocazia aceasta a mai disparut din huruiala de sub capota, pedala de ambreiaj a revenit in parametri si masina accelereaza mai liniar, mult mai placut de condus! Pot sa zic ca in momentul de fata in sfarsit motorul meu se aude ok si ma declar multumit ca am o masina normala!

Ultima huruiala era de la rulmentul de presiune care era aproape blocat. Nici restul kitului nu arata grozav. Riscam sa raman cu ea in drum!

Am mai schimbat placutele pe spate care erau si alea duse plus o igienizare AC!

Singura chestie in minus e ca mi se pare ca agata putin cutia in treapta a 4-a. Sa fie din timonerie sau de cand a fost data jos cutia? Am sa revin la service cu intrebarea.

Toate operatiunile au fost facute la Rodav. Par destul de asezati oamenii de acolo si dornici sa te ajute.

Pentru cine vrea sa faca drumul Iasi-Vaslui, drumul este in curs de asfaltare completa si din loc in loc sunt podete, scurgeri de apa neasfaltate si destul de denivelate. In plus sunt 3-4 locuri unde se circula pe o banda. Oricum, impresionanta desfasurare de forte, chiar se lucreaza!
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

User avatar
dbajan123
Posts: 320
Joined: 12 Aug 2008, 14:58
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Negrutza

Post by dbajan123 »

Cat a costat toata distractia?
PROceed [Piston Grey] B - 41 - W U M

WUM de la vuuuuum:)
Image

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Negrutza

Post by GabiA »

Kit ambreiaj+manopera -> 700 ron
Placute spate originale 240 ron, manopera 50.
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Negrutza

Post by GabiA »

A mai trecut o revizie, 600 ron, ce include o bieleta antiruliu si lichid frana...

Nemultumit de neglijenta service-ului(trendo). Au lasat geamul sau usa deschise pe o ploaie zdravana si am gasit mocheta la sofer si in spate umeda. Nu imi dau seama de ce era mai naspa in spate si cum de scaunul era neatins? !
In fine, am incercat sa rezolv problema cu niste prosoape de bucatarie. Daca m7am facut cu duhneala in masina, la ei sunt :evil:

Totusi, multumit de cum merge masina acum. Este mai silentioasa si per total am adus-o intr-o stare buna. Mai am un disc dreapta fata usor ovalizat, dar cred ca am sa il schimb in primavara.
In prezent am putin peste 84 mii km.

Vreau sa mai adaug lipsa de interes si atentie a service-ului pentru client. Puteau macar sa stearga praful de pe bord ca era suficient sa vad diferenta si poate sa mai revin. Sau apa din masina era bonusul. Am zis eu ca fac revizia la vaslui, dar, din pacate, s-a nimerit o perioada mai aglomerata si sunt ceva km pana acolo.

Se apropie luna octombrie si schimbul de anvelope de iarna :idea:
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Negrutza

Post by GabiA »

Am facut schimbul de sezon. Nu inteleg cum niste anvelope de iarna sunt mai silentioase decat cele de vara, continental premium contact 2 :!: Combinatia cauciuc dur + un astfalt relativ imperfect duce la un zgomot deranjant in habitaclu. Mai are cineva problema asta? De la ce ar putea proveni zgomotul? De la Rodav, in primavara, mi s-a zis ca ar intra in rezonanta zona din pasajul rotilor.

Am scapat de zgomotul rotilor si a revenit in atentie huruiala de la 2700-3000 rpm. La 120 este mai silentioasa decat la 90 :( O cauza/explicatie trebuie sa existe, nu mi se pare ok.

In rest am reusit sa julesc putin masca fata la vulcanizare si cred ca am sa schimb discul ovalizat. E periculos la viteze mai mari
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Negrutza

Post by GabiA »

A mai trecut un an. Ce s-a mai intamplat intre timp:
- avem parbriz nou! Nu e original, dar e de la acelasi producator.
- racordul flexibil de la esapament avea o fisura si a trebuit schimbat.
-discuri + placute fata bosh. Relativ multumit de ele.
-senzor abs dreapta fata schimbat.
-contactul de la pedala de frana ce comanda aprindea stopurilor functiona aleator si l-am schimbat.
-o revizie la rodav(bujii, antigel, ulei, filtre)
-itp fara probleme

La primavara vreau sa imi iau alte anv de vara. Cele pe care le am acum, Conti PremiumContact 2, au devenit zgomotoase, nu le mai suport. Nu stiu daca au 20 mii km. Sper sa rezolv problema cu niste Dunlop-uri.

Alte probleme:
-ambreiajul, chiar daca e schimbat anul trecut, in unele momente smunceste usor la plecarea de pe loc.
-bateria Rombat e pe duca, dupa doar 3 ani de folosinta.
-motorul tzacane ca un diesel si e zgomotos. Acum se mai aude ceva f ciudat si la decelerare, la rece. Nu stiu unde sa ma duc pt o verificare de tacheti + distributie. Bucurestiul e prea departe.
-au reaparut zgomotele de la coloana de directie, dupa 3 ani
-zgomote suspensie la trecerea peste denivelari mici. Nu am gasit un mecanic care sa identifice cauza.
-un usor carait la pornire. Ar putea fi din nou bendixul.

Concluzia mea legata de aceasta masina:
- in fiecare an mai pica cate ceva
- suspensie nerafinata
- slab izolata fonic
- anumite probleme se manifesta cam la toate masinile.
- reviziile si intretinerea uzuala nu sunt exagerat de scumpe.
- motorul devine zgomotos in timp
- motorul este destul de economic pt un mers linistit, dar trebuie sa o turezi peste 3000rpm pt o dinamica acceptabila.
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

shtirlitz
pictoru
Posts: 572
Joined: 02 Jun 2007, 09:00
Auto: kia cee'd 1,4
Location: iasi
Contact:

Re: Negrutza

Post by shtirlitz »

Vad ca masinuta ta e tot din 2007 ca si a mea insa eu abia am ajuns la 63 mii km adica in jur de 9000 km pe an, mai mult in oras facuti. Doar ca in comparatie cu tine eu inca merg cu bateria originala, anvelopele de vara originale(ultima vara) si am schimat doar bieletele, o chestie la directie, si un senzor la abs la care nici acum nu sunt sigur ca era defect. Pe drumuri denivelate aud si eu unele troncaneli usoare cum ar fi ceva pe la portbagaj. Parbrizul l-am avut ciobit si l-am sudat imediat(cost80 lei) si a tinut 2 ierni . Acum ca in Iasi drumurile sunt din ce in ce mai bune nu se aude nici un zgomot.
Image

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Negrutza

Post by GabiA »

Salut,

Pietricica a fost luata in zona de sub stergatoare si am vazut problema doar cand fisura a inaintat mult in zona vizibila. Am preferat sa il schimb. Oricum parbrizul avea f multe ciobituri mici si se vedea rau cu soarele in fata in zone cu umbre.

Bateria a murit subit acum 2-3 ani si a trebuit sa o schimb.

Pentru faza cu anvelopele nu am o explicatie. Cert este ca una e deformata pe calea de rulare, probabil de la o groapa.

Ultima interventie la suspensie a fost acum 3 ani, iar bucsele, bieletele oficial sunt in parametri(ma mir la ce drumuri aveam/mai sunt in iasi.).
Banui si bancheta spate pt zgomote.

Tot acum 3 ani am schimbat si coloana de directie si o bucsa caseta, pe garantie. Acum, ocazional, se aude din nou un "scartait" in momentul in care volanul e bracat aproape de maxim, in special in manevrele din parcare.
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

User avatar
DDI
Posts: 148
Joined: 30 Jun 2013, 14:17
Auto: Cee'd 1.4 / 2007 / Mars Red

Re: Negrutza

Post by DDI »

GabiA wrote: Tot acum 3 ani am schimbat si coloana de directie si o bucsa caseta, pe garantie. Acum, ocazional, se aude din nou un "scartait" in momentul in care volanul e bracat aproape de maxim, in special in manevrele din parcare.
Salut, referitor la "scartait", am avut o problema similara si din fericire nu era de la directie ci de la o bieleta anti-ruliu. Verifica-le cu masina obligatoriu suspendata, altfel e posibil sa te pacaleasca.
Succes.

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Negrutza

Post by GabiA »

Stiu ca bucsa de la caseta de directie e dusa, iar schimbarea ei inseamna un cost de manopera important, fiind necesar chiar refacerea geometriei.
Nu imi dau seama ce risc daca nu schimb bucsa respectiva si nici daca "scartuitul" ar putea fi cauzat de aceasta.

"Oficial", bieletele sunt in ordine. Deocamdata am nimerit, de cele mai multe ori, mecanici superficiali.

Multumesc pt idee.
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Negrutza

Post by GabiA »

100 de mii, iar distributia rezista.
Sunt 40 de mii km si 4 ani de cand e la mine.

Sa o mai tin sau ...?

Inca imi place modelul acesta de masina, dar ma nemultumete zgomotul suspensiei, zgomotul de roti si zgomotul motorului(in ordinea aceasta :D )
Cred ca in curand ma asteapta un schimb de discuri pe spate, curea accesorii si tre sa mai iau niste cauciucuri de vara, adica daca e sa fac un schimb, acum e momentul.
Incepe si programul rabla, cred ca m-as putea intinde la un clio 4, megane 3.

Mi-ar placea f mult un focus 3 1.0 125CP cu ceva dotari, cred ca ar fi cea mai faina alegere pt mine, dar e scump. Poate doar sa gasesc un model pre facelift pe stoc sau o masina de drive test.

Orice as lua as prefera sa fie cu garantie macar 2 ani, asts inseamna ca data fabricatiei sa fie >= 2012.
Sigur nu vreau ceva din grupul VW.

Voi ce ziceti? As putea sa iau un 4000-4500 pe ea?(in carte sunt al treilea proprietar)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Negrutza

Post by GabiA »

Salutare,

De curand m-am intors dintr-o excursie la Balchik si imprejurimi.
Total distanta parcursa: 1600 km.
Consum 6.0
Viteza medie 60 km/h(la dus a fost de 70 km/h).

Consider ca masina a avut un consum foarte bun, avand in vedere ca am rulat si pe autostrada, iar pe drumuri nationale am zburdat cu 120.
Masina s-a comportat bine, nu am avut probleme tehnice.

Aspectele mai negative au fost legate de confortul scaunelor si de izolare fonica la regim de autostrada(130+). Dupa 500 de km atat eu, cat si prietena mea am resimtit dureri de picioare, spate.
Dupa aceasta experienta am ajuns la concluzia ca aceasta masina nu este un cruiser cu care sa parcurgi distante mari.

Despre excursia in sine pot sa zic ca mi-a placut f mult.
Nu stiu ce parere aveti voi despre Bulgaria, dar am descoperit ca au foarte multe zone inverzite, drumuri bune, plaje bune, statiuni moderne, mancare buna si preturi bune.
Diferenta de distanta fata de litoralul nostru este de max 100 km. Eu am ales sa ies din tara pe la Negru Voda.
Tot acolo am fost oprit pentru prima data de un politist! S-a intamplat pe la 1 noaptea pentru o verificare de rutina la iesire din Kranevo. Din fericire, aveam toate actele in regula, inclusiv vigneta.

Masina are in acest moment ~108000 km si urmeaza revizia in Septembrie.

Va salut respectuos,
Gabi
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Negrutza

Post by GabiA »

Salutare,

Masina a depasit 130k km. In ultimul an nu am mai avut vreo problema cu masina, find chiar primul an de cand o am in care nu am mers la service decat pt revizie. Probabil ca dupa 10 ani a scapat de toate bolile copilariei :)))
In toamna am mai trecut si un itp. Poate ca pana la urmatorul imi iau alta masina :mrgreen:

Saptamana trecuta am patit sa ramana becurile frana aprinse chiar daca masina era incuiata si cheia la mine in buzunar. Sa fie iar contactul de la pedala de frana cel care face probleme?
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

shtirlitz
pictoru
Posts: 572
Joined: 02 Jun 2007, 09:00
Auto: kia cee'd 1,4
Location: iasi
Contact:

Re: Negrutza

Post by shtirlitz »

Felicitari! sa te tina inca fara probleme pana la urmatoarea masina. Eu pe a mea ma mai gandesc s-o pastrez inca cel putin 2 ani, am abia 83 k km.
Image

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Negrutza

Post by GabiA »

Salut,

Dupa 7 ani, am decis ca trebuie sa fac o schimbare, un upgrade la partea de confort, tinuta de drum, putere, tehnologie.
Imi doream urmatoarele:
- 4x4
- automata
- sprint decent, sub 10s pana la suta
- silentioasa
- confortabila
- Android Auto/ Carplay
- faruri cu xenon/LED

Am testat vreo 9-10 masini de pe piata, sedan sau SUV, toate avand disponibil 4x4. Intr-un final, am ajuns la concluzia ca ceea ce am nevoie este un SUV, intrucat imi ofera o dimensiune compacta, interior spatios si garda la sol suficienta pentru niste drumuri mai denivelate.
Mazda CX-5, desi arata f bine si era silentioasa, a picat din cauza lipsei conectivitatii cu Android Auto/Carplay si din cauza performantelor dinamice mediocre(10.5s-11s pana la suta) pentru 4x4 160CP benzina.
Kia Sportage a picat din cauza izolarii fonice precare fata de zgomotele de la roti si de la traficul din jur, fata de ce imi doream eu. Nici la volan nu m-am simtit foarte confortabil, atingand cu genunchiul drept coloana volanului cand franam. Sportage m-ar fi tentat doar din prisma pretului scazut. Oricum, a fost pe locul 2 in topul meu.

Iar castigatoarea a fost Skoda Karoq!!! Prin martie am facut un scurt test drive la dealerul din Iasi si mi-a placut cum se conduce si cum ma simt la volan. Mi-a placut foarte mult si interiorul, care mi s-a parut calitativ si confortabil, cu un sistem multimedia cu grafica excelenta.
A mai durat pana m-am hotarat sa dau comanda, avand permisul suspendat o luna si dorind sa mai fac un test drive cu ea. In timpul acesta, am urmarit pe net toate test-driveurile cu ea, majoritatea subliniind ca este o masina confortabila, silentioasa si care merita cumparata. Deja stiam ca Skoda Karoq e masina pe care o doream. Am mai facut un test drive de 3 zile, prin bunavointa dealerului Skoda din Bacau, test care a confirmat ce mai era de confirmat.
Apoi am configurat un Karoq 2.0 TDI, 4x4, DSG, Style(include faruri full led, cruise control adaptiv, lumini ambientale, kessy), cu parbriz incalzit, volan incalzit, senzori parcare fata-spate, lane-assist, blind-spot, sistem sunet Canton,
si am vrut sa lansez comanda, care ar fi ajuns in 5-6 luni, dar dealerul a constat, apoi, ca fabrica nu mai accepta comenzi pentru aceasta combinatie de motorizare si transmisie din cauza schimbarii normelor de consum si de poluare la WLTP!!
Dealerul mi-a propus o alta masina care era pe stoc, dar combinatia de dotari si culoare nu m-a convins, nu era ce imi doream.
O alta varianta ar fi fost sa astept pana in toamna ca sa dau comanda, iar apoi alte luni bune pana sa o primesc. Probabil ca as fi primit-o cam prin mai 2019. Inacceptabil.
Eram in impas. Intr-un final, apar din neant niste masini foarte scumpe, aproape full, pe stoc, care aveau o reducere de 5000 de Euro. Printre ele a fost si cea pe care am ales-o. Dotarile sunt bestiale, mult peste ce as fi visat:
- trapa panoramica
- incalzire stationara cu telecomanda
- navigatie mare, de 9.2", cu suport pentru gesturi
- scaune spate VarioFlex, care se pot scoate si regla individual
- cruise control adaptiv
- senzori parcare fata-spate
- parcare automata(cu fata, spatele, lateral)
- lane-assist
- blind-spot
- sistem sunet Canton
- scaune incalzite fata-spate.
- volan incalzit
- jante pe 18"
- carlig remorcare electric
- infotainment online
- aplicatie pe telefon, conectata la masina
- sistem SOS
- camera spate
- incarcare wireless telefon
- padele volan schimbare viteze
- scaun cu reglaj electric pentru sofer, cu memorie pozitie oglinzi si scaun.
- iluminare exterioara oglinzi
- lumini ambientale(benzi led colorate in usi si bord, iluminare spatiu picioare fata-spate)
- geamuri fumurii spate
- duze parbriz incalzite
- faruri full led
- mod offroad
- start-stop
- auto hold
- 5 moduri de condus( eco, normal, sport, individual, snow)
- protectie sasiu
- kessy

Ce nu are:
- alarma
- parbriz incalzit
- piele

A mai durat 2 saptamani pana a ajuns la dealer, iar de pe 2 iunie, masina este a mea. In prezent am 760 km cu ea. Masina e excelenta, imi place foarte mult. Se conduce usor, este confortabila, silentioasa, puternica, imi o senzatie de liniste si relaxare cand o conduc. Dintre toate dotarile, cel mai incantat sunt de trapa panoramica si de farurile full led.

Cee'd-ul l-am vandut. Daca doriti, pot sa mai scriu aici din experienta mea cu Karoqul.

Si acum niste poze:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”