JB-ul lui BUNU

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
Post Reply
User avatar
BUNU
Posts: 596
Joined: 12 Nov 2009, 22:19
Auto: Ceed 1,6 GSL
Location: Galati

Re: JB-ul lui BUNU

Post by BUNU »

@iulian2007 are perfecta dreptate,modulator FM.
ImageImageImageImageImageImageImage
http://picasaweb.google.com/BUNULE
Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele! Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață!

User avatar
iulian2007
PFR
Posts: 1153
Joined: 29 Jan 2008, 23:59
Auto:
Location: Braila

Re: JB-ul lui BUNU

Post by iulian2007 »

isi mai are rostul atata timp cat exista mp3 si usb?
forumul pasionatilor de detailing click AICI si AICI

facebook - Polish Braila & PolishFaruri Braila

http://polishbraila.blogspot.com/

User avatar
BUNU
Posts: 596
Joined: 12 Nov 2009, 22:19
Auto: Ceed 1,6 GSL
Location: Galati

Re: JB-ul lui BUNU

Post by BUNU »

E mostenire de la cea care s-a sacrificat in numele programului rabla.Sa-i fie tarana usoata.Amin. [-o<
ImageImageImageImageImageImageImage
http://picasaweb.google.com/BUNULE
Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele! Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață!

User avatar
iulian2007
PFR
Posts: 1153
Joined: 29 Jan 2008, 23:59
Auto:
Location: Braila

Re: JB-ul lui BUNU

Post by iulian2007 »

am inteles....valoare sentimentala :D
forumul pasionatilor de detailing click AICI si AICI

facebook - Polish Braila & PolishFaruri Braila

http://polishbraila.blogspot.com/

lungubogdan
Posts: 21
Joined: 01 Jul 2009, 21:50
Auto:

Re: JB-ul lui BUNU

Post by lungubogdan »

bunule am inceput sa studiez ce inseamna cutia automata clasica (cum este si pe kia). cu dsg de la vw m-am lamurit, o studiez de cateva luni.
uite aici un site extraordinar : http://aynstein.blogspot.com/2009/01/cu ... omata.html
un lucru vreau sa mai intreb : cum s-a comportat iarna pe zapada? cum pleaca de pe loc? cum se misca pe mazga sau polei?
eu m-am indragostit de cutia automata dsg de la volkswagen dar s-ar putea sa incapa in buget numai asta clasica de la kia. mai ales ca are garantie mai lunga iar masina are dotari mai bune la acelasi pret.

multumesc inca o data anticipat pentru informatii.

User avatar
BUNU
Posts: 596
Joined: 12 Nov 2009, 22:19
Auto: Ceed 1,6 GSL
Location: Galati

Re: JB-ul lui BUNU

Post by BUNU »

Inainte de a ma hotara sa iau Ceed,am facut un studiu de piata si cateva drive-test la concurenta(Renault.Ford,Citroen,Chevrolet etc)Dar cel mai mult m-a impresionat o Jetta dsg sapte trepte.Dar scump fata de bugetul meu.Si asa am ajuns la Kia si-n speta Ceed.Garantia mare dotari foarte multe si un pret rezonabil.Pot sa spun ca-s foarte multumit de ea.(exceptand durata lunga dintre trepte fata de dsg-eu).
Iti reamintesc ESP-ul e obligatoriu la cutia automata luand in consideratie ca frana de motor e ca si inexistenta si vei sta in permanenta cu piciorul pe frana(intelegi ce inseamna polei si sa nu ai cauciucuri de iarna).Piciorul pe frana inseamna si scurtarea timpului de reactie la franarile de urgenta.
Se comporta foarte bine pe zapada(in iarna pe zapada in drum spre cota 1400 la Sinaia am ajutat un Aveo sa urce)
ImageImageImageImageImageImageImage
http://picasaweb.google.com/BUNULE
Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele! Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață!

aeon
Posts: 908
Joined: 06 Jul 2008, 21:52
Auto:
Location: Galati
Contact:

Re: JB-ul lui BUNU

Post by aeon »

@bunu: ..... si vei sta in permanenta cu piciorul pe frana(intelegi ce inseamna polei si sa nu ai cauciucuri de iarna).Piciorul pe frana inseamna si scurtarea timpului de reactie la franarile de urgenta.


sa inteleg ca tu franezi cu stangu si il ai meru pregatit de frana?
Hit The Road ODO 56k+, 1.4 best Abyss Blue, 6.03.2008
Image
ImageImageImageImage

User avatar
BUNU
Posts: 596
Joined: 12 Nov 2009, 22:19
Auto: Ceed 1,6 GSL
Location: Galati

Re: JB-ul lui BUNU

Post by BUNU »

E putin diferit condusul la o masina cu cutie automata fata de una clasica.Neavind frana de motor iei piciorul de pe acceleratie si-l pui pe frana pe cand la cutia clasica iei piciorul de pe acceleratie si lasi masina sa incetineasca pana la semafor cu ajutorul franei de motor.Miimile astea de secunda sunt castigate de mine in caz de franare de urgenta.Daca ai sa mergi in spatele unuia car are cutie automata ai sa vezi ca el foloseste mai des frana ca tine fapt ce o sa te enerveze la un moment dat.Totodata cand conduc o masina cu cutie automata nici acceleratia nu o tii constanta.Dar cel mai bine e ca la urmatoarea intalnire sa ti-o dau la un drive-test si dupa aia discutam.
Aaa...frana o poti calca cu ambele picioare.
ImageImageImageImageImageImageImage
http://picasaweb.google.com/BUNULE
Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele! Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață!

aeon
Posts: 908
Joined: 06 Jul 2008, 21:52
Auto:
Location: Galati
Contact:

Re: JB-ul lui BUNU

Post by aeon »

da sunt curios de o tura cu ea....iar eu sunt unul din cei care folosesc frana de motor mai ales cand vad rosu la semafor de departe
Hit The Road ODO 56k+, 1.4 best Abyss Blue, 6.03.2008
Image
ImageImageImageImage

lungubogdan
Posts: 21
Joined: 01 Jul 2009, 21:50
Auto:

Re: JB-ul lui BUNU

Post by lungubogdan »

eu prefer sa las masina sa ruleze liber cu maneta la punctul mort si motorul la relanti cand ma apropii de semafor. se consuma mai putin carburant. asa ca modul de lucru al unei cutii automate nu ma va deranja. inteleg ca atata vreme cat motorul merge la relanti viteza scade fara sa pui piciorul pe frana. doar cand vrei sa o opresti definitiv pui piciorul pe frana. oricum ma gandesc sa iau sistemul stop & go pentru economie de combustibil.

User avatar
BUNU
Posts: 596
Joined: 12 Nov 2009, 22:19
Auto: Ceed 1,6 GSL
Location: Galati

Re: JB-ul lui BUNU

Post by BUNU »

Sunt curios daca stop&go merge si pe cutie automata,pentru ca am vrut sa-mi pun un pilot automat si au zis cei de la ENA Galati ca nu se poate.Se pare ca cutia automata ii baga pe multi in ceata.
ImageImageImageImageImageImageImage
http://picasaweb.google.com/BUNULE
Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele! Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață!

lungubogdan
Posts: 21
Joined: 01 Jul 2009, 21:50
Auto:

Re: JB-ul lui BUNU

Post by lungubogdan »

sa stii ca multi dealeri nu au habar de automate. la un dealer skoda era unul care nu stia cum e ambreiajul de la dsg cu 7 trepte. oricum ai avut mare curaj. am impresia ca stop&go (isg) se poate si pe automata. si pilot automat de ce sa nu mearga? pe configurator se poate pune.

User avatar
BUNU
Posts: 596
Joined: 12 Nov 2009, 22:19
Auto: Ceed 1,6 GSL
Location: Galati

Re: JB-ul lui BUNU

Post by BUNU »

Eu am fost la ei mi-au zis ca-l au in stoc(cruise control originai Kia vazut si pipait de mine)am fost programat a doua zi pentru montare si seara m-au sunat si au zis ca sau interesat si la Ceed 1,6 benzina,cutie automata NU se poate monta.Piesele erau in jur de 2100 lei cu tot cu montaj.
ImageImageImageImageImageImageImage
http://picasaweb.google.com/BUNULE
Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele! Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață!

aeon
Posts: 908
Joined: 06 Jul 2008, 21:52
Auto:
Location: Galati
Contact:

Re: JB-ul lui BUNU

Post by aeon »

lungubogdan wrote:eu prefer sa las masina sa ruleze liber cu maneta la punctul mort si motorul la relanti cand ma apropii de semafor. se consuma mai putin carburant. asa ca modul de lucru al unei cutii automate nu ma va deranja. inteleg ca atata vreme cat motorul merge la relanti viteza scade fara sa pui piciorul pe frana. doar cand vrei sa o opresti definitiv pui piciorul pe frana. oricum ma gandesc sa iau sistemul stop & go pentru economie de combustibil.
dragule meu daca lasi masina in frana de motor consumul este 0 si viteza scade mult mai repede decat daca masina e pe liber, daca o lasi pe liber ea consuma
Hit The Road ODO 56k+, 1.4 best Abyss Blue, 6.03.2008
Image
ImageImageImageImage

lungubogdan
Posts: 21
Joined: 01 Jul 2009, 21:50
Auto:

Re: JB-ul lui BUNU

Post by lungubogdan »

aeon wrote:
dragule meu daca lasi masina in frana de motor consumul este 0 si viteza scade mult mai repede decat daca masina e pe liber, daca o lasi pe liber ea consuma
inseamna ca nu stii ce este frana de motor: frana de motor este atunci cand rulezi intr-o treapta superioara de viteza si bagi intr-o treapta inferioara de viteze pentru a reduce viteza masinii. acest se face pastrand regimul de functionare al motorului (2000-3000-4000 de rotatii). faptul ca te afli intr-o treapta inferioara te ajuta sa multiplici mai putin rotatiile motorului pentru a reduce viteza fara sa apesi pedala de frana. asta inseamna camasina va consuma combustibil in functie de turatia la care se afla. 0 consuma atunci cand este oprit motorul. eu cand o pun pe liber aduc motorul in regim de functionare la relanti cand consumul este minim.

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”