scosmin's High Powered See`d
-
- Killed In Action
- Posts: 371
- Joined: 20 Jul 2007, 22:04
- Auto:
- Location: Focsani/Iasi
- Contact:
scosmin's High Powered See`d
Va salut pe toti in calitate de proaspat posesor de Cee'd dupa o lunga asteptare:
luna | N L N+L
-------------+--------------
iulie | 4 8 12
august | 8 23 31
septembrie| 10 20 30
octombrie | 4 15 19
-------------+--------------
total | 26 66 92
N- nelucratoare
L- lucratoare
Aseara pe la ora 19:00 am primit mail de la dealer cum ca azi pe la orele 11:00 pot veni sa iau masina.
Sincer, nu prea am putut dormi azi noapte, dar in sfarsit azi dimineata am plecat de la 10 de acasa si am mers pe jos spre dealer ca sa treaca timpul cumva .
Am ajuns acolo pe la 11:00, dar masina pe la 12:00 am vazut-o la fata.
Am avut timp la dispozitie sa o examinez pentru ca baietii de la reprezentanta erau ocupati cu vizitatori si eventuali doritori de seminte, care vroiau sa faca comenzi si testdrive-uri.
Sa va dau checklist-ul meu:
- privit capota pe toata suprafata ei -> gasit zgarietura
- verificat existenta capacelor de la garuile de portbagaj de pe plafon -> Ok
- verificat scaun dreapta fata daca culiseaza -> Ok
- verificat luft capac motor -> Ok
Primele impresii sunt pozitive, cu exceptia unei mici zgarieturi pe capacul de la motor (are 1cm si e destul de profunda ca nu a iesit la polish... si asa a ramas).
Cauciucurile sunt de 195/65 R5 confirmandu-se astfel spusele lui Andrei.
Primele poze:
luna | N L N+L
-------------+--------------
iulie | 4 8 12
august | 8 23 31
septembrie| 10 20 30
octombrie | 4 15 19
-------------+--------------
total | 26 66 92
N- nelucratoare
L- lucratoare
Aseara pe la ora 19:00 am primit mail de la dealer cum ca azi pe la orele 11:00 pot veni sa iau masina.
Sincer, nu prea am putut dormi azi noapte, dar in sfarsit azi dimineata am plecat de la 10 de acasa si am mers pe jos spre dealer ca sa treaca timpul cumva .
Am ajuns acolo pe la 11:00, dar masina pe la 12:00 am vazut-o la fata.
Am avut timp la dispozitie sa o examinez pentru ca baietii de la reprezentanta erau ocupati cu vizitatori si eventuali doritori de seminte, care vroiau sa faca comenzi si testdrive-uri.
Sa va dau checklist-ul meu:
- privit capota pe toata suprafata ei -> gasit zgarietura
- verificat existenta capacelor de la garuile de portbagaj de pe plafon -> Ok
- verificat scaun dreapta fata daca culiseaza -> Ok
- verificat luft capac motor -> Ok
Primele impresii sunt pozitive, cu exceptia unei mici zgarieturi pe capacul de la motor (are 1cm si e destul de profunda ca nu a iesit la polish... si asa a ramas).
Cauciucurile sunt de 195/65 R5 confirmandu-se astfel spusele lui Andrei.
Primele poze:
Kia Cee'd 1.6 CRDi LX BEST PewterBeige(TM) C:19.07.07, S:03.10.07, L:20.10.07. T3h album
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
Felicitari ! Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! Multi, multi km fara probleme!
Inteleg ca au inceput sa le vina masinile la cei care au primit seriile la inceputul lui octombrie. Sper ca de acum sa vina si masina fratelui meu ca tot in 3 octombrie a primit seria (cu o intarziere de doua saptamani).
Inteleg ca au inceput sa le vina masinile la cei care au primit seriile la inceputul lui octombrie. Sper ca de acum sa vina si masina fratelui meu ca tot in 3 octombrie a primit seria (cu o intarziere de doua saptamani).
Mitsubishi Lancer 1,6 din 22.09.2007
http://www.mitsu.ro
Kia Cee'd 1,6 DSL MT Base din 25.10.2007 http://www.clubkia.ro
Dacia LOGAN 1,4 din 28.06.2006
Dacia Berlina 1410 din 1994
http://www.mitsu.ro
Kia Cee'd 1,6 DSL MT Base din 25.10.2007 http://www.clubkia.ro
Dacia LOGAN 1,4 din 28.06.2006
Dacia Berlina 1410 din 1994
?nainte s? o cumperi ai f?cut test drive cu dieselul de 90 de cai? C? cei de la mit motors nu au nicio ma?in? de test varianta 115 cai.
Ai observat vreo diferen?? ?ntre cele dou?? Oricum, ?tiu c? nu o s? bagi piciorul ?n ea a?a c? nu cred c? o s? observi de acum diferen?a...
Ai observat vreo diferen?? ?ntre cele dou?? Oricum, ?tiu c? nu o s? bagi piciorul ?n ea a?a c? nu cred c? o s? observi de acum diferen?a...
Astazi daca nu esti confuz inseamna ca nu gandesti clar!
-
- Posts: 62
- Joined: 15 Jun 2007, 20:57
- Auto:
- Location: Bucuresti si Rm-Valcea
-
- danezul
- Posts: 4480
- Joined: 26 Sep 2007, 21:08
- Auto: Cee'd LX Best 1,4 Benzina
- Location: Brasov
- Contact:
Felicitari, in sfarsit avem un nou posesor fericit. Sa te bucuri alaturi de cei dragi mii de km. fara griji. Drum bun si numai bine.
Kia Ceed 1.4 T-GDi 6MT BEST Blue Flame
ODO: 1200
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=165&t=25685
Cee'd LX Best 1,4 Benzina Mars Red Siguranta in trafic prin respect
BV 77 SPD ODO 141.520
Jurnal de bord http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?f=5&t=704 Stiri auto moto
ODO: 1200
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=165&t=25685
Cee'd LX Best 1,4 Benzina Mars Red Siguranta in trafic prin respect
BV 77 SPD ODO 141.520
Jurnal de bord http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?f=5&t=704 Stiri auto moto
-
- Killed In Action
- Posts: 371
- Joined: 20 Jul 2007, 22:04
- Auto:
- Location: Focsani/Iasi
- Contact:
In primul rand, va multumesc tuturor pentru urari.
Fie ca semintele noastre sa umble pe pamant fertil! Amin.
@shumilica: eu testdrive facui doar cu varianta pe benzina. Ce pot spune ca avantaj la diesel, pe langa raspunsul motorului ar mai fi ambreiajul care cupleaza ceva mai jos decat cea pe benzina care ma exaspera.
Cat despre 90cp vs 115cp, initial dadusem comanda pentru 90cp pentru ca doar asta era in oferta. la o saptamana dupa ce am dat comanda am observat ca intrase in oferta si modelul HP la o diferenta de numai 300E => am modificat comanda imediat. La alegerea modelului de 115cp au contribuit si articolele scrise in presa europeana, care apreciau in mod expres motorul asta.
La capitolul comportament rutier, am facut cu usurinta cateva depasiri pentru care se dadeau lupte grele cu vechea dacie. Cred ca pana acum am folosit circa 40% din potentialul masinii. Frana de motor chiar functioneaza, masina este extrem de stabila.
Am condus mai cu grija... schimband pe la 2500 pentru treapta superioara si retrogradand pe la 1500-1600 ture. O fi bine o fi rau, nu stiu cert este ca nu am subturat-o deloc. Schimbatorul nu mi-a agatat pana acum si nic in marche arriere nu a carait.
Cam atat deocamdata.
@tsunami: bine ca n-am vazut-o desfacuta... totusi acum cand imi spui parca simt un val de durere .
Avand in vedere ca au mai montat alarme pe seminte, banuiesc ca baietii din service stiu ce fac. Pana acum nu au fost probleme cu luminile de bord... si nigi greieri. Sa speram ca asa va fi si de acum incolo.
@bosch: nu, cei de la klado nu au facut nici un cadou... presurile nu sunt originale Kia, dar sunt de calitate si se potrivesc perfect, de aceea le-am si luat (140RON). Numerele rosii m-au costat fix 185RON .
Concluzia despre masina, citand o expresie a unui coleg: "Este exact marimea mea!", Colegul
PS: Voi reveni cu poze si eventuale alte lamuriri.
Fie ca semintele noastre sa umble pe pamant fertil! Amin.
@shumilica: eu testdrive facui doar cu varianta pe benzina. Ce pot spune ca avantaj la diesel, pe langa raspunsul motorului ar mai fi ambreiajul care cupleaza ceva mai jos decat cea pe benzina care ma exaspera.
Cat despre 90cp vs 115cp, initial dadusem comanda pentru 90cp pentru ca doar asta era in oferta. la o saptamana dupa ce am dat comanda am observat ca intrase in oferta si modelul HP la o diferenta de numai 300E => am modificat comanda imediat. La alegerea modelului de 115cp au contribuit si articolele scrise in presa europeana, care apreciau in mod expres motorul asta.
La capitolul comportament rutier, am facut cu usurinta cateva depasiri pentru care se dadeau lupte grele cu vechea dacie. Cred ca pana acum am folosit circa 40% din potentialul masinii. Frana de motor chiar functioneaza, masina este extrem de stabila.
Am condus mai cu grija... schimband pe la 2500 pentru treapta superioara si retrogradand pe la 1500-1600 ture. O fi bine o fi rau, nu stiu cert este ca nu am subturat-o deloc. Schimbatorul nu mi-a agatat pana acum si nic in marche arriere nu a carait.
Cam atat deocamdata.
@tsunami: bine ca n-am vazut-o desfacuta... totusi acum cand imi spui parca simt un val de durere .
Avand in vedere ca au mai montat alarme pe seminte, banuiesc ca baietii din service stiu ce fac. Pana acum nu au fost probleme cu luminile de bord... si nigi greieri. Sa speram ca asa va fi si de acum incolo.
@bosch: nu, cei de la klado nu au facut nici un cadou... presurile nu sunt originale Kia, dar sunt de calitate si se potrivesc perfect, de aceea le-am si luat (140RON). Numerele rosii m-au costat fix 185RON .
Concluzia despre masina, citand o expresie a unui coleg: "Este exact marimea mea!", Colegul
PS: Voi reveni cu poze si eventuale alte lamuriri.
Kia Cee'd 1.6 CRDi LX BEST PewterBeige(TM) C:19.07.07, S:03.10.07, L:20.10.07. T3h album
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
-
- Killed In Action
- Posts: 371
- Joined: 20 Jul 2007, 22:04
- Auto:
- Location: Focsani/Iasi
- Contact:
Hello. Multumesc pentru urari!
Asadar, insonorizarea e f.f. buna. adica cu radioul oprit se aude doar vantul si sunetul rotilor pe asfalt. Daca asfaltul e fin, parca esti in avion.
Azi cand veneam de la servici, parca auzeam un greiere care m-a pus pe ganduri. Partea buna e ca greierul se auzea si dupa ce am parcat masina , la relanti si am avut timp sa-l localizez. Era de la plasticul de bord de sub volan. Dupa apasari, masaje si pana la urma lovituri cu palma, greierul a tacut... probabil l-am ucis . Sper sa nu mai aibe rude ascunse pe acolo. (Era de asteptat sa apara si din astia, mai ales ca bordul a suferit operatie pe cord deschis, dupa cum spuse tsunami, slava domnului ca nu se inchid luminile la bord ca asta ar fi cel mai nou feature la Cee'd)
Demarajul exista in orice treapta, cu conditia sa ai peste 2000rpm (avand in vedere ca demaraj inseamna sa apesi mai nervos pedala de acceleratie). Desi nu am fortat (demarand doar pana la max 2800rpm), depasirile mi s-au parut mai usoare ca niciodata. E incredibil cat de usor ajunge la 120km/h. Oricum, mai multe despre asta dupa vreo 2000 Km.
Consumul de exemplu e mai mic in treapta III la 2000 ture decat in treapta IV la 1600 ture.
Pana acum am facut un drum Iasi-Focsani si inapoi. CB-ul resetat in Iasi, am parcurs in jur de 500 Km, consumul mixt fiind 5.2, masina fiind in rodaj, iar rulajul nu a fost facut numai extraurban (fataindu-ma priin Iasi, Vaslui si Focsani), plecand de fapt din Iasi cu un consum mixt de 6.7 .
Asadar, insonorizarea e f.f. buna. adica cu radioul oprit se aude doar vantul si sunetul rotilor pe asfalt. Daca asfaltul e fin, parca esti in avion.
Azi cand veneam de la servici, parca auzeam un greiere care m-a pus pe ganduri. Partea buna e ca greierul se auzea si dupa ce am parcat masina , la relanti si am avut timp sa-l localizez. Era de la plasticul de bord de sub volan. Dupa apasari, masaje si pana la urma lovituri cu palma, greierul a tacut... probabil l-am ucis . Sper sa nu mai aibe rude ascunse pe acolo. (Era de asteptat sa apara si din astia, mai ales ca bordul a suferit operatie pe cord deschis, dupa cum spuse tsunami, slava domnului ca nu se inchid luminile la bord ca asta ar fi cel mai nou feature la Cee'd)
Demarajul exista in orice treapta, cu conditia sa ai peste 2000rpm (avand in vedere ca demaraj inseamna sa apesi mai nervos pedala de acceleratie). Desi nu am fortat (demarand doar pana la max 2800rpm), depasirile mi s-au parut mai usoare ca niciodata. E incredibil cat de usor ajunge la 120km/h. Oricum, mai multe despre asta dupa vreo 2000 Km.
Consumul de exemplu e mai mic in treapta III la 2000 ture decat in treapta IV la 1600 ture.
Pana acum am facut un drum Iasi-Focsani si inapoi. CB-ul resetat in Iasi, am parcurs in jur de 500 Km, consumul mixt fiind 5.2, masina fiind in rodaj, iar rulajul nu a fost facut numai extraurban (fataindu-ma priin Iasi, Vaslui si Focsani), plecand de fapt din Iasi cu un consum mixt de 6.7 .
Kia Cee'd 1.6 CRDi LX BEST PewterBeige(TM) C:19.07.07, S:03.10.07, L:20.10.07. T3h album
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
Dupa uni autori cica e bine sa o ti peste 2000 rpm.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
-
- Killed In Action
- Posts: 371
- Joined: 20 Jul 2007, 22:04
- Auto:
- Location: Focsani/Iasi
- Contact:
Eu sunt ferm convins ca nu e nici o problema sa o tii sub turatia de cuplu maxim (oricum nu la mai putin de 1400-1500 ture) in treptele inferioare (I II si III) cu conditia sa nu o calci brusc atunci cand e sub turatia de cuplu maxim (1950RPM).
In treptele superioare (IV, V) e recomandat sa o ti cat mai aproape de (si in) plaja de cuplu maxim.
Si recomand tuturor posesorilor de diesel sa foloseasca pe cat posibil frana de motor (dar nu sarind cate 2 trepte si nici lasand brusc pedala de ambreiaj), pentru ca ajuta la racirea turbinei, menajeaza franele si multe alte componente ale masinii iar consumul tinde spre 0. Asadar, numai avantaje.
In teorie e simplu... in practica e mai greu, cel putin mie in oras deocamdata mi se pare destul de greu de aplicat... dar cu putina disciplina va deveni reflex in cele din urma.
In treptele superioare (IV, V) e recomandat sa o ti cat mai aproape de (si in) plaja de cuplu maxim.
Si recomand tuturor posesorilor de diesel sa foloseasca pe cat posibil frana de motor (dar nu sarind cate 2 trepte si nici lasand brusc pedala de ambreiaj), pentru ca ajuta la racirea turbinei, menajeaza franele si multe alte componente ale masinii iar consumul tinde spre 0. Asadar, numai avantaje.
In teorie e simplu... in practica e mai greu, cel putin mie in oras deocamdata mi se pare destul de greu de aplicat... dar cu putina disciplina va deveni reflex in cele din urma.
Kia Cee'd 1.6 CRDi LX BEST PewterBeige(TM) C:19.07.07, S:03.10.07, L:20.10.07. T3h album
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact: