Dulaul’s Ceed

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
dulaul
Posts: 429
Joined: 12 Apr 2009, 15:28
Auto:
Location: IASI

Dulaul’s Ceed

Post by dulaul »

Yahooooo, a venit masina ! :smt026 :smt026 :smt026

Stimati colegi trebuie sa va spun ca sunt super incantat de ea, mi-a depasit toate asteptarile =D> =D> =D> . Spun acest lucru pentru ca anterior am condus un Ceed iar primul lucru diferit pe care l-am remarcat a fost suspensia. Aceasta este CONFORTABILA si placuta si nu iti mai deranjeaza rinichii pana se aseaza. Am citit ca sunt cativa dintre voi care deja si-au schimbat amortizoarele pe garantie cu noul model H2. E posibil ca noile modele sa vina echipate din fabrica cu acest tip de suspensie.

O alta supriza placuta a fost sistemul ISG. Functionarea acestuia este prompta astfel ca atunci cand franezi la un semafor, ai scos pe liber si nu tii apasata pedala de ambreiaj, motorul se opreste imediat. Chiar daca tii apasata pedala de frana ISG-ul intra in functiune daca masina este stationata. Timpul de repornire este uimitor de rapid. Toturi daca nu vrei sa intre ISG-ul tii strijinitta talpa piciorului pe ambreiaj si nu se mai opreste motorul. La apasarea pedalei de ambreiaj, la aproximativ 10% din cursa pedalei motorul este pornit astfel neexistant timpi de asteptare inutili.

Un alt lucru placut a fost sistemul de are conditionat automat. De la dealer am pornit cu acesta setat pe manual iar ulterior am apasat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: si butonul AUTO. Eh, in acest moment acesta a anulat toate setarile manuale si a inceput sa-si face treaba mult mai bine. Cand intra ISG-ul in functiune AC-ul este oprit.

Am fost fortat, dupa aproximativ 20 km de cand am luat masina, sa franz brusc pentru a evita o coliziune cu un incepator care nu a procedat corect la o manevra la stanga. Vechea masina (Logan-Laureate) am schimbat-o pentru ca nu avea ABS. In situatia de mai sus, iarasi spun, am fost suprins de promptitudinea cu care a raspuns ABS-ul, distanta mica in care sa oprit masina, evitand astfel patinajul artistic catre o coliziune iminenta.

Sa nu uit culoarea Pewter Beige care in combinatie cu geamurile fumurii din fabrica dau un look deosebit, nu de putine ori vazand oamenii cum intorc capul dupa masina :D

Oricum, eu cred ca, la toate schimbarile operate pe noile masini un aport important il are feedback-ul vostru, implicit al clubului KIA. Inca o data ma bucur ca ma numar printre membrii acestui minuat club.
Kia Cee'd 1.6 GSL City, isg, GPL,Pewter Beige
Poze
Jurnal de bord Image

Image

scdvv
Posts: 250
Joined: 17 Aug 2009, 21:58
Auto:
Location: Brasov

Re: Dulaul’s Ceed

Post by scdvv »

Sa o stapanesti sanatos; de curios: cat ai dat pe ea? eu am luat-o pe a mea acum vro saptamana 11900 eur - rabla = 11057.
Si inca o chestie: am vazut izolatia la AC: ajuta la ceva?
Ura.
Kia cee`d Best SW 1,4 -109 CP - So Red 2009
&
Ford Focus HB 1,6 - 115 CP - Black 2008
&
Skoda Octavia 1,6 TDI - 105 CP - Bej cappuccino 2010

Jurnal de bord
Poze
Avatar marit

dulaul
Posts: 429
Joined: 12 Apr 2009, 15:28
Auto:
Location: IASI

Re: Dulaul’s Ceed

Post by dulaul »

@scdvv Avand in vedere ca am optat pentru motorul de 1,6 benzina, pentru ISG si cateva optionale in plus, masina a ajuns la 13.360 euro. Doar ISG-ul singurel costa 500 euro, l-am luat acum pentru ca stiam ca nu mai pot sa-l pun ulterior.

Cate priveste izolatia conductei (rece) de la AC cred ca ajuta si pentru a te edifica putin (nu pot oferi cifre pentru ca nu le am si nu am facut teste) inchipuie-ti cum ar fi ca aerele conditionate montate la bloc sa nu aiba tevile de afara izolate? Acuma carcotasii ar putea spune ca traseul este incomparabil mai mic, dar totusi in compartimentul motor temperaturile sunt si ele incomparabil mai mari decat afara in aer liber, doar sub batia soarelui.
Cum, necum, ajuta sau nu ajuta este o treaba doar de 10 minute cat iti faci siesta la un gratar :mrgreen: In principiu, oricum nu-i strica.
Izolarea se face la conducta rece iar daca nu te descurci, cel mai simplu e sa dai drumul la motor, pornesti AC-ul si pui mana pe una din cele doua conducte si cu siguranta o vei gasi. Acest lucru il poti aplica la oricare alta masina la care nu esti sigur cum poti da de conducta rece. Oricum, fabricantul a insemnat cele doua conducte cu "H" si "L" pentru a se putea face mai usor recunoasterea lor.

Spor si bafta !
Kia Cee'd 1.6 GSL City, isg, GPL,Pewter Beige
Poze
Jurnal de bord Image

Image

dulaul
Posts: 429
Joined: 12 Apr 2009, 15:28
Auto:
Location: IASI

Re: Dulaul’s Ceed

Post by dulaul »

Erata :mrgreen: din cauza de alunecare degete pe tastatura :mrgreen:
Pretul masinii este 14.360 euro
Kia Cee'd 1.6 GSL City, isg, GPL,Pewter Beige
Poze
Jurnal de bord Image

Image

User avatar
alpinad
[român 200%]
Posts: 1794
Joined: 19 Nov 2007, 11:45
Auto: Sportage MHEV 1.6 T-GDi 4
Location: Europa
Contact:

Re: Dulaul’s Ceed

Post by alpinad »

impresii despre ISG?
Sportage MHEV Pace 1.6 T-GDi 48V 7DCT Black

Rio 1.25 mpi Smoke Blue

[exOptima 1.7 crdi 140cp Pluto Brown]
[ex cee'd sw 1,4 gsl 109cp SO RED B-72- ZEP]
____________________

dulaul
Posts: 429
Joined: 12 Apr 2009, 15:28
Auto:
Location: IASI

Re: Dulaul’s Ceed

Post by dulaul »

Primele impresii sunt ok in ceea ce priveste sistemul. Nu am avut timp sa fac o evaluare a ceea ce inseamna eficienta lui. Pe viitor voi merge o perioada cu si fara el pentru a vedea daca intr-adevar sunt diferente notabile (macar acel 6% din oras). Initial producatorul spunea ca bateria e diferita fata de celelate modele fara ISG si nu stiu daca sa-i cred ca nu am verificat inca. Pe masina mea am o baterie Varta de 60A, initial am crezut ca atat de special va insemna 70 sau 80A, dar se pare ca nu e decat o baterie normala.
De obicei las sa intre ISG-ul cand stau la semafoare cu timp de asteptare de minim 50 secunde, la cele de 30 de secunde parca nu e chiar economic.
Kia Cee'd 1.6 GSL City, isg, GPL,Pewter Beige
Poze
Jurnal de bord Image

Image

rayman
Posts: 522
Joined: 05 Jan 2008, 03:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Dulaul’s Ceed

Post by rayman »

:smt026 S-o stapanesti sanatos! :)

Pornirea masinii cu ISG este aceeasi ca pornirea la cheie? ca senzatii din interior ma refer.
Cee'd 1.4 Best, Piston Gray, codename BISISICA, ODO: >74 000 KM din 2.04.2008
clic aici sa vezi ce-am mai pozat

dulaul
Posts: 429
Joined: 12 Apr 2009, 15:28
Auto:
Location: IASI

Re: Dulaul’s Ceed

Post by dulaul »

@rayman e aceeasi senzatie sa zic asa doar cu diferenta ca porneste mai repede pe ISG :mrgreen:
Am optat pentru ISG nu doar pentru utilitatea lui ci si pentru faptul ca (spune producatorul) ar avea cutia de viteze schimbata si un sistem de recuperare a energiei din franare. Acum sa vedem daca bateria va tine mai multe de 3 ani cat ar merge la oricare alta masina.
Kia Cee'd 1.6 GSL City, isg, GPL,Pewter Beige
Poze
Jurnal de bord Image

Image

dulaul
Posts: 429
Joined: 12 Apr 2009, 15:28
Auto:
Location: IASI

Re: Dulaul’s Ceed

Post by dulaul »

Cine se ocupa de acordarea cardurilor de membru? Imi puteti da amanunte?

Multumesc
Kia Cee'd 1.6 GSL City, isg, GPL,Pewter Beige
Poze
Jurnal de bord Image

Image

crispisu
Membru Fondator
Posts: 1630
Joined: 31 May 2007, 22:01
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Dulaul’s Ceed

Post by crispisu »

Salut,
Intai trebuie sa vedem daca al tau a intrat in productie...da-mi pe pm vin-ul si am sa verific :wink:

dulaul
Posts: 429
Joined: 12 Apr 2009, 15:28
Auto:
Location: IASI

Re: Dulaul’s Ceed

Post by dulaul »

In concediul asta am mers in Bulgaria (prietenii stiu de ce :mrgreen: ). Trebuie sa spun ca masina a avut un comportament exemplar si am fost foarte multimit de ea. Am avut in schimb o problema cu ruta aleasa. Pornind din Iasi am vrut sa evit aglomeratia din Constanta si am plecat prin Bucuresti sa pot iesi pe la Ruse. Distanta era ceva mai mare dar nu asta era important, in special pentru ca voiam sa conduc ceva mai mult. In Bulgaria alesesem sa merg pe ruta Ruse>Shumen>Nessebar (Sunny Beach). In iGO am crezut ca segmentul Shumen>Nessebar este tot sosea europeana, dar m-am inselat iar lucrul asta l-am aflat relativ tarziu. Am mers prin niste cotloane pe care cu greu le gasesti prin Romania in special din punct de vedere al lipsei oricarui panou de semnalizare. Practic a fost un moment in care am ajuns la o intersectie nesemnalizata in nici un fel, nu era nici un om pe strada iar pe iGO nu exista locatia unde ma aflam in acel moment, practic pentru iGO eram in camp. Va dati seama ca nu puteam alege nimic si nu era de mers la "noroc". Totusi, salvarea a venit prin faptul ca din spate au venit doua masini care pareau sa stiu unde merg si le-am luat urma. Asta a fost combinatia castigatoare in acel moment. Totusi am mai nimerit la fel intr-o intersectie printr-un sat unde un localnic ne-a indrumat intr-o directie, alta decat iGO iar al locanic ne-a confirmat ceea ce spunea primul. Totusi dupa consultarea in amanunt a hartii din iGO am hotarat ca, in contradictie cu ce spuneau cei doi localnici, sa o iau in directia cealalta. Aici am avut eu dreptate, in felul acesta scurtand drumul cu aprox. 1 ora (eram pe finalul cursei si eram destul de obosit).
In timpul acestui drum la un moment dat mi sa aprins in bord martorul EPS (electric power steering). La cat eram de obosit si de suparat de combinatia nefericita cu aceasta ruta acest lucru a cam pus capac... :smt013 Va dati seama ca nu era vorba doar de un concediu distrus, dar era vorba cum voi conduce cateva sute bune de km inapoi pana la primul service fara servo, anterior citind neplacerile cauzate de acel lucru lui @ida01ro si @icarus. Totusi, am tras de volan si am vazut ca servodirectia mergea normal. Am condus ceva mai prudent o perioada iar dupa vreo km am concluzionat ca poate fi vreo eroare care va putea fi "stearsa" cand voi ajunge acasa. Practic am mers tot drumul dus intors cu acesta aprins fara probleme pana voi ajunge in service sa vad ce are.
In concluzie, pentru cine doreste sa ajunga in Bulgaria AICI recomand ruta Ruse>Varna>Nessebar Sau pentru cei ce vor sa vina prin Constanta sa iasa prin Vama Veche>Varna>Nessebar. Pe aceasta din urma am venit la intoarcere si drumul a fost ok.

Va doresc drumuri line si voi reveni cu problema mentionata dupa ce ajung in service.
Kia Cee'd 1.6 GSL City, isg, GPL,Pewter Beige
Poze
Jurnal de bord Image

Image

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Dulaul’s Ceed

Post by Ogy »

Sa o stapanesti sanatos.
ISG-ul l-am vazut si eu zilele astea prin Bucuresti. NU FACE FATA! Mai bine il deconectezi. Era unu cu un bmw paralel cu mine , a pornit motorul si s-a oprit de cel putin 10 ori in maxim 70m (ca deh asa avansa coada). La semafoare pe care le prinzi sa stai doar o data sau de doua ori poate ca merita... :)
Ti s-a aprins martorul ESP in bord si stiai de ce au patit ceilalti doi colegi si ai preferat sa postezi aici, in loc sa mergi, sa vezi, ce se intampla la masina ta... [-X
Bateria Varta este speciala... noi avem una...probabil de la mama ei din zinga-zinga (asta mi-a venit in minte) :)
Aportul cel mai mare il au vanzarile -vezi aparitia city :(
Frumoasa culoare! :D
Poti sa pui si tu o poza cu izolatia de la instalatia a/c?
Ai grija cu acel abs, cateodata te poate salva dar de cele mai multe ori: "paza buna pazeste primejdia grea" . :)

dulaul
Posts: 429
Joined: 12 Apr 2009, 15:28
Auto:
Location: IASI

Re: Dulaul’s Ceed

Post by dulaul »

@Ogy, multumesc de urari.
Cred ca e o remarca buna pentru cei interesati pe viitor de achizitionarea ISG-ului, in special pentru cei din Bucuresti pentru ca pornirea repetata la intervale scurte sub 1min nu ar fi tocmai buna masinii. Practic in ambuteiaje care se misca cu viteza melcului si au opriri relativ scurte si dese nu mi se pare recomandat. Totusi pentru opriri repetate la semafoare care au temporizator iar timpul e mai mare de 40-50 sec. cred in continuare ca e ok. Ultima oara cand am fost in Bucuresti am intrerupt si eu IGS-ul, oricum traficul nu se compara cu cel al Iasului.
In privinta martorului poate nu m-am facut eu inteles, dar cand am vazut aparitia lui eram la aprox 90km de destinatie si la aprox. 300 km de primul service iar servodirectia mergea NORMAL nu sa dus motorasul, de aceea am ales sa ajung la destinatie in aceste conditii, iar dupa ce am vazut ca nu are nici o problema servodirectia mi-am continuat drumul pana acasa fara nici o problema, urmand sa merg in service sa imi stearga aceasta eroare.
Culoare e cea mai frumoasa, prietenii stiu de ce :mrgreen:
In privinta izolatie de la AC exista o poza AICI, iar celelalte pe care le-am mai facut sunt aproximativ la fel. Ai vrea sa vezi ceva in mod special ca sa fac vreo alta poza?
Kia Cee'd 1.6 GSL City, isg, GPL,Pewter Beige
Poze
Jurnal de bord Image

Image

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Dulaul’s Ceed

Post by Ogy »

Aia e izolatie din fabrica?

dulaul
Posts: 429
Joined: 12 Apr 2009, 15:28
Auto:
Location: IASI

Re: Dulaul’s Ceed

Post by dulaul »

Ei hai @Ogy, e hand made ce naiba :mrgreen: Am facut aceasta magnifica "izolatie" :smt040 in doar 10 min cand imi faceam siesta la un gratar. Am avut 1 m de izolatie pe care l-am pus pe canducta rece, cred ca ar fi fost necesar cam 1,3 m pentru a putea izola si restul ramas neacoperit.
Kia Cee'd 1.6 GSL City, isg, GPL,Pewter Beige
Poze
Jurnal de bord Image

Image

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”