Quelloo's Lightning

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
Post Reply
colin
Posts: 321
Joined: 24 Jan 2013, 15:26
Auto: Ceed

Post by colin »

Nu iti face griji eu am reusit sa bag cand imi arata 00 la km ramasi, 55 litri si mai intra. Am bagat insa dintr-un butoi nu de la pompa. Deci se pare ca rezervorul nostru e mincionos :))

BAU
Moderator General
Posts: 3291
Joined: 24 Jan 2008, 00:25
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Quelloo's Lightning

Post by BAU »

O fi de cauciuc ? :D :D :D
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Quelloo's Lightning

Post by quelloo »

:)

de la semnul cu ------ pe bord mai inteleg ca deja as fi avut sub 5l in rezervor, dar la mine in bord se mai puteau face 179km :p cand am alimentat d-asta am si ramas perplex
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Quelloo's Lightning

Post by panzer »

Suna la ISCIR. 021 4119760

Mai poti lua un bidon de 5L si umple-l de la ei si vezi pe Bon cat te-au pacalit.

Oricum, din experienta personala (de la gaz) cum deschizi gura si spui de ISCIR cum apare seful de statie si presiunea la gaz revine la normal.
De cele mai multe ori sunt smecherii ale sefului de statie, nu a firmei in sine. Sau ai prins pur si simplu o pompa defecta. Vad ca astia de la MOL insista sa nu mai lucreze cu Tokheim.

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Quelloo's Lightning

Post by quelloo »

asa o sa fac. urmatorul plin o sa-l fac tot la ei si o sa am grija sa fiu aproape pe 0 sa vedem cat intra in rezervorul de 53l
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Quelloo's Lightning

Post by panzer »

De obicei pompele sunt sigilate si nu prea se joaca la firme mari cu sigiliile. E f posibil sa fi fost o pompa decalibrata. F rar la pompele serioase dar se mai intampla.
Pompele noi sunt f bune, capabile sa compenseze volumetric si presiunea si temperatura atmosferica. Sunt atat de bune incat le poti programa sa te "fure" cu exact cat scrie in lege ca este abaterea tipica. :mrgreen: Normativul e mai vechi, abaterile erau mai mari la pompe acum 10 ani.

In plus stiu sigur ca OMV si Rompetrol au departamente interne de verificat pompele. Au sigilii volumetrice la rezervoare. Cam totul e automatizat, nu mai poti baga bidonul in rezervorul mare ca sar niste alarme.

Pe scurt, ala de la pompa nu castiga nimic daca te inteapa pe tine: banii intra in sistem, iar el nu poate baga mana in rezervor sa scoata litrii de acolo decat odata cu verificarea de la ISCIR cand sistemul e offline.

De fapt asta este smecheria la GAZ: maresc presiunea artificial, baga mai putin gaz oamenilor, vin baietii de la iscir sa verifice, rup sigiliile, bypaseaza pompa si isi fac toti plinurile.

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Quelloo's Lightning

Post by quelloo »

ODO 135450
saptamana asta masina a mancat cea mai mare suma de bani de cand o am.
a intrat in service luni pentru: schimbare ambreiaj, schimbare distributie, antigel si revizia 7.
pana la urma, pe langa cele de mai sus s-au schimbat si pivotul dreapta fata, cureaua de accesorii, uleiul din cutia de viteze si :shock: volanta cu masa dubla.

Cost total piese + manopera 5636 ron
Am atasat devizul cu preturile defalcate.
revizia a costat 350 ron (saiba+filtru ulei+filtru aer+filtru motorina+filtru polen+manopera) + 234 lei (ulei Motul adus de mine 6 litri)
Volanta =1700lei
Kitul ambreiaj (placa+disc+rulment)=1412lei
Kit distributie (Pompa apa+garnitura pompa apa+Rola distributie+intinzator+curea distributie) = 880lei
Pivot dreapta = 178.56lei
Curea accesorii Continental = 80.60lei
Antigel G11 = 70.68lei
Ulei cutie viteze Valvoline Maxlife 75W80 = 62lei
Manopera distributie = 400lei (era 500 dar am primit reducere 20%)
Manopera ambreiaj + volanta = 400lei (era 500 dar am avut 20% reducere)
Manopera pivot = 66lei
Manopera curea accesorii = 55lei

Am primit bonus un engine flush
s-au verificat placutele. Mai am 5.2mm pe fata si alea pe spate sunt noi.
s-au pus si 2 bride de plastic la pasajul rotii dreapta fata ca sa fixeze bara. Cred ca s-au desprins cand am mers prin zapada mai tare cu ea anul asta.
S-a pus si capacelul lipsa de la stergator

Acum masina merge mai bine (clar, la cate s-au schimbat)
Ambreiajul nu mai patineaza
Masina porneste iar perfect si fara ezitari (cred ca distributia era de vina pentru pornirile putin greoaie)
La pornirea si oprirea motorului nu mai trepideaza masina mai deloc (cand mi-au spus de volanta ca trebuie inlocuita, mi-au spus ca un simptom ar fi trepidatii mari la pornirea si oprirea motorului). Cum nici tata nu avea cunostiintele necesare pentru a depista o volanta stricata, baiatul de acolo le-a pus pe cele 2 una langa cealalta si i-a aratat ca cea veche se roteste cu 4 dinti mai mult decat cea noua. Si, cea veche are si o miscare verticala (cand e pusa jos) + un zgomot metallic. Pot spune ca si la relanti nu mai tremura mai deloc (poate e placebo aici recunosc ca inca sunt marcat de cele 2 carduri de credit carora le-am atins limita ca sa platesc factura asta :( )
Inainte, la trecerea peste denivelari mai mari parca auzeam o mica bataie care acum nu mai e. Posibil sa fie de la schimbarea pivotului sau de la prinderea barei cu bridele alea de plastic (se misca destul de liber cand trageam de partea de jos)
Cutia nu schimba mai bine, dar se simte diferit, ceva mai lin, iar zgomotele pe care le scotea cand schimbam vitezele sunt acum mult mai infundate. Uleiul nou mai mult ca sigur.
Ca de fiecare data, dupa revizie, motorul se comporta mult mai bine. Urca usor in ture si nu mai are nici o ezitare cand accelerez (se intampla dupa 13-15000km de la revizie, sa mai dea in nas la acceleratie La inceput masina mergea bine pana la 20000 km cand faceam revizia (posibil sa fi fost si masina noua atunci, sau nu cunosteam io masina asa bine). Sper acum cu Motul sa vad o imbunatatire spre 15000km de la schimb. Poate o sa incep sa schimb si eu uleiul de 2 ori pe an ca niste colegi pe aici)

Au fost si niste lucruri care m-au deranjat la vizita asta in service:
1. Au verificat luni toate elementele suspensiei si directiei si pivotul era ok, dar marti dimineata m-au sunat si au zis ca dupa asamblare s-au plimbat baietii prin parcare si batea pivotul. Am zis, fie, sa il schimbe. Au pus pivotul vechi in portbagaj si, dupa spusele tatalui meu, se pare ca e ok pivotul. Nu ma pronunt ca nu am cunostintele necesare, dar, din ce am vazut, nu are joc si se misca destul de smooth.
2. Au schimbat ambreiajul cu tata de fata luni si a vazut ce au scos de acolo. Iar, marti, acasa cand a vazut rulmentul din portbagaj, a zis ca nu e cel care a fost scos din masina. Ca cel scos era avea dimeniune/latime mai mare decat cel din cutie. Din pacate asta nu are niciun cod pe el ca sa verific pe net daca e pentru sportage-ul vechi.
3. Nu cred ca au golit tot vasul cu antigel inainte sa-l bage pe cel nou, pentru ca acum este peste FULL in vas. Are ceva daca este mai mult decat nivelul maxim din vas?
4. Cand masina era pe rampa luni, unul din mecanici a observat ca o piulita de la una din bielete era de Matiz :O si a insinuate ca am mers la nush ce service de cartier sa schimb bielete. Pana acum am facut toate interventiile la masina numai la IMG si numai cu piesele lor (singura data, la 90000 km am schimbat filtru de motorina cumparat de la Automarkt dar tot la ei am fost sa-l puna.). Plus, de ce naiba sa fi mers la alt service pentru bielete cand ele oricum intrau pe garantie? Anyway, au schimbat piulita cu una de Kia.
5. Eu am cumparat 6l de Motul Xclean pentru revizie si cand am luat masina, cele 2 bidoane erau goale in portbagaj. Am intrebat si se pare ca au intrat toti 6 litri in masina (capacitatea de 5.7 la fiecare revizie pana acum). Eu i-am intrebat nu sa insinuez ca nush ce au facut ei cu 300ml de ulei, dar sa nu fi pus peste limita in motor. Cica nu, atat a intrat. Am verificat uleiul acasa si aparea f putin sub Full pe joja. O sa-l tin sub observatie.
Sper sa nu mai fac interventii d-asta cel putin inca 6 ani jumate de acum inainte. Oricum o sa incerc sa-mi schimb putin stilul de condus. Nu mai folosesc frana de motor asa des ca inainte. Sunt mai ieftine placutele decat ambreiajul :p
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
zaboss
Posts: 1180
Joined: 16 Sep 2010, 21:41
Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
Location: București
Contact:

Re: Quelloo's Lightning

Post by zaboss »

La câte ai făcut la mașină nu mi se pare mult. Tot IMG?

La antigel nu e bine să fie peste Full că nu mai are loc și posibil să-ți iasă surplusul pe supra-plin. Încearcă să mai scoți din el cu o siringă.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Quelloo's Lightning

Post by quelloo »

Tot IMG.
o sa scot din el cu seringa atunci. Mersi.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Quelloo's Lightning

Post by Ogy »

Inainte de a scoate ceva, fa si urmatoarea chestie: mergi cu masina pana ce "apa" ajunge la 80 de grade si porneste caldura. Circula cu ea asa vreo 3 km (eventual cu geamurile deschise sau noaptea). Dupa aceasta manevra daca mai ai ceva peste MAX, poti sa scoti. Verifica cu motorul rece.

stenso
Posts: 318
Joined: 24 Aug 2013, 12:18
Auto: kia ceed 1.4

Re: Quelloo's Lightning

Post by stenso »

Asa e cu antigelu mai lasa.l cateva zile bune ca isi face singur aerisirea si mai trage pe instalatie. In legatura cu frana de motor nu vad cum s.ar duce ambreiajul, mai degraba distributia si eventual ceva pe la motor ( in popor se spune ca "da invers in supape" cand faci frana de motor). Aaa daca faci deaia 5-4-3-2-1 da probabil ca stresezi/uzezi ambreiajul suplimentar&inutil. Fac si eu cateodata frana de motor dar asa "simpla" adica in treapta care sunt , de obicei 5 sau 4 calc frana in viteza pana aproape se opreste masina, defapt cam pe la 1000 de ture deja numai suporta si da semne ca moare si atunci dau ambreiaj si scot din viteza, frana calcata evident, pana ma opresc la semafor sau unde sunt. Deci nu dau forja mai deloc ambreiajului.

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Quelloo's Lightning

Post by quelloo »

asta e ca am mai dat 6-5-4-3-2-1 in functie de drum. mai ales la munte unde ca sa merg mai sportiv imi pregateam si treptele ca atunci cand se ivea ocazia sa si pot accelera rapid, plus ca ajuta la consum frana de motor.

O sa mai astept putin cu antigelul. Mersi.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Quelloo's Lightning

Post by panzer »

E acum sa nu iti para chiar asa de rau de bani. Masina acum e ca si calul pe vremuri: fara ea nu se poate. E normal sa ai grija de ea.

Ai luat totul de la ei pentru a avea garantie material manopera 2 ani? Doar la volant restul fiind consumabile inclusiv pivot-ul si ambreiajul, deci fara garantie.

Eu unul sunt de parere ca obiceiul de a folosi frana de motor este un reflex bun de avut si de pastrat. Obisnuinta creeaza reflexul, "muscle becomes memory". La o adica e mai bine sa te salveze frana de motor decat sa mai schimbi un ambreiaj la 6 ani. Distributia la tine e pe curea, deci o schimbi oricum. Si ca bani iesi mai bine cu frana de motor din cauza de combustibil, nu e numai placute vs ambreiaj.

Oricum: nu e mult la stilul tau! [-o<

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Quelloo's Lightning

Post by quelloo »

din ce mi-au zis, garantia este si la pivot si ambreiaj precum si volanta si distributie. (in conditii normale de utilizare: i-am linistit ca nu merg cu ea la raliuri :) )
le-am lasat un email la showroom sa-mi spuna si mie daca motoarele pe benzina turbo vin si ele cu volanta d-asta scumpa (ca nu stia nimeni aspectul asta se pare) si inca astept raspunsul. ma gandesc ca daca n-ar avea, atunci imi permit diferenta de consum :P
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
zaboss
Posts: 1180
Joined: 16 Sep 2010, 21:41
Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
Location: București
Contact:

Re: Quelloo's Lightning

Post by zaboss »

Mă îndoiesc că se mai pun pe motoarele noi volante simple. Pur și simplu nu ar face față.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”