KIA PRO_CEED...B-86-CGT

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
User avatar
bubu
Posts: 314
Joined: 28 Apr 2008, 15:04
Auto:
Location: Constanta

KIA PRO_CEED...B-86-CGT

Post by bubu »

Salut...asta e masina mea...o am de aproximativ 3 luni si aproape 10000 km.Motor 1.4 varianta best.
Am mai multe planuri cu ea...printre care in viitorul foarte apropiat urmeaza un body kit facut la comanda si niste jante pe 17 ceva mai tarziu...cand oi mai da de bani.Momentan i-am pus folii si xenoane de 55kw marca siemens.
Astept pareri si sugestii pt un body kit si nu numai.
[img][IMG]http://img99.imageshack.us/img99/1814/2 ... xj2.th.jpg[/img][/img]
[img][IMG]http://img231.imageshack.us/img231/655/ ... sv7.th.jpg[/img][/img]
[img][IMG]http://img230.imageshack.us/img230/7530 ... og7.th.jpg[/img][/img]
[img][IMG]http://img230.imageshack.us/img230/440/ ... no9.th.jpg[/img][/img]
[img][IMG]http://img230.imageshack.us/img230/1324 ... jw2.th.jpg[/img][/img]

Teddy
Sageata Blue
Posts: 1536
Joined: 03 Nov 2007, 20:33
Auto:
Location: HD,Petrosani
Contact:

Re: KIA PRO_CEED...B-86-CGT

Post by Teddy »

Felicitari pentru masinuta,drum bun si multi,multi km fara incidente :smt023
Cee`d 1.4 START+opt.(13) kompass blue HD-09-CTM
ALBUME: http://picasaweb.google.com/TeddyKyty

User avatar
scubli
"ambiguus"
Posts: 3644
Joined: 16 Dec 2007, 14:56
Auto:
Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
Contact:

Re: KIA PRO_CEED...B-86-CGT

Post by scubli »

Felicitari pt. achizitia facuta, frumoasa alegere. Sa ai parte de cat mai multi km fara probleme.

P.S. In ultima poza "adversarul" este cumva i30-ul ?

cRbL
pro_ceed ftw
Posts: 136
Joined: 24 Apr 2008, 01:39
Auto:
Location: Bucuresti

Re: KIA PRO_CEED...B-86-CGT

Post by cRbL »

17" pe motorul de 1.4
nu e cam riscant ?
lumea zice ca nu prea e bine, si un dealer mi-a zis ca mai mare de 16 nu e bine pentru motorul asta ...

:?:

P.S. bodykit la comanda ? ai o idee, poza cu ce vrei sa faci ( unde, cati $ etc :p )

User avatar
Mogg
Tatic
Posts: 91
Joined: 02 Aug 2008, 01:30
Auto: Kia Ceed SW 2008
Location: Bucuresti
Contact:

Re: KIA PRO_CEED...B-86-CGT

Post by Mogg »

@cRbL

cRBL, cu respect, dar ce legatura are capacitatea motorului cu diametrul jantelor ?
Doar nu crezi ca daca jantele sunt mai mari, vor fi si rotile mai mari ? Sau poate te gandesti la greutate ? Sunt din aliaj.

Regards

User avatar
bubu
Posts: 314
Joined: 28 Apr 2008, 15:04
Auto:
Location: Constanta

Re: KIA PRO_CEED...B-86-CGT

Post by bubu »

@cRbL

am multi prieteni mecanici...si i-am intrebat pe toti in legatura cu jantele pe 17...toti mi-au zis acelasi lucru..."n-are nimik ma" :)

bodykitul ma duc zilele astea la un baiat care lucreaza in fibra...imi face barile si pragurile...si o sa revin cu poze

User avatar
bubu
Posts: 314
Joined: 28 Apr 2008, 15:04
Auto:
Location: Constanta

Re: KIA PRO_CEED...B-86-CGT

Post by bubu »

astazi am lacuit si stopurile...dar stopul pe dreapta a iesit cam aiurea...cand aprind pozitziile...se vede in ceatza...pe cand ala p dreapta se vede perfect clar...o sa mai dau stopul jos sa il sterg...si sa incerc sa il fac pana o sa iasa bine...o sa revin cu poze

RazvanO
Posts: 67
Joined: 01 Sep 2008, 15:06
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: KIA PRO_CEED...B-86-CGT

Post by RazvanO »

Jante pe 17 + anvelopele aferente sunt mult mai grele fata de ce ai tu pe masina.
Daca caseta de directie nu e pregatita sa suporte sarcini suplimentare generate de masa mai mare a rotii atunci poti sa ai probleme.De asemenea pot interveni probleme la suspensii.

Sunt de fapt cateva aspecte aici:
1. jante pe 17 inseamna anvelope mai rigide, cu talon mai mic, latime mai mare si deci deformare in curbe mai mica. Castig mare la stabilitate. Diferenta constructiva intre o anvelope pe 16 cu talon 55 si una pe 17 cu talon 45 este mare dpdv al performantei. Diferenta intre 15" si 17" este enorma.
2. roata mai grea inseamna demaraj mai greoi si distanta de franare mai mare, precum si un consum in oras crescut (in afar nu simti diferenta decat in conditii speciale). In cazul tau va insemna si o uzura prematura a placutelor de frana pentru ca sistemul de franare al masinii este construit pentru o anume masa totala a masinii si a rotilor.
3. Diferenta de masa de la 15 la 17 este posibil sa afecteze si suspensiile, dar in special caseta de directie.
4. cu cat sunt mai mari jantele cu atat au anvelopele talonul mai mic si creste probabilitatea de a nimeri o groapa destul de 'buna' ca sa te faca sa te duci la indreptari. ( eu am fost cu o janta la indreptat si de atunci merg cat se poate de prudent, de altfel am mai cumparat una noua gratie neatentiei de moment )

Dupa cum vezi sunt plusuri si minusuri. Daca ai grija cum mergi cu masina nu vei avea probleme deosebite, insa te poti astepta la un moment dat ca va trebui sa schimbi una alta mai devreme decat te astepti.

Eu am trecut de la 17" cu 225/45 r17 la 18" cu talon 40 ( 225/40 ZR18 ) si diferenta a fost simtitoare. Insa acesta schimbare am facut-o in cunostinta de cauza, adica caseta de directie e construita sa suporte sarcinile rotilor pe 18, la fel si suspensiile. La mine s-a simtit diferenta la demaraj si la franare ( la frane eu sunt oricum maniac si le verific periodic ca sa fiu sigur ca totul e ok, lichid de frana, placute, etrieri, etc. ).

Numai bine,
Razvan
Masinuta sorei aici -> ProCeed 1.4 City so so SO_RED still to be pimped :)
DE VANZARE (Super Oferta) GTC pimped by IRMSCHER - detalii aici: viewtopic.php?f=50&t=5925
Respecta partenerii de trafic!

justevil
Posts: 309
Joined: 27 Apr 2008, 20:36
Auto:
Location: CT
Contact:

Re: KIA PRO_CEED...B-86-CGT

Post by justevil »

@bubu: daca ma vezi prin parc sa vii sa-ti dau un sticker ;)
CT 11 ESN - revin dupa pauza :D

User avatar
bubu
Posts: 314
Joined: 28 Apr 2008, 15:04
Auto:
Location: Constanta

Re: KIA PRO_CEED...B-86-CGT

Post by bubu »

justevil wrote:@bubu: daca ma vezi prin parc sa vii sa-ti dau un sticker ;)
k...ne intalnim noi p la lac p acolo...si vb

User avatar
bubu
Posts: 314
Joined: 28 Apr 2008, 15:04
Auto:
Location: Constanta

Problemele mele

Post by bubu »

salutare la toti...am decis sa zic si eu ce am p suflet...ce probleme am sau am avut cu masina mea.
am pe mana un pro cee'd din aprilie 2008 si 22000 km,motor 1.4.incep prin a enumera problemele avute sau care le am:
1.fluierat extrem de enervant la viteze de peste 140,dar vad k problema a disparut de la sine;
2.zbarnait oglinda retrovizoare...am rezolvat problema asta singur cu putin superglue;
3.zgomot haion...oarecum rezolvat la service...tot se aude...dar nu asa de insistent si de tare;
4.zgomot suspensie spate..."nu exista rezolvare momentan pentru aceasta problema",asta e raspunsul primit la service;
5.zgomot spatar scaun sofer,un fel de "poc poc"...rezolvat la service;
6.zgomot scaun sofer,un scartait enervant,aparut recent,inca nu m-am ocupat de problema asta;
7.zgomot la carcasa din spatele volanului,nu cred k v-a fi foarte greu de rezolvat;
8.trepidatie,vibrat geam sofer numai la coborare.se si vede,se si aude aceasta problema...rezolvare service...aplicat niste vaselina lichida pe la chederele de la geam...rezolvare provizorie deoarece dupa prima spalare a reaparut problema;
9.zgomot la directie,la gropi si la denivelari mai pronuntate,in mers...cei de la service nu au gasit nici o rezolvare pentru problema asta;
10.uneori cand plec de pe loc...si invart volanul,la maxim 2-3 cm de rotatie se aude un "poc"...problema asta se manifesta mai rar,deci nu e asa deranjanta;
11.cand este motorul rece,se aude un tacanit la motor;
12.cand apas pedala de frana se aude si se simte un alt "poc",se aude de 2-3 ori la aceasi apasare...depinde de cat de mult apas pedala...cand am fost la service cu problema asta...nu a mai vrut sa faca,a disparut ca prin miracol,iar la 5 min dupa ce am plecat de la service...a reaparut :D .

cam astea sunt problemele la masina mea...daca stie cineva vreo rezolvare la problemele care nu le-am rezolvat pana acuma...astept parerile voastre.ms

LeCCa
Posts: 713
Joined: 23 Oct 2008, 17:10
Auto:
Contact:

Re: Problemele mele

Post by LeCCa »

menajeaza-ti masina, nu o mai rupe in doua, nu mai lua maxim de volan si cu putere cand scoti din parcare (valabil la orice masina), invata sa traiesti cu micile zgomote pt ca TOATE masinile care circula pe drumurile din romania le capata mai devreme sau mai tarziu, si iti spun asta din experienta, si nu e vorba de masini sub 15000 de euro, ci si mult peste....
cu motorul n-ai probleme, asa fac toate kia cand e rece, what can i say... get used to it. iar cu frana, la fel, foarte multe masini cu discuri de frana fac asa datorita depunerilor de rugina care apar pe discuri. nu mai trage frana de mana cand e foarte frig afara, din cauza asta auzi pocnetele.
in rest, ce sa-ti spun, multa muzica :P si enjoy! :mrgreen:
KIA ProCeed 1.6 Black PH 22 LEK

User avatar
bubu
Posts: 314
Joined: 28 Apr 2008, 15:04
Auto:
Location: Constanta

Re: KIA PRO_CEED...B-86-CGT

Post by bubu »

hmmm...am uitat k aveam si eu un jurnal de bord pe aici...intre timp am ajuns la 24000 km,o revizie facut in valoare de 540 lei,un geam spart de niste hoti blestemati,cateva zgarieturi si unele probleme,mai ales unele sunete prin interior care le-am rezolvat,unele.am facut mici incercari de tuning...nu stiu cat de bine mi-a iesit...as pune niste poze...dar nu mai stiu cum...poate ma ajutati cumva

User avatar
bubu
Posts: 314
Joined: 28 Apr 2008, 15:04
Auto:
Location: Constanta

Re: KIA PRO_CEED...B-86-CGT

Post by bubu »

a trecut timpul acordat pentru edit...asa k adaug ink in post in care voi pune pozele...sa vad daca fac bine :D

ImageImage
ImageImage
ImageImage
Image

singlecrys
fidelu'
Posts: 649
Joined: 01 Sep 2008, 14:48
Auto: Kia Ceed 2018 si Sportage 2019
Location: Tulcea

Re: KIA PRO_CEED...B-86-CGT

Post by singlecrys »

foarte tare tunningul...daca stau bine si ma gandesc cred ca ti-am vazut masina prin tomis 3 intr-o zi de curand si ma uitam ca nu mai ai sigla si ai farutile negre(super tare) ...cat au costat xenoanele?sa o stapanesti sanatos

Drum bun si Numai bine!
Dentist pasionat de mountainbike
JURNAL BORD:TL 08 SRS
*INSCRIE-TE AICI ...pentru Harta posesorilor de cee`d/ceed din Romania
,,La noi, dintii fac diferenta"

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”