[jurnal de bord] Kia Pro Cee'd - The Black Pearl

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
alecsz99
Posts: 213
Joined: 31 Mar 2008, 21:02
Auto:
Location: Bucuresti

Re: [jurnal de bord] Kia Pro Cee'd - The Black Pearl

Post by alecsz99 »

vineri 28 noiembrie - luni 1 decembrie 2008
Bucuresti - Focsani - Adjud - Onesti - Targu Ocna - Slanic Moldova - Onesti - Targu Secuiesc - Brasov - Predeal - Bucuresti

Dupa dotarea masinii cu lanturi, lopata (ramase din fericire nefolosite) si spray pentru dezghetarea instanta a geamurilor (pe care l-am gasit extrem de folositor!) am plecat la drum.
Iesirea din Bucuresti vineri seara de cenzurat, coada de cativa km la iesirea spre Afumati. De acolo insa drumul a fost liber si destul de cursiv cu exceptia unui accident la cativa km dupa Buzau. Pe portiunea de drum pana la Focsani nu am iertat masina si asta s-a vazut la consum (peste 7%) insa la Focsani ne-am mai intalnit cu o masina si am mers mai departe in doi cu viteza mai mica. Am ajuns la Onesti unde ne-am cazat pe la ora 22:00.
A doua zi ne-am invartit prin Slanic Moldova iar duminica ne-am facut de lucru prin localitatile din zona. Am facut chiar si un pic de off-road (daca va vine sa credeti!) pe un drum inghetat si abrupt (masina a urcat fara nici o problema cu
cauciucuri de vara). Cand am coborat deja drumul de dezghetase si se innoroise. Se lasase si o ceata deasa dar din nou nu au fost probleme. Pe la hotel am ajuns destul de tarziu, dupa 1 noaptea.
Luni ne-am odihnit pana aproape de ora la care a trebuit sa eliberam camera si am plecat spre Bucuresti prin Targu Secuiesc - Brasov (caci nu vazusem drumul asta inca si sunt adeptul teoriei conform careia daca nu te grabesti, de ce se ta intorci pe acelasi drum!?). Portiunea aceasta de drum mi s-a parut interesanta si pitoreasca insa din pacate am dat peste un nou accident intr-o localitate. Aici simt nevoia sa spun cu durere in suflet ca la mai toate drumurile prin tara (care nu sunt chiar putine) mi-a fost dat sa vad accidente, unele din ele extrem de grave! Pacat, caci tara e frumosa dar drumurile criminale! Bine ca de data asta macar nu am dat peste nici un kamikaze al soselei! Macar atat!
La Brasov ne-am oprit sa mancam. Cum aveam sa aflu peste putin timp am facut o greseala enorma! Mancarea a fost excelenta per total insa nu stiu ce m-a impins sa comanda si o ciorba de fasole! Excelenta la gust dar s-a dovedit a fi prea greu de digerat pentru stomacul meu...Dar despre asta mai tarziu!
La iesirea din Brasov un echipaj de politie devia traficul pe DN1A, catre Sacele! Cum de pe pod am vazut o coada imensa pe partea aia am decis sa o iau totusi pe la Predeal. Am inventat repede o poveste pentru echipajul de politie (cum ca as avea bagajele la Predeal) si am prins drumul pustiu pana la intrarea in statiune. De acolo, din Predeal, a inceput o coada care desi se anunta la radio ca s-ar intinde pana la Comarnic "s-a spart" cu cativa km inainte de Sinaia. Per total traficul pe
aici a fost nu chiar acceptabil dar nici diabolic. Mai rau era ca ma simteam groaznic datorita ciorbei de fasole! Stomacul meu isi facea de cap!
Dupa Sinaina la asta s-a mai adaugat o problema - ceata! Si cum ma simteam si foarte rau am condus incet in spatele altor masini dupa care ma tineam. In felul asta si drumul era mai vizibil din cauza farurilor mai multe. As fi lasat cu placere prietena la volan dar cum nu are foarte multa experienta si conditiile de drum erau extrem de grele si vizibilitatea sub 10 m (daca si atat)...Bine ca pe la Ploiesti mi-am mai revenit (dupa ce am fost serios "afectat" de denivelarile drumului de pe centura Ploiesti vest si oricum si ceata se mai ridicase (sau numarul mai mare de masini luminau mai bine drumul). Norocul cel mai mare l-am avut la intrarea in Bucuresti pe care o credeam aglomerata dar care a fost atat de libera incat am prins si semaforul de la Selgros verde! Tare sunt curios pe la Cheia cum s-a circulat...daca a fost cineva pe acolo rog o impresie!
Drumul in general a fost bun, probleme sunt in Onesti unde sunt denivelari serioase (cel putin pentru suspensia pe gaz de la Kia) si la cativa km de Brasov venind dinspre Targu Secuiesc unde din nou sunt denivelari plus centura Ploiesti vest in lucru. Am testat si comportamentul ABS-ului pe polei si a trebuit sa ma lupt cu pietricelele (NU NISIP!) imprastiate pe drum in judetul Bacau, pe langa Onesti, si in Prahova, pe la Campina. Am tinut tot timpul distanta iar cat de curand o sa spal
masina (care e de nerecunoscut) si sper sa nu am surprize pe vopsea!

Datele excursiei ar fi cam asa:

km parcursi - 850 km
consum mediu - 6.5 l/100 km
viteza medie - sub 50 km/h (ceata, polei, pietre pe drum, etc)

Asta a fost prima iesire in conditii de iarna cu masina, iar comportamentul este mai mult decat onorabil, de la pornirea la rece pana la dezaburire, caldura, asezarea pe drum alunecos si franare (in conditiile in care nu am cauciucuri de iarna)!
Dacia Berlina 1310 Li 2003 ODO - 70.000 km (14 ianuarie 2009); 75.000 km (24 septembrie 2009); 80.000 km (aprilie 2010)

Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km

JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti

rayman
Posts: 522
Joined: 05 Jan 2008, 03:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: [jurnal de bord] Kia Pro Cee'd - The Black Pearl

Post by rayman »

adeptul teoriei conform careia daca nu te grabesti, de ce se ta intorci pe acelasi drum!?
:) true.. si eu sunt adept din asta :P
Asta inseamna sa-ti placa sa conduci, si sa nu o faci doar ca pe o necesitate.

Cheers!
Cee'd 1.4 Best, Piston Gray, codename BISISICA, ODO: >74 000 KM din 2.04.2008
clic aici sa vezi ce-am mai pozat

alecsz99
Posts: 213
Joined: 31 Mar 2008, 21:02
Auto:
Location: Bucuresti

Re: [jurnal de bord] Kia Pro Cee'd - The Black Pearl

Post by alecsz99 »

10 decembrie 2008

Am avut ocazia de a descoperi un drum ce leaga DN2 de A2. Putin dupa intrarea in Lilieci (intre Sindrilita si Sinesti pe DN2) se face o curba iar inainte de ea cum se vine dinspre Bucuresti se poate face dreapta spre Hagiesti - Fundulea si de acolo A2.
Varianta este buna pentru cei ce au nevoie de ea, drumul este betonat dar decent si nu ai cum sa te pierzi. Distanta intre DN2 si A2 (iesirea Fundulea) pe aceasta varianta este de circa 20 de km.

[img=http://img176.imageshack.us/img176/6990 ... yf9.th.jpg]
[img=http://img211.imageshack.us/img211/2672 ... tx2.th.jpg]
[img=http://img223.imageshack.us/img223/8751 ... vd4.th.jpg]




16 decembrie 2008

Bucuresti-Adjud-Onesti-Slanic Moldova-Comanesti-Moinesti-Bacau-Bucuresti


Cum mi-am facut de lucru prin zona am avut ocazia sa merg pe tot felul de drumuri si sa ajung in tot felul de sate, unele parca uitate de lume (desi la doar 4-5 km de soseaua principala!). Daca cineva mi-ar fi zis vreodata ca voi utiliza Kia pe astfel de drumuri i-as fi zis ca e nebun, dar cum in viata absolut totul (dar totul!) este posibil iata ca am parcurs mai bine de 300 de km numai in zona Moldovei pe drumuri laturalnice si chiar pe "nedrumuri"! La un moment dat farurule nu mai bateau nici macar cu faza lunga, atat de mult noroi se stransese pe ele! Mi-am dovedit si ca suspensia de pe Kia se poate adapta drumurilor grele,
mentinand insa o viteza foarte redusa! Dupa o masa buna la un OMV in Bacau am revenit in aceasi seara la Bucuresti. In total 900 km si un consum de 6.9 l/100 km.


20 decembrie 2008

Bucuresti-Alexandria-Turnu Magurele-Zimnicea-Giurgiu-Bucuresti

Ma asteptam la un drum liber, dar la Mihailesti in locul unde patru benzi devin doua am dat peste o coada, bine ca nu ne-a intarziat mai mult de 10-15 minute. Drumul a fost destul de aglomerat pana la intrarea in Alexandria, ceva mai liber dupa
aceea pana la Turnu Magurele si in conditii decente. Sunt doar cateva portiuni in stare mai proasta. Initial nu eram foarte decis daca sa ma intorc pe acelasi drum sau nu dar cum un stimat coleg de pe daciaclub.ro a fost recent pe un traseu asemanator am zis sa ii calcam pe urme si am venit pe langa Dunare pana la Giurgiu, prin Zimnicea. Drumul este mai putin intretinut ca varianta aleasa la plecare insa nu pune probleme mari. Sunt doar cateva portiuni mai proaste, insa nu sunt gropi ci denivelari. Este si destul de liber pana la Giurgiu iar cea mai urata parte, in mod paradoxal, nu este in Giurgiu sau Teleorman ci la intrarea in Adunatii
Copaceni! In Giurgiu au amenajat in ultimul timp (eu nu am mai fost pe acolo de la inceputul verii) sensuri giratorii, unul fiind chiar la intrare, la intersectia cu drumul spre vama Ruse. Km parcursi cred ca au fost pana in 350 km si consumul de 6.4 l/100 km.



Cum iesirile din oras s-au dovedit a fi destul de frecvente in ultima vreme incet dar sigur am trecut de 13.500 de km iar la 15.000 km vine si prima revizie...
Dacia Berlina 1310 Li 2003 ODO - 70.000 km (14 ianuarie 2009); 75.000 km (24 septembrie 2009); 80.000 km (aprilie 2010)

Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km

JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti

alecsz99
Posts: 213
Joined: 31 Mar 2008, 21:02
Auto:
Location: Bucuresti

Re: [jurnal de bord] Kia Pro Cee'd - The Black Pearl

Post by alecsz99 »

Si cateva poze:

10 decembrie 2008
Image
Image
Image

16 decembrie 2008

Bucuresti-Adjud-Onesti-Slanic Moldova-Comanesti-Moinesti-Bacau-Bucuresti

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image



20 decembrie 2008

Bucuresti-Alexandria-Turnu Magurele-Zimnicea-Giurgiu-Bucuresti

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Dacia Berlina 1310 Li 2003 ODO - 70.000 km (14 ianuarie 2009); 75.000 km (24 septembrie 2009); 80.000 km (aprilie 2010)

Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km

JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti

radu84
BACK IN BUSINESS
Posts: 668
Joined: 15 May 2007, 22:41
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Re: [jurnal de bord] Kia Pro Cee'd - The Black Pearl

Post by radu84 »

In aceasta calatorie ai avut masina echipata cu anvelope de iarna, sau te'ai descurcat cu cele de vara?
Kia Cee'd kompass blue 1,4 GSL - CT 22 BAU
Album foto
ODO : 22.500km+

alecsz99
Posts: 213
Joined: 31 Mar 2008, 21:02
Auto:
Location: Bucuresti

Re: [jurnal de bord] Kia Pro Cee'd - The Black Pearl

Post by alecsz99 »

Pe masina am cauciucuri de vara care s-au comportat foarte bine. De altfel singura zona in care ar fi fost preferabile cauciucurile de iarna a fost in Moldova, unde se vede si din poze ca era zapada si frig. In rest temperaturile au fost destul de ridicate deocamdata! Oricum, preventiv, m-am dotat cu lanturi si lopata! :wink:
Dacia Berlina 1310 Li 2003 ODO - 70.000 km (14 ianuarie 2009); 75.000 km (24 septembrie 2009); 80.000 km (aprilie 2010)

Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km

JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti

alecsz99
Posts: 213
Joined: 31 Mar 2008, 21:02
Auto:
Location: Bucuresti

Re: [jurnal de bord] Kia Pro Cee'd - The Black Pearl

Post by alecsz99 »

31 decembrie 08 - 1 ianuarie 09


Desi am dorit sa ne programam din timp anul asta cateva zile libere de revelion departe de Bucuresti nu am reusit nimic
concret pana in ultima clipa si atunci am ales ceva mai putin obisnuit pentru perioada asta - marea!
Nu am putut pleca mai devreme de ultima zi a anului si nici atunci prea devreme. Drumul...ce pot zice de el...cand altii
stateau blocati pe DN1 noi mergeam pe o AUTOSTRADA libera! Bine ca nu avem patima sporturilor de iarna! Nici drumul de la Cernavoda la Constanta nu a fost mai aglomerat si astfel din Bucuresti am ajuns foarte relaxati la destinatie. Am avut ocazia sa vad pentru prima oara plaja iarna, ceva interesant! Am fost in Eforie Sud, Constanta si Mamaia. In Eforie si Mamaia putinele locuri oferite spre cazare erau destul de animate, masini destule parcate prin fata vilelor, cat despre cluburile "de fite" din Mamaia nu vreau sa vorbest dar era aglomeratie in fata lor! Nu am platit nici o taxa de acces in Mamaia, ca se plateste doar vara si oricum degeaba, piatra cubica de pe faleza din Mamaia fiind departe calitativ de asfaltul de pe faleza din Eforie. Dar cine sunt eu, care merg pe ger la mare, sa imi dau cu parerea asupra lucrurilor astora! Tot acum am putut sa imi dau seama cat de mic este Aquamagic - sau cum s-o numi el - din Mamaia. Fata de ce am vazut in Turcia este o gluma prosta!


Avand ceva timp la dispozitie, dupa ce am vazut statiunile de mai sus ne-am plimbat prin Constanta. Orasul in sine nu avusesem pana acum ocazia sa il studiez in deaproape insa am ramas placut surprins. Strazile nu sunt peste tot in cele mai bune conditii insa nici catastrofa nu este. Asta pentru unul care a stat mai mult pe marile bulevarde! Ce nu mi-a placut deloc a fost piatra cubica ce duce spre Casino, unde am mers ca melcu. In rest satisfacut de deplin insa mai tarziu aveam sa fiu neplacut surprins. Am vazut in Constanta: portul, Casinoul, Farul Genovez si piata Ovidiu cu statuia lui Ovidiu si Moscheea.Auzisem si de un sit arheologic, am cautat si am gasit ceva in zona pietei Ovidiu, nu stiu sigur daca am nimerit bine sau nu, dar daca am gasit parcul care trebuia am ramas atat de dezamagit incat nici nu am coborat din masina. Poate cineva din Constanta sa ma lamureasca...

Orasul in sine a fost destul de animat in noaptea de revelion insa impresiile bune mi-au fost spulberate in mare parte la
plecare! Exista in Constanta (sau o exista si in alte parti, nu am umblat - inca - lumea chiar din lung in lat) obiceiul de a
sparge sticlele de sampanie pentru a sparge si chinionul in noul an banuiesc. Numai ca nu inteleg de ce toata lumea coborata in strada spargea sticlele exact in mijlocul soselei si nu pe trotuare, daca tot vroiau sa le sparga undeva! Asadar strazile erau pline de cioburi si numai prin mila Celui de Sus am iesit de acolo cu toate cauciucurile intregi. Nici in primele 2-3 localitati dupa Constanta lucrurile nu stateau altfel! Drumul de intoarcere a fost chiar mai liber, pe autostrada cred ca am intalnit maxim 5-6 masini, inclusiv cele de la securitatea autostrazii.

Excursia a insumat 540 km si am consumat 6.9 l/100 km.

Am atins aproape 14.500 km si pana la urmatoarea iesire urmeaza mai mult ca sigur prima revizie. Oricum o sa incerc sa o aman cat mai mult, ca doar nici Dacia nu trebuie sa stea degeaba in parcare!


Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Dacia Berlina 1310 Li 2003 ODO - 70.000 km (14 ianuarie 2009); 75.000 km (24 septembrie 2009); 80.000 km (aprilie 2010)

Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km

JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti

alecsz99
Posts: 213
Joined: 31 Mar 2008, 21:02
Auto:
Location: Bucuresti

Re: [jurnal de bord] Kia Pro Cee'd - The Black Pearl

Post by alecsz99 »

14 februarie 2008, Oltenita


Mult timp a mai trecut de cand nu am mai iesit cu Kia...si asta se vede si in jurnalul de bord, asa ca sambata am facut o scurta si placuta iesire pana la Oltenita...drum liber, liber, mers incet, relaxat si consumul adecvat - 5.1 l/100 km.

La intrarea in Oltenita filtru de politie...cand am intrat in oras nu m-au oprit...zic "ei lasa, ma opriti la intoarcere!". La intoarcere in mijlocul drumului era practic baricada de agenti si pe masura ce eu veneam (hotarata!) toti s-au dat intr-o parte sa trec! Chiar amuzat pentru noi, cei din masina!

Miercuri am programata prima revizie, baietii de la IMG au zis ca o sa coste in jur de 600 RON, acu' om vedea daca asa-i...
Dacia Berlina 1310 Li 2003 ODO - 70.000 km (14 ianuarie 2009); 75.000 km (24 septembrie 2009); 80.000 km (aprilie 2010)

Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km

JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti

alecsz99
Posts: 213
Joined: 31 Mar 2008, 21:02
Auto:
Location: Bucuresti

Re: [jurnal de bord] Kia Pro Cee'd - The Black Pearl

Post by alecsz99 »

Azi dimineata la 8:30 am fost la noul service IMG pentru prima revizie...costul total a fost de 570 RON. Au fost inlocuite filtrele de aer si ulei, filtrul de praf si polen si uleiul motor (cu Valvonie SynPower 5w30 - 3L). Per total sunt multumit de cum s-au miscat (1h:30 cu tot cu formalitati). Astept acum 30.000 km... ;)

P.S. am avut si o problema la scaunul din dreapta, iesise tija dispozitivului de reglare al spatarului scaunului...au remediat baietii si au zis ca am miscat eu ceva pe acolo cand am montat husele...
Dacia Berlina 1310 Li 2003 ODO - 70.000 km (14 ianuarie 2009); 75.000 km (24 septembrie 2009); 80.000 km (aprilie 2010)

Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km

JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti

LeCCa
Posts: 713
Joined: 23 Oct 2008, 17:10
Auto:
Contact:

Re: [jurnal de bord] Kia Pro Cee'd - The Black Pearl

Post by LeCCa »

frumos jurnal, frumoase poze, frumoasa masinutza! 8)
enjoy!
KIA ProCeed 1.6 Black PH 22 LEK

alecsz99
Posts: 213
Joined: 31 Mar 2008, 21:02
Auto:
Location: Bucuresti

Re: [jurnal de bord] Kia Pro Cee'd - The Black Pearl

Post by alecsz99 »

21 februarie 2009

Tata a scos masina la plimbare de doua ori in cateva zile cu destinatia Pitesti...a fost multumit de masina si de modul cum s-a comportat in conditiile date (frig si chiar ninsoare mai mult sau mai putin slaba) insa pe mine m-a surprins consumul..550 km cu 7.7/100 km...mult cred eu, desi daca ma gandesc bine a prins si destul de aglomerat Bucurestiul joi la ora 17:00 cand a plecat spre A1...

Si tot tata a avut onoarea...15.000 km impliniti cu masina in 8 luni de zile. Sigur ca daca nu era vacanta din vara aveam undeva la 9.000 de km, dar de aia e masina, sa faca km nu sa stea in parcare!

Image

Image

Sper sa vina vremea buna cat mai curand, asa am chef de o iesire (lunga!) de primavara...!
Dacia Berlina 1310 Li 2003 ODO - 70.000 km (14 ianuarie 2009); 75.000 km (24 septembrie 2009); 80.000 km (aprilie 2010)

Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km

JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: [jurnal de bord] Kia Pro Cee'd - The Black Pearl

Post by quelloo »

frumos. Ai cea mai frumoasa culoare care putea fi pusa pe un pro ceed . Felicitari si sa te bucuri de ea in continuare
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

alecsz99
Posts: 213
Joined: 31 Mar 2008, 21:02
Auto:
Location: Bucuresti

Re: [jurnal de bord] Kia Pro Cee'd - The Black Pearl

Post by alecsz99 »

In weekendul asta o sa fiu prin zona de nord-vest a tarii. Daca tot ajung acolo ma incearca gandul unei iesiri pana la Debrecen. Care ar fi cel mai bun drum din Zalau pana acolo?

Pe harta cel mai la indemana pare a fi prin Carei - Valea lui Mihai dar o varianta mai scurta poate a fi prin Simleu Silvaniei - Marghita si apoi Sacuieni sau Valea lui Mihai? Stie cineva cum se prezinta drumul asta?

Si pentru cei care ati fost prin Debrecen, ce-i de vazut/facut/mancat/cumparat pe acolo si prin zona?
Dacia Berlina 1310 Li 2003 ODO - 70.000 km (14 ianuarie 2009); 75.000 km (24 septembrie 2009); 80.000 km (aprilie 2010)

Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km

JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti

alecsz99
Posts: 213
Joined: 31 Mar 2008, 21:02
Auto:
Location: Bucuresti

Re: [jurnal de bord] Kia Pro Cee'd - The Black Pearl

Post by alecsz99 »

Pe la Debrecen nu am mai ajuns, am ajuns insa pe aici:

9-10 mai 2009 - Nisipurile de Aur, Bulgaria/Adamclisi si Manastirea Sfantul Andrei, Romania

Dupa multele plimbari prin tara descrise mai sus, care au fost deplasari placute dar cu treaba, am avut in sfarsit timpul si ocazia de a face o iesire strict pentru destindere. Am planuit multe si diverse insa in cele din urma traseul ales a fost: Bucuresti - Calarasi/Silistra - Dobrich - Nisipurile de Aur - Cap Kaliakra - Nisipurile de Aur - Dobrich - Negru Voda - Topraisar - Cobadin - Adamclisi - Ion Corvin (Manastirea si Pestera Sfantul Andrei) - Rasova - Cernavoda - Bucuresti.

Dupa o saptamana de urmarit vremea capricioasa si cu posibilitatea anuntata si asumata de a intalni ploie am purces la drum! Si bine am facut, caci am avut parte doar de soare si caldura!

Drumul de la Bucuresti la Calarasi este foarte bun, am mers pe A2 si apoi DN21. La bac am ajuns la fix, tocmai cat sa ne imbarcam, am fost penultima masina. Traversarea a durat in jur de 10 - 15 minute. Mai problematic a fost la debarcare, diferenta de nivel dintre bac si uscat fiind dificil de abordat cu garda joasa de pe Kia. Totusi cu un pic de grija se poate trece.

Pentru a intra in Bulgaria, din locul unde debarca bac-ul se merge in dreapta si apoi se face iar dreapta. Odata intrat in Silistra am urmat indicatoarele catre Dobrich si am iesit imediat din oras. Indicatoarele incep chiar din prima intersectie de dupa vama. Drumul dintre Silistra si Dobrich este prost si denivelat. Nu as mai trece prea curand pe acolo. In schimb este extrem de liber! La Dobrich nu am luat-o pe centura ci am intrat prin oras. De aici sunt 3 variante de a merge spre litoral. Una ajunge la Varna, una la Balchik si alta la Albena. Pe cea de Albena am mers noi si drumul iar nu ne-a impresionat. Nu este foarte stricat dar nici bun nu-i! Tocmai de asta ne-am intors pe varianta Dobrich - Balchick, net superioara.

Ne-am cazat, ne-am plimbat pe plaja, am intrat in apa si pentru ca inca era devreme am dat o fuga pana la Cap Kaliakra si tare bine am facut! 3 leva de persoana intrarea dar o priveliste absolut superba! A meritat pe deplin drumul pana acolo! In august vreau sa merg iar, fie si pentru o singura zi! Daca la dus am mers pe drumul de coast si oarecum secundar ce leaga Albena de Balchik, la intoarcere am venit pe soseaua lor nationala 9 care nu pune probleme. In Balchik am prins lucrari, un bulgar a incercat sa imi explice din proprie initiativa ca strada este blocata datorita lor, dar am tinut sa ma conving...si am facut cale intoarsa impreuna cu alti bulgari.

La intoarcere am mers prin Balchik-Dobrich-Negru Voda, drum acceptabil cu unele zone mai proaste. Paradoxal, cu cat ne apropiam de Romania cu atat drumul
devenea mai bun, daca puteti crede asa ceva! La frontiera la Negru Voda eram singura masina, am stat putin de vorba cu politistii de frontiera care au avut
ceva intrebari legate de...comportamentul rutier de la Kia si cum face fata in depasiri! Apoi am mers pe varianta Negru Voda - Topraisar - Mereni - Cobadin -Adamclisi. Drumul acceptabil, chiar o varianta viabila pentru a ajunge la Cernavoda. Ne-am oprit la Adamclisi la Tropheum Traiani (6 lei de persoana
intrarea) si la Cetatea Antica (fara taxa de intrare, probabil ca o mentin curata din taxa de la Tropheum). Drumul din sosea spre Tropheum Traiani este o rusine nationala! Bine gandit, larg, bulevard; dar asfaltat ca dupa bombardament daca nu mai rau! La Cetatea Antica am vazut o gramada de soparle, unele dintre ele foarte mari si chiar o testoasa specifica zonei care manca linistit din vegetatia abundenta, sub soarele amiezii.

De la Adamclisi am mers spre Ion Corvin, de unde la vreo 2 km de la iesirea din localitate se face un frumos drum la stanga care merge la Manastirea Sfantul Andrei. Pestera chiar este impresionanta. Mica, dar impresionanta! De aici drum bun si spectaculos, pe alocuri mergand chiar pe langa Dunare, pana la
Cernavoda. Practic am iesit chiar in sensul giratorius de la capatul A2 de la Cernavoda. Podul peste Dunare s-a mai deteriorat, au aparut plombe in asfalt.

Statia de taxare de la pod este aproape gata, vara asta sigur platim taxa. Restul A2 bun si din ce in ce mai aglomerat cum ne apropiam de Bucuresti.

Cateva precizari interesante:

Duminica la intoarcere campurile din Bulgaria erau pline de oamenii veniti la munca campului in timp ce in Romania era puzderie de grataragii. Cel putin pe la Branesti ziceai ca e vineri dupa-amiaza pe Iuliu Maniu! In timp ce orasele Bulgaresti pareau parasite (dar curate!) in Romania nici nu am intrat bine si gata, trafic, agitatie, lume multa!

In Bulgaria am dat de trafic tipic, lejer iar TIR-uri daca am vazut 2 in tot atatea zile. Fara bizonareala si figuri.

Cat despre politie, in romania doar patrule, in Bulgaria vreo 2-3 radare insa bine "semnalizare" de ceilalti participanti la trafic, desi oricum mergeam legal. Am observat si ca in Bulgaria masinile de politie s-au schimbat/completat. Politistii bulgari au trecut (si) pe Citroen Xsara, eu pana acum vazusem doar Opel Astra si modele mai vechi de fabricatie Sovietica.

Pentru cei care merg la Nisipuride de Aur, aveti mare grija cu parcarea! Masinile se ridica tot timpul, practic si daca intri sa intrebi cat costa o camera la hotel si parchezi unde nu trebuie poti sa te trezesti cu masina lipsa! Am vazut cum au ridicat o masina de Bucuresti in maxim 2 minute. Ridica si masini de Bulgaria, dar parca au o afinitate pentru turisti (romani)! Parcare am gasit cu plata, 2 leva/ora sau 12 leva/24h daca stai la hotel. Multumit ca am gasit parcare pazita si vedeam masina de la balconul camerei de hotel.

Este de evitat schimbarea banilor in statiune. Cursul era de 1.85 leva/euro.

In luna mai mi-a placut cum arata statiunea! Curata, aranjata, sezlonguri peste tot. Marea majoritatea a teraselor inca nu erau deschise, la fel si hotelurile, doar cele de 4-5 stele functionau, sau cel putin asta a fost impresia noastra. Statiunea destul de animata, plina de englezi, germani si nordici. Tineri si batrani. Desigur nu lipseau nici romanii. Este adevarat ca la impresia buna lasata de statiune a contribuit si vreama foarte calda.

Am facut 820 km, consum 6.1 l/100 km si comportare excelenta a masinii care ma incanta mai mult pe zi ce trece!

Doua zile foarte reusite si O deschidere de sezon estival superba!

Sa ne auzim cat de curand cu noi zone vizitate!

ImageImageImageImage

ImageImageImage
ImageImage

ImageImageImageImageImage

ImageImage
Dacia Berlina 1310 Li 2003 ODO - 70.000 km (14 ianuarie 2009); 75.000 km (24 septembrie 2009); 80.000 km (aprilie 2010)

Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km

JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti

User avatar
misuspita
cantaretzu'
Posts: 1039
Joined: 07 Oct 2007, 12:31
Auto: Proceed
Location: Bucuresti

Re: [jurnal de bord] Kia Pro Cee'd - The Black Pearl

Post by misuspita »

Frumos jurnal! Tine-o tot asa.
Ex-Pro Cee'd 1,4 Best
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”