Un nou Ceed in Brasov

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
User avatar
balbo_x
Posts: 623
Joined: 18 Aug 2008, 10:14
Auto: Cee'd
Location: Bragadiru/Ilfov

Re: Un nou Ceed in Brasov

Post by balbo_x »

Salut. Exact aceleasi simptome le-am avut si eu (vezi JB), vinovat fiind senzorul vibrochen. Costuri totale undeva la 350 lei.
Diagnoza o poti face la orice service/reprezentanta multimarca. Totusi, daca pleci cu masina, ai grija, e posibil sa se opreasca iarasi. Eu am avut neplacerea sa raman cu ea in intersectie. In plus, dupa 2-3 episoade din astea mi s-a aprins si martorul "check engine". Iti recomand sa nu pleci la drum lung cu ea si sa incerci sa rezolvi in Cluj.
Numai bine.
Cee'd sw 2013, 1.6crdi 128CP, cu mici upgrade-uri
ODO 130k and counting...

Ex: Cee'd 1.4 Best, Kompass Blue
Jurnal de bord

LorDPSYCHO
Posts: 26
Joined: 04 May 2015, 14:32
Auto: Pro Ceed 2009
Location: Brasov

Re: Un nou Ceed in Brasov

Post by LorDPSYCHO »

Am dus masina la diagnoza ... nu au gasit nici o eroare nimic. Cineva mi-a zis ca e foarte posibil ca ce am patit sa se manifeste doar cand e f cald motorul ( drum lung .. etc. ) si tind sa cred ca asa e mai ales ca am patit-o si la Sighisoara pe drumul de intoarcere de la Cluj deci dupa ce am mers ceva cu ea. In cazul asta tind sa cred ca ar fi EGR-ul... legat de distributie, ma gandesc ca ar fi trebuit sa se manifeste tot timpul dar acum cat merg cu ea in oras merge ok. In 2000 km am revizia de 90 000 si o sa vad daca mai face figuri ... Pana una alta am si numar ... BV 23 PSY :)

stenso
Posts: 318
Joined: 24 Aug 2013, 12:18
Auto: kia ceed 1.4

Re: Un nou Ceed in Brasov

Post by stenso »

Daca iti face doar intre 0-30 min dupa ce ai oprit motorul este senzorul rotatie vibrochen ( senzor chamshaft). Acum iti va pornii dupa mai multe chei, dar daca il lasi asa o sa cedeze detot si nu va mai pornii deloc.

LorDPSYCHO
Posts: 26
Joined: 04 May 2015, 14:32
Auto: Pro Ceed 2009
Location: Brasov

Re: Un nou Ceed in Brasov

Post by LorDPSYCHO »

Mulțumesc de ajutor. Azi în mers a început iar sa facă figuri dar de data asta aveam o interfață odb pe Bluetooth cu mine și am conectat-o repede. Am primit eroarea de mai jos

Diagnostic -
Brand:
Model:
Year:
Displacement:
Comments:

*****
meta-info header:Error Codes
file version:1
type:5
time:1433000649678
name:Trouble Codes
codes:P0339,
codes_p:P0339,
codes_raw:43010339;;
codes_p_raw:47010339;;
*****
Error Codes
P0339
Crankshaft Position Sensor "A" Circuit Intermittent
Run time since engine start (RunTime) 0:12:02d s
Throttle position (TP) 7.45 %
Vehicle speed (Speed) 16 km/h
Timing advance (TA) 15.0 °
Fuel system status (FSS)
PIDs supported [21 - 40] 00000000000001000000000000000001
Short term fuel % trim Bank 1 (STFT1) 0.0 %
Commanded evaporative purge (CEP) 0.0 %
Intake manifold absolute pressure (MAP) 63.0 kPa
Calculated engine load value (EngineLoad) 0.0 %
Command equivalence ratio (CER) 1.0 N/A
Engine RPM (RPM) 0 rpm
Relative throttle position (RTP) 0.0 %
Intake air temperature (IAT) 45 °C
Long term fuel % trim Bank 1 (LTFT1) 3.12 %
PIDs supported [41 - 60] 00111100000000000000000000000000
Engine coolant temperature (ECT) 85 °C
Ambient air temperature (AAT) 22 °C
Absolute load value (ALV) 0.0 %



===================
Pending Codes
P0339
Crankshaft Position Sensor "A" Circuit Intermittent




Raw values
Error Codes 43010339;;
Panding Codes 47010339;;
Deci exact cece zis stenso. Merg luni/marți la KIA sa rezolv situația. Sper sa intre pe garanție. Macar sunt mai liniștit ca știu ce are.

LorDPSYCHO
Posts: 26
Joined: 04 May 2015, 14:32
Auto: Pro Ceed 2009
Location: Brasov

Re: Un nou Ceed in Brasov

Post by LorDPSYCHO »

Se pare ca am un "noroc" teribil pana acum cu Kia. Azi am fost la service, am schimbat senzorul mai sus mentionat... am parcat masina iar acum nu mai vrea sa porneasca. :( Se aude un click-click-click-click-click-click-click-click-click-click-click-click succesiv foarte rapid si nu se intampla nimic.

Am incercat de 2 ori si am lasat-o asa, nu vreau cumva sa stric ceva la motor. Dupa a 2-a cheie.. daca las contactul pus mai mult de 5 secunde incepe sa faca bordul ca pomul de craciun, se stinge si se aprinde cu totul, kilometraj, cd-player, comenzi aer tot ... #-o

In 2 sapt am avut probleme cu masina cat n-am avut cu 206-le in 6 ani ( 200 000 km ) #-o .

Ma oftic teribil pentru ca din ce review-uri si pareri pe care oamenii mi le-au impartasit, masina chiar pare sa fie destul de fiabila...

stenso
Posts: 318
Joined: 24 Aug 2013, 12:18
Auto: kia ceed 1.4

Re: Un nou Ceed in Brasov

Post by stenso »

Bateria?!

LorDPSYCHO
Posts: 26
Joined: 04 May 2015, 14:32
Auto: Pro Ceed 2009
Location: Brasov

Re: Un nou Ceed in Brasov

Post by LorDPSYCHO »

Noua, cumparata acum un an :(

User avatar
zaboss
Posts: 1180
Joined: 16 Sep 2010, 21:41
Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
Location: București
Contact:

Re: Un nou Ceed in Brasov

Post by zaboss »

Și eu tot bateria zic că e.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.

User avatar
MeGeNe
Moderator General
Posts: 1390
Joined: 15 Jun 2009, 12:07
Auto: KIA
Location: Bucuresti - Titan

Re: Un nou Ceed in Brasov

Post by MeGeNe »

Verifica contactele de la masa. Cred ca sunt oxidate. Bateria va trebui incarcata.
B-39-MGN cee'd HB yellow dakar 1,6 GSL City

crinamatei
Posts: 186
Joined: 06 Feb 2014, 14:59
Auto: kia ceed
Location: Constanta

Re: Un nou Ceed in Brasov

Post by crinamatei »

Si eu am avut o problema asemanatoare. Bateria originala a masini a tinut 4,5 ani dupa care m-a lasat chiar intr-o benzinarie. Am luat alta de acolo un Rombat care dupa un an m-a lasat. Desi era in garantie, incarcarea de la aternator era buna, am renuntat la garantie si am luat o Varta care dupa 4 ani e foarte ok. Simptomele erau asemanatoare cand m-a lasat bateria, se aprindeau becurile in bord aiurea dar farurile nu se aprindeau, dupa 5 minute se stingeau toate si nici inchiderea nu mai functiona.

BAU
Moderator General
Posts: 3291
Joined: 24 Jan 2008, 00:25
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Un nou Ceed in Brasov

Post by BAU »

Bateria sau contactul de masa . Incearca o pornire impinsa , lasa sa se incarce bateria si vezi dupa citeva zile ce se intimpla . Cred ca a ramas un consumator pornit ppeste noapte.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km

crinamatei
Posts: 186
Joined: 06 Feb 2014, 14:59
Auto: kia ceed
Location: Constanta

Re: Un nou Ceed in Brasov

Post by crinamatei »

nu as recomanda pornirea impinsa sau trasa, doar cu cabluri de curent dela alta bateria altei masini.

BAU
Moderator General
Posts: 3291
Joined: 24 Jan 2008, 00:25
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Un nou Ceed in Brasov

Post by BAU »

:D :D Asta este varianta ideala . Dar constatam ca lumea nu prea are in masina cabluri de pornire si nici redresoar la dispozitie .

REVIN : eu am pornit-o de mai multe ori impinsa , porneste in 0,5 m foarte usor , NU SARE DISTRIBUTIA de la pornirea impinsa.
Mai usor sare la pornirea cu demarorul cind viteza de rotatie imprimata arborelui cotit este mult mai mare.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km

crinamatei
Posts: 186
Joined: 06 Feb 2014, 14:59
Auto: kia ceed
Location: Constanta

Re: Un nou Ceed in Brasov

Post by crinamatei »

Mă îndoiesc ca pornește în 0,5 m cu bateria descărcata.

BAU
Moderator General
Posts: 3291
Joined: 24 Jan 2008, 00:25
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Un nou Ceed in Brasov

Post by BAU »

Nu intelegi de gluma :D :D :D Am exagerat cu 0,5 m dar in maxim 2,0 m va porni -ITI GARANTEZ.
Curentul de pornire il va lua de la alternator iar pentru pornire nu are nevoie decit de o singura scinteie la un piston ce poate fi generata oricit de descarcata ar fi bateria.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”