Pygu lu max

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
User avatar
house-max
Posts: 342
Joined: 27 Jan 2014, 10:00
Auto: kia ceed 1.4
Location: ilfov, popesti leordeni
Contact:

Post by house-max »

Nu stiu ce sa zic, e vb si de garantie aici. Stiu ca la reprezentanta primesti garatie pe piesa si montaj un an sau 2.... Si eu as vrea sa mai tin masina vreo 5... Nu stiu daca baietii de acolo as vrea sa iti puna caseta luata din alta parte, dar in conditiile in care ar vrea, atunci clar nu se merita kitul :-) o sa ma interesez cand o sa se apropie momentul sa ii fac aceasca investitie, pt ca intradevar, este mai tentant sa pun una noua, decat sa o carpesc pe cea veche daca vb de 30% diferenta de pret.

Sent from my E5823 using Tapatalk
I love my IF 23 HaPpY old PYG :D

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Pygu lu max

Post by quelloo »

orice piesa are garantie daca o cumperi pe factura.
mie tot mi se pare prea scumpa revizia la MIT mai ales pentru cat o alergi tu
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
Nesta3
Moderator General
Posts: 5221
Joined: 17 Mar 2009, 05:31
Auto: Kia Sportage QL
Location: Bucharest

Re: Pygu lu max

Post by Nesta3 »

Te-as sfatui sa nu o infoliezi.Daca vrei ca vopseaua/masina sa arate bine si sa fie protejata, vopseste-o la unii care stiu meserie si o data la 6 luni apeleaza la serviciile de detailing pentru protectie cu ceara/sealant.Cu folia aia vopseaua va avea un aspect spre mat, iar eu stiu cum trebuie sa arate Pewter Beige-ul asta,adica trebuie sa luceasca bine bine.
Poti face si polish la faruri si dupa folie ele.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best

EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE

2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition

User avatar
Gerula
taraboste
Posts: 978
Joined: 09 May 2007, 09:21
Auto: KIA Ceed 1,4 GSL 2007
Location: Bucuresti

Re: Pygu lu max

Post by Gerula »

Si eu intentionez anvelope de vara,
Michelin Energy Saver+ 205/55/16 -91V este varianta aleasa.
Le-as lua de acum daca prind vreo promotie.
Pentru iarna, Dunlop-urile abia luate sunt bestiale. Am incercat frana pe gheata cu zapada, nicio patina, reactie prompta.
Mos Gerula

Cee'd 1.4 "Ltd Edition" Dakar

User avatar
bondalicir
Posts: 1820
Joined: 02 Mar 2008, 02:56
Auto:
Location: Buftea
Contact:

Re: Pygu lu max

Post by bondalicir »

Pt vara va recomand michelin primacy 3. Sunt mult peste energy saver si nu sunt mult mai scumpe
kia ceed FL 1,6dsl Hp SW galben dakar , Style, 6MT, EcoDynamics ODO 258.000
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 142.000
Kia Sportage 1.6 TGDI 7DCT GT Line New Infrared 43.000
Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro

User avatar
house-max
Posts: 342
Joined: 27 Jan 2014, 10:00
Auto: kia ceed 1.4
Location: ilfov, popesti leordeni
Contact:

Post by house-max »

Nestea, radem glumim, dar pana sa fac colantare sau orice altceva, trebuie musai sa vopsesc capota. Am 3 locuri unde lacul sarit, si zic locuri nu puncte. Legat de tratamente la 6 luni... Eu singurul tratament la 6 luni este sa o spal... Si cam atat. Nu pot sa zic ca vreau sa luceasca, dar as vrea sa nu sara lac/vopsea sau sa rugineasca. Folie vreau pe geamuri :-)

Sent from my E5823 using Tapatalk
I love my IF 23 HaPpY old PYG :D

User avatar
house-max
Posts: 342
Joined: 27 Jan 2014, 10:00
Auto: kia ceed 1.4
Location: ilfov, popesti leordeni
Contact:

Re: Pygu lu max

Post by house-max »

salutare,

azi am avut ITP-ul si am trecut, nu pot spune ca am trecut cu brio :)
acum cateva luni am observat ca am probleme cu racordul flexibil de la toba, pe care l-am schimbat acum 2 sapt.
aparent mai am o problema fix dupa acest racord ( prinderea intre componenta de racord si toba ) are o garnitura, locatie pe unde aparent inca pierde gaze... inca se aude la ture mai ridicate... la renlati fiind relativ tacuta :)

luna viitoare sau in 2 luni trebuie sa imi fac si revizia...
am atins 89.000 km ... si nu pot spune ca am intampinat alte probleme.
aaah, anul asta am incatat porcu cu un rand nou de gume, PIRELLI P7 BLUE Response 205/55r16, gume de care sunt foarte multumit.
In schimb am observat ca folosind aceste gume, imi este f greu sa mai rup aderenta la plecarea de pe loc, si cand o fac simt cum se ridica roata de pe sosea...ca si cum suspensia nu reuseste sa o tina lipita de asfalt...cel putin asta e senzatia care o am.

imi pare rau ca nu am reusit sa mai scriu aici.
ca planuri de viitor pentru porcusor am asa :

1. reparat toba 2 schimbat garnitura
2. detailing
3. huse imitatie piele https://www.huse.ro
4. folie luneta + spate
5. nuca cromat
6. fix-check caseta directie.
7. check stare motor.

sa ne auzim cu bine, pentru recomandari legate de oricare pas din cele de mai sus, va astept cu un post.

Multumesc frumos,
HaPpY PYG owner
I love my IF 23 HaPpY old PYG :D

User avatar
house-max
Posts: 342
Joined: 27 Jan 2014, 10:00
Auto: kia ceed 1.4
Location: ilfov, popesti leordeni
Contact:

Re: Pygu lu max

Post by house-max »

Salut,

Intre timp am mai facut 2 revizii.
in 2017 am schimbat/facut/reparat urmatoarele :
filtre, ulei,deblcoat toate placutele/test frana, bucsa fata stanga, curea accesorii,fix garnitura toba de care ma plangeam mai sus.
deviz 1065 ron la Mit motors.

In 2018 peste revizia classica am mai pus un kit de reparare pt etrier ( tot pentru faimoasa frana ).
:) nu vrae sa ma lase deloc frana asta....partea buna este ca in ultima perioada nu a mai fost blocata pe disk, deci implicit nu sa mai distrus, partea proasta este ca masina a trebuit sa se echilibreze din celelalte 3 puncte de franare... ceea ce cel mai probabil a facut-o sa franeze ceva mai prost...

In 2019 am avut placerea de a trece bariera de 100.000 km
singurele probleme ramase fiind cea de zdranganit de la caseta de directie... aparuta inca din 2016... si sper sa o rezolv acum in anul ce vine 2020.
si zonele cu lac sarit pe capota... element ce as vrea sa il vopsesc, sper tot in 2020...

Din cele 7 dorinte din 2017 am rezolvat partea de detailing ( tapiteria chiar arata notabil mai bine acum )
si am reusit mici modificari exterioare, un nou eleron si o alta grila.
IMG_20190830_112335.jpg
IMG_20190825_110517.jpg
pentru viitor raman celelalte puncte + cred ca este cazul sa ma gandesc la un kit de ambreiaj.... preventiv :)
si un subwoofer.... am ajuns sa urasc optiunea de loudness a systemului audio... asa ca am ajuns sa am o lipsa de bass....ups
Pentru ca probleme noi nu am intampinat... porcusorul meu fericit o sa fie premiat cu un rand noi de gume de iarna... nu sunt inca hotarat la model... dar este in curs de analiza.
Ca si pana acum gumele de iarna or sa fie 185/65/R15.
daca aveti recomandari, le puteti posta aici... atat modelul cat si dece le recomandati.

Multumesc, ne mai auzim :D
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
I love my IF 23 HaPpY old PYG :D

Enthusiast
Posts: 32
Joined: 25 Nov 2017, 20:09
Auto: Cee'D
Location: Constanta

Re: Pygu lu max

Post by Enthusiast »

house-max wrote:Salut,

Intre timp am mai facut 2 revizii.
in 2017 am schimbat/facut/reparat urmatoarele :
filtre, ulei,deblcoat toate placutele/test frana, bucsa fata stanga, curea accesorii,fix garnitura toba de care ma plangeam mai sus.
deviz 1065 ron la Mit motors.

In 2018 peste revizia classica am mai pus un kit de reparare pt etrier ( tot pentru faimoasa frana ).
:) nu vrae sa ma lase deloc frana asta....partea buna este ca in ultima perioada nu a mai fost blocata pe disk, deci implicit nu sa mai distrus, partea proasta este ca masina a trebuit sa se echilibreze din celelalte 3 puncte de franare... ceea ce cel mai probabil a facut-o sa franeze ceva mai prost...

In 2019 am avut placerea de a trece bariera de 100.000 km
singurele probleme ramase fiind cea de zdranganit de la caseta de directie... aparuta inca din 2016... si sper sa o rezolv acum in anul ce vine 2020.
si zonele cu lac sarit pe capota... element ce as vrea sa il vopsesc, sper tot in 2020...

Din cele 7 dorinte din 2017 am rezolvat partea de detailing ( tapiteria chiar arata notabil mai bine acum )
si am reusit mici modificari exterioare, un nou eleron si o alta grila.
IMG_20190830_112335.jpg
IMG_20190825_110517.jpg
pentru viitor raman celelalte puncte + cred ca este cazul sa ma gandesc la un kit de ambreiaj.... preventiv :)
si un subwoofer.... am ajuns sa urasc optiunea de loudness a systemului audio... asa ca am ajuns sa am o lipsa de bass....ups
Pentru ca probleme noi nu am intampinat... porcusorul meu fericit o sa fie premiat cu un rand noi de gume de iarna... nu sunt inca hotarat la model... dar este in curs de analiza.
Ca si pana acum gumele de iarna or sa fie 185/65/R15.
daca aveti recomandari, le puteti posta aici... atat modelul cat si dece le recomandati.

Multumesc, ne mai auzim :D
Îți recomand să cumperi anvelope de iarna 195/65/r15. Sunt mai ieftine cu 100 lei/buc cam la orice model. Eu am luat anul trecut Dunlop winter response 2 cu 960 lei toate patru.

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk


Post Reply

Return to “Jurnal de bord”