Za car!

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
Post Reply
User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Dupa ultima revizie bateria se prezenta in parametrii. Acum cateva ore am fost nevoit sa plec la o chermeza si cand sa pun contactu', pom de craciun... bATeria! Sun pe unu pe altu sa ma ajute cu un umar sau cabluri si pana sa vina cablurile am impins-o eu prin cartier ca deh putin sport nu strica, poate poate porneste. NEAM! Am primit curent si am vazut si de unde era problema (un bec din habitaclu lasat aprins de fi-miu). Ma speriasem ca ma lasa asa de repede bateria. :)

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Azi am schimbat si eu bateria cu un exide premium EA472 47Ah 450A. Diferenta fata de excell este ca se incarca mai repede (am nevoie de ea in oras la drumuri scurte). Solite-ul mai megea pana in iarna urmatoare dar am zis sa le rezolv pe toate din timp.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Za car!

Post by quelloo »

sa te tina mai mult decat originala :)
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Sa tina, sa tina! :lol: Nu cred ca mai tin eu masina pana se duce bateria asta.
In poza sa-si dea cu parerea unu mai priceput decat mine. Curentul de pornire este defapt 524 (450 inscris pe baterie).

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Za car!

Post by quelloo »

poate 450 reprezinta valoarea sub care nu trebuie sa scada. (*educated guess, ca nici eu nu ma pricep :) )
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Curent pornire la -18: 450 A
Erau -2 grade afara si cand am testat-o eram in magazin. Cred ca mi-am raspuns singur. :lol:

User avatar
DDI
Posts: 148
Joined: 30 Jun 2013, 14:17
Auto: Cee'd 1.4 / 2007 / Mars Red

Re: Za car!

Post by DDI »

salut, probabil 450 denumita si "rated value" este valoarea nominala
e normal ca fiind noua bateria, masuratoarea sa fie peste nominal
daca o mai tineau 2-3 luni pe stoc mai scadea :)

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Ceva inedit! :)) In exclusivitate! Senzational!
Am pornit si afisa asa la turatie (mai putin cu 1000rpm):

http://youtu.be/jNnvCaT67mQ

Ajuns la destinatie, am oprit si repornit motorul, fenomenul paranormal nu s-a mai produs.
LE:scuzati tusea si filmarea din curba...

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Za car!

Post by GabiA »

Ai activat sistemul start-stop :D
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Nici nu era "inventat" cand am luat eu masina. :)
Cred ca a cazut senzorul din motor, la roata si in loc sa masoare rotatiile motorului, masura rotatiile rotii :)

User avatar
DDI
Posts: 148
Joined: 30 Jun 2013, 14:17
Auto: Cee'd 1.4 / 2007 / Mars Red

Re: Za car!

Post by DDI »

si totusi, Wikipedia te contrazice :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Start-stop_system

e inventat de mult, dar in anii '80-'90, cui ii pasa de economia de combustibil ? :mrgreen:

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Inventat pe ceed ca deaia era in ghilimele. :D

User avatar
apachioara
nicicum
Posts: 421
Joined: 24 May 2007, 22:11
Auto:
Location: Cluj Napoca
Contact:

Re: Za car!

Post by apachioara »

poate din cauza ca n-aveai centura pusa ;) (iertata-mi fie incercarea de gluma)
cee'd 1.4gsl Ltd. Ed. Pewter Beige CJ-56-GUG
http://picasaweb.google.com/apachioara2/CeedU

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Ai sa razi dar ala e modul meu de a limita viteza maxima. Pun centura si ma simt in siguranta si ii dau pedala. Asa (fara) merg mai incet. :)

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Efectuat revizia cu nr 7 la Mit Baneasa.
Schimbat bridele rezervor pe garantie.
Schimbat filtrele si uleiul Motul. Despre care o sa povestesc dupa cativa km ca la prima impresie nu m-a dat pe spate ba chiar mi s-a parut mai slab decat Mobil 1. Uleiul vechi avea vreo 4000km deci diferentele ar trebui sa fie acolo daca e ceva superior.
Schimbat filtru benzina si curea accesorii.
Total vreo 800 (piese si manopera) ca am schimbat si o bieleta cumparata direct de la service din lipsa de timp si dornic sa scap odata de troncanit (parca 150 cu tot cu manopera).
Masina se prezinta in parametrii.

In vasul ala este prezentata putina mizerie scoasa din filtrul vechi. Era ceva.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”