Za car!

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
Post Reply
User avatar
psystem
Geologu'
Posts: 1776
Joined: 16 May 2007, 13:53
Auto:
Location: Focsani

Re: Za car!

Post by psystem »

Ogy wrote:M-am intors si eu de la prima revizie a masinii. . Am sunat pe la ora 09:00 la IMG si la 13:00 a fost programata.
Am cerut pe langa revizie:
1. verificare amortizoare fata-spate
2. eliminare sunet oglinda retrovizoare
3. verificare sunet esapament

1. Pe fata ambele amortizoare sunt la 83% si 0% diferenta
Pe spate amortizorul stanga 74% si cel din dreapta 72% si 2% diferenta.

Si e normal sa fie la 83% respectiv 72%? Peste vreo 2 ani va fi 50%?

Bafta
KIA Cee'd 1,4 GLS, 07/07/07, Mars Red, Base + Cateva optionale ODO: 121.000+ Km///album\\\///JB\\\
DACIA Logan 1,4 MPI+GPL, 01/06/10, Bej Laureate ODO: 76.000+ Km
DACIA Duster 1,5 dCi 4X4, 11/12/13, Laureate, Gris Comete ODO: 0.050+ Km

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Nu am schimbat nici un amortizor. Am făcut diverse teste: schimbat amortizoarele între ele, luat de la maşini noi etc, amortizoarele sunt în parametrii, altele au fost problemele (o banchetă...). Astă a fost răspunsul la întrebarea legată de amortizoarele h002. Testul a ieşit bine. Eram cu ochii în monitorul ăla. Oricum o să mai investighez problema. Cel puţin acum am hîrtie la mînă în caz de ceva....
Testele sunt gratuite. În caz că mai întreabă cineva.

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Masina dupa revizie se prezinta in parametrii (exact ca atunci cand am luat-o). O mica observatie ca trebuie schimbate bieletele antiruliu si cele de la directie si facuta geometria. Treaba de mecanica/garantie o rezolv la MIT pentru ca i-am vazut mai deschisi pe aceasta tema. Probabil si din cauza ca cineva de aici (nu dau nume) s-a implicat pe o anumita data ca noi sa avem problemele rezolvate.
Azi mi-am reinoit polita casco la BT Asigurari. Daca anul trecut a fost 2400lei, anul asta s-a facut 4600lei sau 3800lei daca aleg optiunea "impartire daune". Am preferat sa merg la aceiasi firma pentru ca au fost oameni seriosi si mi-au rezolvat hartiile rapid atunci cand am avut incidentele. Mi s-a spus ca daca (poate) anul asta nu am incidente, la anu' face pomu mere si scade la un 2100lei....
S-a uitat in baza de date si stia (cum? nu stiu...) ca am avut 3 incidente (doua am avut prin casco). Unul l-am reparat pe rca-ul unuia de la allianz.
In continuare nu au treaba cu regresul...
Deci luna asta ca s-au strans toate, ma declar un "om bagat in criza" dar bucuros ca sunt cu aproape toate (datoriile) la zi. Masina sa traiasca si benzina in rezervor sa fie.:)

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

La aproape 20000km, am ramas fara faza scurta. :( Am chemat kar-ul si din hartie (proces verbal) a iesit, ce le-am descris si eu la telefon. Motorul trepideaza la ralanti si faza scurta nu mai este. Baiatul care a venit, a fost de caracter si a vrut sa o ia pe platforma.... dar nu am lasat-o. :) Si baiatul crede ca e DUS BLOCUL DE LUMINI !!!!!!! :( :( :(
Cel de la telefon (de la kar) se gandea la injectoare sau chiar piston ceva. Dar nu are cum sa fie de la asta pentru ca in mers merge perfect. In seara asta am vazut ce inseamna sa mergi cu proiectoarele de ceata si cu pozitia... la fite :)
O sa ajung in service si o sa revin cu deznodamantul...
Cautand pe net:
http://www.google.ro/search?hl=ro&sourc ... =&aq=f&oq=

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Warranty History


No. Repair Date Type Dealer Claim No. OP Code Causal Part Mileage N Code C Code Issue No
1 06/29/2009 W C28VB 00000 C28VB00000007182 0 54840R0B 548302H000 14100 Abnormal Noise Broken, Split, Torn
2 06/29/2009 W C28VB 00000 C28VB00000007181 0 57760R0B 565402H000 14100 Deformed




Ce zice? ce zice? :)
In traducere: se refera la masina mea si vad ca astea sunt lucrarile in garantie

pentru prima piesa (548302H000 ) :
http://www.dealermine.com/PARTS/HYUNDAI ... 2H100.ASPX

pentru a 2 a piesa (565402H000) :
http://www.dealermine.com/PARTS/HYUNDAI ... 2H000.ASPX

Pentru cine si-a facut reparatii in garantie si doreste sa afle ce s-a schimbat si ce nu (macar pe hartie) sa-mi dea un pm.
Multumesc.

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Am rezolvat problema ieri desi trebuia sa astept sa ajung in service si sa am si eu probabil niste injectoare noi, bloc de lumini nou si multe altele noi . :)
Problemele (trepidat relanti si faza scurta moarta) s-au datorat becurilor arse de pe faza scurta. Am schimbat becurile si masina merge ca in prima zi.
Nota 10 pentru mine, -1 pentru KAR.

rayman
Posts: 522
Joined: 05 Jan 2008, 03:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by rayman »

Pai cum vine asta? Daca ti se ard becurile pe faza scurta nu mai merge nici faza lunga?... Si trepidatul la relanti ce legatura are cu becurile?...
Mi se pare ciudat.

Edit: nu stiu de ce mi s-a parut ca am citit de faza lunga. ignora asta. Ramane nelamurirea cu trepidatul la relanti. Ti-au oferit vreo explicatie?
Cee'd 1.4 Best, Piston Gray, codename BISISICA, ODO: >74 000 KM din 2.04.2008
clic aici sa vezi ce-am mai pozat

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Nu imi mergea faza scurta si imi tremura motorul (orice altceva mergea perfect). Astea erau simptomele reclamate de mine.
In prima faza m-am uitat la sigurante, dar fara manual te uiti ca o curca in lemne...
La intalnire mi-a dat un coleg manualul si le-am luat pe toate pe rand (sigurantele). Am descoperit :) ca am o siguranta in panoul de sigurante din habitaclu pentru faruri si doua sigurante in panoul de la motor (1 faza scurta dreapta+ 1 faza scurta stanga) + un releu.
Ieri m-am gandit sa incerc sa schimb si becurile...
vezi topicul asta: http://www.hyundaiclub.ro/forum/index.p ... topic=5271
Acum am sunat la service sa anulez rezervarea :)

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Si dupa cateva luni de zile revin si eu pe topicul masinii mele...
Nu merge ca in prima zi, merge mult mai bine!
Am avut cateva saptamani senzatia ca trebuie sa-i vizitez din nou pe baietii de la MIT pentru schimbarea bieletelor sau geometrie roti, dar s-a rezolvat cu o presiune facuta acum o saptamana dupa ce am mers cu roata stanga fata o perioada indelungata dezumflata.
Desi detest rotile cu care vine aceasta masinuta pentru senzatia de instabilitate pe care ti-o da pe viraje pe asfalt umed, constat cu stupoare ca sunt in a 2 a iarna si fac fata cu brio pe zapada si gheata (sa-l pupe tata pe el de esp).
Am avut de dimineata un mic scartait in scaunul soferului dar s-a dus dupa ce s-a incalzit masina.
Pe faza scurta folosesc in continuare becurile cu care a venit masina si au un randament bun (nu foarte bun).
Frana de mana nu s-a mai lasat ca in primii 15000km desi o folosesc in fiecare zi.
Stergatoarele desi inghetate si-au facut treaba cu brio. NU am mai folosit racleta pentru geamuri anul acesta. Am stat pur si simplu pana s-a incalzit cat de cat motorul.
Sunt rupt de spate de la zapada (am dat-o ieri de doua ori si azi o data).
Are aproape 25000km si ne pregatim de urmatoarea revizie fara probleme.
Uitasem sa scriu ....nu am mai spalat-o din septembrie dar este mai curata decat atunci (ploile si zapada si-au facut foarte bine treaba).
In rest, asteptam vara sa-i dam in goarna pe meleagurile patriei si poate si peste hotare.
Traiasca criza si beneficiile sale.
Multi km va urez voua si masinilor voastre.

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Londra, vant puternic (cam 120km/h), coafura rezista!
Image
Image
Sper sa se inteleaga ceva si din imagini.
Ploaie, balti, a 2 a banda ocupata de o masina care merge regulamentar, vantul puternic depasire pe banda 1, o balta mare langa acostament => acvaplanare
Masina s-a comportat exemplar si a fost tot timpul manevrabila, din balta a fost aruncata intre benzi pe diagonala, a fost nevoie de doua-trei manevre pentru a o stabiliza (probabil am fost ajutat si de esp). Am mancat niste rahat in postul anterior legat de cauciucuri, s-au comportat perfect.
Stiu ca nu e normal ce gandesc acum, dar as vrea, sa repet senzatia, evident intr-un loc unde sa nu periclitez viata altor persoane bla bla bla! :)

User avatar
gigi.ionescu
Posts: 71
Joined: 28 Mar 2010, 09:48
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re:

Post by gigi.ionescu »

Arnold12 wrote:
Ogy wrote:..ma si gandeam sa ii arat si franele :)......
In clipa urmatoare disparea din peisaj :lol:
Nu numai el, dar si tu....Realizezi ca la o asemenea viteza, cel mai mic acrosaj te face sa pierzi controlul asupra directiei? Devi ingeras instantaneu....
[b]Kia Ceed 1.4 GLS, Silver Machine, City+ ( B 100 KIA)
http://picasaweb.google.ro/gigi.ionescu/KIaCeed#
KIA CEED 2020, 1,4 TGDI 7 DCT

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Dupa ce am schimbat pompa de frana, garnitura aia de la stopul central si cuplaj elastic volan, s-a constat ca trebuie revopsit hayonul, in urma fortelor exercitate asupra locului unde este amplasat stopul central.
Am fost programat saptamana trecuta (miercuri) pentru a se revopsi acest reper.
Acum doua saptamani (sambata) am avut nevoie de masina pe inserat...
Am constatat ca atunci cand actionez maneta pentru lumini, se sting luminile din bord.
Practic cand aprinzi pozitiile la mine se stingeau luminile din bord.
Am zis sa astept pana la programare si sa spun si de problema asta.
A venit ziua respectiva, au preluat baietii masina si vineri am primit-o exact cum o adusesem. Vopsitul a iesit perfect
L-am chemat pe baiat si i-am aratat ca nici macar nu s-au uitat la ea baietii in astea 2 zile pentru problema cu luminile.
Mi-a zis ca electricianul vine luni si daca este sa mai dau o fuga atunci.
Vin luni, nici urma de electrician. Imi fac o programare pentru astazi la 10:00.
Constata baietii ca nu era cuplata o mufa. In urma vopsirii hayonului, au uitat sa-l pozitioneze cum a fost (era mai jos in partea de sus si atingea pe spoiler marginea hayonului de jos) l-au rezolvat si pe asta. Acum luminile se aprind in bord, doar ca atunci cand se aprind, observ o scadere in intensitate la computerul de bord si la displayul central.
Este normal? Mentionez ca eu nu am mai avut lumini in interior de vreo 2 saptamani si nici nu mai stiu cum era. :) Foloseam lumina din habitaclu sa citesc ceva de pe bord (noaptea).
Sunt multumit in proportie de 80% cu minusurile aferente pentru atentia in detalii.
Nu conteaza service-ul, ca avem 2 mari si late in zona Bucurestiului. Sunt multumit ca am scapat cu bine.
Urmatoarea masina?!? Nu stiu momentan, dar mi-am facut deja o parere legata de service-uri. Pacat de masina. :(

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Za car!

Post by quelloo »

este normala faza cu scazutu intensitatii luminilor din bord cand aprinzi farurile.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Astazi pe drum spre Brasov, am zis sa dau si eu pe radio si cum posturile memorate nu prindeau nimic, am activat, toate optiunile dezactivate, ca sa caute automat frecventa.
Dupa aceea am dat din nou pe usb, am ascultat cateva melodii, am dat pe mute sa fac ceva si mi-a aparut pe display-ul central ALARM, insotit de un sunet. Primul lucru pe care l-am facut, a fost sa ma uit la martorii din bord sa vad daca schiteaza vreunu ceva. Nimic, respectivul eveniment a disparut de pe afisaj in cateva secunde.
Care e faza? S-a mai intamplat la cineva treaba asta? Am incercat sa recreez momentul respectiv dar in zadar.
Sa merg pana la service pentru o diagnoza ceva?

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Za car!

Post by Ogy »

Dupa multe tentative nereusite, azi am reusit sa-i dau in clape. Din incursiunea evenimentului : zona de patinat, 40-50 km/h, piscat frana s-a marit viteza, actionat frana de motor si virat maxim dreapta. Am reusit sa evit un gard de beton, nu insa si stalpul de pe coltul gardului. Rezultat: 1-9 stalp portiera stanga spate julita, prag infundat si cauciucul de pe spate sfasiat. Revin cu mai multe detali diseara...

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”