[Jurnal de bord] Pro_Ceed Classic 1.6

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
Post Reply
justevil
Posts: 309
Joined: 27 Apr 2008, 20:36
Auto:
Location: CT
Contact:

Post by justevil »

cel pe care scrie OFF
CT 11 ESN - revin dupa pauza :D

ciprian75

Post by ciprian75 »

buna
sunt sesizabile diferentele dintre motorul de 14 si cel de 1,6 ?
ma refer pana in 120-140 km/h,
nu cred ca cei 13 caluti sa faca chiar asa o diferenta ...
iar curbele de putere la cele doua motoare sunt foarte asemanatoare
merci

bprodan
Posts: 283
Joined: 16 Apr 2008, 11:43
Auto: XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE
Location: Bucuresti

Post by bprodan »

Crede-ma ca sunt sesizabile diferentele intre motoare. Le-am sesizat si pe cele intre suspensii, dar intre motoare e evident. 13 cai (ma rog, undeva am citit ca proceed are 126 cp, +4 de la evacuare probabil, not sure) sunt imensi desi nu par. Ca sa iti dai seama, eu am ajuns la 5000 usor pe motor de 1.4, pe cand la mine peste 4000 de rotatii am o herghelie greu de strunit. Pina in 120, cat i-am dat eu, 1.4 merge f ok, dar caii nu se refera la viteza, ci la plecarea de pe loc sau depasiri. Nu pot sa iti spun in metri diferenta, dar la mine cand bag in a 2-a si depasesc (in oras) cam zbor pe linga cel depasit. La 1.4 nu e la fel, si la 120 nu prea mai ai de unde sa scoti un plus de putere pentru o depasire din scurt. De altfel, indiferent ce vei vedea pe hirtie, motoarele se fac mari pentru ca altfel ...raman demonstratii pe hirtie (daca nu vii cu cine stie ce tehnologii revolutionare, mitsubichi parca avea la 1300cc putere de 2600 datorita rotirii pistoanelor). NU trebuie sa intelegi ca motorul de 1.4 e prost, dar in timp, cand mai mor caii (nu te ingrijora, se intimpla asta) si cum tu acum in mod curent nu vei folosi peste 80-85 cai (gandeste-te cat timp iti ia sa ajungi la 6200 rotatii de la 2-300 pe care le ai constant..se termina de mult depasirea) o sa vezi de ce am vrut neaparat 1.6. Eu am avut 1.4 si eram sigur ca vreau mai mult apoi.
Mai e o reguila clara..am amici cu ~200 cai (in motor). Eu nu ma pun cu ei. Nici tu nu te vei compara cu 125 cai. Acum numara masinile superioare tie (>100cai) si vezi pe care banda stai pe autostrada :D
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue

bprodan
Posts: 283
Joined: 16 Apr 2008, 11:43
Auto: XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE
Location: Bucuresti

Re: [Jurnal de bord] Pro_Ceed Classic 1.6

Post by bprodan »

Am facut prima revizie, service IMG, pe Toporasi.Facuta la 13200 km, pentru ca am un drum lung curand.
2 mici probleme (bec portbagaj si joc la suportul de ochelari). La suport mi-au zis ca am tras eu de el, eu nu am facut asta..ne-am contrat un pic. Dar am dat la pace..s-a lipit. Pret total revizie 460 lei, ulei Valvoline.
Eu am fost f incintat de modul de tratare al clientului si de felul in care a fost facuta revizia. Singurul minus sunt gropile din curte:)
O sa mai trec pe acolo, il recomand. Sunt curios ce a facut colegul ce venise tocmai de la Focsani, avea bordul exfoliat si probleme la directie...
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue

User avatar
Bonzai2
Master Of Puppets
Posts: 811
Joined: 11 Jun 2008, 02:28
Auto: Mazda Cx5
Location: All around the world
Contact:

Re: [Jurnal de bord] Pro_Ceed Classic 1.6

Post by Bonzai2 »

bprodan wrote: Sunt curios ce a facut colegul ce venise tocmai de la Focsani, avea bordul exfoliat si probleme la directie...
Nu a facut prea bine
ticalos wrote:Tocmai pt. ca nu mi-au explicat ce interventii au facut la masina.La revizie am venit cu doua probleme:bordul exfoliat si sunetele pe fata stanga (am banuit ca in directie).Cand am facut programarea am precizat si am intrebat,in cazul in care se impun interventii pt. remediere,daca se poate face pe loc.Mi s-a spus ca intati se va face o constatare si in functie de acaesta si tipul disponibil,se face sau nu.Mi s-a parut OK.La sfarsitul reviziei,dupa ce incepusera discutiile in legatura cu bordul,nu mi s-a mai dat nicio explicatie,doar asa vag ca nu s-au gasit jocuri si daca se impune se va schimba piesa.Bine dar eu voiam sa stiu exact daca se impune schimbul piesei sau este o problema de alta natura?Cu alte cuvinte,voiam sa fie facuta constatarea chiar daca nu se putea remedia in aceeasi zi.Raspunsul:pai daca e construita inainte de aprilie a.c.trebuie piesa schimbata.Cu alte cuvinte,m-au lasat in ceata.Din punctul meu de vedere cel mai elegant ar fi fost asa:le dadeam simptomele.Verificau,eventual o mica proba.Se pronuntau.chiar daca nu erau siguri.Faceau interventiile posibile pe loc(ceea ce s-a si intamplat).IMI SPUNEAU SI MIE CE S-A FACUT LA MASINA.Si apoi eventual o reprogramare.Simplu si elegant,nu?Oricum ceva s-a facut la masina ca sunetul nu mai e,dar nu stiu exact ce.Vi se pare normal?
Mazda Cx5 2.2 D AWD 175 CP Revolution - Red Soul
Ex : Kia Cee'd 2.0 GSL Style- Kompass Blue
http://picasaweb.google.com/Bonzai222/ElCid#
Nu conteaza cat de lung ai parul, important e ce si cum gandesti

bprodan
Posts: 283
Joined: 16 Apr 2008, 11:43
Auto: XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE
Location: Bucuresti

Re: [Jurnal de bord] Pro_Ceed Classic 1.6

Post by bprodan »

Da, am apucat si eu sa citesc, dar dupa ce am postat. Merci de informare totusi. Aste e, adevarul e undeva la mijloc cred. Eu l-am cunoscut si am incredere deplina in ce zice el, insa pina la urma nu stii in ce zi a pus ceva gresit ala de la spalatorie. Poate cu zgomotul din directie, lucru care mi se pare mai grav, sa fi avut mai mult noroc:)
Si eu, dupa ce am spus ca nu am tras de plafoniera si nu avea cine, mi-am dat seama pe seara ca un baiat de la spalatorie putea sa aiba un excel de zel si putea sa traga el...
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue

bprodan
Posts: 283
Joined: 16 Apr 2008, 11:43
Auto: XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE
Location: Bucuresti

Re: [Jurnal de bord] Pro_Ceed Classic 1.6

Post by bprodan »

Azi am avut din nou placerea sa traiesc in Romanbia. In mall din Drumul Taberei (Plaza) mi-a furat cineva stergatorul de la luneta. Imi doresc sa il fi prins....
In fine, un sfat de unde cumpar un stergator? Am inteles ca trebuie sa fie de 30cm si modul de prindere e standard pentru toate...
De asemeni, am nevoie de un set de becuri, in Austria sunt obligatorii (cred ca si in Ro). Care din cele care le gasesc in benzinarii e bun? H1, H3 ...
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue

bprodan
Posts: 283
Joined: 16 Apr 2008, 11:43
Auto: XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE
Location: Bucuresti

Re: [Jurnal de bord] Pro_Ceed Classic 1.6

Post by bprodan »

am studiat pe forum...
Faza scurta - H7
Faza lunga - H1
Pozitii - W5W
Proiectoare - HB4
Semnalizare fata - P21W
Semnalizare spate - P21W
Marche arriere - P21W
Bec ceata spate - P21W
Pozitie si frana - P21/5W
Semnalizare laterala fata - WY5W

Acum, din seturile de la benzinarii..ce naiba tre sa cumpar ..ca pe ele scrie un singur numar :))
Presupun ca o sa iau H1 sau H7, dupa cum gasesc...
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue

nowebrand
Posts: 45
Joined: 06 May 2008, 22:44
Auto:
Location: bucuresti
Contact:

Re: [Jurnal de bord] Pro_Ceed Classic 1.6

Post by nowebrand »

bprodan wrote:am studiat pe forum...


Acum, din seturile de la benzinarii..ce naiba tre sa cumpar ..ca pe ele scrie un singur numar :))
Presupun ca o sa iau H1 sau H7, dupa cum gasesc...
Bine ca tu pui intrebarea si tot tu raspunzi....mi-ai fost si mie de ajutor....
Cand pleci din tara si unde? Eu plec in data de 20.12 in Italia
Pro-cee`d 1,4 GSL Mt

bprodan
Posts: 283
Joined: 16 Apr 2008, 11:43
Auto: XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE
Location: Bucuresti

Re: [Jurnal de bord] Pro_Ceed Classic 1.6

Post by bprodan »

Da, insa mai erau intrebari ajutatoare...H1 / H7 ?
si stergatorul..am fost in 2 magazine de piese auto..masina e prea noua si nu au piesa nici la comanda..poate ma duc cu bratul odata. Sun la IMG, mi se da un numar de mobil, dar domnul inca nu s-a trezit...
Si eu plec tot pe 20.12, dar mai pe 'lung'. O noapte la baile feliz, 3 in viena, apoi in italia la firenze. Inapoi spre casa pe 2 ianuarie
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue

nowebrand
Posts: 45
Joined: 06 May 2008, 22:44
Auto:
Location: bucuresti
Contact:

Re: [Jurnal de bord] Pro_Ceed Classic 1.6

Post by nowebrand »

Eu merg in Montecatini Terme langa Firenze, dar drum intins pana acolo...si la fel pe 2 retur...sper sa avem un drum bun
Pro-cee`d 1,4 GSL Mt

bprodan
Posts: 283
Joined: 16 Apr 2008, 11:43
Auto: XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE
Location: Bucuresti

Re: [Jurnal de bord] Pro_Ceed Classic 1.6

Post by bprodan »

faci drumul intr-o singura zi? la intoarcere asa as vrea si eu..eventual poate venim impreuna daca se poate..eu merg mai 'tare' de obicei ..nu evit 160 & more pe autostrada...
Vrea sa ma intorc prin croatia / serbia crezi ca e ok?
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue

nowebrand
Posts: 45
Joined: 06 May 2008, 22:44
Auto:
Location: bucuresti
Contact:

Re: [Jurnal de bord] Pro_Ceed Classic 1.6

Post by nowebrand »

In vara am facut 30 ore la dus...am plecat seara la 8 din bucuresti si am ajuns in Italia (pana in casa) la ora 12 noaptea. Cu oprire la intrarea in Ungaria de 3 ore..era vara si am dormit in masina. Cat despre viteza... merg mai linistit de frica amenzilor... asta vara am plecat cu detectorul de radar , iar cand am ajuns acasa am citit ca in austria si italia este interzisa folosirea lor si fapta se sanctioneaza cu amenda de pana la 4000 euro :shock: ...asa ca merg mai linistit. In italia sunt peste tot pe autostrada.

Cat despre Croatia si Serbia...nu mai stiu exact motivul ptr care am ales sa evit zona aia....parca zic eu ca era nevoie de pasaport undeva...nu sunt sigur

Fiind atat de aproape in Italia, poate rezervam o zi sa mergem impreuna sa vizitam ceva.... tu cu cine mai pleci? Poate mergem impreuna si pana la iesirea din Romania....
Pro-cee`d 1,4 GSL Mt

bprodan
Posts: 283
Joined: 16 Apr 2008, 11:43
Auto: XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE
Location: Bucuresti

Re: [Jurnal de bord] Pro_Ceed Classic 1.6

Post by bprodan »

am facut si eu 26 de ore de la split la buc asta vara, dar am gresit niste drumuri, am prins blocaj pe valea oltului insa oricum, nu mai vreau sa conduc atat.
eu plec cu prietena mea , insa in italia ma intilnesc cu nasii
la dus ar fi mai dificil, eu vreau sa ajung doar pina la baile felix pe ruta brasov -cluj, deci nu o sa merg prea tare- nu ma refer la viteza ciin ideea ca o sa mai iau pauza de masa, de cafea..daca ai aceleasi idei sunteti bineveniti
croatia nu cere pasaport sigur, ca am fost, iar sarbii am inteles ca au si ei un acord cu ro, oricum noi avem amindoi pasapoarte.
am detector, l-am folosit doar in romania, in croatia (mai ales) dar si in ungaria am mers insa tare pe autostrazi fara problem..si am citit ca in italia e cam la fel.
si acum imi amintesc cu placere de mersul cu 180 pe autostrZI cu 3 benzi, goale, prin munti , in croatia...

la mit motors mi s-a spus ca dureaza 1-3 saptamini 1 STERGATOR. Nu stia daca il au pe stoc decat daca dadeam banii inainte..cred ca ma duc miine in vitan sa il cumpar tot pe al meu :D
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue

bprodan
Posts: 283
Joined: 16 Apr 2008, 11:43
Auto: XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE
Location: Bucuresti

Re: [Jurnal de bord] Pro_Ceed Classic 1.6

Post by bprodan »

M-am intors din excursie. Cam 5000 km, masina a mers fara probleme, asa cum deja m-am obisnuit sa o faca. Viena e f frumos impodopita de sarbatori, roma e un oras magnific , la fiecare colt de strada (aproape) e o cladire frumoasa, o fintina...
De remarcat ca masina s-a pastrat f curata in afara, in Ro se murdareste groaznic de la nisip, in afara dau cu altceva (am prins zapada pe la firenza). Ii urez din nou multe ... celui care mi-a furat stergatorul, a fost dificil sa merg fara, nici in afara in benzinarii nu am gasit ceva sa se potriveasca.
Drumul a fost Buc- Oradea- Budapesta- Viena - Firenze - Roma - Slovenia - Zagreb - Serbia- Deta - Buc.
Slovenii sunt nesimtiti, au vigneta doar pe 6 luni, 35 euro, la granita mi-au cerut tot felul de hirtii (permis+inmatriculare)
Sarbii in partea cu Croatia sunt mai reticenti, mai ales daca vorbesti in engleza. Mi-au cerut cartea verde si e nevoie de pasaport (viza se ia la vama). Inspre noi au fost amabili. Peste tot poti plati in euro, chiar daca cursul nu e f bun. Dar decit sa ramii cu tot felul de kuna sau dinari, mai bine asa.
Parcarile in afara sunt mai complicat de gasit, si destul de scumpe. In Italia se mai practica folosirea pe post de senzor de parcare a barii masinii stationate. Inca o data respectul meu pt Croatia, o tara eleganta, ordonata, cu oameni amabili.
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”