tipitip's
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
..pai asa spun baietii acolo! numa ca ar fi cam naspa! nu imi place montarea rotii cand sunt prezoane ! cand se folosesc suruburi roata are un guler de centrare ...o pui acolo si dupa aia potrivesti suruburile! la prezoane trebuie sa le nimeresti pe toate ... io am vazut ca prezoanele nu se mai poarta cam de multishor....
cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?
Dorele, ne mai tii mult ma?
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
hm! am zis ca nu imi place si atat ...e "obsolete"! acu'...statistic vorbind, daca 2 ani nu fac nici o pana...recuperez repede in 2 saptamani ! e posibil sa fie si o chestie de terminologie...poate nu toti stiu diferenta intre un surub si un prezon !
cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?
Dorele, ne mai tii mult ma?
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Sa lamurim putin treaba:
prezon = surub fara cap infiletat in butucul masinii(rotii)
prinderea se face cu o piulita separata
Ma indoiesc sa fie asa???
Cu toate ca sunt si avantaje la prinderea cu prezon-piulita, riscul minim de a strica filetul din butucul rotii.(ceea ce se poate intampla atunci cind pui in graba surubul de prindere cu surubelnita electrica - service, vulcanizari)
prezon = surub fara cap infiletat in butucul masinii(rotii)
prinderea se face cu o piulita separata
Ma indoiesc sa fie asa???
Cu toate ca sunt si avantaje la prinderea cu prezon-piulita, riscul minim de a strica filetul din butucul rotii.(ceea ce se poate intampla atunci cind pui in graba surubul de prindere cu surubelnita electrica - service, vulcanizari)
CRDI 90LP Base+optionale(ESP, proiectoare ceata, etc) - pewter beige
-
- Posts: 314
- Joined: 13 Jun 2007, 20:33
- Auto:
- Location: Iasi
- Contact: