Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
Post Reply
panzer
Moderator
Posts: 1209
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

Nu prea mai e la moda sa iti tii un garaj la zi dar eu sunt consecvent:

Revizie 13: 175.000 km. Acelasi MIT Baneasa:
- Ulei ESP Formula,
- Filtru aer si ulei OE (mobis kia),
- polen aftermarket pus de manuta mea.
- bujii originale kia. La demontat cele vechi mai tineau, dar eu le schimb cu regularitate la 45.000 km mai ales ca merg pe gaz si nu vreau surprize.

Supriza a venit de la placutele de frana ATE pe fata. Mizeria f multa pe care o fac are o explicatie. Se consuma foarte repede. Originalele au tinut 65.000 km cand masina mergea mai mult urban. ATE au tinut 44.000 km cand masina merge mixt (cam 50 extra urban).
Cum am remarcat la service ca n-am placute am decis sa le schimb cu OE Model S: 400 lei material manopera.

Deci gata si cu mitul ATE. Pt cine are jante de aliaj deschise la culoare mizeria ATE chiar deranjeaza.

In drum spre casa s-a ars si unul din becurile de la Lukoil (chinezariile super white). Cam 1.5 ani a tinut unul. 13 lei.

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by eugenflorinmanea »

Si eu am observat la Saab- dupa un Transfagarasan sambata si o Transalpina duminica, jantele erau negre. (placute ATE)
SAAB 9-5

panzer
Moderator
Posts: 1209
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

Banuiesc ca placutele sunt foarte moi. Discul (tot ATE) schimbat in acelasi timp cu placutele arata ca nou. Nu se consumase mai nimic din el. E un altfel de compromis.

La OE placutele tin mai mult, dar discul tine numai 2 randuri de placute. 130.000 km in cazul meu.
La ATE placutele tin mai putin dar discul mai mult.

Degustibus.

panzer
Moderator
Posts: 1209
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

ODO: 185.000 km.

Am 2 probleme:
- dimineata la pornire la rece (e in garaj, dar garajul nu este incalzit) se aude un zgomot de metal pe metal pt 1-2 secunde. Am mai vazut undeva problema pe forum (la un search era chiar un post al meu din 2013, dar zgomotul a disparut fara sa ii fac ceva). Vreo idee de la ce ar putea fi?
- odata cu trecerea anilor motorul a devenit mai zgomotos. Nu m-a deranjat. La service de fiecare data discutia a fost "Daca nu se aprinde martorul la motor nu umblam la el!" Fair enough. Dar acum parca merg cu un diesel, desi zgomotul nu este ca de diesel. Este un zgomot de benzina accentuat. Pare chiar ca o evacuare sparta. Este posibil ca acest zgomot sa fie din cutie? Sau de la volanta, sau din motor. Pe la Daciile pe gaz regelaza colbutorii dupa o perioada si zgomotul se diminueaza.

Masina este condusa de sotie, nu stiu daca scartaitul se aude zilnic, dar huruitul motorului este constant. Se diminueaza foarte putin dupa ce se incalzeste motorul.

In rest masina porneste la sfert, merge impecabil, nu consuma ulei, uleiul dupa 10.000 km nu este inegrit prea tare, nu are consum crescut, nu are pierderi de putere.
Intrebarea este: il desfac sa vedem de unde este sau il las asa? Vineri merg la service pt revizie.

panzer
Moderator
Posts: 1209
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

Am gasit buba: racordul flexibil de la esapament. Schimbat la service cu piesele lor. Cand au urcat-o pe rampa a devenit clar de unde vine zgomotul. Din masina sau de afara eu unul nu m-am prins exact.

In rest revizie normala:
Kit-ul 240 lei (Ulei OE, Aer OE, Polen aftermarket, ESP Formula)
Racordul de la esapament + manopera: 750 lei.

Total 1000 lei.

Placut surprins de cum merge si cum se aude la 10 ani si 185.000 km. Mergem inainte. =D>

User avatar
alex79
Posts: 586
Joined: 13 Sep 2009, 20:28
Auto: Kia Ceed 1.4 Best
Location: Bacau
Contact:

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by alex79 »

Salut!

Ai schimbat racordul flexibil cu tot cu flanse ?
Si eu am zgomotul asta. Sunt 3 ani de cand s-a schimbat doar partea din mijloc.
Nu pare sa fie spart, in schimb cred ca sufla printre flanse. Am pus garnitura, mastic, dar tot are zgomotul.
Cred ca o sa incerc sa il schimb complet.
Destul de consistent pretul pentru manopera+racord.
Am gasit racordul pe un site cu 219 lei.
Fratia Ceed-ului
ODO 101800 km
BC-05-YSL Kia Ceed Best 1.4, 109CP, NGK Iridium, Jante aliaj Dezent F/L 15"
Cauciucuri iarna Nokian WR D3 185/65/R15

panzer
Moderator
Posts: 1209
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

Hopa. N-am vazut mesajul tau. Am cumparat din lipsa de timp ce am gasit la service. Dupa aceea am descoperit si eu topicul dedicat racordului. La mine a fost schimbat cu unul exact la fel, dar aftermarket. Cel OE e cam dublu la pret. Fara suduri.

O intrebare: mi s-a stis un bec, cand sa il schimb observ ca becul e bun, dar nu am curent pe mufa. E afectat un sigur bec, faza scurta pe stanga, toate celelelalte functioneaza normal inclusiv celelalte faze de pe acelasi far. E vreo siguranta? Pot incerca sa o remediez eu. La service am gasit loc abia spre finalul saptamanii viitoare. Se intuneca cam devreme si daca se arde si dreapta nu ma pot baza pe sotie sa dea vasul de expansiune antigel sa schimbe singura becul.
Merci.

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by Ogy »

Contact imperfect?!

User avatar
Nesta3
Moderator General
Posts: 5245
Joined: 17 Mar 2009, 05:31
Auto: Kia Sportage QL
Location: Bucharest

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by Nesta3 »

Da-i cu șprei:)
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best

EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE

2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition

panzer
Moderator
Posts: 1209
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

Pe mufa? Nu m-am gandit. Merci.

panzer
Moderator
Posts: 1209
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

Solved. Nu aveam curent deloc in mufa. Am gasit siguranta si era arsa. Schimbata cu una dintre cele de rezerva. Ciudat ca in pachetul de becuri si sigurante cu care a venit masina nu sunt si sigurante modelul mic, doar dinacelea late.

panzer
Moderator
Posts: 1209
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

Zilele trecute am trecut de borna 200.000 km. =D>

Pe la 197.000 km am mai facut o revzie simpla. Nimic in neregula la masina. Preturile normale. Am schimbat becurile fata cu becuri KIA OE la Baneasa. 50 lei un bec, dar m-am saturat sa le schimb mereu.

Mai nou porneste un pic balbait. Prin Decembrie planuiesc sa fac o tura pana la Vernesti sa ii mai schimb odata plamanul de la GPL. O sa ma scobesc de bani sa pun unul nou desi sincer nu vad masina asta si la 300.000km.

Un lucru vroiam sa remarc. Placutele frana fata. Pe la 175.000 km la revizie m-au prins in service fara placute de frana din targ. Am discuri ATE cu placute ATE. Din pacate placutele ATE sunt moi si s-au dus mai repede decat calculasem eu. Asa ca din lipsa de timp am pus placute de la MIT: OE cu indicativul S (vreo 500 lei). Nu stiu ce mama dracului inseamna asta dar scartaie de parca masina e neingrijita. La revizie mecanicul mi-a aratat ca au 2 santuri care se infunda. Le curata si zgomotul dispare. 3000 km si 5-6 saptamani mai tarziu iar cu zgomotul.

Deci, evitati modelul acesta de placute de la MIT. Mergeti cu placutele voastre care sa fie match pt discuri.

Din pacate prietenii nostri de la pieseauto365 nu mai sunt disponibili.

panzer
Moderator
Posts: 1209
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

203.000 km. Noutatea este ca s-a scumpit GPL-ul cu 15%. Glumesc.

Am consumat benzina de 2-3 ori a cate 10 litri. In mod suprinzator pt cei care au gpl benzina care rezista cel mai bine in rezervor fara a fi consumata e Lukoil. A disparut balbaitul de la pornire. Acum pleaca la sfert desi e iarna. Ori a avut o problema de la benzina, ori a trecut la urmatorul "dinte" al distributiei. Chiar ma uitam ca mai am garantie la distributie pana in Februarie.

Doar ca sa le trec in garaj:
- am schimbat geamul de la retrovizoarea dreapta. 79 lei cu incalzire. Montat singurel, dar mi-a luat ceva timp.
- am rezolvat mufa H7 de la farul dreapta. Aici sunt detaliile.
- sigurantele se numesc "Mini Sigurante" si se gasesc la Lukoil, 3.99 lei. Nu stiu cat de bune sunt. Deocamdata merg pe spare-urile masinii.

Cum la cea noua ma apropii de 90.000 cand ar tb sa schimb filtrul de benzina si cureaua de la accesorii (deh, garantie) ma intrebam daca voi ceilalti le-ati mai schimbat dupa 150.000 km? Filtrul de benzina nu il schimb sigur caci masina merge 98% pe GPL. Cureaua de la accesorii se inspecteaza vizual banuiesc.

Alte lucruri la care ar tb sa ma gandesc sa le fac mentenanta? Uleiul din cutie a fost schimbat odata cu ambreiajul acum 2 ani.

panzer
Moderator
Posts: 1209
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

POST ANIVERSAR. Azi am facut 11 ani impreuna si aprox 210.000km! =D>

User avatar
Chupa20
Posts: 44
Joined: 27 Oct 2017, 13:17
Auto: Kia Ceed SW
Location: Timisoara

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by Chupa20 »

La Multi Ani!! Da-i sa bea un Jetix din partea mea!!!

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”