Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
Post Reply
panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

A venit! :) Poze mai tarziu.

Plusuri si minusuri:
+ are si volan reglabil (Sport, Normal, Confort). Am pus-o pe Normal si acolo o las. Sport este chiar teribil. Tragi azi de volan iar ea incepe maine sa vireze.
+ tetiere reglabile fata-spate. Faine si binevenite.
+ mai rafinata cu mult decat cea veche. (eu cand spun cea veche ma refer la Ceed 1 al meu in stadiul in care este ea azi! nu pot sa fac comparatii cu acum 7 ani, ca am uitat). Si motorul se aude mai bine etc.
+ imi place mai mult noua cutie desi e rusinos pt Kia ca in anul 2015 sa nu poata sa faca o cutie care sa nu "agate" in viteza a 2-a! Deci de la 3a in sus e o cutie moderna! Pana acolo (viteza 1 si 2) este, "hai sa fim politicosi" sub medie.
+ luminile, desi nu am cornering tot sunt un mare plus fata de cea veche.
- sistemul audio: dezamagitor dar ma asteptam. Mai grav este ca tweterele sunt primele fix sub geam unde sunt f greu accesibile. Dau o imagine stereo faina dar nu vreau sa imi inchipui prin cate trebuie sa trec sa le schimb. Colac peste pupaza sistemul audio iarasi are numai 3 ani garantie. E din ce in ce mai complicat, deci f greu de schimbat, dar numai 3 ani pot ei sa dea garantie!
- nu-mi plac deloc capacele de la roti.
- nu-mi place plasticul grosolan de la interior. Il prefer pe cel moale de la modelul vechi chit ca ala paraie. Altora pe langa mine le-a placut mai mult interiorul nou ca si feeling.
- unghiurile de vizibilitate sunt slabe. Tb condusa mai mult din instinct decat din ce vezi. Asta insa e valabil cam la toate.
- este inca zgomotoasa la viteza mare: zgomotul nu mai vine dinspre motor, sau din plastice, vine dinspre trenul de rulare. Inclin sa cred ca nu este isonorizata pe dedesubt. Practic la viteza mare (100 kmh) o putem masura, dar inclin sa cred ca este la fel de zgomotoasa ca si cea veche.
- fara sa fie foarte deranjant: unele butoane nu sunt la locul lor: precum cele pentru ora si calendar, sau cele de oglinzi. Mai najpi este cu bluetooth-ul: jumatate din operatiuni le faci de pe volan, cealalta jumatate de pe butoanele CDPlayer-ului. Incarci "call history" de pe volan (cu stanga), dar nici una din rotitele de pe volan nu face scroll in jos in lista, tb sa intinzi mana (dreapta evident) spre CDP si sa dai de acolo in jos. Apoi dai ok de pe volan pentru Call, evident cu stanga. [-X
- bucata de velur care acopera portbagajul mult mai subtire decat la cea veche. Sper sa nu ii fi apucat subtiatul si pe dedesubt.
- indicatorul de viteza te invita doar sa schimbi in sus. Ca idiotu: nici nu iti spune in ce viteza esti nici nu iti spune sa retrogradezi. Oricum il ignor ca n-o sa merg niciodata atat de subturat cum imi spune el.
+ cel mai mic consum l-am obtinut cu Cruise Control-ul pus. 5.2 l/100km. Cam la fel cu celalalt. Se mai lasa si mai vedem. Desi este rate-uit la 100 cp in loc de 109 cp cel vechi imi pare mai fasnet, dar e greu de facut o comparatie pt ca cel vechi are 120.000 km.

Mai sapam si mai venim. N-am trecut inca de 100 km si nici de 4000 rpm.

Overall, very happy. Masina facuta bine, impecabila la banii dati. Se conduce f usor. Un upgrade fata de cea veche.

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by quelloo »

Sa o stapanesti sanatos!!!

sa inteleg ca o sa te apuci de upgradat sistemul audio si la asta? :)
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

Merci.

Nu bag inca surubelnita in ea pana nu ma lamuresc ce pot face. Dar pe termen mediu, sigur nu scapa cu cartoanele originale pe post de boxe. :mrgreen:

Viper
Posts: 32
Joined: 13 Sep 2014, 19:11
Auto: Kia Ceed 1.6 GDI

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by Viper »

Sa o stapanesti sanatos!
Ce inseamna tetiere reglabile fata-spate, tetiere cu reglaj pe orizontala? :?

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

Merci :)
Da. La limita superioara mai sunt 4 "dinti" iar tetiera vine spre fata - f util pentru pozitia mea la volan. O sa fac niste poze sa ne lamurim dar scrie si in manual.

Viper
Posts: 32
Joined: 13 Sep 2014, 19:11
Auto: Kia Ceed 1.6 GDI

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by Viper »

panzer wrote:Merci :)
Da. La limita superioara mai sunt 4 "dinti" iar tetiera vine spre fata - f util pentru pozitia mea la volan. O sa fac niste poze sa ne lamurim dar scrie si in manual.
Salut,

Ne mai spui si noua ceva impresii, ceva poze? :)

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

Nu sunt secretos, sunt doar in concediu... :)

Viper
Posts: 32
Joined: 13 Sep 2014, 19:11
Auto: Kia Ceed 1.6 GDI

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by Viper »

panzer wrote:Nu sunt secretos, sunt doar in concediu... :)
Cum ti se pare masina? Asteptam si ceva poze :)

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

Revizia 10, 131.000, o revizie mai consistenta un pic.

Disc frana fata ATE = 239 lei / buc x2
Placute frana fata ATE = 169 lei / pereche
Bujii normale: 17 lei buc x 4
Kit Revizie: 245 lei (ESP Formula, Filtre)

Total Piese: 960 lei.

Manopera MIT 300 lei.

Deocamdata nimic de reprosat sistemului ATE de franare. Sa vedem cum se comporta in timp. Am plecat de la ideea sa iau OE dar cel mai mic pret pentru discuri + placute a fost de 1125 lei. Sistemul ATE a iesit 670 lei.

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

A venit si randul meu sa bag bani in masinuta cea veche. Prima data la 152.000km.

Avem scurgeri de ulei din zona ambreiajului. Suspectul de seriviciu simering-ul de palier. Dupa ce am desfacut ambreiajul s-a dovedit ca era un simering de la cutie.

Revizia 11, placute spate, bielete spate, ambreiaj, simering palier, simering ax cutie, ulei cutie schimbat, furca ambreiaj.
Total ~2100 lei.

Piesele mele (mai putin simeringurile si ulei cutie), Kit Valeo Made in Korea. Lasata dimineata la service, ridicata seara la 17:00.

Multumesc MIT Baneasa si pieseauto365.ro

PS: cred ca daca nu cedau simeringurile mai tineam ceva timp ambreiajul, dar nu mai mult de 20.000 km.

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

ODO: 162.000 km

Revizia 12 + Distributie + bucsele de la bara stabilizatoare.
Total: 1980 lei.
Distributie schimbata la reprezentanta; rezulta 2 ani garantie la distributie si eventualele probleme generate de caderea acesteia. Lectie invatata pe bani multi de un fost posesor de Octavia 1.2 tsi. O sa pastrez cu sfintenie certificatul de garantie. :)

A cam inceput sa ceara bani. 4100 lei in 8 luni. Coincidenta sau nu fix dupa 150.000 km.
Ma gandesc ca ~1000 euro/an este deprecierea si la un ceed nou daca il tii 150.000 km si max 7 ani. S-ar putea ca cei (mai multi) care le-au dat dupa 7 ani cu ~4000 euro sa fi fost cei care au optimizat cel mai bine costurile cu aceasta masina. Deprecierea dupa 7 ani e infima intr-adevar dar costurile de mentenanta cu piese noi, OE, manopera la reprezentanta pare cam scumpa.

User avatar
zaboss
Posts: 1180
Joined: 16 Sep 2010, 21:41
Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
Location: București
Contact:

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by zaboss »

Din experiența mea, cam 6 ani ar fi durata optimă. După 6 ani începe să ceară bani mulți dacă vrei să o știi în siguranță. Așa, cu untdelemn de la bunica în spatele blocului e altceva, dar n-o să mai fie vreodată mașină... Iar diferența de cost între un service serios și o reprezentanță nu e chiar atât de mare la manoperă.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.

grecu1976
Posts: 20
Joined: 10 Aug 2007, 11:49
Auto: kia ceed 1.4
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by grecu1976 »

Nu e chiar asa, "viata" unei masini depinde de multi factori...sofer, intretinere...etc, ceed-ul meu face 10 ani in august si in aprox. 152k km cit are in momentul de fata la bord nu am schimbat, in afara de consumabilele indicate la revizii, decit bielete antiruliu fata de vreo 2 ori, becuri faruri, numar si discurile de frina spate...bineinteles "traiesc" de multa vreme cu "trancanelile" coloanei de directie...

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

@zaboss: sunt de aceeasi parere cu tine. De aceea toate reviziile si reparatiile la toate masinile mele (ever) au fost facute cu piese OE la reprezentanta. Avem si noroc la Kia ca sunt bune serviceurile in Bucuresti. Exceptii mici: discuri si placute de frana, oglinda. Restul Mobis: kia sau Hyundai.

La 7 ani am vrut sa o dau si eu pe aceasta. Dar a crapat cealalta (Octavia 2 FL 1.2 tsi). Mi-a mancat vreo 2000 euro sa o repar. Am vandut-o si am luat un al 2lea Ceed. Nu mi-am permis sa schimb 2 masini in acelasi an. Ideal ar fi ca la 3 ani sa schimb una dintre masini. Facem impreuna (eu si sotia) 50.000/an. Groso modo cam asa ar iesi calculele: daca fiecare masina tine 6 ani si 150.000 km, din 3 in 3 ani imi trebuie una noua.
Calculul ar fi fost bun dar eroarea s-a numit 1.2 tsi, la care nu numai distributia a fost prastie (am schimbat 3, una pe banii lor si 2 pe banii mei) dar si partea electrica. Cred ca s-a oprit de 10 ori intr-un an si am dus-o pe platforma la Brady.

@grecu1976: Pot sa te asigur ca nici a mea nu a fost abuzata. Nici eu nici sotia nu suntem copii sa ne batem joc de banii nostrii. Ambreiajul l-am schimbat la 152k. Cand am vazut discul am fost convins ca mai tinea 20-25.000 dar s-a dus semering-ul de la cutie si s-a prelins ulei in ambreiaj. Ocazie cu care am desfacut si cutia sa ma asigur ca totul e in regula. De unde si pretul piperat de la 152k.

In plus sunt masini si masini: unele tin mai putin altele mai mult de 6 ani. Am colegi care cu aceeasi Octavia 2 FL, dar cu motor 1.6 mpi sau 2.0 diesel, au trecut de 200.000 km fara probleme majore. La fel si acest Ceed 1. Sunt inca ferm convins ca au facut o masina peste medie ca si fiabilitate.

Pana una alta: sa zicem ca ambreiajul si distributia sunt consumabile. Mai vedem ce mai urmeaza.

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

Revizie 3 la Gaz. 163.000 km.

- Filtrele imbacsite.
- Schimbat vaporizatorul cu unul cu membrana schimbata.
- Stans colierele de la T-urile de la antigel. Am observat de cateva ori ca nivelul de antigel scade. Am pus-o pe seama faptului ca l-oi fi completat eu prea nediluat si se evapora. Dar se prelingea usor pe la T-urile montate ca sa incalzeasca instalatia de gaz.

Cost 200 filtre + 250 vaporizatorul.
Pentru cei care vor vaporizator nou complet (nu unul spalat si cu membrana schimbata) acesta este 450 lei.

Estimarile montatorului: unul de 250 lei tine cam 60.000 km iar cel nou 100.000 km. Alegerea fiecaruia.
Eu nu cred ca o sa mai tin masina peste 210.000 km asa ca am pus unul vechi, reconditionat.

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”