Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
Post Reply
panzer
Moderator
Posts: 1198
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

N-am avut un jurnal de bord pana acum asa ca m-am gandit sa centralizez un pic discutiile pentru ca in ultimul timp au cam aparut subiecte mici legate de masinutza.

Mai intai un compendium din posturile anterioare care pot alcatui un jurnal de bord:
panzer [b]Posted[/b]: Wed Nov 21, 2012 10:47 pm wrote:Best 1.4 din 04.2008; 52000 km folosita zilnic in Bucuresti. Cum nici eu nu am jurnal de bord, iata un mic istoric:

Pana acum
- am schimbat toate becurile de pe fata: pozitii si faza scurta.
- CD Playerul nu mai citea CDuri decat dupa restart asa ca l-am schimbat cu unul after market.

Imbunatatiri si consumabile:
- reviziile la zi. doar piese OEM, ulei ESP Formula, Bujii Iridium. Urmeaza placutele de frana foarte curand.
- alarma (o janghina doar pt telecomanda inchiderea centralizata )
- senzori de parcare (f utili ca foloseste si doamna masina).
- schimbat presurile pt ca s-a gaurit cel de la sofer.
- schimbat stergatoarele cu Bosch. Parca mai bune erau cele OEM.
- Cauciucuri de iarna Nokian. 195 65r15 (ca nu am mai gasit 185 pe stoc). Se comporta mult mai bine cu 195. N-as fi crezut. O sa cumpar si de vara tot 195 si tot o serie mai buna, probabil Vredestein.

Alte probleme:
- zgomote pe spate rezolvate la prima revizie: de la bancheta cel mai probabil.
- se exfoliaza partile negre: abtibildul acela negru.
- la mersul cu spatele se aude un zgomot. Mi s-a explicat ca placa e mai mare decat discul dar nu le-am lasat masina o zi sa il desfaca.
- cauciucurile originale arata imbatranite rau. Nu cred ca le mai pun la primavara desi mai au ceva "carne" pe ele.
- chederul de la sofer arata ca dupa razboi. O sa il schimb la primavara. Stie cineva daca se schimba pe garantie?

Acum am ceva zgomote si pe fata si pe spate probabil bielete si/sau amortizoare. O sa vedem saptamana viitoare la service. Stie cineva cat costa amortizoarele daca nu e acoperit de garantie.

Una peste alta foarte multumit de masina.
Cel mai mare upgrade mai ales in termeni de bani si efort a fost schimbarea sistemului audio cu unul Hertz. Detalii aici

Uitandu-ma in urma incep sa cred ca am dat banii degeaba pe bujiile Iridium. Data viitoare trec la stock. Mi s-a schimbat un pic traseul standard, in sensul ca job-ul este mai departe de mine. Consumul mediu pe 10000km nu mai este 7.3 ca in primii 3 ani ci 7.5! Eu unul sunt multumit.

Intre timp am schimbat bieleta dreapta pe garantie si placutele de frana la fix 52000km. Am intentionat sa pun TRW si pe fata si pe spate. Am sunat la un magazin online, n-am gasit pe stock. IMGul parea sa aiba pe stock, dar pana la urma am pus OEM pe fata si TRW pe spate.

Despre chederul de la sofer: este perforat exact in zona in care este atins de haina cand intru in masina. Asta a fost reactia service-ului. N-am insistat. E cam 150 lei unul nou.

Despre abtibildul acela negru, trebuie doar sa ii fac o poza, ei il comanda si apoi il schimba. Sa mai gasesc un pic de timp si il repar si pe acesta.

A venit iarna si am pus Nokian-urile pe masina. Foarte multumit de ele. Recomand. Am mai avut de iarna: firestone winterhawk, dunlop, debica pe diverse masini. Nokian sunt de departe cele mai bune din punctul meu de vedere. Si de acum in colo, doar Nokian o sa cumpar de iarna. Nu luati ca reclama

Despre distractia pe zapada, intr-un post viitor. :mrgreen:

User avatar
clrandrei
Posts: 556
Joined: 10 Apr 2011, 19:33
Auto:

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by clrandrei »

Salut,

Presupun ca ai facelift. Legat de zgomotul la dat inapoi este o problema la modelele facelift.
Am avut facelift din 2009 si mi-au schimbat pe garantie ce era de schimbat.
Am vandut si am luat model 2010 tot facelift doar ca motor 1.6 si full fara navigatie si tot asa, la 26000 km incepe sa se auda acel zgomot. La modelul din 2009 am schimbat discul si rulmentul la 48000 cand a inceput sa faca acest zgomot de fiecare data si foarte enervant.

Cand va incepe si la noua masina sa faca mereu...o sa schimb pe garantie ce e de schimbat.

Kia este o masina buna, este noua pe piata din Romania si de aceea multi oameni au impresia ca "nu e WW...." tipic romaneste.
Pe mine ma incalzeste faptul ca are garantie si cand sunt pb, se rezolva datorita MIT si IMG din Bucuresti. Angajati foarte buni si profesionisti (Adrian Sarbu de la MIT si domnul Furnica de la IMG)

Bineinteles, are acele zgomote, purici sau cum vreti sa ii numiti in interior cand treci peste gropi ...dar vor lucra si la asta....
Aici WW este peste ei, am condus Gold la 70.000km si nu se auzea nimic la interior cand treceau peste gropi, sine etc...

O seara placuta
Andrei
B-812-ANW - Virginia :)
Kia Cee'd 1.6 CVVT 126CP
An fabricatie: 2010 Iunie - 47.000km
[url=https://picasaweb.google.com/Andreicalarasanu/Virginia06012013]Virginia's Pics[/url]
Working: [url=http://premiotravel.com/ro/]www.premiotravel.ro[/url]

panzer
Moderator
Posts: 1198
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

Masina este Aprilie 2008 euro 4. Nu este facelift.

O sa incerc sa imi fac timp sa ajung sa le las masina sa desfaca ambreiajul. O sa schimb pe garantie ce se poate, ce nu se poate contra cost.

Recent am inceput sa observ o pseudo-problema care ma enerveaza la culme: nu se mai dezabureste! #-o Am observat si pe ploaie acum 1 saptamana, nici cu AC, nici fara. Asa ca am in masina prosopele de hartie de bucatatie: atata apa este pe interiorul partbrizului ca un simplu buretel antiaburire nu mai rezolva problema.

E drept ca am neglijat curatenia in masina in ultimele 2 luni, am folosit-o mult prin praf pe la tara si s-a fumat in ea. Cand am fost la spalatorie era cam murdar partbrizul, dar acum arata bine. Nici urma de grasime sau nicotina pe el. Totusi de ce nu dezabureste nici pe cald nici cu AC.

Vreo idee ce s-a schimbat. Filtrele sunt toate schimbate acum 8 luni.

User avatar
Nesta3
Moderator General
Posts: 5218
Joined: 17 Mar 2009, 05:31
Auto: Kia Sportage QL
Location: Bucharest

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by Nesta3 »

Salut si felicitari pt munca depusa in ceea ce priveste sistemul audio.
Legat de dezaburire,incearca sa mai scuturi filtrul de polen,sa cureti de frunze sau alte chestii, grila exterioara de sub parbriz si nu in ultimul rand,mergi la o spalatorie mai serioasa si cere-le sa iti curete parbrizul cu solutii dedicate sau chiar cu degresant.
o zi buna si multi km fara probleme.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best

EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE

2021 Peugeot E-2008 GT LINE

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by quelloo »

vezi poate s-au blocat gurile de ventilatie de sub parbriz (poate nu mai comuta pe ele)
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
MeGeNe
Moderator General
Posts: 1390
Joined: 15 Jun 2009, 12:07
Auto: KIA
Location: Bucuresti - Titan

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by MeGeNe »

@panzer, spune-mi si mie ceva te rog. Daca-mi pun pe fata un sistem de boxe ca al tau si daca pastrez functionale si boxele de pe spate obtin o imbunatatire a sunetului, in conditiile in care folosesc unitatea audio originala? N-as vrea sa ma complic cu amplificator.
B-39-MGN cee'd HB yellow dakar 1,6 GSL City

BAU
Moderator General
Posts: 3291
Joined: 24 Jan 2008, 00:25
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by BAU »

@panzer: Felicitari ptr. ca si tu ti-ai dat seama de calitatea anvelopelor Nokian de iarna. Eu de la inceput am vrut Nokian (facute in Finlanda,la mama lor in tara zapezilor, nu in Rusia desi am inteles ca fabrica din Rusia este mult mai noua si anvelopele sint la fel de bune).
Sint la a doua iarna cu ele si se comporta impecabil.
PS. eu folosesc WRD3 , tu ?
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km

Dannyboy
Posts: 974
Joined: 07 Feb 2009, 16:03
Auto: Hyundai i30 1,6 CRDI
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by Dannyboy »

panzer wrote:Nici urma de grasime sau nicotina pe el. Totusi de ce nu dezabureste nici pe cald nici cu AC.

Vreo idee ce s-a schimbat. Filtrele sunt toate schimbate acum 8 luni.
1) (fara sa jignesc) Ai decuplat recircularea?
2) Esti sigur ca mai functioneaza AC?
Viața e ca un tren. Cel mai bine e la vagonul-restaurant.

panzer
Moderator
Posts: 1198
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

@bau: Nokian WR D3 91T, 195 65R15. Nu mai aveau 185 cand le-am luat eu. A crescut un pic consumul zic eu. Ochiometric intre 0.1 si 0.3 L/100 Km. Lucru normal pt ca sunt mai moi, si mai late.

@Dannyboy - nici urma de jignire. Am decuplat recircularea evident. Am rezolvat problema prin scuturarea zdrvana a filtrului de polen. Asta vara mergea ACul dar o sa mai verific odata in parcarea de la birou (la nivelul -4 sunt constant 13 grade). Am folosit mult masina pe drumuri de tara. Testul serios va fi cand voi iesi iarasi de la piscina. Emana corpul multa caldura care se condeseaza pe geamurile reci.

@MeGeNe: mai jos un citat dintr-un post al meu in "garajul" unui alt coleg.
panzer wrote:Despre sistemul audio: nu obtii mare lucru cu 300 lei. Fara sa faci mari modificari masinii poti folosi asa ceva pe fata si sa dezactivezi spatele (fie din Fader fie taind firele cu totul): dar costa cam 430 lei. Mai trebuie niscava inele adaptoare (30-40 lei). Si daca tot umbli la fetele usilor e super recomandat sa isonorizezi usile:~250 lei cu tot cu manopera. Isonorizarea usilor ajuta mai mult decat trecerea la un nivel superior al boxelor; trecere care oricum necesita MULT mai multi bani (amplif, fire, HU nou, etc)
Garantat o sa obtii "altceva" si nici nu trebuie sa umbli in bord.

Stai deoparte de Sony sau orice alta marca de supermarket. In sunet nu e nimic bun la supermarket. Mie imi place Hertz dar poti sa mergi cu incredere si pe DLS sau Focal. La toate seriile entry level merg pe amplificarea din bord, dar doar 2 boxe - nu toate 4. Le poti deosebi pe net dupa calitatea filtrelor. Daca e doar un condensator poti sa te indepartezi de ele.
Nu poti sa pui Energy fara amplificare sau le pui degeba; fara curent in ele nu se misca pur si simplu.

Daca pui Dieci pe fata o sa dezactivezi tu spatele :mrgreen: Daca lasi spatele mergand ele nu se vor auzi dar vor crea bazaituri si vibratii in continuare. Oricum din fader poti sa te joci cum vrei. Castigul este erorm chiar si cu Dieci. Daca lasi spatele activ amplif-ul va consuma curent necesar boxelor bune amplificand boxele slabe. Your call.
Avertisment: toti care au schimbat numai o pereche de boxe au sfarsit prin a le schimba si pe celelalte. Chiar si pt o ureche neatenta la detalii diferenta este enorma, iar boxele slabe devin sacaitoare. Lucru valabil la orice nivel. Cum sa explici altfel ca sunt oameni care isi upgradeaza sistemul audio de 10000 euro la unul de 50000euro?! (cunosc cativa personal - toti sunt normali la cap)

Orice decizi: fa operatiunile la oameni care se pricep. Sa nu bazaie apoi din cauza montajului. Si neaparat isonorizeaza usile.

Am dezactivat complet amplificarea din HU iar sunetul a mai primit un "push" de claritate. Kenwood-ul acesta chiar creste in ochii mei.

In alta ordine de idei, dar complementar cu problema curentului in masina am inceput sa am si probleme cu bateria. Am scris in topicul "Baterie Moarta":
panzer wrote:Masina mea a fost folosita zilnic, basca si stat ziua in garaj la 13grade constant. Dupa o zi de nefolosire n-a mai pornit. Aveam insa curent suficient pentru lumini, beculete, alarma, etc. Am pornit-o de la cealalta masina am facut un drum de 300 km si n-am mai avut probleme.

Eu am insa un consumator in plus fata de majoritatea: un amplif pt boxele din fata. Ma gandeam la o baterie Deep Cycle in schimb. Ceva de genul asta. Nu am gasit insa mai jos de 60A. Se pricepe cineva sa ma ajute cu cateva sfaturi? Poate sa o incarce alternatorul?

Din cate am citit eu aceste baterii se pun ca baterie suplimentara pentru sisteme audio mai gurmande sau sisteme de incalzire fara contact. Dar daca as putea sa o folosesc ca si baterie principala nu am reusit sa gasesc un raspuns.

Sunt si sensibil mai scumpe bateriile ca sa incep eu sa fac experimente.

In alta ordine de idei, un redresor recomanda cineva?
Si raspunsul unui coleg binevoitor:
alex79 wrote:Raspuns pentru redresor(incarcator)
Un model mai avansat este T-Charge 12 de la Telwin .
Stie sa incarcare cam toate tipurile de acumulator si deconecteaza automat la incarcare. Le gasesti la Ded sau online. "Capacitatea acumulatorului nu va trebui sa fie mai mica decat capacitatea minima de incarcare a redresorului dar nici mai mare decat cea maxima."
Mai caut raspunsuri pe net cu privire la bateria deep cycle. Intre timp o sa fac o investitie in redresor, chiar daca bateria da semne ca si-a revenit.

Cand mai trec pe la automarkt o sa imi cumpar 1-2 filtru de polen noi si cateva becuri. Ne tot vaitam ca arde Ceed-ul becurile. Octavia le arde cu si mai mare spor. Dar inclin sa cred ca becurile GE nu sunt chiar stralucite. Am acum Hella pe Ceed si rezista. Sa vedem cat. O sa pun Hella si pe Octavia.

panzer
Moderator
Posts: 1198
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

Am trecut azi si de revizia a 5a. Prima data cand fac 15000 km inainte de 1 an. ODO 57ooo km.

Cost total cu toate consumabilele lor + manopera = 530 lei. Filtrul de polen il schimbasem acum 1 luna sa scap de problema cu dezaburirea.

S-au schimbat:
- ulei repsol
- filtru aer
- filtru ulei
- filtru benzina (prima data ~100 lei cu tva inclus).
- un bec la numar in spate.
- lichidul de frana.

N-am mai primit reducerea de 10% la manopera pt ca am fost in service doar la IMG.

Bateria mai are 345 cca din 410 cca cat este rateuita. N-am mai cumparat redresor pt ca am gasit la un prieten bun un model Telwin. Am pus-o odata o zi intreaga la redresor. O sa mai pun odata. Nu simt nici un neajuns al capacitatii reduse. Masina pleaca la sfert de cheie, dar nici iarna serioasa nu am avut anul acesta in Bucuresti.

S-au remediat si troncanelile de pe spate care erau din nou de la bancheta.

Consumul s-a stabilizat la 6.9 (media orara 39 km). Acum fac zilnic un drum de ~25km din jurul bucurestiului. Conduc usor in afara dar intru cam 20 min si in Bucuresti pana la birou. Onorabil consumul pe Nokian-urile 195 de iarna. Pentru cine face comparatii in aceleasi conditii de drum Octavia 1.2 tsi in 6 viteze scoate 6.4 media incaltata cu Winterhawk de 185.

Am cochetat cu ideea de a trece pe gaz. Am citit tot topicul aferent, dar m-am lasat pagaubas in principal din cauza problemelor cu sonda Lambda si martorul aprins.

panzer
Moderator
Posts: 1198
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

Am ajuns la 60.000km.

Am mai fost odata la service de amorul artei ca iesea din garantie:
- ACul merge perfect. I-a luat cam 45 min de functionare continua ca sa isi intre in regimul normal de functionare.
- Au reparat clema de clacson pe stanga. Pe dreapta mergea oricum.
- Au mai reglat cate ceva la coloana de directie. Zgomotele sunt mult mai rare, dar nu au disparut cu totul.
- Au gresat si bucsele de la pedala de frana. Din nou: zgomotele sunt mult mai rare, dar nu au disparut cu totul.

Am trecut din nou pe vara, tot cu cauciucurile originale. Am schimbat service-ul de roti. De unde ceilalti imi spuneau ca trebuie f multi plumbi din cauza cauciucurilor, acum le-au laudat ce putin plumb inghit. Pretul schimbului a scazut considerabil. Pana si astia cu schimbatul anvelopelor au invatat "consumerismul".

Consumul s-a stabilizat la 6.6 / medie orara 35 km/h. Merg insa ca bosorogii.

Am observat un lucru: cateodata la Lukoil benzina de 98 este la acelasi pret cu cea de 95 (simpla - Euroluk). Cand o prindeti la acelasi pret, merita un plin. Cica si steagul cu ECTO este mai sus decat celelalte. Trebuie sa recunosc ca astia de la Lukoil ma distreaza la culme cu marketing-ul lor. :mrgreen:

panzer
Moderator
Posts: 1198
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

ODO 65000km.

Nimic nou. Masina merge impecabil.

Consumul de vara: 6.2 l/100 in medie, dar si Bucurestiul parca e parasit la anumite ore si nu prea folosesc ACul decat daca sunt peste 35grade. Este mixt consumul, dar am fost mai mult in concediu in ultima perioada.

Miercuri pe 31 sunt programat la Vernesti pt Gaz. Deja benzina este din nou 6 lei iar gazul 2.85 lei.

Dupa gaz mai urmeaza o cosmetizare, mai ales la nivelul tapiteriei care s-a cam imbibat de praf.

panzer
Moderator
Posts: 1198
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

Deci avem si gaz pe masina. ODO 655oo. Cum benzina bate 6 lei iar gazul in medie a ramas la 2.75 ar trebui sa se simta reducerea de aprox 40%. Deocamdata insa nu:
panzer wrote: Azi mi-au montat si mie baietii instalatia. BRC 11, rezervor 43L

Prezent la 8:00, pe la 12:00, "Haideti sa alimentam", mergem la cea mai apropiata statie de ei spre Buzau, "Plinul va rog" (hehehe - pe benzina n-am mai facut asta de mult), au intrat 34L (aprox 100 lei la 2.85). Ne intoarcem pentru reglaje.

La 13:00 imi explica un pic ce si cum cu masina mea si "La revedere, sunati daca aveti vreo problema!". Resetez consumul, ma mai invart un pic prin judet sa imi vizitez parintii si apoi spre casa.

Cand am plecat toate cele 4 leduri aprinse. Pe la 40 km s-a stins primul, la 140 km al doilea si surpriza: la fix 180 km, in fata portii, se stinge si al treilea. (E drept ca la Bucuresti plouase in rafale si presiunea atmosferica era mai scazuta).
Asta in conditiile in care am mers iar ca tataie: 70 in localitati, 100 in afara, DNCB liber ca vara, iar CB imi arata fix 5.9%. Bagaje moderat, fara AC.

Acum sunt un pic ingrijorat: nu stiu cat au mai consumat ei cu reglajul, dar veneam de la Buzau mai ieftin pe benzina daca si al 4lea led se stinge dupa 40km ca si cel de-al treilea.
Baietii au lucrat ingrijit, relatiile cu clientii de la Vernesti sunt bune spre foarte bune. Mi-a luat un pic sa ma obijnuiesc cu masina pe gaz. Trage un pic mai greu, parca nu mai "respira" la fel de bine, dar dupa aprox 100 km te obijnuiesti. La inceput schimbam in 4000 sa o simt la fel, apoi mi-am revenit si schimb in mod normal la 3000rpm.

E un pic de deranj in portbagaj: trebuie sa ridic un pic amplificatorul cu vreo 6-7 cm pt ca s-a ridicat podeaua. Apoi sa ma apuc de confectionat un mic suport din polistiren extrudat sa acopar butelia de GPL. Revin cu poze dupa operatiune, probabil in weekend.

M-a surpins placut modul in care este gandit sistemul: nu simti nimic, nici cand trece pe gaz, nici pe benzina, un buton cu cateva leduri ascuns privirii. Dupa ce rezolv cu portbagajul ramane doar problema adatorului pt pompa, care a aglomerat torpedoul.

Ca o mica picanterie: masina lui eugen si cea "desfacuta toata la service-ul kia" (se stie El) sunt subiect de discutii la Vernesti! :mrgreen:

panzer
Moderator
Posts: 1198
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

Ieri am spalat masina mai cu simt de raspundere si am remarcat cateva mici pete de rugina pe unde zgarieturile "prietenilor din fata blocului" au fost mai adanci. Ceva de genul 2x2mm. Se pot remedia in vre-un fel sau se vopseste toata piesa de caroserie?

Masina a fost o saptamana cu doamna care a remarcat un singur lucru la instalatia de GPL: "led-urile astea nu puteau sa fie si ele portocalii?!" :mrgreen: Am remarcat si eu noaptea ca se cam vede verdele acela sclipind. Urmeaza un sotch peste ele. :)

panzer
Moderator
Posts: 1198
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Panzer's Kia Ceed 2008 Machine Silver

Post by panzer »

Odo: 71000, revizia a 6a, prima dupa garantie.
S-au schimbat:
- ulei repsol
- filtru aer KIA
- filtru ulei KIA
- un bec la numar in spate.
Cost: 371 lei.
In plus bieleta fata stanga: 160 lei.
Filtru polen: 30 lei schimbat de mine.

Se pare ca bujiile iridium sunt garantate 90.ooo fata de 45.ooo km cele normale. Dublu la pret, dublu la garantie. Decideti voi daca sunt ok sau nu. Eu unul nu am apucat sa vad vreo reducere a consumului data de bujiile astea noi.

Intre timp am mai schimbat un bec pe fata. Hella, 17 lei, made in hungary. Tine cam 1.5 ani unul.

Dupa ~6000km pe gaz mi-am recuperat cam 30% din investitie ajutat si de pretul gazului de 2.65 de la lukoil in august. Oricum dupa o experienta neplacuta foc cu gazul de la Lukoil Otopeni (de langa Mit Motors) am trecut pe gazul de la Petrom - care este clar mai bun. O sa vedem la consum pt ca si pretul este 3.03.
Nu am nici o problema la pornire, dar eu mai bag din cand in cand cate 15 L benzina si o consum toata.

Masina a devenit masina preferata a familiei de cand cu trecerea pe gaz iar media lunara sare de 3200 km. Imi era un pic teama de prima revizie de dupa iesirea din garantie, dar masina se prezinta impecabila in continuare.

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”