scosmin's High Powered See`d

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
scosmin
Killed In Action
Posts: 371
Joined: 20 Jul 2007, 22:04
Auto:
Location: Focsani/Iasi
Contact:

Post by scosmin »

Consumul instant la anumite viteze nu pot sa-l spun exact pentru ca depinde foarte mult de relief... daca urci, normal.. e mai mare

Ce pot spune este ca in treapta 5
120Km/h @ 2500 rpm (sa zicem ca consumul instant ar fi cam 5.5 dar poate fi si mai mare si mai mic :) )
130Km/h @ 2800 rpm
140Km/h @ 3000 rpm

Eu merg tot timpul cu afisajul consumului instant. Asa invat mai multe despre motor. Il tin cat pot de mult intre 2000 si 3000 ture.
Consumul instant spune multe despre inclinarea soselei (panta/rampa) atunci cand mentii aceeasi turatie.

Am prins kilomentrajul in pozitia 1234. Am facut, fara sa-mi dau seama ce pozez, o poza bineinteles unui logan care a iesit din decor. Niste peisaje frumoase in drum spre Iasi... toate astea in album.

Intentionez sa achizitionez si niste cauciucuri de iarna... dar nu cred ca se va intampla luna asta.
Astept sa treaca cheltuielile cu leasingul... astept sa vina rca-ul, diferenta de curs valutar a venit deja (750RON la un avans de 4000 euro), dobanda la suma finantata pentru o luna, taxa de prima inmatriculare.. si cam atat sper :D.

Masina o tin murdara, asa nu atrage atentia asupra ei. Nu a mai capatat noi semne.. sper ca asta sa devina stare de normalitate.

Am cam 1800 Km la bord, am trecut de pragul de 3000rpm de cateva ori, am ajuns si la 160Km/h.

PS: Ii salut pe cei 2 posesori de Cee'd cu numere de B (unul rosu si unul cu TRB) care au trecut pe langa mine Marti intre Adjud si Bacau. Baieti, mergeati destul de tare... mai ales cel cu numere rosii... :)
Kia Cee'd 1.6 CRDi LX BEST PewterBeige(TM) C:19.07.07, S:03.10.07, L:20.10.07. T3h album
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017

mariusc
Posts: 149
Joined: 31 Oct 2007, 20:38
Auto: Sportage
Location: Craiova

Post by mariusc »

Salut scosmin, eu o sa sar peste felicitari si urari, ca oricum ai primit destule.
As avea in schimb ceva intrebari, avand in vedere ca am comandat aceeasi motorizare ca tine.
- este vreo diferenta fizica sesizabila intre motorul de de 90 si cel de 115? (asta pentru ca nu vreau sa-l platesc pe cel de 115 si sa ma trezesc cu unul de 90) :oops:
- pana la urma tot nu am putut sa aflu, daca transmisia la motorul asta e pe lant sau curea?
Multumesc de pe acum pentru raspunsuri.
Nissan Leaf 2018
Sportage 2l DSL, 4x4 Style+, Sirius Silver

EX: Cee'd 1,6DSL 115 CP BASE, SO RED

t_florin
Posts: 57
Joined: 29 Sep 2007, 17:34
Auto:

Post by t_florin »

am intrebat eu cum pot sa vad daca este de 115 sau 90 CP si mi-au zis sa merg pe incredere
:cry: :cry:

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Varianta de motorizare, din cate tin minte, se regaseste in VIN.
1.6crdi este pe lant (atat cel de 90, cat si cel de 115CP)

Later Edit: m'am uitat acum ce reprezinta seriile (de caroserie si de motor) si nu poti face din ele diferenta intre 1.6 LP si HP
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

scosmin
Killed In Action
Posts: 371
Joined: 20 Jul 2007, 22:04
Auto:
Location: Focsani/Iasi
Contact:

Post by scosmin »

Exact!

Ca diferente intre ele poti vedea ca modelul LP trage mai bine de la 1750rpm iar cel HP trage mai bine de la 1950rpm.
Se mai paote vedea in CIV ca este trecuta puterea 8xkw ceea ce inseamna cam 112cp. Nu cred ca -si permite cineva sa treaca informatii false in CIV.

Cat despre lant s-a mai discutat in nenumarate randuri... 1.6CRDi LP sau HP sunt pe lant.

Si acum una dintre pozele mele preferate:
Image
Kia Cee'd 1.6 CRDi LX BEST PewterBeige(TM) C:19.07.07, S:03.10.07, L:20.10.07. T3h album
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017

mariusc
Posts: 149
Joined: 31 Oct 2007, 20:38
Auto: Sportage
Location: Craiova

Post by mariusc »

Ok, multumesc mult pentru raspunsuri.
Nissan Leaf 2018
Sportage 2l DSL, 4x4 Style+, Sirius Silver

EX: Cee'd 1,6DSL 115 CP BASE, SO RED

Artanis
Posts: 45
Joined: 10 Sep 2007, 18:15
Auto:

Post by Artanis »

scosmin wrote:130Km/h @ 2800 rpm
140Km/h @ 3000 rpm
Salut!
M-ar interesa si pe mine un consum instant la cele 2 viteze, daca l-ai retinut cumva. In Quattroruote din luna mai, diesel-ul de 90CP are consum de 6.4, respectiv 7.0.
Multam !

rechimu
Posts: 15
Joined: 20 Oct 2007, 20:40
Auto:
Contact:

subturata

Post by rechimu »

Sal! Vreau sa va intreb de ce este rau sa mergi cu motorul subturat - am mai mers din cand in cand si sub 1500rpm..mai ales cand ma apropiam de stop cu fran de motor(asta nu e rau nu?)..sau in trafic cand se merge bara la bara nu apuci sa urci mult turatia nu?



Abyss blue- 1.6 CRDI HP EX piele alba,trapa, ESP, geamuri fumurii, jenti 16 etc

Dane
Posts: 19
Joined: 25 Aug 2007, 19:17
Auto:
Location: Sibiu

Post by Dane »

Cand folosesti frana de motor nu e nici o problema daca mergi "subturat". Situatia se schimba cand esti in treapta a 3-a, sau mai mare, si calci mai violent acceleratia, daca turatia motorului este mai mica de ~2000 rpm (cuplul maxim este prezent de la 1950 rpm). Deficitul de putere datorat demultiplicarii (treapta de viteza) si turatiei reduse, se compenseaza printr-un amestec mai bogat de carburant; in cazul asta arderea este incompleta si pot aparea depuneri in sistemul de evacuare. In plus fortele aplicate componentelor principale ale motorului sint mult mai mari decit in cazul unei turatii "normale". Poate nu e chiar asa de rau cum suna. Rezultatul unui condus sanatos se vede in timp.
Succes!
Cee'd LX Base 1,6 CRDI HP Piston Gray/rainbow blue, ESP, Jante tip A, scaun sofer reglabil+tetiere active, scaune incalzite, proiectoare ceata, volan, franade mana, schimbator imbracate in piele etc.
comanda-17 sept., sosita-13 dec.

mariusc
Posts: 149
Joined: 31 Oct 2007, 20:38
Auto: Sportage
Location: Craiova

Post by mariusc »

A descris foarte bine Dane ce se intampla cand este motorul subturat. Nu stiu cum se simte cand mergi subturat si accelerezi brusc la cee'd, dar la Opel-ul lui tata TDI de 1,7 te sanctioneaza imediat auditiv. In plus mai apar si niste vibratii destul de puternice asa incat iti dai seama imediat ca trebuie sa schimbi viteza.
Eu as avea in schimb o alta intrebare, desi riscam sa monopolizam jurnalul de bord al lui scosmin cu intrebari legate de motor...
Cum/cat trebuie facut rodajul unui motor diesel? De ce recomanda producatorul ca in perioada de rodaj sa se ruleze cu viteza variabila si nu prea mult timp cu aceeasi viteza?
Nissan Leaf 2018
Sportage 2l DSL, 4x4 Style+, Sirius Silver

EX: Cee'd 1,6DSL 115 CP BASE, SO RED

Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Arnold12 »

Vezi ca era un topic despre diesel.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

scosmin
Killed In Action
Posts: 371
Joined: 20 Jul 2007, 22:04
Auto:
Location: Focsani/Iasi
Contact:

Post by scosmin »

@Artanis.. la 130 Km/h consumul instantaneu e aprox 6.1, la 140 inca nu mi-am dat seama, pentru ca nu am putut parcurge suficient de multa distanta datorita traficului si a reliefului soselei.

@rechmiu: Deci este rau sa accelerezi brusc cu motorul subturat. Iti dai seam a ca sunt destule situatii cand practic nu ai cum sa nu mergi subturat, mai ales cand esti in treapta II si datorita traficului trebuie sa mergi cu 20-30 Km/h si in mod cert vei avea sub 1500rpm, si totusi nu poti schimba in treapta I decat daca reduci pana aproape de oprire ceea ce nu e comod nici pentru tine si nici pentru cei din spatele tau :). Ideea e sa nu accelerezi brusc macar pana ajungi pe undeva pe la 1800rpm.

Am mai parcurs niste Km de cand nu am mai scris ultima oara in jurnal, acum am in jur de 2400 la bord. pe la 2100 Km am trecut pe la o vulcanizare sa fac presiunea. Aveam 2.5 la toate rotile si am redus la 2.2 si acum parca amortizeaza mai bine, dar si consumul a crescut sensibil.

Pana acum nu am resetat cb. si consumul mixt in cei 2400 Km este 5.8l/100Km. Media a crescut cu .2l/100Km de cand s-a racit afara, dar probabil ca si eu merg mai tare de cand am depasit 2000Km.
Kia Cee'd 1.6 CRDi LX BEST PewterBeige(TM) C:19.07.07, S:03.10.07, L:20.10.07. T3h album
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017

Artanis
Posts: 45
Joined: 10 Sep 2007, 18:15
Auto:

Post by Artanis »

Merci !
Acum ca ai deja cativa km parcursi, spune-ne sincer daca la drum intins, pe autostrada s-ar simti nevoia celei de-a 6 trepte...?

scosmin
Killed In Action
Posts: 371
Joined: 20 Jul 2007, 22:04
Auto:
Location: Focsani/Iasi
Contact:

Post by scosmin »

Pe drumurile din romania sincer, nu. La 2500 RPM in treapta 5 ai 120Km/h... sa fii tu fericit daca mergi 20 minute in continuu cu viteza asta in Ro.

Si poti merge cu 140Km/h fara probleme in treapta V consumul necrescand semnificativ. Treapta V e un must have la Benzinare care consuma din ce in ce mai mult pe masura ce urci in ture. La diesel e mai degraba Nice to have, dar nu simt lipsa.
Kia Cee'd 1.6 CRDi LX BEST PewterBeige(TM) C:19.07.07, S:03.10.07, L:20.10.07. T3h album
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017

Artanis
Posts: 45
Joined: 10 Sep 2007, 18:15
Auto:

Post by Artanis »

Bine, orice motor consuma mai mult dupa o anumita turatie in sus...
Cu drumurile de la noi cam ai dreptate, insa eu care bat A1 destul de des, am destule ocazii sa merg constant cu 120km/h sau chiar mai mult.

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”