Hop si eu cu kia mea
Re: Hop si eu cu kia mea
@bubumisu: nu, nu am resetat deloc CBu de consum, doar unu de trip o singura data; stiu ca la inceput arata aiurea teoretic si ca ar trebui sa scada mai incolo si ca e bine sa il mai resetezi, dar am zis ca prima mie de km il las asha, mai ales ca am vazut ca arata destul de bine de la inceput; o sa vad mai incolo ce mai arata; si da, primii 500 km au fost mai totzi in afara cu f putzin stat in orashe, acuma urmeaza sa se schimbe situatia shi o sa vad cum evolueaza
Kia Ceed FL, 1.4 Best, 90 HP, model E5, Oil Blue, IS 22 GRS
Re: Hop si eu cu kia mea
K Geburah, poate ai posibilitatea sa faci un test comparativ cu varianta 1,4 109 CP GSL HB, ma refer atat din punct de vedere al performantelor cat si al confortului (ma refer la suspensii, care am inteles ca sunt mai moi fata de cele de pe modelul vechi-rigide, sportive, simti si auzi fiecare denivelare-, eventual nivelul de insonorizare, antifonare....
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Hop si eu cu kia mea
Hop ca mi-am inmatriculat in final mashina shi de maine sper sa apara in trafic cu numerele de IS, ca inca nu am apucat sa le shi schimb
treaba cu actele a mers chiar mai repede decat ma ashteptam, nefiind nevoie sa stau la cozi prea mari shi sa pierd prea mult timp; azi dim am luat numerele si mai ashtept doar certificatu de inmatriculare care cica mai nou vine prin poshta; shi cam asta a fo cu toata hartzogaraia, cel putzin pana pe la anu cand or sa apara altele
sper sa fac rost shi de card de membru shi poate shi suportzi cu clubkia dak mai are scubli pe stoc
am facut peste 1000 km pana acuma shi sunt f multzumit de mashina, dupa cum ma shi ashteptam de altfel
in rest numai bine shi drumuri bune la toti
treaba cu actele a mers chiar mai repede decat ma ashteptam, nefiind nevoie sa stau la cozi prea mari shi sa pierd prea mult timp; azi dim am luat numerele si mai ashtept doar certificatu de inmatriculare care cica mai nou vine prin poshta; shi cam asta a fo cu toata hartzogaraia, cel putzin pana pe la anu cand or sa apara altele
sper sa fac rost shi de card de membru shi poate shi suportzi cu clubkia dak mai are scubli pe stoc
am facut peste 1000 km pana acuma shi sunt f multzumit de mashina, dupa cum ma shi ashteptam de altfel
in rest numai bine shi drumuri bune la toti
Kia Ceed FL, 1.4 Best, 90 HP, model E5, Oil Blue, IS 22 GRS
Re: Hop si eu cu kia mea
Hop si eu cu inca un entry ca de mult nu am mai scris ceva pe aici; masina are acuma vreo 3K km si in mare merge bine, sunt multumit de ea, dar au aparut si partzi mai putzin bune si chiar si parti rele din pacate dupa cum urmeaza
parti bune: masina merge bine in general, am fost cu ea o fuga si la mare in vara asta, am prins si o viteza destul de impresionanta ptr mine pe autostrada(150); da stiu ca nu e mult si ca masina ar mai fi putut, dar ptr mine a fost destul; la consum nu am fost foarte atent dar CB arata tot un 7l la suta, ca e folosita si in oras si in afara; pe partea inspre mare si inapoi nu am avut cum sa imi fac o idee prea buna cu consumu in afara ca noi atunci am prins inundatii si am stat peste o ora in coloana de jde KM la dus iar la intors am facut mai multe opriri si am lasat motoru pornit; stiu ca masina se considera inca in rodaj si ca se mai schimba consumu, de asta nici nu am fost foarte atent la el
parti mai putin bune: au aparut si cativa greierasi pe ici colo, care se mai muta sau dispar din cand in cand in fct de cum e drumu, dar pe noi nu de deranjeaza prea tare iar dak pui muzica aproape ca nu se mai aud; si oricum stiu ca nu e numai de la masina ci si din cauza calitatii deosebite a drumurilor; cum era de asteptat au inceput sa apara si zgarieturile, ca doar na, traim in Romania; de la unele mai micute pana la una mare si urata pana la caroserie :(:( care va trebui la un moment dat sa o repar ca apoi cred ca o sa rugineasca; e trista tara in care traim, dar deocamdata alta nu avem
parti rele: a aparut o problema la CV, care o sa o expun si la sectia de probleme, poate cineva se pricepe mai bine ca mine; nu mai tin minte exact momentu cand a aparut pb, dar nu e ceva constant si apare doar dak sunt satisfacute anumite conditii, initial am zis ca nu bagam noi bine in viteza dar apoi am observat ca e ceva care e constant: sare din viteza 1 la peste 20 km/h; adik dak mergi pe un drum, oricare ar fi ala cu 20-30, vezi ceva in trafic si vrei sa folosesti frina de motor in viteza 1 sa incetinesti, apesi pe ambreiaj, bagi antaia, si dak pe la 20 km/h ridici de pe ambreiaj(fara sa apesi pe acceleratie, ca doar vrei sa folosesti frana de motor si nu ar avea nici un sens sa apesi pe pedala de acceleratie), sare din viteza 1 cu un clank facut de maneta, care revine in punctu mort(liber); daca tii maneta fortat cu mana in locu ei, adik in viteza 1, frana de motor functioneaza, chiar dak simti o presiune in mana de la maneta care vrea sa iasa; am fost de data de 27.08.2010 cu ea in service la Vaslui, am expus problema, a mers si domnu de acolo sa vada cum face si a vazut si el; ca raspuns a zis ca nu prea stie exact de ce face, ca e posibil sa fie de la CB de la partea de shift indicator; el s-a uitat pe sub capota, a facut nu tiu ce pe acolo si a ramas ca se mai intereseaza la modelele mai noi de Ceed dak fac si ele la fel sau cum se rezolva, ca el a zis ca viteza 1 si marsharier cica nu au piedica, adik oarecum a dat de inteles cum ca asa ar fi normal; el a mai zis ca de ce as vrea sa pun antaia la 20km/h ca pot sa pun frana de motor si cu a 2-a si ca viteza 1 se foloseste doar al plecat de pe loc; doar ca partea nasoala e ca dak pe drum drept pot sa folosesc si a 2-a la frana de motor, la un deal abrupt si mare care trebuie sa il cobor sunt nevoit sa il cobor fie cu frana de picior, fie cu mana tinand fortat maneta in locu ei ca sa pot folosi si frana de motor si eventual si pe cea de picior daca mai e nevoie; eu am mai intrebat si pe altii care au masini, inclusiv pe cineva care are un Ceed, dar model mai vechi si toti au zis ca nu e normal sa sara din viteza, oricare ar fi circumstantele; domnu de la service a zis ca revine cu un telefon, dar momentan se fac 2 sapt in 2 zile si nici un raspuns de la el; o sa vad, o sa incerc sa il sun in weekend ca oricum am un drum prin VS
dar cu ocazia asta intreb si pe userii de pe forum, mai ales pe cei cu modele mai noi, de la FL incoa, dak au patit ceva de genu, dak li se pare normal, dak au auzit la altii, orice ajutor e binevenit; oricum o sa mai revin cu detalii indata ce mai apar, deocamdata e un joc al asteptarii, ca oricum acuma ca stim problema si cum apare suntem atenti sa nu repetam pe cat posibil cauzele ei
pana data viitoare drumuri line la toti
parti bune: masina merge bine in general, am fost cu ea o fuga si la mare in vara asta, am prins si o viteza destul de impresionanta ptr mine pe autostrada(150); da stiu ca nu e mult si ca masina ar mai fi putut, dar ptr mine a fost destul; la consum nu am fost foarte atent dar CB arata tot un 7l la suta, ca e folosita si in oras si in afara; pe partea inspre mare si inapoi nu am avut cum sa imi fac o idee prea buna cu consumu in afara ca noi atunci am prins inundatii si am stat peste o ora in coloana de jde KM la dus iar la intors am facut mai multe opriri si am lasat motoru pornit; stiu ca masina se considera inca in rodaj si ca se mai schimba consumu, de asta nici nu am fost foarte atent la el
parti mai putin bune: au aparut si cativa greierasi pe ici colo, care se mai muta sau dispar din cand in cand in fct de cum e drumu, dar pe noi nu de deranjeaza prea tare iar dak pui muzica aproape ca nu se mai aud; si oricum stiu ca nu e numai de la masina ci si din cauza calitatii deosebite a drumurilor; cum era de asteptat au inceput sa apara si zgarieturile, ca doar na, traim in Romania; de la unele mai micute pana la una mare si urata pana la caroserie :(:( care va trebui la un moment dat sa o repar ca apoi cred ca o sa rugineasca; e trista tara in care traim, dar deocamdata alta nu avem
parti rele: a aparut o problema la CV, care o sa o expun si la sectia de probleme, poate cineva se pricepe mai bine ca mine; nu mai tin minte exact momentu cand a aparut pb, dar nu e ceva constant si apare doar dak sunt satisfacute anumite conditii, initial am zis ca nu bagam noi bine in viteza dar apoi am observat ca e ceva care e constant: sare din viteza 1 la peste 20 km/h; adik dak mergi pe un drum, oricare ar fi ala cu 20-30, vezi ceva in trafic si vrei sa folosesti frina de motor in viteza 1 sa incetinesti, apesi pe ambreiaj, bagi antaia, si dak pe la 20 km/h ridici de pe ambreiaj(fara sa apesi pe acceleratie, ca doar vrei sa folosesti frana de motor si nu ar avea nici un sens sa apesi pe pedala de acceleratie), sare din viteza 1 cu un clank facut de maneta, care revine in punctu mort(liber); daca tii maneta fortat cu mana in locu ei, adik in viteza 1, frana de motor functioneaza, chiar dak simti o presiune in mana de la maneta care vrea sa iasa; am fost de data de 27.08.2010 cu ea in service la Vaslui, am expus problema, a mers si domnu de acolo sa vada cum face si a vazut si el; ca raspuns a zis ca nu prea stie exact de ce face, ca e posibil sa fie de la CB de la partea de shift indicator; el s-a uitat pe sub capota, a facut nu tiu ce pe acolo si a ramas ca se mai intereseaza la modelele mai noi de Ceed dak fac si ele la fel sau cum se rezolva, ca el a zis ca viteza 1 si marsharier cica nu au piedica, adik oarecum a dat de inteles cum ca asa ar fi normal; el a mai zis ca de ce as vrea sa pun antaia la 20km/h ca pot sa pun frana de motor si cu a 2-a si ca viteza 1 se foloseste doar al plecat de pe loc; doar ca partea nasoala e ca dak pe drum drept pot sa folosesc si a 2-a la frana de motor, la un deal abrupt si mare care trebuie sa il cobor sunt nevoit sa il cobor fie cu frana de picior, fie cu mana tinand fortat maneta in locu ei ca sa pot folosi si frana de motor si eventual si pe cea de picior daca mai e nevoie; eu am mai intrebat si pe altii care au masini, inclusiv pe cineva care are un Ceed, dar model mai vechi si toti au zis ca nu e normal sa sara din viteza, oricare ar fi circumstantele; domnu de la service a zis ca revine cu un telefon, dar momentan se fac 2 sapt in 2 zile si nici un raspuns de la el; o sa vad, o sa incerc sa il sun in weekend ca oricum am un drum prin VS
dar cu ocazia asta intreb si pe userii de pe forum, mai ales pe cei cu modele mai noi, de la FL incoa, dak au patit ceva de genu, dak li se pare normal, dak au auzit la altii, orice ajutor e binevenit; oricum o sa mai revin cu detalii indata ce mai apar, deocamdata e un joc al asteptarii, ca oricum acuma ca stim problema si cum apare suntem atenti sa nu repetam pe cat posibil cauzele ei
pana data viitoare drumuri line la toti
Kia Ceed FL, 1.4 Best, 90 HP, model E5, Oil Blue, IS 22 GRS
-
- Posts: 4414
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Hop si eu cu kia mea
sa o stapanesti sanatos. Referitor la viteza de 150 pe ora , mi se pare destul mai ales daca zici ca nu prea ai condus ( pana la urma cam asta ar trebui sa fie ,dupa parerea mea, o viteza adecvata pentru autostrada). Referitor la problema cu saritul din viteza : tine-te de capul lor pana iti dau un raspuns competent. Nu cred ca au inventat cei de la kia masina cu cutia de viteza care sare din viteza. Bafta
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
- tuguilucian
- Posts: 80
- Joined: 07 Jun 2010, 10:27
- Auto:
Re: Hop si eu cu kia mea
inca o fl in iasi
cee'd fl best 1.4 109cp
http://picasaweb.google.com/tugui.lucian/B100GUS#
http://picasaweb.google.com/tugui.lucian/B100GUS#