1.6 DSL HP Pewter Beige TM

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
crisanmario
Posts: 53
Joined: 22 Apr 2008, 15:02
Auto:
Location: Timisoara
Contact:

Re: 1.6 DSL HP Pewter Beige TM

Post by crisanmario »

Am ajuns la 10.000 km.
Singura problema ar fi scartaitul banchetei spate,dar e posibil sa fie doar pe perioada frigului...sper...
In rest masina merge bine,desi consumul la drum lung ar putea fi mai mic...e cam in jur de 6 l/100km...ceea ce mi se pare mult,mai ales ca nu am mers tare si nici cu urcari in ture brushte...
1.6 HP DSL,115CP,Pewter Beige,interior Rainbow Blush,Base+optionale:scaune incalzite,jante aliaj 16'',proiectoare ceata,chei briceag,volan in piele,etc.
Album FOTO : http://picasaweb.google.com/crisanmario ... D16HP115CP#

crisanmario
Posts: 53
Joined: 22 Apr 2008, 15:02
Auto:
Location: Timisoara
Contact:

Re: 1.6 DSL HP Pewter Beige TM

Post by crisanmario »

Am ajuns la aproape 15.000 km cu masina.
Scartaitul banchetei a trecut odata cu trecerea frigului,deci acum e ok,nu mai scartaie nimic.
A cam scazut uleiul in baie,dar inca nu e la minim.As vrea sa completez,dar nu stiu ce marca de ulei se pune din fabrica si nu vreau s-o schimb,ca sa nu risc sa faca spume.Deci,daca stiti cumva ce marca e,v-as fi recunoscator daca mi-ati spune si mie.
Motorul parca s-a mai lasat,dar nu cred ca de tot.
Cel mai mic consum mediu,dar pe o distanta relativ mica,cam 50 km,a fost 4.1 l/100km.Stiu ca nu e edificator,dar ideea e ca se poate.
Astept revizia ca sa-mi faca resoftarea la motor;mai face din cand in cand figuri pe la 2000 rpm,cand merg constant.
In rest nici o problema,exceptand ambreiajul care pacaneste cand schimb vitezele,dar m-am obisnuit cu el si cred ca e "problema" comuna la toti.Daca nu e,va rog sa ma contraziceti,macar sa stiu sa le spun celor din service.
Ma bate gandul sa-i fac revizia la Szeged,dar inca nu sunt sigur.
Voi ce parere aveti?Ati mai facut-o careva acolo?E ok?
Sa auzim numai de bine.
1.6 HP DSL,115CP,Pewter Beige,interior Rainbow Blush,Base+optionale:scaune incalzite,jante aliaj 16'',proiectoare ceata,chei briceag,volan in piele,etc.
Album FOTO : http://picasaweb.google.com/crisanmario ... D16HP115CP#

crisanmario
Posts: 53
Joined: 22 Apr 2008, 15:02
Auto:
Location: Timisoara
Contact:

Re: 1.6 DSL HP Pewter Beige TM

Post by crisanmario »

Am facut prima revizie,la 17.300 km,in Arad la Luk Motors.As fi asteptat pana la 20.000,dar eram deja cu uleiul la minim si n-am vrut sa merg asa.
Cu reducerea la manopera de 15% revizia a costat 541 RON,schimbat filtru ulei,ulei,filtru habitaclu(polen)si atat.
Cu ocazia asta mi-au schimbat si telescopul spate dreapta,din cauza caruia se pare ca aveam bataia spate.
Inca n-am simtit c-ar fi mai bine cu el,dar mai astept...
Sunt foarte multumit de oamenii de la Luk Motors in privinta profesionalismului si totul a mers foarte bine.Ii recomand cu caldura.
1.6 HP DSL,115CP,Pewter Beige,interior Rainbow Blush,Base+optionale:scaune incalzite,jante aliaj 16'',proiectoare ceata,chei briceag,volan in piele,etc.
Album FOTO : http://picasaweb.google.com/crisanmario ... D16HP115CP#

crisanmario
Posts: 53
Joined: 22 Apr 2008, 15:02
Auto:
Location: Timisoara
Contact:

Re: 1.6 DSL HP Pewter Beige TM

Post by crisanmario »

Salut.
Se pare ca scriu tot singur,dar poate odata o sa ajute pe cineva ce scriu si eu...:)
Am ajuns la 31000 km si totul e ok,in afara de cloncanitul ala enervant cand eliberez ambreiajul.
Din aceasta cauza am fost la service in Timisoara sa-i rog sa se uite ce-i cu el si de la ce poate fi.
Dupa ce au facut cateva ture cu masina,ca sa se convinga ca nu sunt eu dili,au ajuns la concluzia ca de fapt nu e ambreiajul de vina,ci...planetarele...
Cand au ridicat masina si au inceput sa miste cu o ranga pe acolo sa vada daca misca ceva cum n-ar trebui,planetarele faceau un mic poc cand le misca,chiar si cu mana.
Deci este posibil ca atunci cand eliberezi ambreiajul si cuplezi cutia la motor,din cauza socului respectiv,planetarele sa faca un cloncanit.Probabil din cauza asta dc eliberezi incet ambreiajul nu face zgomot,nefiind produs socul respectiv.
Din pacate planetarele nu se schimba pe garantie,deoarece nu sunt stricate,ele functionand normal,doar ca pacane...asa ca...merg mai departe cu cloncanitul enervant.
Numai bine
1.6 HP DSL,115CP,Pewter Beige,interior Rainbow Blush,Base+optionale:scaune incalzite,jante aliaj 16'',proiectoare ceata,chei briceag,volan in piele,etc.
Album FOTO : http://picasaweb.google.com/crisanmario ... D16HP115CP#

dulaul
Posts: 429
Joined: 12 Apr 2009, 15:28
Auto:
Location: IASI

Re: 1.6 DSL HP Pewter Beige TM

Post by dulaul »

Salut, ti-am citit jurnalul tau si as vrea sa fac cateva comentarii:
1. e posibil sa fii primul posesor de ceed care trece de la Golf la KIA (eu cel putin nu stiu pe altul) si te felicit pentru "curajul" tau =D>
2. ai ales cea mai frumoasa culoare :smt116 Daca nu ai votat-o inca, mergi AICI. Am vazut ca si la Golf aveai aceeasi culoare.
3. cat te-a costat masina?
4. cu cat ai dat Golf-ul, am vazut ca avea aproape 200k km :smt112
5. am vazut ca te streseaza consumul. Orice "talpa" de la care doresti si raspuns prompt va cere destul combustibil, asta e.
6. sa ne tii la curent cu problema planetarelor
7. pana la urma ai mai incercat liniute pe bune cu cei doi sa te edifici complet? Pe 600 metri nu pare chiar relevant parca :mrgreen:
8. nu mergi cu noi la MAREA COLOANA? :smt026

Bafta !
Kia Cee'd 1.6 GSL City, isg, GPL,Pewter Beige
Poze
Jurnal de bord Image

Image

crisanmario
Posts: 53
Joined: 22 Apr 2008, 15:02
Auto:
Location: Timisoara
Contact:

Re: 1.6 DSL HP Pewter Beige TM

Post by crisanmario »

Salut
Am vazut ca si masina ta arata ca a mea :) ,deci foarte frumoasa.S-o stapanesti sanatos.
A mea a costat 15600 euro,dar e in leasing inca,deci la sfarsit va fi mai mult :(
Golful l-am dat la 200 mii km cu 7300 euro,acum vreo 10 luni.Era o masina buna,am fost multumit de ea.
Liniutze n-am mai facut cu cei doi,deoarece varu-miu,cel cu BMW este in Anglia si nu stiu cand il mai prind.Dar,in schimb as mai putea incerca o data cu ALFA...:) Eu zic ca au fost relevante liniutzele totusi...normal ca daca distanta era mai mare m-ar fi luat amandoi la viteza mare,dar pe distanta scurta e bine ca macar face fata Capuccino meu :)
O sa vad la revizie daca rezolv ceva cu planetarele alea,eu inca nu sunt convins ca de la ele e problema.La tine nu face cloncanitul ala?
Din pacate nu pot sa vin la marea coloana...poate data viitoare.
Numai bine
1.6 HP DSL,115CP,Pewter Beige,interior Rainbow Blush,Base+optionale:scaune incalzite,jante aliaj 16'',proiectoare ceata,chei briceag,volan in piele,etc.
Album FOTO : http://picasaweb.google.com/crisanmario ... D16HP115CP#

crisanmario
Posts: 53
Joined: 22 Apr 2008, 15:02
Auto:
Location: Timisoara
Contact:

Re: 1.6 DSL HP Pewter Beige TM

Post by crisanmario »

Salut pe toata lumea.N-am mai scris de ceva vreme...
Am ajuns la 50.000 km.Pe la 48.000 am facut a 3-a revizie tot la Luk motors,in Arad,ca si celelalte doua revizii.
Am dus uleiul meu(Castrol EDGE 5W30) si doua filtre:cel de aer si cel de polen.Revizia a costat 245 ron+~450 ron uleiul si filtrele luate de mine.Mi se pare foarte mult sa dai 200 ron manopera pentru un schimb de ulei si de filtre,care n-a durat mai mult de 40 minute,cu tot cu discutiile avute de mine cu mecanici.Cred ca nici la VW nu au pret pe ora asa mare...dar...in fine...trebuie sa castige si ei cumva...gramada de bani...
Am o curiozitate la voi,cei care cititi,in special cei cu diesel : voua vi s-a schimbat filtrul de motorina,si daca da,la care revizie(revizii) ? Mie nu mi l-au schimbat,iar in manual,la intretinere,nu gasesc in tabel cand se schimba filtrul de combustibil,pe cand restul filtrelor sunt trecute.Daca stiti cumva cand se schimba "dupa carte",as aprecia un raspuns.
Probleme serioase nu am,in afara de o bataie sub volan,cel mai probabil bucsa din caseta de directie,pentru care urmeaza sa ma programez la service.
Mi s-a intamplat de mai multe ori sa nu porneasca la prima cheie,uneori pornea doar la a 4-a.Mi s-a spus ca trebuie sa duc ambele chei ca sa le resofteze,ca sa zic asa;deci sper sa se rezolve...
Imi scartaie scaunul soferului cand ma misc in el;e un scartait de plastic,nu metalic...sper ca la un moment dat sa-l rezolv,ca ma enerveaza.
Parbrizul si capota imi sunt cam "ciuruite" de pietre si urmeaza s-o bag in service la un moment dat,inainte de ITP.
Consumul variaza in functie de stilul de condus de pe la 5,3l/100 km pana pe la 6,4 l/100km.Mentionez ca merg preponderent in afara orasului,deci nu e un consum mixt chiar corect,dar e consumul meu... :)
Din experientele mele cu alte masini nu pot sa zic ca e un consum chiar mic,mai ales pt un motor de 1.6 . Nici cand merg foarte linistit nu prea scade sub 5 l/100 ,desi nu folosesc puterea prea mult si nici nu accelerez brusc.Asta e,n-am ce-i face.
Deocamdata cam atat,voi reveni cu noutati din cand in cand.As aprecia un raspuns la treaba cu filtrul de motorina.Multumesc in avans :)
1.6 HP DSL,115CP,Pewter Beige,interior Rainbow Blush,Base+optionale:scaune incalzite,jante aliaj 16'',proiectoare ceata,chei briceag,volan in piele,etc.
Album FOTO : http://picasaweb.google.com/crisanmario ... D16HP115CP#

lus
din umbra...
Posts: 351
Joined: 11 Sep 2007, 12:29
Auto: cee'd
Location: Piatra Neamt

Re: 1.6 DSL HP Pewter Beige TM

Post by lus »

mie mi-au spus cei de la Rodav Vaslui ca se schimba din 30k in 30k.
eu l-am schimbat la revizia de la 20k pentru ca am avut apa in el, si apoi pe la vreo 27k, din acelasi motiv.

mitzux
Posts: 149
Joined: 14 Jun 2008, 17:47
Auto: Ceed SW CRDi /VW Golf VI TDI
Location: Germany

Re: 1.6 DSL HP Pewter Beige TM

Post by mitzux »

conform noului protocol se schimba la 60000 km(cel putin asa e in Germania). Eu sincer prefer sa l schimb mai repede(pana acum al fiecare revizie-iniante erau 30000km) de acum la fiecare 2 revizii.
salutari
m
Cee'd SW (2007),LX+W+S, 115 CRDI, albastru baltic-Vandut 04.03.2016 la 196000km
Golf VI (2012), Style, 1.6 TDI, Tornadorot
ODO >63000 km

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”