Kia Cee'd 2.0 CRDi (140 CP) negru, jante 17" -TUNNAT frate!
Re: In sfarsit am reusit sa imi montez si eu body kit-ul
Kitul e pe gustul meu, agresiv si subtil in acelasi timp. Imi mai place ca nu ai impopotonat-o si ca ai pastrat aspectul 'innegrit'. Ti-a iesit foarte bine ( o singura chestie, daca nu cumva e o iluzie optica, scoate partea cromata de pe haionul spate )
Din cate am citit vrei sa faci cateva modificari la soft, filtre si finala. Daca imi permiti ti-as da cateva recomandari:
- daca te gandesti la tubulatura de transfer (turbina, intercooler, etc.) ti-as recomanda sa nu o faci in prima faza decat daca stii foarte bine in ce te bagi
- nu stiu cum arata efectiv gura de admisie la a ta insa un traseu fara coturi multe si cu o largime mare asigura din start o aspiratie mult mai buna a aerului, un lucru esential daca vrei sa-i dai turbinei 'material' de lucru intre 3000rpm si linia rosie. Spre exemplu la a mea gura de admisie stock era minuscula raportat la fluxul de aer necesar si am modificat tubul cu unul luat de pe o Vectra C cu o gura cel putin dubla. Lucru care s-a simtit imediat intr-o absorbtie a aerului imbunatatita chiar si cu filtru de aer de fabrica. Iti recomand cu caldura Pilot Tuning din Voluntari daca vrei sa pui o tubulatura mai 'aerisita' catre filtrul de aer, oamenii sunt cam cei mai buni din Bucuresti si fac treaba foarte repede si bine.
- filtru de aer sport in general nu este scump de aceea iti recomand sa nu te calicesti la unul mai ieftin. Pentru 100euro iei un filtru super bun, carbon de preferinta. Investitia e buna pentru ca aceste filtre se curata nu se schimba Eu mi-am pus un filtru asa zis 'green' de la Steinmetz facut special pentru motorul meu. Un astfel de filtru desi nu este atat de permisiv ca unul foarte sportiv isi face treaba bine ( pentru puterea motorului nu ai nevoie de unul super sport oricum ) si are si grija de motor limitand amestecul de aer.
- cand ai zis 4 tobe sport cred ca vroiai sa spui 2 tips-uri duble, eventual fiecare cu o toba in spate. Din ce am vazut eu nu prea e loc de 2 tobe ( adica aia dreapta nu prea vad cum ar incapea ). In cazul asta daca vrei sa fie functionale ambele tips-uri trebuie sa elimini complet finala si sa faci doua trasee libere ( fara toba ) de la inteemediara la tipsuri. Treaba nu este grea pentru ca imbinarea intre intermediara si finala este destul de standard, iar traseele se pot face customizat pe masina ta fara probleme si cu lucru 'curat'. Iarasi aduc vorba de Pilot tuning pentru ca fac treaba excelenta cu trasee customizate. La mine au facut toata treaba in o ora jumate cu tot cu tampoane, suduri dublate sau chiar triplate, etc. Mai e o smecherie de care trebuie sa stii... toba finala stock este prinsa in cleme de sustinere sudate de sasiu din fabrica. Pe aceste cleme nu este nici o problema sa se ataseze traseul stang. La traseul drept e mai greu sa pui clemele respective pentru ca sudura e delicata in partea aceea... in cazul asta se foloseste un tampon dur care sa preia din socuri.
Apropo de toba sport... vezi ca la diesel nu ai sa primesti acelasi efect de sunet sport ca la benzinare decat daca dai jos si intermediara si finala. Daca schimbi doar finala cu o toba sport s-ar putea sa ai surpriza sa nu obtii mare lucru si sa fi dat banii degeaba.
- softul presupun ca il vei folosi pe acela de 170cp. In cazul asta iti recomand sa faci neaparat traseu de admisie marit si cada te tin banii schimba amortizoarele cu unele sport. Efectul lor este incredibil de important cand trebuie sa stapanesti un cuplu mare... pe langa stabilitate mai buna ai sa obtii si o acceleraqtie inbunatatita si mai ales o franare buna.
As fii bucuros sa iti vad masina la o intalnire a clubului ( cand oi ajunge si eu )
Bafta la modificari!
Razvan
Din cate am citit vrei sa faci cateva modificari la soft, filtre si finala. Daca imi permiti ti-as da cateva recomandari:
- daca te gandesti la tubulatura de transfer (turbina, intercooler, etc.) ti-as recomanda sa nu o faci in prima faza decat daca stii foarte bine in ce te bagi
- nu stiu cum arata efectiv gura de admisie la a ta insa un traseu fara coturi multe si cu o largime mare asigura din start o aspiratie mult mai buna a aerului, un lucru esential daca vrei sa-i dai turbinei 'material' de lucru intre 3000rpm si linia rosie. Spre exemplu la a mea gura de admisie stock era minuscula raportat la fluxul de aer necesar si am modificat tubul cu unul luat de pe o Vectra C cu o gura cel putin dubla. Lucru care s-a simtit imediat intr-o absorbtie a aerului imbunatatita chiar si cu filtru de aer de fabrica. Iti recomand cu caldura Pilot Tuning din Voluntari daca vrei sa pui o tubulatura mai 'aerisita' catre filtrul de aer, oamenii sunt cam cei mai buni din Bucuresti si fac treaba foarte repede si bine.
- filtru de aer sport in general nu este scump de aceea iti recomand sa nu te calicesti la unul mai ieftin. Pentru 100euro iei un filtru super bun, carbon de preferinta. Investitia e buna pentru ca aceste filtre se curata nu se schimba Eu mi-am pus un filtru asa zis 'green' de la Steinmetz facut special pentru motorul meu. Un astfel de filtru desi nu este atat de permisiv ca unul foarte sportiv isi face treaba bine ( pentru puterea motorului nu ai nevoie de unul super sport oricum ) si are si grija de motor limitand amestecul de aer.
- cand ai zis 4 tobe sport cred ca vroiai sa spui 2 tips-uri duble, eventual fiecare cu o toba in spate. Din ce am vazut eu nu prea e loc de 2 tobe ( adica aia dreapta nu prea vad cum ar incapea ). In cazul asta daca vrei sa fie functionale ambele tips-uri trebuie sa elimini complet finala si sa faci doua trasee libere ( fara toba ) de la inteemediara la tipsuri. Treaba nu este grea pentru ca imbinarea intre intermediara si finala este destul de standard, iar traseele se pot face customizat pe masina ta fara probleme si cu lucru 'curat'. Iarasi aduc vorba de Pilot tuning pentru ca fac treaba excelenta cu trasee customizate. La mine au facut toata treaba in o ora jumate cu tot cu tampoane, suduri dublate sau chiar triplate, etc. Mai e o smecherie de care trebuie sa stii... toba finala stock este prinsa in cleme de sustinere sudate de sasiu din fabrica. Pe aceste cleme nu este nici o problema sa se ataseze traseul stang. La traseul drept e mai greu sa pui clemele respective pentru ca sudura e delicata in partea aceea... in cazul asta se foloseste un tampon dur care sa preia din socuri.
Apropo de toba sport... vezi ca la diesel nu ai sa primesti acelasi efect de sunet sport ca la benzinare decat daca dai jos si intermediara si finala. Daca schimbi doar finala cu o toba sport s-ar putea sa ai surpriza sa nu obtii mare lucru si sa fi dat banii degeaba.
- softul presupun ca il vei folosi pe acela de 170cp. In cazul asta iti recomand sa faci neaparat traseu de admisie marit si cada te tin banii schimba amortizoarele cu unele sport. Efectul lor este incredibil de important cand trebuie sa stapanesti un cuplu mare... pe langa stabilitate mai buna ai sa obtii si o acceleraqtie inbunatatita si mai ales o franare buna.
As fii bucuros sa iti vad masina la o intalnire a clubului ( cand oi ajunge si eu )
Bafta la modificari!
Razvan
Masinuta sorei aici -> ProCeed 1.4 City so so SO_RED still to be pimped
DE VANZARE (Super Oferta) GTC pimped by IRMSCHER - detalii aici: viewtopic.php?f=50&t=5925
Respecta partenerii de trafic!
DE VANZARE (Super Oferta) GTC pimped by IRMSCHER - detalii aici: viewtopic.php?f=50&t=5925
Respecta partenerii de trafic!
Re: In sfarsit am reusit sa imi montez si eu body kit-ul
superba masinutza, te asteptam la urmatoarea intalnire in brasov sa o vedem live.
Kia Cee'd 1.4 GSL Abyss Blue, Best + Opt
BV 77 MKP
ODO 71.000 KM
BV 77 MKP
ODO 71.000 KM
-
- Posts: 26
- Joined: 03 May 2009, 23:47
- Auto:
- Location: Brasov
- Contact:
Re: In sfarsit am reusit sa imi montez si eu body kit-ul
mykep.....pai cand e urmatoarea inalnire in Brasov?....o astept de cand a fost acea intalnire mare.....de s-a plecat de Darste. Am ajuns unpic cam tarziu acolo....si nu v-am mai gasit
Sper sa fie cat de curand urmatoarea intalnire in Brasov.
Sper sa fie cat de curand urmatoarea intalnire in Brasov.
Re: In sfarsit am reusit sa imi montez si eu body kit-ul
tare masinuta,
pai tre' sa-ti vedem masinuta nu? Deci curand...
pai tre' sa-ti vedem masinuta nu? Deci curand...
Cee'd 1.4 GSL LX MT Machine Silver ."Ltd. Edition"
Jurnal de bord: http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=316
ODO 75000km
--------------------------
FOLOSESTE "SEARCH" INAINTE SA POSTEZI
POSTEAZA IN SECTIUNEA CORECTA
RESPECTA MEMBRII ACESTUI FORUM
--------------------------
Jurnal de bord: http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=316
ODO 75000km
--------------------------
FOLOSESTE "SEARCH" INAINTE SA POSTEZI
POSTEAZA IN SECTIUNEA CORECTA
RESPECTA MEMBRII ACESTUI FORUM
--------------------------
-
- Posts: 26
- Joined: 03 May 2009, 23:47
- Auto:
- Location: Brasov
- Contact:
Re: RazvanO
RazvanO
- In ceea ce priveste evacuarea vreau sa o schimb cu totul incepand de la catalizator....de acolo voi pleca cu o teava si o voi bifurca pe parcurs...sa vad cum imi permite si locul. Lucrarea v-a fi facuta la firma Stelco din Bv.....omul este grec si este cam cel mai bun in domeniul evacuarilor.
- Pentru filtrul sport vrea sa pun unul sport.....dar nu unul din acela conic....ci un filtru K&N dedicat....se monteaza in locul celui de acuma.
- Iar pentru CIP inca nu m-am hotarat unde o sa il fac.....este o chestie delicata care trebe sa o fac la o firma care are ceva experienta....nu la unii care si-au luat si ei o mufa si s-au apucat de tuning . Daca stii vreo firma buna de CIP Tuning te rog sa imi comunici.
Ornamentul cromat de pe spate era montat dinainte sa montez body kitul. Dupa cum ai spus si tu acuma nu prea se mai potriveste. O sa il dau jos cat de curand.
- In ceea ce priveste evacuarea vreau sa o schimb cu totul incepand de la catalizator....de acolo voi pleca cu o teava si o voi bifurca pe parcurs...sa vad cum imi permite si locul. Lucrarea v-a fi facuta la firma Stelco din Bv.....omul este grec si este cam cel mai bun in domeniul evacuarilor.
- Pentru filtrul sport vrea sa pun unul sport.....dar nu unul din acela conic....ci un filtru K&N dedicat....se monteaza in locul celui de acuma.
- Iar pentru CIP inca nu m-am hotarat unde o sa il fac.....este o chestie delicata care trebe sa o fac la o firma care are ceva experienta....nu la unii care si-au luat si ei o mufa si s-au apucat de tuning . Daca stii vreo firma buna de CIP Tuning te rog sa imi comunici.
Ornamentul cromat de pe spate era montat dinainte sa montez body kitul. Dupa cum ai spus si tu acuma nu prea se mai potriveste. O sa il dau jos cat de curand.
-
- fidelu'
- Posts: 649
- Joined: 01 Sep 2008, 14:48
- Auto: Kia Ceed 2018 si Sportage 2019
- Location: Tulcea
Re: In sfarsit am reusit sa imi montez si eu body kit-ul
=D> Foarte tare...acum mai ramane domnilor administratori sa faceti ceva presiuni pe la ProMotor, poate apare si ovidiu, asa cum cei de la seat, citroen au aparut...bineinteles stikarit
Dentist pasionat de mountainbike
JURNAL BORD:TL 08 SRS
*INSCRIE-TE AICI ...pentru Harta posesorilor de cee`d/ceed din Romania
,,La noi, dintii fac diferenta"
JURNAL BORD:TL 08 SRS
*INSCRIE-TE AICI ...pentru Harta posesorilor de cee`d/ceed din Romania
,,La noi, dintii fac diferenta"
Re: In sfarsit am reusit sa imi montez si eu body kit-ul
felicitari pentru masina; in sfarsit avem cel mai tunat ceed
21-PUI
-
- Posts: 26
- Joined: 03 May 2009, 23:47
- Auto:
- Location: Brasov
- Contact:
Galerie actualizata
Am mai adaugat cateva imagini cu masinuta
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: In sfarsit am reusit sa imi montez si eu body kit-ul
Nice. Pot sa iti trec acest topic la Jurnal de bord?
Re: In sfarsit am reusit sa imi montez si eu body kit-ul
foarte frumoasa ... cu putin rosu sa nu ti-o "deoache" lumea sa te bucuri sanatos si fara probleme de ea
pro_cee'd cu style cu 2.0 GSL cu aproape toate optionalele + custom visual + suspensii sport KW
TM 12 XKI cu poze http://picasaweb.google.com/cojanu.corn ... ToProCeed#
TM 12 XKI cu poze http://picasaweb.google.com/cojanu.corn ... ToProCeed#
Re: In sfarsit am reusit sa imi montez si eu body kit-ul
Sincer ar fi o treaba sa apara colegul nostru la PROMOTOR, sa vedem cum ii sta lu' Ciuhuleasca intr-un ceed tunat. Felicitari pt masina a iesit perfect! De poze ce sa mai zicem!!!
Acum asteptam si un PRO'Ceed modificat!
Acum asteptam si un PRO'Ceed modificat!
-
- Posts: 26
- Joined: 03 May 2009, 23:47
- Auto:
- Location: Brasov
- Contact:
Re: In sfarsit am reusit sa imi montez si eu body kit-ul
Da Ogy.....chiar te rog.....vroiam sa o fac eu dar nu stiam cum pot face acest lucru fara sa creez un duplicat al topicului.Ogy wrote:Nice. Pot sa iti trec acest topic la Jurnal de bord?
Ogy: Daca nu iti place titlul, da-mi un mesaj privat!
Re: Kia Cee'd 2.0 CRDi (140 CP) negru, jante 17" -TUNNAT frate!
@ovidiudinu: dom'ne, masina ta e dovada vie ca nu numai proceed-urile au potential de look sportiv si agresiv.
Felicitari, si ai grija de ea ca prea bine arata!
Felicitari, si ai grija de ea ca prea bine arata!
Cee'd 1.4 Best, Piston Gray, codename BISISICA, ODO: >74 000 KM din 2.04.2008
clic aici sa vezi ce-am mai pozat
clic aici sa vezi ce-am mai pozat
-
- Posts: 52
- Joined: 22 Apr 2009, 15:32
- Auto:
- Contact:
Re: Kia Cee'd 2.0 CRDi (140 CP) negru, jante 17" -TUNNAT frate!
bv . f tare frate . Cip tuning iti recomand sa faci la kia . iti pastrezi garantia .. dar costa mai mult.
-
- psycho driver
- Posts: 261
- Joined: 02 Jul 2008, 17:41
- Auto:
- Location: Undeva prin Romania
- Contact:
Re: Kia Cee'd 2.0 CRDi (140 CP) negru, jante 17" -TUNNAT frate!
Felicitari pt. investitie. Arata superb masina.
De la care dealer ti-ai comandat piesele?
De la care dealer ti-ai comandat piesele?
Kia Ceed 1.4 Best
ODO : + 19000 km
ODO : + 19000 km