taxa inmatriculata ? cum stam ?

Norme legale care ne afectează, unde ne facem asigurările, de unde credit, radare, gropi...
adytzul89
Posts: 2
Joined: 15 Oct 2011, 19:43
Auto:

taxa inmatriculata ? cum stam ?

Post by adytzul89 »

Buna seara, sunt si eu incepator in domeniul auto, inca .. intrebarea mea ar fi urmatoarea: se plateste taxa de inmatriculare la masina, chiar daca este inmatriculata in romania? incepand si pana in ce ani se platesc? un calculator bun pe internet pentru calcularea taxei de inmatriculare stiti? sau stiti unde sa ma interesez, ca sa aflu daca se plateste sau nu? la administratie financiara cumva ?

User avatar
bogdan.citescu
Posts: 463
Joined: 11 Nov 2010, 15:37
Auto: Cee'd FL 1.6, DSL, City ++
Location: Sibiu

Re: taxa inmatriculata ? cum stam ?

Post by bogdan.citescu »

Daca masina e inmatriculata in Romania nu se plateste taxa de prima inmatriculare.
Taxa se plateste pentru masinile noi si pentru cele second neinmatriculate sau inmatriculate in alta tara.
Kia Cee'd Facelift 1.6L City, Dissel, Black Pearl, 115Cp + modificari
poze: https://picasaweb.google.com/108958111686639519693/MyKia?authkey=Gv1sRgCPOqgeXdqcGfAg#
Poze intalnire nationala Transalpina 2011 : https://picasaweb.google.com/108958111686639519693/IntalnireNationalaClubKIATransalpinaSiTransfagarasanIulie2011?authkey=Gv1sRgCNeL4Ze74PSr5QE#

User avatar
Alinake
Posts: 11
Joined: 07 Nov 2011, 18:31
Auto:
Location: Targoviste
Contact:

Re: taxa inmatriculata ? cum stam ?

Post by Alinake »

Buna seara,

am si eu o intrbare ca am tot cautat pe net si nu m-am lamurit. Am luat masina acum 2 saptamani, noua, direct de la dealer. Trebuie sa platesc taxa de prima inmatriculare si unde gasesc un calculator bun pentru taxa asta. Pe net sunt milioane de calculatoare cu milioane de rezultate. Nu stiu ce sa mai cred. Un link catre un calculator actal m-ar ajuta.
Multumesc anticipat pentru raspuns.
Kia Ceed SW 1.4 Best Cassa White

adytzul89
Posts: 2
Joined: 15 Oct 2011, 19:43
Auto: