Inmatriculare

Norme legale care ne afectează, unde ne facem asigurările, de unde credit, radare, gropi...
Post Reply
User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Ogy »

este caz penal ...de indata ce ai primit numerele si talonul masinii este bine sa le schimbi, pentru ca la politie figurezi cu numerele noi si se pot intampla multe....eu le-am schimbat cand am ajuns acasa ....
-ca un plus ... Fionei ii sta bine cu numere negre nu cu cele rosii :P

Marius78
Posts: 29
Joined: 24 Apr 2008, 20:18
Auto:
Location: BUCURESTI

Post by Marius78 »

Am si eu o intrebare legata de folia de securizare si anume cum arata? Este cumva un dreptunghi micut aplicat pe verso la CIV in partea de jos langa codul de bare?
Ca sa stiu daca trebuie sa mai merg la RAR sau nu. La mine este pusa o chestie de genul asta ce pare a fi un element de securitate si nu stiu daca nu cumva asta e folia buclucasa.

Multam!
KIA cee'd 1.4 GSL - SO RED, Scaune incalzite, oglinzi electrice, ESP, proiectoare si altele

alecsz99
Posts: 213
Joined: 31 Mar 2008, 21:02
Auto:
Location: Bucuresti

Post by alecsz99 »

Marius78 wrote:Am si eu o intrebare legata de folia de securizare si anume cum arata? Este cumva un dreptunghi micut aplicat pe verso la CIV in partea de jos langa codul de bare?
Ca sa stiu daca trebuie sa mai merg la RAR sau nu. La mine este pusa o chestie de genul asta ce pare a fi un element de securitate si nu stiu daca nu cumva asta e folia buclucasa.

Multam!

Nu, elementul de care vorbesti tu este standard pe toate cartile insa nu are legatura cu folia ce se aplica la RAR.

Folia de securizare de la RAR se aplica in partea din stanga - sus a cartii de identitate, peste o parte din informatiile referitoare la automobil (cele completate cu negru) si vei vedea ca este sensibil mai mare decat elementul mentionat de tine.

Bafta!
Dacia Berlina 1310 Li 2003 ODO - 70.000 km (14 ianuarie 2009); 75.000 km (24 septembrie 2009); 80.000 km (aprilie 2010)

Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km

JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti

User avatar
mykep
On Air
Posts: 824
Joined: 15 May 2007, 11:26
Auto:
Location: Brasov
Contact:

Post by mykep »

folia respectiva se aplica pe toata zona unde este trecuta seria de sasiu, bineinteles pentru a nu se "interveni" in acea zona.
Kia Cee'd 1.4 GSL Abyss Blue, Best + Opt
BV 77 MKP
ODO 71.000 KM

alecsz99
Posts: 213
Joined: 31 Mar 2008, 21:02
Auto:
Location: Bucuresti

Post by alecsz99 »

Iata pasii pe care i-am urmat eu pentru inmatricularea masinii. De retinut este ca acesti pasi au fost mici, in functie de timpul de care am dispus. Nu mi-am permis dedicarea unei intregi zile acestei activitati, asa ca azi am facut una, maine alta si tot asa.

Intr-o miercuri am inceput aventura la RAR iar saptamana viitoare (marti) ridicam numerele si talonul.

Asadar, dupa ce am ridicat de la dealer cartea de identitate a vehiculului (CIV) si factura finala (dupa cam o saptamana de la primirea masinii) primul pas facut a fost sa merg la :

1. sediul RAR, adresa Calea Grivita nr. 391A, program luni - joi 8:00 - 16:00, vineri 8:00 - 13.00, site web RAR pentru securizarea CIV.
Taxa este de 12.5 RON si include aplicarea foliei de securizare, arhivarea CIV si un ecuson ITP valabil pe urmatorii 2 ani.
Am remarcat ca se poate plati si cu cardul.
Acte necesare securizare CIV la sediu RAR:
- CIV original
- copie CIV pe care am completat datele personale conform unui model afisat
- C.I. original sau copie

Timp necesar: 20 minute (dimineata, la deschidere)

Urmatorul lucru pe care l-am facut a fost sa merg la:

2. Trezoreria de sector pentru plata taxei speciale de prima inmatriculare. Aici este posibil ca lucrurile sa difere de la sector la sector. Eu am mers la trezoreria Sector 1. Pentru cei interesati aceasta a fost relocata la noua adresa din str. Gerota Dimitrie nr. 13, adica aici
Orar: L-V: 8:30-16:30
Aici am platit taxa speciala de prima inmatriculare (despre a carei valoare sau mod de calcul nu mai vorbesc, pentru ca am fost inainte de 1 iulie - insa este de retinut ca am fost intrebat daca mi-am calculat taxa pe site-ul ministerului economiei si finantelor, doamna de la chiseu explicandu-mi ca dansii nu au posibilitatea sa o calculeze pe loc. Poate cu noua taxa sa se
fi mai schimbat lucrurile insa aruncati un ochii pe aici si calculati-va taxa pentru mai multa siguranta!). FOARTE IMPORTANT: Numele de pe chitanta platii taxei speciale de prima inmatriculare (taxe
de mediu acum) trebuie sa fie cel al proprietarului masinii. Daca rugati pe altcineva sa mearga sa plateasca taxa pentru dvs. sa nu faca greseala sa se treaca pe chitanta. Astfel, scapati de dureri inutile de cap!

Acte necesare la plata taxei:
- CIV (original sau copie)
- C.I.

Timp necesar: 5 minute (am fost pe la 15:30-16:00)

3. Am cautat pe internet formularul tipizat al fisei de inmatriculare si cel al cererii de inmatriculare. Ambele au fost
completate si apoi printate, insa la politie am vazut oameni care le aveau completate de mana si nu au fost probleme la chiseu. Nu stiu exact daca toti functionarii accepta asta sau nu. Mie mi-au acceptat ambele formulare fara nici un fel de problema.
Cost: zero
Timp necesar (cautat pe net, completat, printat) circa 30 minute.
Pentru cei interesati sa faca ca mine fisa de inmatriculare si cererea de inmatriculare le puteti gasi aici. Desi initial pe net am dat si peste pdf-uri, aceste doua linkuri contin formate .doc ce pot fi usor editate. Inlocuiti partile rosii cu datele dvs. si printati! Simplul si eficient!

Cu fisa de inmatriculare completata in dublu exemplaram fost la:

4. Administratia Financiara de Sector. Acolo am completat o declaratie de impunere (tip, se ia de la ei). Mi s-a emis o decizie de impunere si am platit impozitul aferent pentru restul anului. Mi s-a dat unul dintre cele doua exemplare ale fisei de inmatriculare cu viza Administratiei Financiare de sector.
Cost: contravaloarea impozitului

Acte necesare pentru obtinerea vizei Administratiei Financiare de Sector:
- fisa inmatriculare completata in dublu exemplar
- declaratie de impunere (tip, se ia de la sediul administratiei financiare)
- copie fata/verso dupa CIV
- copie C.I.
- copie dupa factura finala a masinii

Timp necesar: 15 min

Tot la Administratia Financiara de secotor am platit si:

5. Taxa de inmatriculare auto in valoare de 52 RON.

Apoi am mers la CEC (Bank, mai nou) unde am platit:

6. Taxa certificat inmatriculare auto in valoare de 30 RON.

Aceste taxe pot fi platite si de altcineva pt. dvs. insa ca o perere, este indicat sa aiba o copie a C.I.-ului dvs.
7. Cu toate demersurile de mai sus facute, m-am prezentat la Sediul SERVICIULUI PUBLIC COMUNITAR REGIM PERMISE DE CONDUCERE SI

INMATRICULARE A VEHICULELOR AL MUNICIPIULUI BUCURESTI (Sos.Pipera nr.49, sector 2)
, detalii gasiti aici cu urmatoarele:

acte necesare pentru inmatricularea definitiva a unui autovehicul:

- CIV original cu folia de securizare aplicata de RAR
- copie fata/verso dupa CIV
- fisa de inmatriculare auto cu viza administratiei financiare de sector
- cererea de inmatriculare tip completata
- copie dupa factura finala a masinii
- copie dupa RCA-ul valabil al masinii
- C.I. original
- C.I. copie
- chitanta de plata a taxei speciale de prima inmatriculare
- chitanta de plata a taxei de inmatriculare
- chitanta de plata a taxei aferente certificatului de inmatriculare

ORAR: L-V 8:00-20:00
La acelasi ghiseu la care m-am prezentata cu actele de mai sus mi-am ales si numerele preferentiale. Se aleg pe loc (atat cifre cat si litere, dintre cele disponibile, desigur) Eu am avut noroc si mi-a iesit din prima! Taxa pentru numerele preferentiale a fost de 85 RON. Pentru cele la rand nu stiu cat se plateste.
Mi s-a spus ca in doua ore pot veni sa ridic numerele, nu am putut asa ca am revenit a doua zi.

Pentru ridicarea placilor de inmatriculare si a talonului este necesar sa aveti la dvs.:
- C.I. original
- chitanta de plata a contravalorii placilor de inmatriculare
- in cazul in care alta persoana ridica cele de mai sus pentru dvs. este nevoie de procura notariala
Trebuie sa precizez ca eu am prezentat la chiseu doar C.I., am semnat de primire si asa s-a incheiat povestea!
Timp necesar la depunere: 30 min. (dimineata, la deschidere, fara a fi unul dintre cei ce alearga sa ajunga primul al chiseu odata cu inceperea programului)
Timp necesar ridicare: 2 min. (dupa-amiaza pe la 7)

Cu speranta ca aceste informatii va vor fi utile inchei aici.
Dacia Berlina 1310 Li 2003 ODO - 70.000 km (14 ianuarie 2009); 75.000 km (24 septembrie 2009); 80.000 km (aprilie 2010)

Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km

JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti

trutzydany
Posts: 117
Joined: 09 Jul 2008, 22:30
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by trutzydany »

multumesc frumos pentru informatii!!
chiar ma gandeam azi ce acte si ude trebuie sa ma duc!!!
numai la noi poti pierde zile inregi si chetui un rezervor de bezina si platii taxe aberante la ghisee amplasate in diferite colturi ale bucurestiului parca special facute si puse in bataie de joc!! :evil:
oricum merci incodata pentru ajutorul tau!!! :)
Kia Cee'd 1.4 GSL Best SW 109 CP Piston Grey
Jurnal de bord viewtopic.php?t=2716
asfrsf
Album foto http://picasaweb.google.com/danielgarto ... iaCeeDSW02

catt
Posts: 200
Joined: 07 Jul 2008, 00:04
Auto: KIA
Location: Iasi
Contact:

Post by catt »

@alecsz99

te felicit pentru acuratetea informatiilor , precizarile facute , link-ul catre formularele tip .. BRAVO ! si multumesc !
cee'd 2008 piston grey
CEED 2019 1.4 t-gdi Star Dark Pentametal

Carla Dominique
Posts: 3
Joined: 14 Jul 2008, 14:36
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Carla Dominique »

Buna dimineata,

Trecand peste inerentele functionare acre si obosite la 8.30 dimineata pe care le-am intalnit la plata taxelor m-am "emotionat" extrem aseara cand am ajuns la 17.25 la inmatriculari in pipera.

La sediul cel laudat, intalnesc niste ghisee inchise (20,21) si cozi remarcabile la celelalte ghisee. Adica o medie de 15 persoane la fiecare ghiseu.

In mod organizat, sotul se aseaza la una din cozi, iar eu la coada de la ghiseul de informatii. Unde stau si stau si iarasi stau. Aflu ce ma intereseaza si ma asez cuminte la coada de la ghiseu langa sotul meu.

La 18.30, adica dupa o ora depunem actele , avem discutii inteligente despre numerele preferentiale (aveti ... ? nu avem ! , aveti ..... ? nu avem ! - de vreo 4 ori).

Rezolvam si problema asta :)

Bineinteles, nu puteam ridica numerele tot ieri, pentru ca trecuse ora 18. Tot ce se depune dupa 18.00 se elibereaza a doua zi.

Iar faptul ca timpul petrecut la coada se datoreaza si dlui agent care a plecat de vreo 3 ori pentru aproximativ 5 minute/deplasare este irelevant....

Nu stiu daca am ajuns eu in Pipera intr-o zi nepotrivita sau ce s-a intamplat ieri este de fapt normalitate.... Oricum dezamagitor pentru o cladire cu asemenea potential.....
Posesoare KIA CEED WAGON 1.4 abyss blue din 11 iulie 2008

tcapote
Membru de Onoare
Posts: 259
Joined: 11 Jun 2007, 00:49
Auto:
Location: Bukarest

Inmatricularea masinii: 8 drumuri si 12 ghisee

Post by tcapote »

http://www.newz.ro/stire/68822/inmatric ... 12-ghisee/

Ca sa inscrii in circulatie un autoturism, trebuie sa treci prin mainile pricepute a 12 functionari si sa vizitezi, de mai multe ori, patru institutii.

Cand te saturi de asteptat tramvaiul si de transpiratia calatorilor de langa tine, poti alege optiunea masinii personale, pentru care te cocoseaza ratele la banca, taxele la stat, drumurile si nervii pe la institutiile la care trebuie s-o declari. Ce urmeaza sa cititi sunt pataniile unui locuitor al sectorului 3, orice asemanare cu personaje si intamplari reale fiind multiplicata cu sase (sectoare) si cu 1.500 (cati bucuresteni se duc zilnic la politie ca sa-si inscrie masinile).

Intreaba un prieten

Cand te vezi prima data cu masina in fata traiesti amestecat: fericirea ca minunatia aia e a ta si spaima ca nu vei sti niciodata ce acte trebuie sa-i faci. Habar n-ai ce te asteapta, si nu se inghesuie multa lume sa-ti spuna. Cum internetul e o unealta inca relativ straina institutiilor statului, nu prea gasesti un site oficial pe care sa afli, pas cu pas, ce trebuie sa faci ca sa intri in legalitate. Forumurile pe care scriu 'patitii' sunt pline de tot atatea retete de succes, cati forumisti se intampla pe acolo. Asa ca nu-ti ramane decat s-o iei la picior, din ghiseu in ghiseu.

Politie, drumul 1. Prima data dai fuga la politie. Lume, ca la pomul laudat, in Pipera, unde s-a facut noul sediu al Directiei de permise si inmatriculari auto. Cat e de mare, atat e de plin. Pe margine, niste femei sacaitoare trag de tine precum localnicii din Constanta, in gara, ca sa-ti dea o camera: 'O asigurare, un xerox, o masina de scris, ceva?'. La Informatii, coada e mai mare ca la ghisee, iar expresia 'Nu ma bag in fata, vreau doar sa intreb ceva...' devine inutila. O doamna autoritara, care sta la o coada, te vede dezorientat si te ia ca la gradinita: aveti aia, aia, original, copie? Asa afli ca iti trebuie neaparat o fisa tip, care trebuie batuta la masina de niste particulari postati strategic undeva in afara sediului politiei. Faci rost de fisa si traversezi cu grija soseaua Pipera catre camarutele in care niste tineri intreprinzatori iti bat la masina, pentru 15 lei, cateva date ale tale si ale masinii.

Directia de Impozite si Taxe Locale (DITL), drumul 2. Cu fisa de la politie, te duci acolo unde platesti de ani de zile impozitele ca, deh, esti 'propitar'. Pe fisa trebuie sa ti se puna o stampila cum ca ai trecut pe acolo si ai platit taxa de poluare. 'Dar nu platiti taxa aici, ci la sediul central, din Mosilor. Cu chitanta de acolo va intoarceti la noi si va punem stampila!'.

Registrul Auto Roman (RAR), drumul 3. Aici e musai sa ajungi inainte de taxa de poluare, pentru ca daca nu-ti trec cei de la RAR emisia de CO2 pe cartea masinii nu stii ce taxa ai de platit. Afli, de pe net, ca e undeva pe Calea Grivitei. La ghiseul unde se pun folii de securizare a cartii masinii, o doamna iti cere o copie xerox, iti lipeste pe original un plastic si te trimite la alt ghiseu. A doua doamna iti cere 25 de lei si 10 bani pentru asta si te trimite la al treilea ghiseu, intr-o hala. Acolo, un inginer iti baga intr-un calculator capacitatea cilindrica a masinii si marca, si-ti pune o stampila cu cat dioxid de carbon vei emana pe drumurile patriei, cu masina.

Circa Financiara (sediul central), drumul 4. La intrare, intrebi o doamna cum sa faci. 'Mergeti la subsol si luati doua formulare de impunere, cu ele veniti inapoi la camera 3 sa va invete domnul de acolo sa le completati!'. Cu formularele in dinti, faci frumos la domnul care iti spune cum sa le completezi, dar te da afara pe hol, ca sa nu-i iei aerul. Dupa ce scrii, te intorci la el, se uita la originale, copii si inscrisuri, le semneaza si te trimite la alt domn, care-ti da numar de inregistrare si te cheama peste trei zile, sa platesti taxa. 'Cum, nu pe loc?'. 'Nuuu, veniti miercuri la etajul 1, ghiseul 21!'.

Circa Financiara (sediul central), drumul 5. Miercuri, te duci la etajul 1, stai la coada la ghiseul 21, unde un functionar iti intinde o foaie pe care sta scrisa taxa de poluare. Lor le-a luat trei zile s-o calculeze, tie ti-a dat la fel cand ai intrat pe net si ai calculat-o, in cateva minute, pe oricare din site-urile auto. Dar tot nu platesti la ghiseul 21. Acolo doar semnezi ca esti de acord cu taxa (si daca nu esti de acord, ce?!) si mergi la ghiseul 24, unde alt functionar iti da o chitanta, cu care mergi la ghiseul 25, unde o doamna iti ia chitanta si banii si-ti da alta chitanta. Total: doua drumuri, sase functionari, trei zile de asteptare, pentru o singura foaie si o taxa abuziva de 700 de lei.

DITL, drumul 6. Revii la locul cu impozitele, unde afli ca trebuie sa mergi la doamna Mihaela, care te va lua in evidenta. Tot iti mai lipseste un xerox dupa ceva, dar se rezolva repede, intr-un sediu alaturat, unde gardianului ii suna telefonul pe ritmuri criminale de manele. Revii la doamna Mihaela, care iti pune mult-dorita stampila pe fisa de la politie si-ti da o foaie cu impozitul pe care trebuie sa-l platesti de acum incolo, toata viata ta de proprietar. Ca sa scapi de o grija, tot esti acolo, te duci la ghiseu si platesti impozitul pe ce a mai ramas din an.

Politie, drumul 7. Revii incarcat ca Mos Craciun in Pipera. Mai arunci un ochi pe niste afise pe care scrie cam ce ti-ar trebui, dar nu scrie tot, ca adevarul e numai pentru initiati. Toate cele sase ghisee unde se primesc dosarele de inmatriculari sunt garnisite cu cate un sir sanatos in fata. 'Coada de doua ore. Saptamana trecuta am nimerit si unul cu mai multe dosare, de la o firma de leasing, si am stat de mi s-a urat dupa el. Cand am ajuns in fata, mi-a zis ca n-am platit taxa de poluare!', se plange o femeie, care se simte datoare sa te puna in tema, ca sa nu patesti ca ea. Timp de doua ore iti intra os prin os, dar socializezi. O familie revenita din Italia vrea sa-si inscrie masina cumparata de acolo. Doamna tine rand cu copilul, domnul mai completeaza dosarul cu ultimele acte. Spune ca in Italia nu e asa. 'Acolo scolile de soferi rezolva tot ce tine de masini. N-ai tu bataie de cap sa umbli pe la nu stiu cate institutii, sa stai la cozi...', se revolta omul. Un altul completeaza ca in State totul se face on-line. La Bucuresti nu functioneaza nici aparatele de dat bonuri de ordine, ca sa stai civilizat pe scaun si sa astepti sa te strige.

Politie, ultimul drum. Vizita pentru ridicarea numerelor si a talonului incheie apoteotic cam doua staptamani de alergatura si nervi. Desi nu se poate spune ca vreun functionar a fost sictirit sau arogant, nici ca ti-a cerut cineva spaga, faptul ca esti pus pe drumuri de atatea ori, purtat de la un ghiseu la altul pentru niste hartii care s-ar putea rezolva, cu putina bunavointa, intr-un singur loc, spune totul despre mecanismul birocratic romanesc. Pentru inmatricularea unei masini noi platesti taxe in jur de 1.000 de lei (daca ai o masina de putere mica), dar ca sa-ti ia banii astia statul plateste 12 functionari care te plimba.

COPII SI ORIGINALELE

Ce acte va trebuie la inmatriculare

In cazul cel mai simplu, al unei masini noi, cumparate de la dealer, va trebuie urmatoarele acte ca s-o inmatriculati: actul de proprietate (factura sau contract); cartea masinii, securizata la RAR si cu emisia de CO2 stabilita tot la RAR; actul de identitate al posesorului, o fisa tip de la politie, batuta la masina, pe care trebuie aplicata stampila de la Directia de Impozite si Taxe Locale, cum ca ati platit taxa de poluare; cerere tip la Circa Financiara prin care solicitati (!) sa platiti taxa de poluare; dovada platii taxei de poluare; dovada inscrierii masinii la Taxe si Impozite; dovada platii taxei de inmatriculare si a taxei pentru certificatul de inmatriculare (la CEC sau la sediul politiei din Pipera) si taxa pentru placutele de inmatriculare. E bine sa aveti toate aceste acte in copie si in original.

Bosley
Posts: 144
Joined: 29 Feb 2008, 16:50
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Bosley »

Ce nasol e sa gresesti ceva si sa vrei sa iti recuperezi banii de la stat ...

Am 2 luni de cand am platit (gresit) pe numele sotiei taxa de poluare si inca nu shtiu cand o sa vad inapoi cei 540 RON ...

E greu sa imi dea banii inapoi... Desi nu s-au folosit trebuie multe aprobari la dosar.
:roll:
Kia C'eed BEST Kompass Blue B-56-CDM
Iunie 2008

MihaiM
Posts: 871
Joined: 04 Jun 2007, 10:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Inmatriculare

Post by MihaiM »

Dar pentru a cumpara o masina gata inmatriculata de la o firma stie cineva care sunt procedurile?

User avatar
serdimi
MADDAD
Posts: 202
Joined: 03 Oct 2008, 11:10
Auto:
Location: Dej-Ardeal-Romania
Contact:

Re: Inmatriculare

Post by serdimi »

se poate face un by pass elegant.Apelati la o firma care se ocupa cu asa ceva.Eu asa am procedat si contra sumei de333 ron am avut infoliere CIV,taxa numere,taxa talon si numerele in doar 4 zile.Eu a trebuit doar sa semnez o imputernicire la notar si sa platesc taxa de poluare.Nu cred ca in orasela mari sa nu existe asa ceva.Credeti-ma ca scutiti o groaza de drumuri si mai ales de nervi.
KIA pro_cee'd 1,4 best machine silver CJ-11-UFV
automotor DESIRO (sageata albastra)

LeCCa
Posts: 713
Joined: 23 Oct 2008, 17:10
Auto:
Contact:

Re: Inmatriculare

Post by LeCCa »

ma gandesc serios la asta! si daca tot stau lucrurile asa, ma gandesc chiar sa-mi fac o firma care sa se ocupe de chestii d'astea :lol:
KIA ProCeed 1.6 Black PH 22 LEK

MihaiM
Posts: 871
Joined: 04 Jun 2007, 10:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Inmatriculare

Post by MihaiM »

4 zile? Eu mi-am inmatriculat-o intr-o singura zi.

User avatar
serdimi
MADDAD
Posts: 202
Joined: 03 Oct 2008, 11:10
Auto:
Location: Dej-Ardeal-Romania
Contact:

Re: Inmatriculare

Post by serdimi »

MihaiM wrote:4 zile? Eu mi-am inmatriculat-o intr-o singura zi.
Poate lucrezi la biroul inmatriculari si nu vrei ca noi sa stim :lol:
KIA pro_cee'd 1,4 best machine silver CJ-11-UFV
automotor DESIRO (sageata albastra)

Post Reply

Return to “Legislaţie, asigurări, banci, info trafic”