Impozite dublate la motoare peste 2.0l

Norme legale care ne afectează, unde ne facem asigurările, de unde credit, radare, gropi...
Post Reply
User avatar
PMC
Posts: 30
Joined: 30 Mar 2009, 23:25
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Impozite dublate la motoare peste 2.0l

Post by PMC »

http://www.promotor.ro/noutati-auto-aut ... mc-6468896

Se pare ca posesorii Kia cee'd nu vor fi afectati dar ce parere aveti de cei care au masini peste 2000cm?
E o masura corecta avand in vedere ce primim in schimb(drumuri etc.)?
Proprietar de Pro Cee'd Black Pearl de care sunt mandru si incantat ;)
Manager Trupa de Dans SobiS (http://www.scoaladedanssobis.com)

User avatar
Razvan_G
sultan of swing
Posts: 664
Joined: 01 Oct 2008, 20:14
Auto: KIA Cee'd City 1.4 GSL
Location: Oradea

Re: Impozite dublate la motoare peste 2.0l

Post by Razvan_G »

Primim in schimb mai putini cocalari pe strazile din Romania cu BMW-uri si Audi-uri de 2500-3000 cmc din anii 90!
Si speram sa nu mai fim groapa de gunoi a UE. :wink:
KIA Cee'd City 1.4 GSL, Oil Blue + senzori de parcare, scut motor

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Impozite dublate la motoare peste 2.0l

Post by eugenflorinmanea »

Pentru o masina de 4,000 cmc impozitul va fi cam de 5,800 RON!!!
FOARTE PUTIN!!! Puneam pe putin 10,000 RON!! Dar cum majoritatea parlamentarilor au masini mari...

Oricum i-a lovit rau pe cocalarii cu BemWeuri din 1900 toamna si peste 3,000 cmc!!
SAAB 9-5

User avatar
PMC
Posts: 30
Joined: 30 Mar 2009, 23:25
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Impozite dublate la motoare peste 2.0l

Post by PMC »

poate ca se vor inmulti inmatricularile in Bulgaria! chiar si la masinile mai noi!
totusi eu as fi dublat/triplat impozitul pe moatoarele mai mari de 3000cm si nu de la 2000cm pt ca:
- sa iti cumperi o masina veche cu motor >3000cm esti putin cam nebun - e inutil asemenea motor de conceptie veche care consuma mult si polueaza etc
- sa iti cumperi o masina noua cu motor >3000cm inseamna ca ai suficienti bani incat sa nu te doara capul de un impozit mai mare

Sunt multe marci de masini care au motoare de 2,2 sau 2,3 sau 2,4 (chiar si compacte) iar cei care le cumpara automat platesc mai mult la impozit (peste 2000cm) si Rca mai mare dar totusi nu sunt cocalari ci doar pers care si-au dorit un motor mai performant (pt care au platit mai mult) si sunt pregatiti sa plateasca anumite taxe mai mari (inclusiv taxa de poluare).
Nu e cazul meu (eu am 1,4 si 1,6), dar e putin exagerat (depinde din ce perspective privesti lucrurile pana la urma).
Partea cea mai buna este ca ajungem si noi, romanii, la o mentalitate mai sanatoasa in ceea ce priveste masinile: nu este normal sa arunci multi bani(mai multi decat ai) pe o masina care doar cere bani si isi pierde valoarea, decat atunci cand iti permiti si chiar ai avea nevoie de asa ceva

PS: eram uimit acum cativa ani cand am ajuns prima data in Roma cum de foarte multi italieni au masini din clasa mini si mica, unele mai vechi de 10 ani, lovite, zgariate chiar si murdare si prea putine masini de lux de clasa mare sau sport, dar ei gandeau corect si pragmatic iar din acest motiv traiesc mai bine decat cei din est(care probabil dupa frustrarea comunismului au dorit sa epateze cat mai mult)
Proprietar de Pro Cee'd Black Pearl de care sunt mandru si incantat ;)
Manager Trupa de Dans SobiS (http://www.scoaladedanssobis.com)

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Impozite dublate la motoare peste 2.0l

Post by eugenflorinmanea »

Mai peste tot in lumea asta masinile peste 2,000 cmc sunt suprataxate! In Grecia ca sa ai un SUV tre sa ai bani seriosi...
SAAB 9-5

User avatar
PMC
Posts: 30
Joined: 30 Mar 2009, 23:25
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Impozite dublate la motoare peste 2.0l

Post by PMC »

revin cu un articol complet din capital :
http://www.capital.ro/index.php?section ... dium=email

Practic se majoreaza impozitul pt toate motoarele...:

-capacitatea cilindrică de până la 1.600 cm taxa a crescut de la 7 lei la 8 lei/200 cmc
-capacitatea cilindrică între 1.601 cmc şi 2.000 cmc inclusiv impozitul a urcat de la 15 lei la 18 lei/200 cmc
-capacitatea cilindrică între 2.001 cmc şi 2.600 cmc inclusiv, impozitul a fost majorat de la 30 lei la 72 lei/200 cmc
-capacitatea cilindrică între 2.601 cmc şi 3.000 cmc inclusiv, de la 60 lei la 144 lei/200 cmc,
-capacitatea cilindrică de peste 3.001 cmc, respectiv de la 120 lei la 290 lei/200 cmc
Proprietar de Pro Cee'd Black Pearl de care sunt mandru si incantat ;)
Manager Trupa de Dans SobiS (http://www.scoaladedanssobis.com)

spdblue
danezul
Posts: 4480
Joined: 26 Sep 2007, 21:08
Auto: Cee'd LX Best 1,4 Benzina
Location: Brasov
Contact:

Re: Impozite dublate la motoare peste 2.0l

Post by spdblue »

Bine ca nu este trecut 1,4L :lol:
Kia Ceed 1.4 T-GDi 6MT BEST Blue Flame
ODO: 1200
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=165&t=25685
Cee'd LX Best 1,4 Benzina Mars Red Siguranta in trafic prin respect
BV 77 SPD ODO 141.520
Jurnal de bord http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?f=5&t=704 Stiri auto moto

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Impozite dublate la motoare peste 2.0l

Post by eugenflorinmanea »

Ptr 1.4 platesti 56 ron
SAAB 9-5

User avatar
bubumisu
Posts: 1763
Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Auto: Kia cee'd SW
Location: Vaslui

Re: Impozite dublate la motoare peste 2.0l

Post by bubumisu »

Deocamdata
Poate mai face Boc vreo recalculare mai in toamna, mai vedem la anul
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget #-o )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium :wink: )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus

Post Reply

Return to “Legislaţie, asigurări, banci, info trafic”