Proiecte de infrastructura in Romania

De toate pentru toţi
ionut75
Posts: 377
Joined: 08 Jun 2007, 14:21
Auto: Ceed
Location: PITESTI

Proiecte de infrastructura in Romania

Post by ionut75 »

Daca doriti sa aflati care este stadiul proiectelor de infrastructura in Romania, inclusiv starea "actuala" a viitoarelor autostrazi, puteti accesa linkul urmator :
http://infrastructura-romania.blogspot.com/

Este destul de interesant !!!
Lectura placuta.
KIA CEE'D SW 1.6 GDI
Daca tot faci un lucru, atunci fa-l bine!

alecsz99
Posts: 213
Joined: 31 Mar 2008, 21:02
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Proiecte de infrastructura in Romania

Post by alecsz99 »

Foarte interesant link-ul tau!

Proiecte peste proiecte dar nimic concret, nici macar autostrada Transilvania nu poti spune ca este in constructie, mai mult in lamentari si intarzieri deplorabile. O rusine nationala...
Dacia Berlina 1310 Li 2003 ODO - 70.000 km (14 ianuarie 2009); 75.000 km (24 septembrie 2009); 80.000 km (aprilie 2010)

Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km

JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti

SeKAh
Posts: 815
Joined: 03 Jun 2007, 16:37
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Proiecte de infrastructura in Romania

Post by SeKAh »

alecsz99 wrote:...O rusine nationala...
Un furt international, mai degraba :wink:
...o tara unde badarania, tigania si tupeul sunt ridicate la rang de virtute. Cine are un pic de bun simt e considerat fraier si i se da "parinteste" in cap.

alecsz99
Posts: 213
Joined: 31 Mar 2008, 21:02
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Proiecte de infrastructura in Romania

Post by alecsz99 »

Conform acestei prezentari aflata inca pe site-ul Ministerului Transporturilor in Decembrie 2008 ar trebui sa avem in exploatare:

- centura Arad
- centura Timisoara
- jumatate din tronsonul de autostrada Timisoara - Arad
- tronsonul Bors - Suplacu de Barcau
- tronsonul Campia Turzii - Gilau
- centura Adunatii Copaceni

Respectiva prezentare este probabil alcatuita undeva in 2007, se vedea treaba ca erau foarte optimisti baietii! Atat de optimisti incat in 2013 ar fi trebuit sa putem merge numai pe autostrazi de la Constanta la Nadlac si Bors, de la Giurgiu la Focsani si de la Iasi al Bors!
Dacia Berlina 1310 Li 2003 ODO - 70.000 km (14 ianuarie 2009); 75.000 km (24 septembrie 2009); 80.000 km (aprilie 2010)

Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km

JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti

costelo
Posts: 396
Joined: 09 Apr 2008, 00:08
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Proiecte de infrastructura in Romania

Post by costelo »

Trebuie mentionat aici si lucrarea de o deosebita complexitate si abordare de la Dristor . Futule muma-n cur, se schinuie de o jumatate de an la intersctia asta .
Astia ar trebui :smt021 , :smt067 :smt068
Proiecte de infrastructura , poate in alta tara NU la noi
C`EED 1.4 GSL Red Mars- B 85 KTT
comandata 04.04.08- livrata 22.04.08
http://picasaweb.google.com/floreacostel76

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Proiecte de infrastructura in Romania

Post by Ogy »

editeaza-ti si tu postul (sincer nu prea am vazut injuraturi pe forumuri)
-nici nu are rost sa intri acolo ....traim totusi in romania (cu R sa scrie cine vrea)
-apropo pe cine votati? :)
-poate aveti noroc si in anul 2200 o sa va faca si acele autostrazi :)

cRbL
pro_ceed ftw
Posts: 136
Joined: 24 Apr 2008, 01:39
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Proiecte de infrastructura in Romania

Post by cRbL »

MAI ALES la Adunatii Copaceni... e o minunatie drumu ala....

alecsz99
Posts: 213
Joined: 31 Mar 2008, 21:02
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Proiecte de infrastructura in Romania

Post by alecsz99 »

Noi ne lăudăm cu 15 kilometri de autostradă. Uite ce au făcut alţii între timp!
19 octombrie 2008
sursa:www.clujeanul.ro

Noi ne lăudăm cu 15 kilometri de autostradă. Uite ce au făcut alţii între timp!


În 2004, părea un vis devenit realitate, dar deja la sfîrşitul lui 2007 a început să se transforme într-un coşmar. Autostrada Transilvania trebuia să fie cel mai mare proiect de infrastructură din Europa, dar se apropie cu paşi repezi de statutul de “cel mai mare eşec”. În patru ani de lucrări, nu s-au terminat nici măcar 15 kilometri de autostradă, iar clujenii mai trebuie să aştepte încă doi ani pînă cînd tronsul între Gilău – Vest şi Cîmpia Turzii va deveni funcţional.

În acest timp, în alte ţări s-au construit tunele subacvatice, autostrăzi, linii pentru trenurile de mare viteză şi chiar zgîrie-nori. Într-un interval de nouă ani, cît a fost prevăzut pentru finalizarea întregii autostrăzi de 415 kilometri, în Anglia s-a construit cel mai mare terminal al unui aeroport, în Turcia s-a finalizat o linie pentru trenurile de mare viteză de 533 de kilometri şi o fabrică de gaz pe coasta de vest a Africii. Compania americană care a fost desemnată ca antreprenor general al Autostrăzii Transilvania, Bechtel, va finaliza în acest timp o autostradă în Albania şi una în Croaţia, reuşind în acelaşi timp să participe la refacere infrastructurii în Irak şi Statele Unite. În Romînia, pe autostradă se merge în continuare cu viteza melcului.

Tunel subacvatic cu şase benzi

La cîteva luni după începerea lucrărilor pe primul tronson de autostradă, în septembrie 2004, a început şi construcţia unui tunel subacvatic cu şase benzi ce avea să conecteze nou creata insulă Palm Jumeirah de restul continentului. Astfel, la începutul lui 2008, în timp ce Autostrada Transilvania avea 50 de metri terminaţi, dar fără stratul final de asfalt, în Dubai muncitorii încheiau lucrul la o autostradă subacvatică de 1,4 kilometri, cu şase benzi.
Ei au construit un cofraj din care apa o fost evacuată rînd pe rînd, au săpat apoi pînă la o adîncime de 25 de metri şi abia apoi a început construcţia tunelului propriu-zis. În februarie 2007, s-a început reumplerarea porţiunii cu cîte 4.000 de metri cubi de apă astfel că totul a fost gata de inaugurare în mai 2007, la exact trei ani de la începerea lucrărilor.

245 de kilometri de Cale Ferată

La sfîrşitul lui 2003, în Turcia a început construcţia unuia dintre cele mai ambiţioase proiecte de infrastructură din ultimii ani: o linie de cale ferată de 533 de kilometri pentru trenurile de mare viteză ce trebuie să lege Ankara de Istanbul. Prima fază, de 245 de kilometri, între Ankara şi Eskişehir, a fost construită pînă la începutul lui 2007, moment în care a început faza a doua. Aceasta va fi gata în 2009 şi va lega Instambulul de Eskişehir. Timpul unei călătorii dintre Ankara şi Instanbul va fi redus de la şapte ore la doar trei ore şi cîteva minute.

Terminalul 5, recordul britanic

Termenul prevăzut pentru finalizarea Autostrăzii Transilvania este în acest moment de nouă ani. La construirea celui mai mare terminal de aeroport, care este şi cea mai mare clădire din Marea Britanie, s-a lucrat şapte ani. Lucrările au început în 2001 şi au fost finalizate în martie 2008, fiind inaugurate chiar de regina Elisabeta II. Construcţia, desfăşurată pe 206 hectare, a fost împărţită în 16 proiecte mari şi 147 mai mici, iar în 2005 era cel mai mare proiect de infrastructură aflat în derulare în Europa. Terminalul este folosit doar de compania British Airlines şi are o capacitate de 30 de milioane de pasageri.

15 km de autostradă, cît Burj Dubai

La sfîrşitul lui 2009 se aşteaptă să fie finalizaţi cel puţin 15 kilometri din Autostrada Transilvania, în timp ce în Dubai va fi ridicat cel mai înalt turn din lume. Numit Burj Dubai, va avea cel puţin 818 metri înălţime şi 160 de etaje locuibile. Construcţia a început în septembrie 2004 şi se aşteaptă să fie finalizată în 2009, mărimea sa fiind comparată deja cu cea a turnurilor gemere din New York. În septembrie 2008, înălţimea atinsă era deja de 707 metri, exact recordul mondial de pînă acum.

Albania a depăşit Romînia cu sprijinul Bechtel

În timp ce în Romînia certurile pentru banii alocaţi Autostrăzii Transilvania erau subiectul cel mai de interes, compania americană Bechtel se apropia de finalizarea lucrărilor la autostrada dintre Rreshen şi Kalimash în Albania. Construcţia a început în 2003 şi a reprezentat o adevărată provocare în materie de construcţii. Antreprenorul general a avut de construit un tunel de 5,5 kilometri şi 27 de viaducte într-o zonă de munte. Rezultatul unei investiţii de 533 de milioane de dolari, mega-şoseaua va fi gata la începutul lui 2009.

În Croaţia, tot compania Bechtel a reuşit să finalizeze o autostradă de 200 de kilometri în şase ani. Lucrările au început în 1998 şi au fost finalizate în 2004, cu 14 luni înainte de termenul anunţat iniţial. La proiect au lucrat 4.000 de muncitori, au fost excavaţi 21 de milioane de metri cubi de pămînt şi au fost construite viaducte ce însumează 7,5 kilometri.
Dacia Berlina 1310 Li 2003 ODO - 70.000 km (14 ianuarie 2009); 75.000 km (24 septembrie 2009); 80.000 km (aprilie 2010)

Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km

JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti

ionut75
Posts: 377
Joined: 08 Jun 2007, 14:21
Auto: Ceed
Location: PITESTI

Re: Proiecte de infrastructura in Romania

Post by ionut75 »

@alecsz99
Sa intelegem ca nu este Bechtel de vina pentru cei "cativa" km de autostrada ci acei care nu au stiut sa incheie contractul cu ei, nu au prevazut penalitati de intarziere, samd ?
KIA CEE'D SW 1.6 GDI
Daca tot faci un lucru, atunci fa-l bine!

alecsz99
Posts: 213
Joined: 31 Mar 2008, 21:02
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Proiecte de infrastructura in Romania

Post by alecsz99 »

ionut75 wrote:@alecsz99
Sa intelegem ca nu este Bechtel de vina pentru cei "cativa" km de autostrada ci acei care nu au stiut sa incheie contractul cu ei, nu au prevazut penalitati de intarziere, samd ?
Din punctul meu de vedere toti cei ce au fost/sunt implicati in managementul si implementarea asa zisului proiect autostrada Transilvania sunt vinovati! In schimb uite ca in alte parti se poate!
Dacia Berlina 1310 Li 2003 ODO - 70.000 km (14 ianuarie 2009); 75.000 km (24 septembrie 2009); 80.000 km (aprilie 2010)

Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km

JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti

ionut75
Posts: 377
Joined: 08 Jun 2007, 14:21
Auto: Ceed
Location: PITESTI

Re: Proiecte de infrastructura in Romania

Post by ionut75 »

alecsz99 wrote:.......... In schimb uite ca in alte parti se poate!
Asta ziceam si eu.
Sa le fie RUSINICA :evil:
KIA CEE'D SW 1.6 GDI
Daca tot faci un lucru, atunci fa-l bine!

alecsz99
Posts: 213
Joined: 31 Mar 2008, 21:02
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Proiecte de infrastructura in Romania

Post by alecsz99 »

Un proiect care mi s-a parut bine implementat si cat de cat rapid este centura Pitesti. Mie chiar imi place cum au lucrat acolo baietii, habar nu am cine a executat lucrarea dar daca s-ar lucra asa in continuare cred ca am avea mai multe sanse sa avem o autostrada de la Bucuresti la Nadlac decat de la Bucuresti la Brasov-Bors.
Dacia Berlina 1310 Li 2003 ODO - 70.000 km (14 ianuarie 2009); 75.000 km (24 septembrie 2009); 80.000 km (aprilie 2010)

Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km

JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti

ionut75
Posts: 377
Joined: 08 Jun 2007, 14:21
Auto: Ceed
Location: PITESTI

Re: Proiecte de infrastructura in Romania

Post by ionut75 »

alecsz99 wrote:Un proiect care mi s-a parut bine implementat si cat de cat rapid este centura Pitesti. Mie chiar imi place cum au lucrat acolo baietii, habar nu am cine a executat lucrarea dar daca s-ar lucra asa in continuare cred ca am avea mai multe sanse sa avem o autostrada de la Bucuresti la Nadlac decat de la Bucuresti la Brasov-Bors.
Centura pentru Pitesti inclusiv pasajul de la Bascov care este gata de cateva zile dar nu s-a "inaugurat" din motive politice, au fost executate de ASTALDI.
Si s-au miscat chiar bine.
Suntem singurul oras din tara cu centura in regim de autostrada.
KIA CEE'D SW 1.6 GDI
Daca tot faci un lucru, atunci fa-l bine!

pogo
Posts: 122
Joined: 30 Jul 2007, 09:34
Auto:
Location: Timisoara

Re: Proiecte de infrastructura in Romania

Post by pogo »

ionut75 wrote:Sa intelegem ca nu este Bechtel de vina pentru cei "cativa" km de autostrada ci acei care nu au stiut sa incheie contractul cu ei, nu au prevazut penalitati de intarziere, samd ?
Dupa cite am inteles acel contract prevede doar obligatii pentru statul raman si doar drepturi pentru Bechtel, de parca ambele echipe de avocati ce au redactat contractul au fost angajate de Bechtel.
Si asta nu e doar in cazul Bechtel. Cel putin la noi in Timisoara si in zona toate contractele dintre stat si privati sunt tot pe modelul asta.
cee'd EX+ 1.6 DSL

alecsz99
Posts: 213
Joined: 31 Mar 2008, 21:02
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Proiecte de infrastructura in Romania

Post by alecsz99 »

Dacia Berlina 1310 Li 2003 ODO - 70.000 km (14 ianuarie 2009); 75.000 km (24 septembrie 2009); 80.000 km (aprilie 2010)

Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km

JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti

Post Reply

Return to “Cafenea”