Nu ma incanta atat de mult aceasta idee. Eram chiar curios care va fi urmasul motorului de 6.3 AMG al Mercedes-ului... se pare ca un BioDiesel sau Hydrogen Power.Dup? ce americanii de la Chevrolet Corvette ?i Chrysler au anun?at recent c? se retrag din “cursa ?narm?rilor” ?n materie de cai putere, a venit ?i r?ndul unui constructor european s? procedeze la fel...
?n ultimele s?pt?m?ni iubitorii ma?inilor sport superputernice din toat? lumea au primit ve?ti proaste ?n serie. Chevrolet Corvette a anun?at c? se va axa pe viitor pe muscle-car-uri cu super design, dar cu motorare mai ecologice, asta ?nsemn?nd automat ?i mai pu?ini cai. A doua veste proast? a venit de la Chrysler, care ?i-a anun?at hot?r?rea de renun?are la motorul HEMI, propulsor de legend? ?n istoria ma?inilor sport din SUA.
AMG, divizia de performan?? a Mercedes-Benz, recunoscut? ca una dintre cele mai performante ?n materie de motoare la nivel global, a anun?at c? “r?zboiul cailor putere” s-a ?ncheiat, nemaifiind de viitor.
Speciali?tii de la AMG se va concentra de acum ?nainte pe designul ?i dot?rile interioare ?i exterioare ale viitoarelor modele, dar ?i pe aerodinamic?, fiind de a?teptat ca viitoarele supersportive s? aibe performan?e asem?n?toare cu cele de acum, ?n condi?iile unor motoare mai ecologice.
Un rol important la luarea acestei decizii ?l au, cu siguran??, viitoarele norme de poluare, care ?i oblig? pe constructori s? cedeze din puterea viitoarelor motoare pentru a ?ndeplini baremurile de emisii de CO2. Cei de la AMG au anun?at c? trecerea la motoriz?ri cu puteri mai mici se va face treptat, urm?nd s? fie p?strate doar c?teva versiuni cu puteri de top.
Sursa: Contrast Online
AMG: "Războiul cailor putere" a luat sfarsit!
- scubli
- "ambiguus"
- Posts: 3644
- Joined: 16 Dec 2007, 14:56
- Auto:
- Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
- Contact:
AMG: "R?zboiul cailor putere" a luat sfarsit!
Nu cred ca este chiar o asa tragedie, mai ales ca oricine foloseste asemenea motoare... plus... atat timp cat performantele vor fi compensate prin alte metode... iara nu vad o problema... plus ca din cate cred eu motoarele cu ardere interna pe combustibili pe baza de petrol... nu mai au o viata chiar atat de lunga
nu le plang de mila celor care-si permit asemenea masini ca or sa ramana fara cai-putere.
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com
Nu cred ca vor renunta la aducerea unor versiuni mai puternice!
Motivul e simplu: concurenta nu doarme!
...noul Audi RS6 cu motor V10 dublu turbo cu 580CP!!
http://www.carmarket.ro/stiri-auto/noul ... kfurt.html
datele vorbesc de la sine...
0-100 in 4,6 s
0-200 in 14,9 s
Motivul e simplu: concurenta nu doarme!
...noul Audi RS6 cu motor V10 dublu turbo cu 580CP!!
http://www.carmarket.ro/stiri-auto/noul ... kfurt.html
datele vorbesc de la sine...
0-100 in 4,6 s
0-200 in 14,9 s
- scubli
- "ambiguus"
- Posts: 3644
- Joined: 16 Dec 2007, 14:56
- Auto:
- Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
- Contact:
Din pacate nu sunt singurii care vor sa exploreze partea Bio-Fuel sau alte cele.
Deja tot mai multe firme producatoare de automobile pun mare atentie pe aceste modele. Sunt deja prea multe modele BioDiesel sau HydrogenPower si se pare ca nu se opresc, ci cauta si cele mai ciudate si ascunse metode pt. a face o masina care sa nu aiba emisii toxice si sa scoata si ceva putere.
Sa speram ca nu o sa ajungem la revolutia Bio-Fuel
Deja tot mai multe firme producatoare de automobile pun mare atentie pe aceste modele. Sunt deja prea multe modele BioDiesel sau HydrogenPower si se pare ca nu se opresc, ci cauta si cele mai ciudate si ascunse metode pt. a face o masina care sa nu aiba emisii toxice si sa scoata si ceva putere.
Sa speram ca nu o sa ajungem la revolutia Bio-Fuel