Cristi H wrote:@dark_anca2003, IS NOT YOUR WAR ! Cateodata incerci sa faci bine si se intoarce impotriva ta. Lasa-l, ca e suparat. Nu trebuie sa justifici tu nimic.
Have a nice day.
Da ..am vazut ...
Vroiam sa stie ca nu este singurul care a trecut prin asa ceva ..si ca se poate intampla si la case mai mari..
P.S. Mc pt sprijin.
Pro_cee'dutz 1.4 GSL MT Best - Cassa White.. B 69 APP
Un zambet este o modalitate necostisitoare de a-ti schimba înfatisarea!Charles Gordy
Intrucat mesajele private sunt si vor ramane mesaje private, am sters postul lui fancy
@fancy:avem rugamintea ca pe viitor sa nu mai postezi mesajele private pe care le primesti, decat daca ai acordul prealabil al persoanei de la care l-ai primit. multumim
ei omul are si el o problema, trebuie sa-i intelegem nervozitatea, eu unul aruncam dealerul in aer totusi s-a stapanit bine pana la postul lui anca =D>
Citesc aceste posturi si am impresia, ca pana la urma vinovat si "obraznic" este @fancy .....
Omul asteapta din octombrie anul trecut, cu suma integral platita si daca este revoltat si disperat
devine el victima inca odata.
Sunt multe neajunsuri si probleme cu distributia acestei masini! Cine nu recunoaste se amageste.
Sunt tremeni de livrare, care depasesc orice limita tolerabila. Sunt mentalitati din partea distribuitorului
de ingnoranta totala in special dupa vanzare.
Eu personal am cateva probleme de rezolvat, pentru care astept din decembrie anul trecut. (voi reveni cu ele in alt topic)
Cum se poate interpreta faptul ca, clubul nostru a fost "recunoscut" de KIA romauto, si nu suntem in stare sa-i determinam
sa rezolve cel putin o problema comuna, care a fost larg dezbatuta aici: de exemplu amortizoarele??
Trec luni si luni, dar nu se intampla absolut nimic. Nu credeti ca ar trebui sa organizam o coloana de protest, de data asta
si sa defilam cu masinille in semn de protest ( ideea execlenta a lui ida01ro) fata de modul in care se rezolva problemele noastre??
Vom fi in stare sa organizam o coloana si pentru interesele noastre, nu numai pentru interesul marcii?? Entuziasmul nostru pana la
urma a avut roade in primul rand pentru marca KIA, pentru noi nu a avut nici un efect.
Joco
1,6GLS/AT+opționale MARS RED CV 04 PCL
comanda pe 16 ianuarie, mașina sosită în țară pe 5 martie, certificat provizoriu completat pe 13 martie, mașina livrată pe 20 martie....de ce?
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=1598&p=97624#p97624
Joco, nu a spus nimeni ca Fancy nu ar avea dreptate. Din contra, il sustinem...toata lumea il sustine. ceea ce nu am apreciat a fost faptul ca a postat un privat si asta nu se face. atata tot!
Cat despre Kia Romauto...inteleg ca a luat masuri cand i-a fost adus la cunostinta. In acest caz este strict vina dealer-ului! Chiar nu vad ce vina are Kia romauto. Daca gresesc, corectati-ma, dar eu asa am inteles...
Eu inteleg, ca cei din Timisoara nu au legatura directa cu fabrica, nu sunt importator direct. Gresesc?
Stiu..la noi nu sunt vinovati...la noi sunt numai victime, care sunt si vinovati......
Joco
1,6GLS/AT+opționale MARS RED CV 04 PCL
comanda pe 16 ianuarie, mașina sosită în țară pe 5 martie, certificat provizoriu completat pe 13 martie, mașina livrată pe 20 martie....de ce?
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=1598&p=97624#p97624
Cei de la Asia Motors Timisoara dupa ce ca au gresit enorm, n-au dorit rezolvarea pe cale amiabila a problemei.
Avand in vedere acest aspect ieri am actionat pe 2 parti:
1). contractul+anexele+facturile+corespondenta am trimis-o prin email direct la KIA Romauto Bucuresti (nu stiam exact adresele de email, dar bazandu-ma pe ultimul email de la dealer am presupus ca adresele lor sunt de genul numeprenume@kia.rosi/sau nume.prenume@kia.ro), adica danchitaru@kia.ro si/sau dan.chitaru@kia.ro
2). contractul+anexele+facturile+corespondenta am depus-o la sediul OPC Timis impreuna cu o declaratie
Referitor la pct 2, ieri dupa aprox. 2 ore am fost sunat de inspectorul OPC (dupa vizita facuta la ei la sediu) care mi-a zis ca la prima vedere firma s-a acoperit f. bine cu acte si "semnaturi". In continuare s-a luat decizia ca firma sa aduca toate actele la OPC pt. control. OPC-ul va verifica actele specifice comenzii si traseul banilor dupa care va lua o decizie.
Referitor la pct. 1, se pare ca in final cineva de la KIA Romauto a verificat totul si ieri dupa-masa am fost sunat de catre dl. Bogdan Pasa (manager la departamentul Relatii cu publicul bogdan.pasa@kia.ro) care a rezolvat pe cale amiabila problema creata de dealer. Va atasez instiintarea oficiala primita de la KIA Romauto...http://www.transfer.ro/storage/ea8d14bc7c.zip
Eu am vorbit din ceea ce a postat chiar Fancy. el a spus ca problema a fost creata de dealer...
@fancy, SUNTEM alaturi de tine! Macar sufleteste. Ideea e ca ai postat un mesaj privat fara sa-l intrebi pe cel care l-a expediat daca e de acord. Daca mesajul ar fi fost neutru, l-ar fi postat el pur si simplu.
Referitor la problema ta - tine mai departe legatura cu importatorul, daca nu exista dialog cu dealer-ul. Asta in cazul in care mai vrei masina. Si pastreaza oferta cu bonusurile, ca cine stie . . .
Bafta !