jante 18

Eleroane, kituri de caroserie, folie, geamuri fumurii, xenoane, roţi / cauciucuri, huse...
BAU
Moderator General
Posts: 3291
Joined: 24 Jan 2008, 00:25
Auto:
Location: Bucuresti

Re: jante 18

Post by BAU »

@Xtremeboy: Ecartamentul masinii este factorul cel mai putin important asupra stabilitatii masinii (mai ales ca este limitat constructiv ) , altfel am ajunge la masini mai mult late decit lungi.
Factorul principal al stabilitatii pe sosea este ADERENTA , rezultata prin marirea suprafetei de contact respectiv cresterea coeficientului de frecare (dar nu in intelesul frinarii ).
Din acest motiv se folosesc anvelope din ce in ce mai late , cu ET- uri ce imping anvelopa spre interior cu cresterea latimii acesteia .
Altfel spus, incearca sa-ti inchipui ce masina are stabilitatea mai buna : Una la care maresti ecartamentul in afara aripilor dar folosesti anvelope de 155 (la care obtii viteza mare , consum mic ,dar nu o poti frina) sau una la care folosesti anvelope mai late , dar care intra in interiorul caroseriei ?

De fapt cred ca ti-ai dat seama singur dupa cum ai incheiat postul anterior : Nu ecartamentul este factorul decisiv ci "ceilalti doi factori " (de fapt sint chiar mai multi , aici intervine si compozitia anvelopei , temperatura ambianta, calea de rulare ,etc.) ecartamentul " dupa parerea noastra " are cel mai mic efect.

Week-end placut !
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km

Xtremeboy
Posts: 179
Joined: 12 Jan 2009, 00:47
Auto: Kia cee`d & pro cee`d
Location: TG-Jiu
Contact:

Re: jante 18

Post by Xtremeboy »

BAU wrote:@Xtremeboy: Ecartamentul masinii este factorul cel mai putin important asupra stabilitatii masinii (mai ales ca este limitat constructiv ) , altfel am ajunge la masini mai mult late decit lungi.
Factorul principal al stabilitatii pe sosea este ADERENTA , rezultata prin marirea suprafetei de contact respectiv cresterea coeficientului de frecare (dar nu in intelesul frinarii ).
Din acest motiv se folosesc anvelope din ce in ce mai late , cu ET- uri ce imping anvelopa spre interior cu cresterea latimii acesteia .
Altfel spus, incearca sa-ti inchipui ce masina are stabilitatea mai buna : Una la care maresti ecartamentul in afara aripilor dar folosesti anvelope de 155 (la care obtii viteza mare , consum mic ,dar nu o poti frina) sau una la care folosesti anvelope mai late , dar care intra in interiorul caroseriei ?

De fapt cred ca ti-ai dat seama singur dupa cum ai incheiat postul anterior : Nu ecartamentul este factorul decisiv ci "ceilalti doi factori " (de fapt sint chiar mai multi , aici intervine si compozitia anvelopei , temperatura ambianta, calea de rulare ,etc.) ecartamentul " dupa parerea noastra " are cel mai mic efect.

Week-end placut !
M-am lamurit dar tot la 185/65/15 raman din motive subiective(cred) ... multumesc pentru rabdare ... wee-end placut si tie ;)
cee`d 1.4 GSL Best kompass blue
pro_cee`d 1.4 GSL Best mars red

Post Reply

Return to “Styling, exterior şi interior”