Pai in primul rand pastreaza filtrul original al masinii. Daca ai intr-adevar probleme si trebuie sa mergi la service nu trebuie decat sa pui la loc filtrul originaldjniki4 wrote:@noir nu fi tu asa sigur de ce ti-au zis cei de la MIT, sunt vorbe, sa iti dea scris ca ai voie cu filtru K&N iar atunci totul e perfect. Daca ti se intampla ceva la motor dau vina pe filtru si tu n-ai cum sa demonstrezi ca ti-a zis cutarica ca ai voie sa pui.
Nu conteaza ordinea. Daca vrei sa faci softarea la reprezentanta cred ca cel mai bine este sa te duci acolo cu filtrul de aer din fabrica pt a putea beneficia de garantie ( vezi ce am scris mai sus ). Dupa aceea poti sa-ti montezi filtrul sport.rrich wrote:@ RazvanO - merci de explicatie. Observasem ca toti care postau in rubrica aceasta aveau numai benzinare, sunt curios pt diesel-uri ce efect are. Din cate inteleg de la tine are un efect chiar mai sesizabil decat la benzinare. Pe mine ma intereseaza 1: filtru sport 2: o resoftare la reprezentanta. Dar masina este inca noua n-am ajuns la 3000km cu ea, asa ca mai astept partea cu resoftarea.
Vreau un sfat in privinta filtrului si admisiei si a resoftarii, conteaza ordinea in care o faci? Sau e mai bine k orice modificare la motor sa o fac dupa ce se mai lasa si motor, dupa 5-6 mii km..?(intreb asta pentru ca sunt atehnic si caut un sfat, poate n-am nimerit nici topicul, asa ca ma scuzati de OffTopic)
PS. tzi-am vazut masina in parcarea etajata de la Unirii ieri, cred ca faceai cumparaturile la carrefour . Oricum mi-a placut, arata foarte bine, ma mir ca nu e si cumparata deja!
In ceea ce priveste modificarea gurii si traseului de admisie eu zic ca intai sa vezi daca iti place cum trage masina cu soft si filtru sport. Daca nu esti multumit poti sa treci la lucruri mai serioase. Recomandarea mea este sa faci modificarile pe etape. In plus nu stiu cum arata la tine admisia ca sa pot intui de ce modificari ai avea nevoie. La mine a fost destul de clara treaba din cauza softului special, dar la tine nu sunt sigur ca e cazul.
Recomandarea multora este ca softarea sa fie facuta cel putin dupa rodaj. Unii spun ca la 5mii km altii la 10mii km. Eu sunt de parere ca poti face modificarea de soft imediat dupa rodaj cu mentiunea ca pana in jur de 10mii km sa nu fortezi la maxim masina. Asta pentru ca inafara de motor sunt si alte angrenaje care trebuie sa-si faca un soi de rodaj in noile conditii.
PS. Data viitoare este foarte posibil sa o vezi pe mana lui Lecca