Powerbox

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii, suspensii, etc.
MrDjBthu

Post by MrDjBthu »

boss28 wrote:Este o alternativa a chip tunning-ului clasic.
Optimizeaza/creste puterea motorului cu un consum mai redus.
Sunt multe de discutat pe tema asta...
desi vad ca in topicul asta nu s-a mai scris de mult sunt foarte curios si voi intreba:
optimizeaza/creste puterea motorului cu un consum mai redus inseamna ce amune ?
1. optimizarea/cresterea normala rezulta in consum mai mare ? si daca pui asa ceva consumul nu va mai creste la fel de mult ?
sau:
2. optimizeaza/creste puterea si in acelasi timp scade consumul de carburant fata de cum ar fi fara ?

noir
31337
Posts: 229
Joined: 29 Feb 2008, 10:24
Auto:
Location: Bucuresti

Post by noir »

Pt. motorul de 1.4 nu merita niciun fel de tuning la motor, fie el powerbox sau remapare/chip.
pro_cee'd 1.4 best/so red/B-82-SNH/50000km/no problems

am adaugat: alarma maat 679 extreme 2; filtru conic k&n; subwoofer Focal SB 30 SPL; amplificator Focal Solid 2; condensator Juice JW1D;

MrDjBthu

Post by MrDjBthu »

noir wrote:Pt. motorul de 1.4 nu merita niciun fel de tuning la motor, fie el powerbox sau remapare/chip.
si un foarte bun argument care sa ma linisteasca pe tema asta si sa nu-mi para rau ca nu am asa ceva, care ar fi?
de ce nu ?

noir
31337
Posts: 229
Joined: 29 Feb 2008, 10:24
Auto:
Location: Bucuresti

Post by noir »

deoarece ai stoarce doar cativa cai puteri in plus care nu ar conta si inainte de revizii/probleme neprevazute ce necesita garantia ar trebui sa treci pe la serviceul care ti-a realizat tuningul si sa scoti chipul. pentru un motor de 1.4 litri de la Kia, 109 cai putere este deja o realizare impresionanta :)

...dar sunt banii tai si tu decizi ce faci cu ei ;)
pro_cee'd 1.4 best/so red/B-82-SNH/50000km/no problems

am adaugat: alarma maat 679 extreme 2; filtru conic k&n; subwoofer Focal SB 30 SPL; amplificator Focal Solid 2; condensator Juice JW1D;

MrDjBthu

Post by MrDjBthu »

noir wrote:deoarece ai stoarce doar cativa cai puteri in plus care nu ar conta si inainte de revizii/probleme neprevazute ce necesita garantia ar trebui sa treci pe la serviceul care ti-a realizat tuningul si sa scoti chipul. pentru un motor de 1.4 litri de la Kia, 109 cai putere este deja o realizare impresionanta :)

...dar sunt banii tai si tu decizi ce faci cu ei ;)
nu este chiar foarte convingator dar oricum m-a mai linistit.
eu am luat motorul de 1.4 deoarece in mare parte conduc in bucuresti si cu alte motorizari mai mari (pe benzina deoarece diesel nu cred ca renteaza ca pret) creste consumul de benzina. daca vroiam mai multi ponei sub capota imi luam un motor mai mare, clar.
ce ma intereseaza in mare este ducerea consumului la un minim

noir
31337
Posts: 229
Joined: 29 Feb 2008, 10:24
Auto:
Location: Bucuresti

Post by noir »

atunci vezi ca exista solutii pt reducerea consumului, tot in genul powerboxului/chip tuningului. rezultatele nu te lasa cu gura cascata, insa iti mai raman in plus vreo 20-30 lei lunar :) totusi, cea mai buna solutie pentru un consum mic ramane...mutatul in alt oras !
pro_cee'd 1.4 best/so red/B-82-SNH/50000km/no problems

am adaugat: alarma maat 679 extreme 2; filtru conic k&n; subwoofer Focal SB 30 SPL; amplificator Focal Solid 2; condensator Juice JW1D;

MrDjBthu

Post by MrDjBthu »

noir wrote:atunci vezi ca exista solutii pt reducerea consumului, tot in genul powerboxului/chip tuningului. rezultatele nu te lasa cu gura cascata, insa iti mai raman in plus vreo 20-30 lei lunar :) totusi, cea mai buna solutie pentru un consum mic ramane...mutatul in alt oras !
ce fel de solutii sunt acestea de care vorbesti ? cum se numesc piesele sau ceea ce ar trebui sa faci ? pe langa bujii si filtre pe care le-am vazut deja.
daca e un link pe aici te rog sa-l postezi

cRbL
pro_ceed ftw
Posts: 136
Joined: 24 Apr 2008, 01:39
Auto:
Location: Bucuresti

Post by cRbL »


cRbL
pro_ceed ftw
Posts: 136
Joined: 24 Apr 2008, 01:39
Auto:
Location: Bucuresti

Post by cRbL »

mrrr. double post.. again...

lus
din umbra...
Posts: 351
Joined: 11 Sep 2007, 12:29
Auto: cee'd
Location: Piatra Neamt

Post by lus »

salut, forumisti!
indirect, am auzit de cineva care si-a montat un powerbox la o skoda; pana aici nimic neobisnuit; insa, se pare ca si-ar fi montat si un buton care activeaza powerbox-ul respectiv, adica atunci cand e dezactivat setarile sunt cele din fabrica, si doar la activare intra setarile date de powerbox; mai mult, activarea, respectiv dezactivarea, se poate face in timpul mersului.
ce spuneti, ati auzit de asa ceva?

UnTip
F&F
Posts: 110
Joined: 08 Apr 2008, 22:28
Auto:
Location: Bucuresti

Post by UnTip »

o resoftare cred ca ar fi mai indicata... e urat sa vezi cum iti taie cineva acceleratia la 5500 :> , pacat cu garantia astora si regulile lor, nu am putut nici pe alarma sa-mi montez modulul de inchidere automata a geamurilor... si asta ma oftica putin, am uitat o zi si ceva geamul deschis pe jumatate , bine ca nu stau intr-o zona prea aiurea
~47000 Km

.indie.
Posts: 332
Joined: 25 Oct 2007, 17:55
Auto:

Post by .indie. »

MrDjBthu wrote:
noir wrote:atunci vezi ca exista solutii pt reducerea consumului, tot in genul powerboxului/chip tuningului. rezultatele nu te lasa cu gura cascata, insa iti mai raman in plus vreo 20-30 lei lunar :) totusi, cea mai buna solutie pentru un consum mic ramane...mutatul in alt oras !
ce fel de solutii sunt acestea de care vorbesti ? cum se numesc piesele sau ceea ce ar trebui sa faci ? pe langa bujii si filtre pe care le-am vazut deja.
daca e un link pe aici te rog sa-l postezi
Solutia este o remapare.
CP cresc cu aprox 10%, cuplul creste si el astfel incat motorul este mai putin fortat.
Prin urmare consumul scade putin dar daca si numai daca o calci la fel ca inainte.

Costa in jur de 250e si eu zic ca merita.
Motorul nu are de suferit si in caz ca mergi la fel consumi mai putin.
In caz ca vrei ceva mai multa sportivitate...ai putin mai mult `zvac`
Nu va asteptati la minuni totusi.

Powerbox e o solutie veche, pentru acele masini in a caror memorie (unde isi tin hartile pt ECU) nu puteai sa intervi (deoarece era read-only)

Pt masinile moderne powerboxul e contraindicat.

spdblue
danezul
Posts: 4480
Joined: 26 Sep 2007, 21:08
Auto: Cee'd LX Best 1,4 Benzina
Location: Brasov
Contact:

Post by spdblue »

Pentru cei interesati de remapare:
http://www.woow.ro/director/tag/remapare/

http://www.auto-motor-si-sport.ro/forum ... 38216.html

http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=36430

http://www.esato.com/archive/t.php/t-39 ... 600,1.html
din cate am vazut unii sunt interesati si de cutia de viteze.

Iar, mai jos, avem chiar detalii suficiente despre powerbox:
http://www.4tuning.ro/info/powerbox.htm
Drum bun si numai bine.
Kia Ceed 1.4 T-GDi 6MT BEST Blue Flame
ODO: 1200
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=165&t=25685
Cee'd LX Best 1,4 Benzina Mars Red Siguranta in trafic prin respect
BV 77 SPD ODO 141.520
Jurnal de bord http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?f=5&t=704 Stiri auto moto

User avatar
virusvex
Posts: 627
Joined: 29 Jul 2008, 02:03
Auto:
Location: Galati
Contact:

Filtre si boxtunning

Post by virusvex »

Ciao baieti. Am si eu o kia pro ceed 1.4 GSL. Ce spuneti de aceste optionale pe care le-am gasit pe http://www.motortuning.ro/page.php?65 . Dorinta mea e de a obtine un consum cat mai mic si un cuplu cat mai mare. Referitor la CP, nu prea m-ar interesa sa creasca deoarece si asa de cei 109 dispun abia pe la 6000 de ture, deci doar la racing am parte de cifra asta. Astept un raspuns de la cineva care poate sa imi spuna ce parere are despre urmatoarele. 10x

Ecotek CB-26P instala?ie mecanic? pentru reducerea consumului
Pentru cre?terea puterii ?i a cuplului sunt multe variante: regula de baz? fiind introducerea a c?t mai mult amestec aer-benzin? ?ntr-o unitate de timp ?n camera de ardere. Deoarece cantitatea de benzin? introdus?, cu un injector performant se poate m?ri teoretic p?n? la infinit trebuie lucrat cu cantitatea ?i presiunea aerului care intr? ?n camera de ardere!
Instala?ia introduce o cantitate mic? de aer, ?n func?ie de ni?te parametri bine stabili?i. ?n func?ie de tura?ia motorului, ?n relanti se introduce o mic? cantitate de ear pentru ardere mai curat?, ?n regimul de tura?ii medii intr? ?n rezonan?? cre?nd un efect pulsator ?n galeria de admisie, iar la tura?ii mari creeaz? o turbulen?? puternic?, astfel moleculele de benzin? ?i aer se amestec? mai bine. Prin aceasta rezult? ardere mai eficace, cu toate avantajele respective.


Ecotek CB-26P Filtru
Filtrul este op?ional, dar foarte recomandat pentru m?rirea duratei de via?? a p?r?ilor mecanice!



--------------------------------------------------------------------------------


SFI - boxtuning pentru reducerea consumului de carburant


Inova?ia SFI a luat na?tere datorit? cooper?rii a mai multor laboratoare ?n lupta pentru reducerea consumului. De fapt, printr-un proces electronic de induc?ie, se m?re?te calitatea combustibilelor, ?i cu aceasta contribuind la prelungirea vie?ii motoarelor diesel ?i pe benzin? - ?i cel mai important - la reducerea consumului.
Moleculele de ap?, care sunt prezente ?n orice combustibil, prin ultrasunete vor fi sparte, dup? care efectiv apa ?nbun?t??e?te arderea, contribuind astfel la sc?dere de p?n? la 12% a consumului de combustibil (documentat la 61 de ma?ini, ?n parcurs de 120.000 km, vezi la: ap?s?nd aici

SFI System Fuel Induction
m?re?te randamentul at?t la motoare pe benzin? c?t ?i la diesel
sc?dere de consum cu p?n? la 12%
protejeaz? motorul de la efectele combustibilelor murdare
posed? Cetrificare EU: 95/54 CA, n?e20206012

boss28
Posts: 56
Joined: 16 May 2007, 19:03
Auto:
Location: Bucuresti

Post by boss28 »

Cine este interesat de Powerbox (only diesel), astept comenzi pe PM, voi putea raspunde, dupa data de 22 august, aprox 110 euro/bucata
Fost Posesor Cee'd 1,6 90 CP, Classic, Piston Grey din data de 11.06.2007 ora 18:00 B-95-LEA, o sa imi iau alta LEA cand ma intorc in tara ;)

Post Reply

Return to “Performance tuning”