Resoftare motor 1.6 benzina

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii, suspensii, etc.
Post Reply
yrandreia
Blue Shadow
Posts: 158
Joined: 31 May 2007, 14:58
Auto:
Location: Bucuresti / Aviatiei
Contact:

Resoftare motor 1.6 benzina

Post by yrandreia »

Are cineva idee cat poate urca puterea si cuplul unui motor 1,6 CVVT benzina 112 CP?

A facut cineva? S-ar simti vreo imbunatatire doar prin resoftare? Alte beneficii?

Multumesc tuturor celor care imi pot raspunde.
Toata lumea iti vrea binele... nu lasa pe nimeni sa ti-l ia!
Kia RIO Sedan 1.6 CVVT Dynamic Polar Silver
Album
Image

Sfinxul
Posts: 617
Joined: 15 May 2007, 10:00
Auto:
Location: Galati
Contact:

Re: Resoftare motor 1.6 benzina

Post by Sfinxul »

yrandreia wrote:Are cineva idee cat poate urca puterea si cuplul unui motor 1,6 CVVT benzina 112 CP?
La motoarele aspirate, castigul e de 10 - 15 % in cele mai bune cazuri dar la o utilizare normala nu cred ca e vizibila aceasta imbunatatire. Parerea mea ca nu se merita.
Mitsubishi Lancer 1,6 din 22.09.2007
Imagehttp://www.mitsu.ro
Image Image
Kia Cee'd 1,6 DSL MT Base din 25.10.2007 http://www.clubkia.ro
Dacia LOGAN 1,4 din 28.06.2006
Dacia Berlina 1410 din 1994

digital8
Bus Driver
Posts: 38
Joined: 08 Mar 2008, 14:09
Auto:
Location: Bucuresti

Post by digital8 »

La Cee,d motorul de 1,6 are 122 CP.Nu s-ar putea pune softul de la el ? Si daca da,oare merita?
KIA Cee'd SW 1.6 GSL Base+optionale, Piston Grey
B-30-RED

yrandreia
Blue Shadow
Posts: 158
Joined: 31 May 2007, 14:58
Auto:
Location: Bucuresti / Aviatiei
Contact:

Post by yrandreia »

La asta nu m-am gandit... este tot CVVT?
Toata lumea iti vrea binele... nu lasa pe nimeni sa ti-l ia!
Kia RIO Sedan 1.6 CVVT Dynamic Polar Silver
Album
Image

User avatar
mr_wizard
vrajitorul
Posts: 682
Joined: 30 Jun 2007, 13:51
Auto: pro_cee'd 1.6 T-Jet
Location: PITESTI
Contact:

Post by mr_wizard »

yrandreia wrote:La asta nu m-am gandit... este tot CVVT?
Da, este tot CVVT
pro_cee`d 3D - 1.6 GSL MT LX Base Cassa White+ diverse optionale - achizitionata 07.10.2015 AG-24-NFS
POZE
JB

ODO 130k +

yrandreia
Blue Shadow
Posts: 158
Joined: 31 May 2007, 14:58
Auto:
Location: Bucuresti / Aviatiei
Contact:

Post by yrandreia »

Dar nu ajuta oricum... am intrebat si teoretic sunt de generatii diferite. Softurile nu-s compatibile :(
Toata lumea iti vrea binele... nu lasa pe nimeni sa ti-l ia!
Kia RIO Sedan 1.6 CVVT Dynamic Polar Silver
Album
Image

Alexzander
Posts: 19
Joined: 19 May 2008, 21:42
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Alexzander »

Salut !! Treaba cu cipul nu cred ca este suficienta pentru a simti un surplus de putere. Eu de exemplu prefer sa-mi cumpar Pro_Cee'd 1.6 GSL cu 122CP si 154Nm/spm si sa-l duc la cel putin 200 Nm/rpm cu turbo-suflanta. La cip nu cred ca o sa umblu pentru ca pot aparea complicatii si un cip nou costa mult. Daca pun turbo singura problema o sa fie desigur consum mai mare :). Si dupa o sa shimb evacuarea adica complet cu tot cu galeria evacuare (saxofon) . Asa se scoate performanta adevarata. Prin modificarea setarilor din cip nu faceti decat sa mariti putin debitul de benzina/si aer. Aparent este o solutie ieftina dar poate avea efect negativ si bineinteles pierderea garantiei la motor. Kia va avea in lista de motoare si unele turbo probabil ca din 2009 . Pe la sfarsitul anului Kia va prezenta un nou model SUV si sper ca si un motor turbo :). Ar fi frumos ca cei de la Kia sa ofere si o astfel de optiune :).
Voi cumpara in toamna: Kia pro_cee'd 1.6 GSL MT STYLE + cateva optiuni: Geamuri fumurii, Jante si anvelope - 225/45 R17W, parbriz-geam cu protectie UV, presuri interioare tip carpeta, senzor parcare, culoare alba(Casa White).

Sfinxul
Posts: 617
Joined: 15 May 2007, 10:00
Auto:
Location: Galati
Contact:

Post by Sfinxul »

Alexzander wrote: Eu de exemplu prefer sa-mi cumpar Pro_Cee'd 1.6 GSL cu 122CP si 154Nm/spm si sa-l duc la cel putin 200 Nm/rpm cu turbo-suflanta. La cip nu cred ca o sa umblu pentru ca pot aparea complicatii si un cip nou costa mult. Daca pun turbo singura problema o sa fie desigur consum mai mare :). Si dupa o sa shimb evacuarea adica complet cu tot cu galeria evacuare (saxofon) . Asa se scoate performanta adevarata.
Foarte frumos ce zici si intradevar asa poti scoate performante notabile dar ai idee ce inseamna sa instalezi turbo pe un motor care nu a fost gandit sa suporte asa ceva? Daca faci modificari, prima problema o sa fie garantia.
Resoftarea, desi nu aduce multi CP in plus e mai safe pentru motoare, bineinteles daca e facuta cu cap.
Mitsubishi Lancer 1,6 din 22.09.2007
Imagehttp://www.mitsu.ro
Image Image
Kia Cee'd 1,6 DSL MT Base din 25.10.2007 http://www.clubkia.ro
Dacia LOGAN 1,4 din 28.06.2006
Dacia Berlina 1410 din 1994

Akbhar
Posts: 1356
Joined: 27 May 2007, 18:09
Auto:
Location: Ploiesti/Bucuresti
Contact:

Post by Akbhar »

Alexzander wrote:Salut !! Treaba cu cipul nu cred ca este suficienta pentru a simti un surplus de putere. Eu de exemplu prefer sa-mi cumpar Pro_Cee'd 1.6 GSL cu 122CP si 154Nm/spm si sa-l duc la cel putin 200 Nm/rpm cu turbo-suflanta. La cip nu cred ca o sa umblu pentru ca pot aparea complicatii si un cip nou costa mult. Daca pun turbo singura problema o sa fie desigur consum mai mare :). Si dupa o sa shimb evacuarea adica complet cu tot cu galeria evacuare (saxofon).
Iti dai seama ca daca pui turbina trebuie schimbate si hartile in injectie, adica chip-ul? Asta ca sa nu mai vorbim de modificarea pistoanelor/blocului motor pentru scaderea compresiei, a galeriei de admisie si de evacuare, care si ele sunt scumpe. Mai ieftin iesi daca schimbi direct motorul cu unul cu turbina.

In momentul de fata, daca vrei maximum de performanta la Cee'd, cumperi motorul de 2l diesel si il resoftezi la 170Cp. Altceva nu prea poti face. (Bine, mai ai si varianta de doar 140Cp din motorul de 1.6 CRDi HP)
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups

Post Reply

Return to “Performance tuning”