Buna am urmatoarea prblema - Kia Venga 1.4 90 cai GSL cutie manuala.
Masina la rece porneste la prima cheie fara probleme, totusi din cand in cand apare aprins becul de check engine.
Am schimbat pompa de benzina, constat ca si cea veche merge daca o alimentez la bornele bateriei.
Dupa ce am schimbat pompa de benzina la vreo 10 km parcursi de proba am constatat urmatoarele:
* Becul de check engine s-a aprins din nou.
* Turometrul in momentul in care motorul este cald daca opresc undeva dupa alti 20-30km cate-o data nu mai porneste ( nu mai indica turatiile)
* Puterea motorului este usor limitata, viteza a 3-a nu mai urca mai mult de 90km/h.
* Daca opresc masina si o ponesc la cald are o pornire greoaie aproape ca nu vrea sa porneasca.
* Dupa racirea motorului in schimb pornirea este la "sfert de cheie" si am putere completa la motor.
Kia Venga 1.4 GSL - porneste greu la cald si taie din putere motor
Re: Kia Venga 1.4 GSL - porneste greu la cald si taie din putere motor
Eu as fi banuit mai intii fisele si bobinele de inductie, nicidecum pompa de benzina.
"Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele! Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață!"
Re: Kia Venga 1.4 GSL - porneste greu la cald si taie din putere motor
Na bun - revin m-am intors si din concediu ca am plecat o perioada, am descoperit cu ajutorul diagonozei senzorul de turatie "Senzor impulsuri arbore cotit" - l-am schimbat acum masina porneste, s-a stins marorul de check engine din bord dar in contiunare trebuie sa ii dau 2 chei ca sa o ia, si parca si un spritz de acceleratie ca si la Dacia 1300. Sugestii sau sa ma uit ca e totul pus bine la loc la pompa de benzina?