TEST DE FIABILITATE Kia Cee'd

Forum cu de toate despre Kia cee'd
patton
Posts: 647
Joined: 28 Sep 2008, 13:25
Auto:

Re: TEST DE FIABILITATE Kia Cee'd

Post by patton »

1. Fără probleme majore legate de rugina.
2. Amortizoare originale (schimbate la câteva luni cu seria aia noua, a fost un fel de recall din câte îmi aduc aminte). Troncane dar la 220k km...
3. Amortizoare portbagaj schimbate.
3. Distribuție schimbata.
4. Plansa de bord desprinsa în dreptul pasagerului. Am lipit-o, e ok.
5. Schimbat rezervor. S-a fisurat, naiba știe de ce.
6. Ac functional, nu am completat freon.
6. Ambreiaj original. Fără probleme.
7. Totul funcțional (radio, plafoniera, mufa usb, etc.)
8. Blocat din exterior și interior (practic nu o mai pot deschide) portiera stânga spate. Un hot bezmetic a tras de mâner pana efectiv aproape a rămas cu el în mana. S-a rupt inclusiv arcul mânerului. A văzut ca e închisa dar a insistat pana s-a plictisit. Probabil a pornit alarma.
9. Am mai schimbat din bucsaraie, pivoți, etc. Însă merg des cu ea pe drumuri foarte nasoale (la pescuit) și nu prea o menajez.
10. Fără nicio problema la motor, cutie, ambreiaj, instalație de frânare, lumini, AC, etc.
11. De cel puțin 80k km am pus doar ulei toptec 4200.
12. Pedala de la ambreiaj a scârțâit câțiva ani. De vreo 2 ani nu mai scârțâie.
KIA Cee`d Best Kompass Blue 1,4

User avatar
bubumisu
Posts: 1763
Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Auto: Kia cee'd SW
Location: Vaslui

Re: TEST DE FIABILITATE Kia Cee'd

Post by bubumisu »

Hai sa continuam😤
11. Dupa o forjare pe benzina de aproximativ 60 km (maxim treapta a 4-a, 4000-5000 rpm), a cedat racordul flexibil evacuare gaze eșapament, acel furtun metalic din împletituri care face legătura între blocul motor și traseu evacuare eșapament.
Nu știu dacă e pura coincidenta, uzura normala la 150 k sau pur și simplu alta piesa cu defect de calitate. Deocamdata se aude ca o vechitura din anii 90, mai evident în manevre treapta 1 /marșarier. Dacă îl mai las mult probabil se va auzi ca o masina sport.😁
Am dat comanda de racord flexibil, se va înlocui și suda la capete.
Sa auzim numai de bine😄
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget #-o )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium :wink: )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus

User avatar
bwo
Posts: 346
Joined: 15 Oct 2007, 15:00
Auto: Kia Proceed
Location: Bucuresti

Re: TEST DE FIABILITATE Kia Cee'd

Post by bwo »

bubumisu wrote: 22 May 2021, 16:05 Hai sa continuam😤
11. Dupa o forjare pe benzina de aproximativ 60 km (maxim treapta a 4-a, 4000-5000 rpm), a cedat racordul flexibil evacuare gaze eșapament, acel furtun metalic din împletituri care face legătura între blocul motor și traseu evacuare eșapament.
Nu știu dacă e pura coincidenta, uzura normala la 150 k sau pur și simplu alta piesa cu defect de calitate. Deocamdata se aude ca o vechitura din anii 90, mai evident în manevre treapta 1 /marșarier. Dacă îl mai las mult probabil se va auzi ca o masina sport.😁
Am dat comanda de racord flexibil, se va înlocui și suda la capete.
Sa auzim numai de bine😄
:) La mine a cedat pe la 70.000 - 80.000, asa ca tu ai tras ceva km de el si nu sunt singurul care a schimbat racordul flexibil pana in 100.000 km.
Fost posesor KIA CEED 1.4 BEST - BLACK PEARL
Acum posesor KIA ProCeed City Cassa White 1.6 GSL

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: TEST DE FIABILITATE Kia Cee'd

Post by panzer »

A mea a ajuns la 230.000 km.
1. Pe mine m-a pacalit un mecanic ca troncane de la amortizoarele de pe spate. Le-am schimbat cu unele ieftine. Acum curg amanoua si ma pregatesc sa le schimb din nou. Evident troncanitul era de la tendon. Pacat ca am aruncat originalele ca le puneam la loc. Piei ispita!
2. La 150k am schimbat distributia. Pe la 220k am inceput sa am mici scurgeri de ulei. Am schimbat garnitura de la tacheti. Pete de ulei nu mai sunt, dar lantul de distributie eram cam slab.L-au mai reglat baietii. O fi fost intre dintii intinzatorului. Nu stiu. Basca este ca pleaca la sfert.
3. Am gasit un cauciuc tocit ciudat pe spate. Aveau si reglaj de unghiuri de fuga. Am platit. Pe raport + 5 grade. Cand am schimbat tendon-ul la Kia pe raport -5 grade. Dumnezeu cu mila. Care o fi avut dreptate.
4. Acelasi joc in caseta. Aceeasi 2000 lei pe care nu prea as vreau sa ii dau. Acum cica as avea nevoie si de bucse la directie. N-am rezolvat-o inca.
5. Un pic s-a dezlipit si la mine bordul. Il ignor deocamdata.
6. La o revizie acum 2 ani, mecanicul a scos o bucata din radiatorul de la AC care cazuse. Mi-a spus sa ma pregatesc sa il schimb. Al naibii AC merge.
7. Si mie mi-a cazut hainul in cap in iarna asta. Bartai cucuiul.

Chiar sunt curios pe care o schimb prima: pe cea din 2008 sau pe cea din 2015 (130k la cea noua!)

BlueHack
Posts: 146
Joined: 28 Apr 2021, 13:31
Auto: Kia Ceed Active 1.6 CRDI
Location: Bucuresti

Re: TEST DE FIABILITATE Kia Cee'd

Post by BlueHack »

Distribuția dădea semne că trebuie schimbată sau ai schimbat-o preventiv?

User avatar
bubumisu
Posts: 1763
Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Auto: Kia cee'd SW
Location: Vaslui

Re: TEST DE FIABILITATE Kia Cee'd

Post by bubumisu »

@panzer
Multumim de informația cu tendonul (nu am idee ce e ala) dar inginerul meu mecanic insista cu schimbatul amortizoarele spate. Test nu am mai făcute ceva ani, au promis 2 indivizi ca își achiziționează tester amortizoare (unul la care am facut reglaj unghiuri direcție, cam degeaba, in momentul ala fiind cu anvelope de iarna uzate neuniform, altul cu ultimul ITP efectuat cand a cedat și pompa de benzina in marșarier si a stat în parcare la el de Craciun)

PS: Ieri ma întreabă doamna mea (precizez ca a remarcat singura, nu are nici o treaba cu masina in afara de a-mi reproșa ca o spal cam rar) de ce a ruginit la interior la portiere spate ?🧐😲🙄. Asta e semn ca trebuie sa o duc la un meseriaș. Fara ghilimelele de rigoare. Revopsirea in garanție nu a înlăturat problema, doar a ascuns-o.

Și apropo, pe cea din 2008 o dau în 2028 la programul rabla. As tine-o pana în 2038 totusi, e pe GPL, merge brici 😁
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget #-o )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium :wink: )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: TEST DE FIABILITATE Kia Cee'd

Post by panzer »

Basca este ca ai comentat pe topicul cu tendon-ul spate. :mrgreen: Ai uitat.

@bluehack: eu am schimbat-o preventiv. Cred ca masina facuse 10 ani si multumit de ea si enervat ca am pierdut o carca de bani vanzand Octavia 1.2 tsi in stare absolut impecabila dar cu distributia prastie.
Apoi e greu cand esti pe GPL sa iti dai seama de ce se balbaie la pornire: poate fi de la benzina veche(cel mai frecvent), poate fi de la vaporizaror (se schimba pe la 100.000 km), poate fi si de la distributie. Bineinteles ca mai sunt alte cateva cauze: senzori, pompa de benzina, etc.
Pe scurt am vrut sa am lant model nou. Nu este o mare problema la motorul 1.4 din 2007-2008, dar ... In plus baietii de la Kia tot spuneau sa nu o schimb. Asta m-a convins sa o schimb.

lucristi
Posts: 4
Joined: 29 Jan 2022, 15:19
Auto: Kia ceed 1.4 2008 best
Location: Bucharest

Re: TEST DE FIABILITATE Kia Cee'd

Post by lucristi »

Racordul flexibil l am schimbat la 120 000. La 142000 cred ca a murit canistra purjare ( cea cu carbon) si pornea mai greu plus miros de benzina. Constat ca s a fisurat si rezervorul tot deasupra la nervura..de care ai pus si unde? Sau l ai lipit? Tot insista oamenio sa schimb distributia ca 150 000 se apropie si e mult..ambreiajul nu patineaza inca.

lucristi
Posts: 4
Joined: 29 Jan 2022, 15:19
Auto: Kia ceed 1.4 2008 best
Location: Bucharest

Re: TEST DE FIABILITATE Kia Cee'd

Post by lucristi »

Pedala de ambreiaj mai scartie daca nu schimbi lichidul de frana la 2 ani. Ungerea se face cu lichidul de frana care e foarte higriscopic ( aduna apa ca sarea) si de acolo scartaiala la ambreiaj

Post Reply

Return to “Generalităţi”