pe cand 2.0 CRDI
pe cand 2.0 CRDI
si eu VREAU !
dar pe cand oare 2.0 CRDIu? stie cineva
dar pe cand oare 2.0 CRDIu? stie cineva
am citit in brosura ceed la 2.0 CRDI
single overhead camshaft
iar la cel de 1.6 si 90 CP si 115 CP Double overhead camshaft
ce poate insemna asta ca motor-ul 2.0 crdi nu este de generatie cea mai noua, ca este mai zgomotos sau ca are doar 8 valve - si atunci e cam nasol?
are cineva INFO pe ce alte masini se mai gaseste acest 2.0 CRDI care o sa fie pe ceed?
Mersi !
single overhead camshaft
iar la cel de 1.6 si 90 CP si 115 CP Double overhead camshaft
ce poate insemna asta ca motor-ul 2.0 crdi nu este de generatie cea mai noua, ca este mai zgomotos sau ca are doar 8 valve - si atunci e cam nasol?
are cineva INFO pe ce alte masini se mai gaseste acest 2.0 CRDI care o sa fie pe ceed?
Mersi !
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Eu stiam ca e acelasi 2.0 crdi care echipeaza si modelul Sportage. Si atunci caracteristicile ar fi urmatoarele:
4 cyl. en ligne - Soupapes par cyl. 4 - Cylindr?e 1991 cm3 - Al?sage x course 83.0 x 92.0 mm
Puiss. maxi 140 ch à 4000 tr/mn - Couple maxi 305 Nm à 2500 tr/mn
Consumul ptr Sportage dotat cu acest motor ar fi Urbaine 8.9 l/100 km - Extra-urbaine 6.2 l/100 km - Mixte 7.1 l/100 km
Poti incerca si pe kia.com la specification ... sa vezi ce performante are acest motor pe Cee'd
4 cyl. en ligne - Soupapes par cyl. 4 - Cylindr?e 1991 cm3 - Al?sage x course 83.0 x 92.0 mm
Puiss. maxi 140 ch à 4000 tr/mn - Couple maxi 305 Nm à 2500 tr/mn
Consumul ptr Sportage dotat cu acest motor ar fi Urbaine 8.9 l/100 km - Extra-urbaine 6.2 l/100 km - Mixte 7.1 l/100 km
Poti incerca si pe kia.com la specification ... sa vezi ce performante are acest motor pe Cee'd
nu este cel de la sportage ca ala are 112 cp iar asta are cu 30 cp mai mult nu l-am gasit pe nicaieri , nici la hyundai si as vrea sa stiu e conceptie noua e mai vechi
plus ca mai este si chestia
pentru 2.0 crdi single overhead camshaft
iar la cel de 1.6 si 90 CP si 115 CP Double overhead camshaft
cu, care nu m-a lamurit inca nimeni ce inseamna ( o singura chestie am aflat-o eu este ca amandoua motoarele si 115 cp si 140 cp au 16 v si m-am mai linistit pt. ca eu credeam ca cel de 140 cp nu are 16 v !
plus ca mai este si chestia
pentru 2.0 crdi single overhead camshaft
iar la cel de 1.6 si 90 CP si 115 CP Double overhead camshaft
cu, care nu m-a lamurit inca nimeni ce inseamna ( o singura chestie am aflat-o eu este ca amandoua motoarele si 115 cp si 140 cp au 16 v si m-am mai linistit pt. ca eu credeam ca cel de 140 cp nu are 16 v !
nu cred ca e asa pentru ca m-am uitat pe kia-ceed.com si acolo cand iti spune despre motorul ala de 2.0 crdi ( spune ca are 305 nm ) si la poza arata un motor pe care scrie crdi 16v ( scris neitalic) si la cel de 1.6 - 115 cp ( scrie tot crdi 16v, dar cu scris italic )
pozele motoarelor difera si nu cred ca ar fi pus poze aiurea !
ce ziceti?
pozele motoarelor difera si nu cred ca ar fi pus poze aiurea !
ce ziceti?
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Da, probabil la in jurul valori de 2000rpm e punctul de cuplu maxim. Insa in plaja de valori 1800-2500 ai disponibil >90% din cuplul maxim, iar scaderea ulterioara se face f lent, nu o vei simti ca pierdere de putere. Chiar la Cee'd, desi cuplul maxim este dat ca fiind 235 / 1,750~2,500rpm, mie abia la 2500 rpm mi se pare ca trage mai tare
Un diesel de obicei trage de pe la 2000 pana in 4000. Inainte trage mai greu, iar dupa 4000 simti ca degeba accelerezi
Oricum, pe caroseria de Cee'd motorul de 2.0 140 CP va avea tenta sportiva deja, mai ales la cuplul ala
Un diesel de obicei trage de pe la 2000 pana in 4000. Inainte trage mai greu, iar dupa 4000 simti ca degeba accelerezi
Oricum, pe caroseria de Cee'd motorul de 2.0 140 CP va avea tenta sportiva deja, mai ales la cuplul ala
-
- Posts: 79
- Joined: 18 May 2007, 11:50
- Auto: