Coreeana si-a primit toate 5 stele la Euroncap
Intrati aici si votati pentru masina anului 2008.
http://www.automarket.ro/poll/poll_vote.php?id=77
http://www.automarket.ro/poll/poll_vote.php?id=77
BZ-21-NBA, Sportage 1.6 TGDI 7DCT Gt-line black pearl sosit 07.11.2017, 50000 km
Bz-07-NBA, Xceed 1.5 TGDI 7DCT Style plus MY21, 25000 km
Bz-07-NBA, Xceed 1.5 TGDI 7DCT Style plus MY21, 25000 km
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
si asa ...
dar cine stie? eu zic ca are mari sanse...
dar cine stie? eu zic ca are mari sanse...
Cee'd 1.4 GSL LX MT Machine Silver ."Ltd. Edition"
Jurnal de bord: http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=316
ODO 75000km
--------------------------
FOLOSESTE "SEARCH" INAINTE SA POSTEZI
POSTEAZA IN SECTIUNEA CORECTA
RESPECTA MEMBRII ACESTUI FORUM
--------------------------
Jurnal de bord: http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=316
ODO 75000km
--------------------------
FOLOSESTE "SEARCH" INAINTE SA POSTEZI
POSTEAZA IN SECTIUNEA CORECTA
RESPECTA MEMBRII ACESTUI FORUM
--------------------------
au aparut si pe youtube filmele, cel putin unul
http://www.youtube.com/watch?v=BaVkP2fF ... d%2Enet%2F
http://www.youtube.com/watch?v=BaVkP2fF ... d%2Enet%2F
Chapeau!
Jos palaria, KIA! Ma inclin in fata acestui rezultat de exceptie. Se dovedeste ca, intr-adevar, Kia si-a gandit strategia de dezvoltare a acestui model pana in cele mai mici amanunte, din care nu lipsea --asa cum m-am temut eu-- preocuparea pentru siguranta ocupantilor si a pietonilor.
Chiar daca interventia mea de acum 2-3 luni a starnit reactii pasionale, cred ca --obiectiv vorbind-- ea a atras atentia asupra unui aspect pe care nu trebuie sa-l ignoram la masinile noastre, si anume siguranta. Si am creat un orizont de asteptare pentru ceea ce avea sa se concretizeze in anuntul de la EuroNCap de acum doua zile.
O repet, nu am intentionat nici o clipa sa denigrez modelul Cee'd. M-a frapat insa ca inadecvata intarzierea cu care Kia a facut masina disponibila pentru testele EuroNCap. Da, recunosc, la un moment dat mi s-a parut suspecta aceasta intarziere, pe care am interpretat-o fie ca o reticenta, fie ca persistenta unor probleme de securtiate a masinii.
Slava Domnului, n-a fost asa. (Raman insa la convingerea mea ca marketing-ul masinii a inregistrat in acel punct o balbaiala, deoarece Kia ar fi avut de castigat daca Cee'd era testat chiar inaintea lansarii modelului...)
Iar acum, prin Cee'd, Kia a intrat in liga selecta a fabricantilor de masini de 5 stele. Sunt convins ca aceste rezultate vor impulsiona vanzarile, mai ales in occident, unde oamenii nu vad atatea conspiratii si aranjamente in culisele testelor de fiabilitate ori ale celor de impact.
In Romania, ramane de vazut doar cat de bine vor intelege dealer-ii sa-si respecte angajamentele fata de clienti pe lunga perioada a garantiei. Sa speram ca vor fi la inaltime.
Chiar daca interventia mea de acum 2-3 luni a starnit reactii pasionale, cred ca --obiectiv vorbind-- ea a atras atentia asupra unui aspect pe care nu trebuie sa-l ignoram la masinile noastre, si anume siguranta. Si am creat un orizont de asteptare pentru ceea ce avea sa se concretizeze in anuntul de la EuroNCap de acum doua zile.
O repet, nu am intentionat nici o clipa sa denigrez modelul Cee'd. M-a frapat insa ca inadecvata intarzierea cu care Kia a facut masina disponibila pentru testele EuroNCap. Da, recunosc, la un moment dat mi s-a parut suspecta aceasta intarziere, pe care am interpretat-o fie ca o reticenta, fie ca persistenta unor probleme de securtiate a masinii.
Slava Domnului, n-a fost asa. (Raman insa la convingerea mea ca marketing-ul masinii a inregistrat in acel punct o balbaiala, deoarece Kia ar fi avut de castigat daca Cee'd era testat chiar inaintea lansarii modelului...)
Iar acum, prin Cee'd, Kia a intrat in liga selecta a fabricantilor de masini de 5 stele. Sunt convins ca aceste rezultate vor impulsiona vanzarile, mai ales in occident, unde oamenii nu vad atatea conspiratii si aranjamente in culisele testelor de fiabilitate ori ale celor de impact.
In Romania, ramane de vazut doar cat de bine vor intelege dealer-ii sa-si respecte angajamentele fata de clienti pe lunga perioada a garantiei. Sa speram ca vor fi la inaltime.
Nu Kia a trebuit sa faca disponibila masina pentru teste. Din cate stiu eu Euroncap cumpara masinile la liber de pe piata, iar producatorii nu stiu cand va avea loc testul, nicidecum sa puna la dispozitie ei vreo masina pentru teste.
Probabil testul a avut loc mai tarziu un pic din cauza termenelor de livrare. Or fi luat Ceedul din Romania
Probabil testul a avut loc mai tarziu un pic din cauza termenelor de livrare. Or fi luat Ceedul din Romania
Da, ?tiu asta. Probabil m-am exprimat gre?it. Totu?i, din c?te ?tiu eu, produc?torul ?i notific? pe cei de la EuroNCap privind dorin?a sa de a avea ma?ina testat? (Altminteri nu se poate explica de ce anumite modele nu au trecut niciodat? prin curtea NCap; vezi Cherry & cohorta de chineze?ti; vezi Kia Sportage). Din acest moment, alegerea momentului ?i lotului apar?ine celor de la NCap: achizi?ie anonim? din loturi comerciale ne-doftoricite, testarea modelului considerat comun, nu a celor cu echipare de v?rf, etc.jarbo wrote:Nu Kia a trebuit sa faca disponibila masina pentru teste.
C? inten?ia produc?torului conteaz? o dovede?te ?i faptul c? anumite modele, care au "performat" ini?ial mediocru, pot s? fie re-testate --dup? corec?ia erorii-- la solicitarea fabricantului. Este evident c? exist? o procedur? de "apel" la verdictele EuroNCap, a?a cum se vede din pasaje precum acesta:
(Skoda Roomster) "In the first frontal test, cables attached to the battery were damaged, shorting out the electrical supply. As a result, the seatbelt pre-tensioners failed to fire and the airbags fired late. Euro NCAP allowed Skoda to re-test the car with modifications "
Sau: "Previously, Euro NCAP allowed VW to re-test the Touran after the car maker improved this model’s side-impact protection."
Sau: (Ford Escort 1999) "Euro NCAP tested the car a year ago but held off publishing the results when Ford announced that it was to undergo structural improvements which would affect its crash performance and that upgraded model is tested here.
E interesant de observat un lucru: m?rcile care au deja o istorie de modele de 4-5 stele beneficiaz? de test?ri EuroNCap la foarte pu?in timp de la lansarea modelului. A?a se ?nt?mpl? cu Renault, a?a s-a ?nt?mplat cu Ford Focus. Evident firmele respective capitalizeaz? comercial stelele primite, f?c?nd din siguran?a modelelor respective un atu de marketing. De ce se ?nt?mpla a?a cu prec?dere la m?rcile astea?.. Putem doar specula...
De ce a a?teptat Kia aproape un an cu Cee'd-ul? Din nou, putem doar specula. Poate c? pur ?i simplu n-au avut PR-ul necesar pentru a-?i face cunoscut? dorin?a de a vedea Ceed-ul testat. Poate au fost alte lucruri la mijloc. Mai mult ca sigur, nu vom ?ti niciodat?.
Oricum, ?n momentul de fa??, doar rezultatul conteaz?. Iar acesta este "beton"!
-
- Killed In Action
- Posts: 371
- Joined: 20 Jul 2007, 22:04
- Auto:
- Location: Focsani/Iasi
- Contact:
Neah... tot cam pe-acolo, chiar la scena filmata de sus pare ca cee'd ul sta mai bine.bloggerX wrote:inca nu sunt uploadate filmele pe server de pe sit euroNCAP. Probabil in curand. Ieri au facut anunt si aveau link dar azi lau pus pe pagina principala, deci mai dureaza putin cu filmele. macar poze au mai multe... si totusi e cam busita masina daca ne uitam in comparatie cu peugeot 308.
Cee'd
308
Kia Cee'd 1.6 CRDi LX BEST PewterBeige(TM) C:19.07.07, S:03.10.07, L:20.10.07. T3h album
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
nu important este faptul cat de tare e busita ci cum te simiti in habitaclu dupa tamponare... parerea mea...
cee'd 1.4 base, oil blue, proiectoare, cotiera, cheie 2 butoane
golf 4, benzina 1.4
www.instructiunissm.com
golf 4, benzina 1.4
www.instructiunissm.com