Performante motor 1.4

Forum cu de toate despre Kia cee'd
Post Reply
sorinh
Posts: 769
Joined: 29 Jun 2007, 13:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by sorinh »

3 luni.
am un fost coleg care a adunat toate cele 15 punte in decurs de 2 saptamani, pe DN1. i-au venit hartiile cam cu 3 luni intarziere, dupa care i s-a cerut sa se prezinte cu carnetul foarte repede (1 saptamana dupa ultima scrisoare). nu stiu ce s-a mai intamplat cu punctele de peste alea 15...
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com

diacos
Posts: 219
Joined: 08 Sep 2007, 09:44
Auto:
Location: Piatra-Neamt

Post by diacos »

Daca in 6 luni nu se intampla nimic, inseamna ca ai scapat. Am citit undeva ca sunt destul de aglomerati si nu se ocupa de toate inregistrarile, asa ca....
1.4 GSL EX CLASSIC Oil Blue/Rainbow Blue+ multe altele; comanda 07/07, serie 26/09. plata 27/09, promisa 15-20/10, vazuta in 02/11, ridicata 07/11, asteptata 122 zile. punct .

gigix
Posts: 33
Joined: 15 Aug 2007, 21:48
Auto:
Location: Roman

Post by gigix »

am citit topicul asta de la cap la coada si am observat ca nu multi au fost cei care au dat detalii despre comportamentul masinii la viteze mari (peste 160 -170).
Ca sa nu sa sariti pe mine.. o sa incerc sa va lamuresc.
Viteza maxima pe care am atins-o eu cu o hyundai elantra diesel 2.0 a fost de 190 km/h. Dar cred ca pentru maxim 20 de secunde. Nu conduc in mod obisnuit la asemenea viteze ci doar am vrut sa vad cum e (drum drept vreo 8 km , liber, ziua vizibilitate buna, soare , carosabil uscat -asta ca sa nu primesc calificativul de inconstient) si de aceea am redus pana la 140 km.
Cu SuperNova mea in mod obisnuit merg cu 120-130 km/h iar daca ma grabesc - maxim 140. Am forjat-o la maxim 160 dar nu e masina pentru aceasta viteza si te simti "pe muchie".
Cam asta as fi vrut sa citesc pe posturile voastre - mai multe impresii despre cum se comporta masina la viteze de 160-170 ...
Eu inca nu pot sa-i dau talpa la "samanta", am facut numai 500 km.
Pana la urma fiecare isi face rodajul dupa crede ca e mai bine????
Cei carora ar vrea sa le functioneze masina optim vreo cateva milioane de km or sa vrea sa faca rodajul pentru 2000-3000 de km??? crezand ca asta ajuta????
Daca producatorul spune in manual ceva legat de 1000 de km nu inteleg de ce "grija" asta de a dubla rodajul ca si nr. de km parcursi.
Cum poate un "motor" sa fie "invatat" sa fie mai economic, mai puturos sau mai agil...???? su asta numai din condusul in rodaj.....
KIA Cee'd 1.4GSL LX BEST - MARS RED comanda si avans 15% - 14.08.2007 - serie 15.10.2007, livrare 26.11.2007

mihaizzz
Posts: 85
Joined: 23 May 2007, 18:48
Auto:

Post by mihaizzz »

Am dat eu ceva detalii. Am condus destul de mult cu viteze de peste 160km/h, nu doar cateva secunde. E foarte usor de condus. Fac comparatie cu un cielo pe care l-am dus greu, pt cateva sec, cum ziceti, la 180km/h si simteam cum a crescut adrenalina, am zis ca nu mai fac niciodata asta. Ceed-ul se tine foarte, foarte bine. Nu se simt vibratii, nu se simte balans, directia e foarte precisa, nu aveam nici o emotie, pe scurt. E adevarat, ca sa nu fiu catalogat nici eu inconstient, mergeam pe o autostrada foarte buna in Grecia, dreapta cat vedeam cu ochii, libera, abia daca vedeam 2-3 masini in fata mea, pe prima banda, conditii ideale, dupa parerea mea, si atunci, de ce sa nu merg atat cat poate masina, nu? Atunci am zis ca am atins si viteza maxima, 190km/ora
KIA Cee'd, 1.4 BASE + optionale, Piston Grey
PH-09-SKU
KM: ~40000

Dennis
Ghost
Posts: 690
Joined: 30 May 2007, 11:51
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Dennis »

Subscriu la cele spuse de mizaizzz.
Masina este stabila, o ajuta si greutatea de 1200+ kg.
A mea are anvelope 185/65 R15, si n-am avut probleme de stabilitate in curbe la viteze mari. I-am pus anvelope de iarna mai late,195/65 R15, si am incercat-o pe acelasi drum pe care "fug" de obicei...la viteza e ok, dar se observa o scadere a aderentei pe curbe, lucru normal de altfel in cazul anvelopelor de iarna.
In concluzie, atentie cum fugiti cu anvelopele de iarna :)
LX Best 1.4 + GPL, machine silver, IF-07-SBI

tsunami
Posts: 168
Joined: 03 Jun 2007, 23:26
Auto:
Location: Iasi

Post by tsunami »

Acum ca am trecut de rodaj am vrut sa fiu si eu putin inconstient si am vrut sa vad cum se comporta daca nu la viteza maxim atunci macarla turatie mare. Asa ca pe un drum drept si uscat am testat-o :lol:
Comportamentul la turatii de peste 3000 rpm este superb. Raspunsul masinii este rapid si zgomotul motorului este extraordinar. La 6200 rpm se taie alimentarea. In viteza a doua la turatia maxima eram la aproape 90 - 100 km/h (nu m-am uitat exact). In viteza a 5-a urcarea s-a facut mai greu dar am atins ok 170 km/h. Cred ca se putea mai mult dar curajul nu mai era :D.
Datorita cauciucurilor de iarna cred ca aderenta era mai redusa pentru ca la franare am simtit o usoara destabilizare si un tremurat usor al masinii (cred ca mai degraba e de la denivelarile de pe suprafata asfaltului si de la mizeria de pe stada).
Stabilitatea este cuvantul cheie al masinii si la o viteza de croaziera de 120 - 140 km/h se comporta foarte bine.
Fost posesor de Cee'd LX BEST MT - Kompass Blue@32000km
Album foto
Lumea asa cum o vad eu

MihaiM
Posts: 871
Joined: 04 Jun 2007, 10:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by MihaiM »

@dennis, scaderea aderentei s-a materializat cumva in sub sau supravirare?

sorinh
Posts: 769
Joined: 29 Jun 2007, 13:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by sorinh »

OT @dennis: am urmarit cateva documentare bine facute despre raliurile in tarile nordice, si am vazut ca se folosesc cauciucuri inguste iarna (175!!!) fata de sa spunem raliul spaniei. sau al australiei unde au pus cauciucuri de 225!!! vorbesc de echipa subaru.
de ce ai pus mai late iarna?
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com

Dennis
Ghost
Posts: 690
Joined: 30 May 2007, 11:51
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Dennis »

@mihaim:supravirare
@Sorinh: am pus cauciucuri mai late pt. faptul ca n-a trebuit sa platesc nimic pe ele.
LX Best 1.4 + GPL, machine silver, IF-07-SBI

gogu
Moderator General
Posts: 439
Joined: 02 Jun 2007, 01:47
Auto:
Location: New York

Post by gogu »

Dennis wrote:@mihaim:supravirare
hmm.... cool, deci e buna pentru drifting :D
LX 1.4 GSL OilBlue/Rainbow Blue cu varii optiuni
>>Poze cu masina mea<<
Image

alinutu000
Posts: 24
Joined: 14 Oct 2007, 00:03
Auto: Kia rio new 1.4 Dsl

Post by alinutu000 »

catalin2804 wrote:@catalin1984 nu stiu cum sa iti spun dar tu nu faci diferenta intre motorizarile masinilor. Tu chestia aia care o bagi ca vitezele se schimba la maxim 3000 rpm e probabil din auzite de pe la alte motoare care au cuplul maxim la 3000-3500. Motorul de la ceed e un motor de turatie. Chiar nu vezi. Cuplul maxim il are la 5000. La 3000 rpm ceed-ul este subturat...La o masina e recomandat sa se schimbe viteza in apropierea cuplului maxim. :twisted:

adik tu schimbi in apropiere de 5000rpm???

alinutu000
Posts: 24
Joined: 14 Oct 2007, 00:03
Auto: Kia rio new 1.4 Dsl

Post by alinutu000 »

De curand am depasit si eu 1000 km cu ceed-ul meu. eram chiar pe autostrada cand sa intamplat asta (bucuresti-pitesti) ma duceam spre valcea. si totusi am zis sa nui dau inca in goarna, sa o mai las. si am lasat-o inca vreo 200km cat am facut pana unde am avut treaba si inapoi pe autostrada buc-pitesti. mentionez ca era zi, asfaltul uscat, conditii foarte bune de drum, vizibilitate mare, nici o masina pe sens. eram chiar pe portiunea noua de autostrada data in folosinta ca sa nu mai fii obligat sa intri prin pitesti. si am zis sa vad cat poate. nu am dus-o pana la 180 sau 200 ca altii, dar nici nu am simtit cand a ajuns la 160km/h. la viteza asta masina sa comportat foarte bine. sa lipit parca de sosea, nu se simt vibratii in volan. la rotatii era pe la 5000rpm, iar la consum era la 14.4l. zgomotul era acceptabil in interior. masina mai putea mai mult pt ca nu eram cu pedala la posea, dar am zis ca pt prima incercare e suficient. in rest pe autostrada am mers constant cu 120-140 si masina mergea perfect.
cand voi mai ajunge pe A1 sau A2 o sa vad cum se comporta la viteze mai mari. pana atunci: DRIVE SAFELY!!! :wink:

spdblue
danezul
Posts: 4480
Joined: 26 Sep 2007, 21:08
Auto: Cee'd LX Best 1,4 Benzina
Location: Brasov
Contact:

Post by spdblue »

Cel mai mult 170 km/h si masina mai avea resurse suficiente pentru a urca dar nu am mai indraznit. Stabilitate excelenta, franele raspund foarte bine. Este o placere sa conduci o astfel de masina. Desigur nu am pretentzii sa se comporte ca o masina de raliu.
Drum bun si numai bine.
Kia Ceed 1.4 T-GDi 6MT BEST Blue Flame
ODO: 1200
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=165&t=25685
Cee'd LX Best 1,4 Benzina Mars Red Siguranta in trafic prin respect
BV 77 SPD ODO 141.520
Jurnal de bord http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?f=5&t=704 Stiri auto moto

kennzo
Posts: 12
Joined: 14 Oct 2007, 01:13
Auto:

Post by kennzo »

Dupa indelugi asteptari (o luna si aprox2000 de km) am reusit sa ies cu masina din oras si sa o vad la drum lung. Ruta: bucuresti-dr tr severin via dealul negru-rm valcea-tg jiu.
tre sa precizez ca in ultimii 2 ani am avut un logan 1.4 de care eram relativ multumit dar care ma punea in situatii stanjenitoare pe autostrazi. Adica, reuseam sa trag de el un 150-160 dar daca imi aparea cineva im fata si eram nevot sa incetinesc si sa dau "flash-uri", respectivul eventual se simtea si se dadea, dar....nu mai aveam "viatza" sa il si depasesc...jenant!! Pot sa spun ca AM SCAPAT de problema asta!!! acceleratia 130-160 este SUUUPER. Asta a fost punctul unu.
Punctul 2: Viteza de croaziera (pe autostrada!!!!) 160 lejer. Nu se simte nika...mai ales daca bagi ceva muzica.
Punctul 3: viteza max- reusiesem un 190 si cred ca se mai ducea dar nu am mai avut loc. oricum 200 cred ca il ia un pic fortat si probabil depinde si benzina (aveam 95)
Punctul 4: pe cat sufar in oras la gropi(cu loganul puteam sa le numar pe toate ca nu simteam, dar cu ceed-ul le simt in suflet pe toate), la drum lung sta impecabil pe sosea, aici incluzand dealul negru si diverse ale serpentine (unele serpentine cu 80-100km\h la urcare).
Una peste alta e ok. Nu sunt vitezoman (poate doar un pic pe autostrazi, daca vremea permite), dar imi doream o masina care sa nu imi creeze emotii in depasiri(ceea ce am obtinut din plin) si care sa nu ma oboseasca. Ca si consum, in cam 400km din care 100 autostrada(unde cum spuneam am fortat un pic) am iesit la 6,8 (asta in afara!!!). In oras cam 9,5-10,5(in functie de trafic)
Ceed 1.4base

catalin2804
Posts: 241
Joined: 16 May 2007, 00:09
Auto:
Location: Suceava

Post by catalin2804 »

alinutu000 wrote:
catalin2804 wrote:@catalin1984 nu stiu cum sa iti spun dar tu nu faci diferenta intre motorizarile masinilor. Tu chestia aia care o bagi ca vitezele se schimba la maxim 3000 rpm e probabil din auzite de pe la alte motoare care au cuplul maxim la 3000-3500. Motorul de la ceed e un motor de turatie. Chiar nu vezi. Cuplul maxim il are la 5000. La 3000 rpm ceed-ul este subturat...La o masina e recomandat sa se schimbe viteza in apropierea cuplului maxim. :twisted:

adik tu schimbi in apropiere de 5000rpm???
asa cand merg pe shtrase schimb pe la 3500, iar la drum mai intins si aglomerat nu o las sub 4000 rpm ca altfel nu poti depasi.
Cee'd 1.4 So Red Ltd. Edition

Post Reply

Return to “Generalităţi”