Pret vanzare masina

Forum cu de toate despre Kia cee'd
Post Reply
colin
Posts: 321
Joined: 24 Jan 2013, 15:26
Auto: Ceed

Post by colin »

6.5 lei litrul de diesel??? Ce zici e un motiv suficient sa iei gpl? Eu am diesel si tare ma uit cu jind la preturile gpl :(

User avatar
Vincze Szilard
Posts: 1641
Joined: 23 Sep 2008, 13:43
Auto:
Location: Cluj
Contact:

Re: Pret masina

Post by Vincze Szilard »

vedeti ca unele motoare pe motorina merg si cu ulei de bucatarie sau ulei de rapica, daca nu ma insel la motoarele mai vechi marg fara nici o modificare, iar la astea mai noi poate trebuie ceva modificat, dar in principiu ar trebuii sa mearga.
Kia CEED SW 1.4 BEST
ODO: 110 000 + ceva

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Pret masina

Post by panzer »

eugenflorinmanea wrote:@panzer: Din ce am citit motoarele Honda nu prea sunt compatibile cu GPL ul (daca ne referim la cele pe benzina)- sunt f sensibile scaunele de la supape.

Ce motor de VAG ai in curte si ce neplaceri ai avut cu el?
Nu ma gandeam la un 2.0 aspirat sa il pun pe gaz.

Eu am un 1.2 TSI pe Octavia 2 FL Drive Plus 2010 noiembrie (o gasca de optionale) 53000km. I-au schimbat lantul de distributie, ansamblul de intindere a lantului si cine mai stie ce. Plus nustiuce pe la turbina si diverse update-uri de software. E descris pe forumuri f exact totul. Acum 1.2 TSIul are distributie pe curea!
Am vrut sa o vand si sa o schimb cu un Accord nou (e oferta acum). Initial discutia a plecat de la 8300 euro pt ca in final sa imi spuna ca pot sa imi mai dea 6750 euro pe masina. Discutia cu evaluatorul "daca avea macar 1.4 MPI va dadeam cu 1000 euro in plus!" :roll: Masina a fost noua fix 16400 euro.

@kiaro - e clar ca vrei sa iti cumperi ceva de la VAG - go ahead, nu te opreste nimeni. Dar nu lua motoarele celorlati in deradere. 2.4 ala este un motor atat de rafinat de n-ai sa vezi la nici un tractoras cu turbina fie el si TFSI. N-o sa iti vina sa crezi dar cu BMW 320d nu ma tineam dupa el, desi BMWul pune bine de tot puterea pe asfalt, mult mai bine decat Honda.
Utilizatorii de diesel nu prea stiu sa conduca benzinare: Schimba la 3000 rpm si se vaita ca n-are masina cuplu. E un motiv pentru care zona rosie incepe intre 6500 si 7300 rpm. Apasa pana acolo pe un 2.4 aspirat si ai sa ai o surpriza. :mrgreen:

@Eugen: gaseste un prieten cu Passat si vb cu el. Nu pe forumuri. Toti sunt f incantati de masinile lor. Eu am stat la Brady o zi intreaga aprope (cand am avut probleme in garantie cu Octavia) iar proprietarii de passat-uri plateau de rupeau pe acolo. Sa il citez pe unul dintre ei "n-am pus un ban deoparte de cand am masina asta!". Desi sunt mai scumpe la seccond: daca vrei ceva in clasa D uitate mai aproape la Accord decat la Passat. Si nu te gandi numai la acceleratia in linie dreapta: pe serpentine Accordul e altceva decat Passat. In plus iti pot arata cartea de service de un Accord Sport Eddition 2007 - doar apa, paie si bataie. Schimbat becuri la greu (dupa ce se duc cele originale) si mici lucrari la exterior! (au o problema mare cu lacul ecologic cu care sunt vopsite)

Sa fie clar: overall Octavia este o masina mai buna decat Ceed. Cu pachet de drumuri grele, inaltata, e mult mai adaptata la ce avem noi prin tara. E incapatoare de pana si cele mai "nebune" mame care iau totul cu ele n-au probleme. E mai "polivalenta" sa zic asa. Cutia e mai lina si mai scurta, scaunele mai confortabile cu suport lateral mai bun. Nimic nu scartaie, nimic altceva in afara de motor nu s-a stricat. Dpmdv este un compromis mai bun, dar VAG buseste un motor din doua in ziua de azi, de unde si pierderea mea.

Am 2 masini: una mai noua, nu pot sa o vand pentru ca nu mai face mai nimic fata de cat am dat pe ea. Alta mai veche (la limita deprecierii morale) pe care nu as da-o pentru ca nu mi-a facut nici o problema niciodata!
Urmatoarea masina cum sa fie? Ca prima sau ca a doua?
Suntem (eu si sotia) utilizatori intensivi de masini: una face 35000 km si alta 25000 km/an. Concluzia mea personala: economia la masini nu se face din costul cu combustibilul pe 100km ci din fiabilitatea masinii. Prefer sa ajung sa le vand in stare impecabila pt ca m-am plictisit de ele (cum am vandut Cielo pe vremuri) si cum o sa vand probabil Ceed-ul la un moment dat, decat sa fiu nevoit intre cicluri sa o vand degeaba ca s-a facut praf si n-am de ales. Chit ca masina aleasa este pe benzina, aspirata! Cu inima, mi-as lua un BMW 330xi (nu diesel), cu capul insa nu!

PS: scuze de un post asa de lung.

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Pret masina

Post by eugenflorinmanea »

kiaro wrote:Eugen mergi cu un passat 2.0 170 cp cu dsg si pe urma mai vorbim...
De ce sa iei un motor pe benzina mai slab si gurmand si sa il faci varza cu gpl? (Am avut masina cu gpl de fabrica asa ca te eog nu comenta la afirmatia asta)

Mergi moca da ai uitat cei 30 de milioane pe care i-ai dat pe instalatie?

..
Kiaro - ma rog fiecare cu parerea lui. Da- acum chiar merg mok pentru ca cei 2,750 lei pe care i-am dat pe instalatie i-am amortizat in 15,000 km, ori eu acum am 32,000 de cand sunt pe gaz.
Daca ai avut Logan pe GPL din fabrica...nu prea poti sa emiti pretentii ca stii cu ce se mananca GPL ul plus ca Landi Renzo ala din fabrica pe Logan a cam avut probleme.
Intr adevar GPL ul iti mananca in jur de 7% din putere si na...la un Logan cu 75 cai deja te duci in 69 ceea ce e f putin pentru zilele noastre. Dar la Proceed din 126 cai am mai ramas cu 117- ceea ce e suficient zic eu.
Cu TDI urile nu stiu ce sa zic....dar
1. Sunt f pretentioase si pica la greu- ca e vorba de injectoare turbina pompa de apa, etc- care te lasa usor fara cateva mii de eur in buzunar...asa ca de ce sa aleg diesel? Sa economisesc 2 litri la consum si sa bag bani in masina cu nemiluita? Da..poate se merita daca o iei noua cu 4 ani garantie, dar SH e o f mare loterie , plus ca diesel urile au f multi kilometri
2.Nu pot frate sa ma impac cu acel sunet de tractor- am mers si cu Passat 2.0 si cu Octavia si cu Volvo S40 motor 2.0 (ala de la Ford/PUG)...cand aud cum face la ralanti ma apuca groaza. Singurele motoare rafinate diesel le-am vazut la BMW seria 3 si culmea..la Kia Ceed- aproape ca nu iti dai seama de faptul ca mergi cu Diesel.

Panzer ai dreptate 1.2 TSi si 1.4 sunt niste motoare nu foarte reusite.
Dar 1.8 TFSI e alta mancare de peste- are doar turbina si nu s-a tras f mult de el (daca te chinui putin poti obtine 160 cai din 1,8 chiar si aspirat).
Mi-ar placea si un Accord cu urmatoarele rezerve
- Se gasesc cam greu de cumparat
- Daca il lovesti esti cam mancat- piesele vin f f greu
- Nu prea ai alternative la service sau la piese after market
- Portbagajul e cam micut
In rest- e belea masinuta- numai sa gasesti una calumea sa cumperi ca sunt destul de rare.

Ca sa nu mai incurcam treburile propun un topic 'viitoarea mea masina' pentru ca majoritatea dintre noi deja au Kiutzele de 5-6 ani si se gandesc la urmatoarea- sincer si eu m-am plictisit un pic de ea si as vrea ceva mai mare si mai puternic.

Eu ma gandesc chiar sa raman tot in familia Kia cu o Sportage sau o Optima...dar Kiutele au cateva carente de care as fi vrut sa scap la urmatoarea masina- gen o directie mai exacta, niste scaune mai bune.
Ce ma deranjeaza cel mai mult acum la noile modele Kia este acel sistem de directie cu 3 moduri...in rest garantia de 7 ani face toti banii.
SAAB 9-5

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Pret masina

Post by quelloo »

si eu, si eu...

confirm ca 1.4 pe logan cu GPL nu urca muntii (despre distrus motorul nu cunosc, masina respectiva inca merge bine)
pot sa confirm ca motorarele mai noi, sau poate instalatiile mai noi de gpl (cum au si baietii pe Ceed) nu mai au problema cu urcatul pe munte

la chestia cu benzina vs diesel tine de ce senzatie vrei la volan. mie personal imi place foarte mult cum accelereaza dieselul din cauza cumplului (ca sa ai o senzatie apropiata probabil trebuie acel 2.4 aspirat cu 200 cai de pe honda, si te bucuri si de fiabilitate mai mare si cai mai multi si acceleratie liniara etc... nu contest... dar 2.4 depaseste limita bunului simt la taxe impozite si asigurari, sub 2.0 aspirat (si il excludem aici pe cel de pe S2000) oricat l-ai tura tu nu se simte la acceleratie ca un diesel, si nici nu-ti permiti sa faci un drum de cateva sute de km doar la peste 5-6000 de ture ca iti consuma)

cat despre costul motorinei vs GPL, tare mi-e frica acum ca s-au adus preturile si la noi ca in afara si ar fi absurd sa mai traga bani de campanie de aici... o sa-si indrepte atentia si catre GPL (cum o sa fie mai folosit, cum o sa le faca si lor cu ochiul)

ontopic:
la revanzare, orice modificare: GPL sau tunning o sa scada pretul masinii (asa e peste tot), ca si cumparator daca merg sa vad o masina cu GPL deja ma gandesc ca ti-ai scos banii pe el si nu mai trebuie sa-mi ceri mie la revanzare amortizare, si in plus, poate eu nu-l vreau... inseamna modificare la motor, complicari etc... la fel si cu tuningul.
oricum cel mai bine isi tin valoarea modelele cu putine dotari fata de cele full
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Pret masina

Post by eugenflorinmanea »

Problema la Diesel e ca te baga in scaun intre 1,750 si 2,500 ture si atat.Dupa se cam plafoneaza.
In fine unii sunt fan diesel altii benzina nu asta e relevant.
Daca iei noua masina da - se merita diesel.Sau Kia Ceed diesel sa mai ai 2-3 ani garantie.Daca o iei SH benzina e favorita: motor muult mai fiabil si cu probabilitate muult mai mica sa iti pice ceva important; kilometri mai putini; mai ieftina cu cel putin 3,000 EUR (vorbim de clasa Passat Honda Accord).
SAAB 9-5

sender78
Posts: 908
Joined: 10 Dec 2008, 12:39
Auto: Kia Ceed
Location: Cluj

Re: Pret masina

Post by sender78 »

kiaro wrote: Nu ai cum sa imi contrazici experienta personala. Gpl-u ia mult din puterea motorului.

Cu logan pe gpl nu puteam sa urc muntii! Trebuia trecut pe benzina
.
Am vrut sa ma abtin, dar ce sa-i fac, nu m-am putut stapani. :D
Dupa ce am pus GPL-ul am masurat si puterea motorului ca eram curios.
Rezultatul a fost simplu, din 109 cai aveam 102.

Cat despre munti, BRC-ul meu a facut cam asa, Transfagarasan, Transalpina, Elvetia, Alpii francezi, si muntii din Austria, iar masina nu a fost trecuta niciodata pe benzina.
Nu stiu cum e pe Logan, nu spun ca nu te cred, insa vezi tu, masina despre care vorbesti este diferita la fel cum si instalatia este diferita.

In alta ordine de idei, nu imi laud "marfa" pentru simplul motiv ca Ceed-ul nu-l vand nici acum, nici peste 5 ani.
Raman cu el pana nu mai merge, asa ca nu am ce "pui" sa-mi laud, nu de alta dar nu am niciun profit de scos din lauda presupusa de tine.

Revenind on topic, avand in vedere ca la un moment dat voi vinde cea de-a doua masina, cred ca voi cumpara Toyota, motorul 2.0 diesel, ori Subaru motorul boxer diesel.
Kia Cee'd 1.4 GSL
Piston Grey


Image

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Pret masina

Post by panzer »

Subaru Outback l-am condus in Canada pe gheata. La ei doar motoare pe benzina ca nici nu au motorina la pompa pentru turisme. Te unge la suflet masina. Nu stiu ce au facut aia cu 4x4 si cu diferentialul lor minune, dar te impresioneaza. In comparatie Santa Fe-ul vechi pe care l-am avut in familie era doar o gluma.
Outback-ul 2.5 boxter are o singura problema majora: 37000 euro.

@eugen: Accordurile bune sunt rare la noi. Eu urmaresc aici nu pe la samsari. Alternativa este Mobile.de
Doar ca FYI pentru cine este interesat in Germania echiparile sunt mult mai bine facute decat la noi iar reducerile mai substantiale. De exemplu la ei poti lua un accord variant (nici mie nu imi convine portbagajul la sedan desi este mult mai frumos) cu xenon, sistem audio premium, scaune incalzile + standardul la doar 21000 euro pret de lista. Nu prea negociaza nici nemtii, nici Honda.
Si prea pui tot raul inainte cu piesele de schimb.

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Pret masina

Post by eugenflorinmanea »

benzina sau diesel?
SAAB 9-5

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Pret masina

Post by quelloo »

la subaru e diferentialul mecanic nu electric ca la SUV-urile astea de oras si din motivul asta se simte altfel.. :)
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Pret masina

Post by panzer »

accordul e 2.0 benzina
outback-ul e 2.5 diesel

bogdan-alin
F.B.I
Posts: 778
Joined: 12 Nov 2008, 22:08
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Pret masina

Post by bogdan-alin »

de la pretul masinii Kia, o dati deja in altele :)

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Pret masina

Post by eugenflorinmanea »

problema e consumul la benzina. Totusi nu as pune GPL la o masina nou nouta- mai ales din ce am auzit- ca Honda ar avea probleme cu GPL u.
La o masina de 10,000 EUR mai merge- tragi de ea 6 ani si deja din economie iti cam scoti 50% banii care i ai dat pe masina
(17,000 km amortizezi instalatia, apoi dc faci 25,000 km pe an faci economie de aprox. 1,100 EUR pe an x 5 ani = 5,500- mai scazi 6 revizii x 200 lei adica 266 EUR)
SAAB 9-5

sender78
Posts: 908
Joined: 10 Dec 2008, 12:39
Auto: Kia Ceed
Location: Cluj

Re: Pret masina

Post by sender78 »

Un Outback sau Legacy din 2009-2010, cu motor de 2.0 diesel, gasesti la 9000 EUR, la mana a doua.

Mai pui inca 600 eur sa schimbi curele, filtre, placute, ulei, etc si ai o masina foarte buna.
Kia Cee'd 1.4 GSL
Piston Grey


Image

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Pret masina

Post by eugenflorinmanea »

Bogdan alin titlul este pret masina- nu pret masina kia :). Anyway mi se pare foarte interesant sa dezbatem despre viitoarea noastra masina- la ce aspiram- pentru ca na..kiutele noastre au deja 5 6 ani si deja multi se gandesc daca nu sa o vanda..macar sa sa adauge a doua masina.
Proceed ul meu va avea intotdeauna un loc special in inima mea pentru ca reprezinta masina tineretii mele, am luat o la 27 ani si deja au trecut 5 ani!!! M a purtat peste tot Grecia Croatia Italia toata Romania-si niciodata nu mi a dat nici cea mai mica emotie ca m ar lasa balta pe undeva. Am amintiri f frumoase inclusiv de la iesirile cu club kia pe vremea cand eram intr adevar o comunitate nu 3 cluburi.(poate unii mai tin minte anii 2009 cand ne dadeam flash uri ca trabantistii toti cu ceed fie ca ne cunosteam ori ba).
Acum eu cel putin trebuie sa trec la ceva mai de familie.
SAAB 9-5

Post Reply

Return to “Generalităţi”