Pret distributie lant
Re: distributie sarita de la punct
Si mai e si filtrul de sub carenaj stanga, de vapori
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Kia Ceed (2008) 1,4 GSL - BEST culoare: Black Pearl
Kia Sportage (2018) FL 1,6 T-GDI, AT 4x4, GT-Line culoare :Penta Metal
Kia Sportage (2018) FL 1,6 T-GDI, AT 4x4, GT-Line culoare :Penta Metal
Re: distributie sarita de la punct
La mine a avut acest simptom din cauza "plamanului" de la gaz, mai precis membrana fisurata ceea ce ducea la o acumulare de gaz in galerie. Pornea motorul, se balbaia pana "spala" gazul ramas, dupa care era normal. Cred ca decat sa incepi cu distribuitia mai bine verifici vaporizatorul de gaz.panzer wrote:De vreo saptamana porneste balbait. Si la rece si la cald. Da sa se opreasca, cade pana in jur de 500 rpm dar porneste pana la urma la prima cheie.
La rece vorba vine ca sta in garaj iar la birou la subsol. Nu face mereu, dar in 50% din porniri. Am consumat benzina din rezervor, am pus alta. Acelasi comportament.
Am 162.000 din care 100.000 pe gaz.
Re: distributie sarita de la punct
@panzer: Stiam ca mai vazusem o postare legata de acest fenomen dar nu stiam unde . Intr-adevar ar trebui verificata si instalatia de gaz apoi celelalte. S-ar putea ca de aici sa fie necazul iar distributia sa fie doar verificata , fara necesitatea unei schimbari.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km
Re: distributie sarita de la punct
Nu mai stiu sincer care filtru de benzina a fost schimbat. O sa caut factura. Macar din pret o sa ne lamurim.
M-am gandit si eu la nivelul de benzina mai ales ca in garaj sta un pic in panta spre spate din cauza rampei garajului, dar n-a fost adevarat.
Epilog: am schimbat distributia si pana acum (3 porniri la rece) a plecat normal. Mecanicul (in care am incredere) mi-a spus ca nu era decalata, nici o alta modificare/corectie necesara si ca am cam schimbat-o degeaba. Dar macar piticul de pe creier s-a mai linistit. As fi fost foarte necajit sa vand si Ceed-ul tot din cauza de distributie ca si Octavia TSI acum 2 ani.
Daca reapare fenomenul o sa o trec pe benzina si o las asa o perioada. Dupa ce mai trece gerul o sa merg la o noua revizie la gaz la Vernesti.
Singurul gust amar este ca MIT m-a taxat cu 8 ore de manopera pentru schimbul de distributie. @sender78, ai o paine alba de castigat daca schimbi distributiile la forumisti!
M-am gandit si eu la nivelul de benzina mai ales ca in garaj sta un pic in panta spre spate din cauza rampei garajului, dar n-a fost adevarat.
Epilog: am schimbat distributia si pana acum (3 porniri la rece) a plecat normal. Mecanicul (in care am incredere) mi-a spus ca nu era decalata, nici o alta modificare/corectie necesara si ca am cam schimbat-o degeaba. Dar macar piticul de pe creier s-a mai linistit. As fi fost foarte necajit sa vand si Ceed-ul tot din cauza de distributie ca si Octavia TSI acum 2 ani.
Daca reapare fenomenul o sa o trec pe benzina si o las asa o perioada. Dupa ce mai trece gerul o sa merg la o noua revizie la gaz la Vernesti.
Singurul gust amar este ca MIT m-a taxat cu 8 ore de manopera pentru schimbul de distributie. @sender78, ai o paine alba de castigat daca schimbi distributiile la forumisti!
-
- Posts: 2798
- Joined: 25 Aug 2008, 20:23
- Auto: Saab 9-5 Aero
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: distributie sarita de la punct
Mergi numai pe benzina sa vezi daca mai face. Din ce descrii tu, e o problema de gaz.
Dl Laurentiu de la Vernesti imi spunea ca la BRC apare o problema pe la 90-100 k (nu mai retin exact ce) si ca simptomul ar fi ca porneste mai greu la cald.
Da un telefon si la Vernesti.
Dl Laurentiu de la Vernesti imi spunea ca la BRC apare o problema pe la 90-100 k (nu mai retin exact ce) si ca simptomul ar fi ca porneste mai greu la cald.
Da un telefon si la Vernesti.
SAAB 9-5
Re: distributie sarita de la punct
Am sunat la Vernesti: membrana de la reductor este suspectul de serviciu si din punctul lor de vedere. Asemeni cu ce a descris sender78. BRC recomanda schimbarea acesteia la 100.000 km. Pretul este de 450 lei noua, sau 250 reconditionata.
Miercuri dimineata merg sa fac revizia la Gaz; o sa verificam membrana fizic. Se poate verifica si ca user: se inchide instalatia de gaz cu 1-2 km inainte de oprire. Daca porneste la sfert e de la membrana.
Daca este de la gaz intru si eu in randul celor care au schimbat distributia proactiv. Desi nu inteleg de ce membrana ar genera comportamentul in doar 50% din porniri.
Din nou in weekend a pornit normal pe gaz. Ma gandesc ca totusi si distributia avea partea ei de vina.
Miercuri dimineata merg sa fac revizia la Gaz; o sa verificam membrana fizic. Se poate verifica si ca user: se inchide instalatia de gaz cu 1-2 km inainte de oprire. Daca porneste la sfert e de la membrana.
Daca este de la gaz intru si eu in randul celor care au schimbat distributia proactiv. Desi nu inteleg de ce membrana ar genera comportamentul in doar 50% din porniri.
Din nou in weekend a pornit normal pe gaz. Ma gandesc ca totusi si distributia avea partea ei de vina.
Re: distributie sarita de la punct
La banii aia cumperi tot vaporizatorul nou...http://www.gazmagazin.ro/vaporizator-br ... Brc&page=3
Membrana costa doar 90 lei. http://www.gazmagazin.ro/kit-revizie-me ... Brc&page=2
Membrana costa doar 90 lei. http://www.gazmagazin.ro/kit-revizie-me ... Brc&page=2
Kia Ceed (2008) 1,4 GSL - BEST culoare: Black Pearl
Kia Sportage (2018) FL 1,6 T-GDI, AT 4x4, GT-Line culoare :Penta Metal
Kia Sportage (2018) FL 1,6 T-GDI, AT 4x4, GT-Line culoare :Penta Metal
Re: distributie sarita de la punct
Ai dreptate: 450 e un vaporizator complet nou. Am pus pana la urma unul cu membrana schimbata. 90 lei membrana, restul pana la 250 e manopera.
Vaporizatorul verificat la Vernesti, nu scapa gaz. Am vb cu Laurentiu. Mai ales la cald scapa vaporizatorul. Cum venisem de la Bucuresti si nu scapa, am tras concluzia ca nu e de la gaz. L-am schimbat oricum ca scrie in cartea de garantie a instalatiei. 60.000 km ar tb sa tina pana il schimb din nou.
Dimineata a plecat iarasi prost. Rezervorul este jumatate cu MOL 99.
Deci: n-are erori, nu e de la distributie, nu e de la gaz.
Mai am filtrul de vapori si sa schimb bujiile desi au doar 30.000 km. Alte idei?
O sa incerc sa o folosesc o perioada doar pe benzina, sa o mai forjez un pic. O sa trec iarasi pe Petrom 99.
Poate e ca la doctor: si un tratement corect tot are nevoie de o perioada sa isi faca efectul. Daca nu se rezolva voi invata sa traiesc cu ea asa.
Doar ca idee: filtrele de gaz aratau rau de data asta; la reviziile trecute abia de isi schimbasera culoarea; acum erau negre de-a dreptul. Gaz bag mai ales de la ART si de la MOL, arareori Petrom si/sau Lukoil; niciodata de la Skid-uri din camp, curti, etc.
Vaporizatorul verificat la Vernesti, nu scapa gaz. Am vb cu Laurentiu. Mai ales la cald scapa vaporizatorul. Cum venisem de la Bucuresti si nu scapa, am tras concluzia ca nu e de la gaz. L-am schimbat oricum ca scrie in cartea de garantie a instalatiei. 60.000 km ar tb sa tina pana il schimb din nou.
Dimineata a plecat iarasi prost. Rezervorul este jumatate cu MOL 99.
Deci: n-are erori, nu e de la distributie, nu e de la gaz.
Mai am filtrul de vapori si sa schimb bujiile desi au doar 30.000 km. Alte idei?
O sa incerc sa o folosesc o perioada doar pe benzina, sa o mai forjez un pic. O sa trec iarasi pe Petrom 99.
Poate e ca la doctor: si un tratement corect tot are nevoie de o perioada sa isi faca efectul. Daca nu se rezolva voi invata sa traiesc cu ea asa.
Doar ca idee: filtrele de gaz aratau rau de data asta; la reviziile trecute abia de isi schimbasera culoarea; acum erau negre de-a dreptul. Gaz bag mai ales de la ART si de la MOL, arareori Petrom si/sau Lukoil; niciodata de la Skid-uri din camp, curti, etc.
Re: distributie sarita de la punct
Am mai scris si eu pe aici, si la mine face cam la fel, de cand avea doar 10000km masina si nu aveam GPL.Porneste cam greu si tot oscileaza turometrul mai ales cand am consumatori.In iarna asta am pornit-o si cand am dat pe ventilatie la treapta 4 a murit motorul.Cred ca problema e de la calculator, in momentul in care pun benzina proaspata timp de o saptamana merge perfect dupa care incepe sa faca probleme, iar la 2 saptamani de la alimentare deja se balbaie la ralanti.Cand motorul e cald nu mai am astfel de probleme, de obicei face dimineata la prima pornire cand motorul e rece.
Incearca sa faci cum ti-am zis si tine sub observatie, benzina putina si proaspata si vezi daca face probleme cand benzina face o saptamana de stat in rezervor.
Incearca sa faci cum ti-am zis si tine sub observatie, benzina putina si proaspata si vezi daca face probleme cand benzina face o saptamana de stat in rezervor.
***Ceed GT MY23 Blue Flame
***Yamaha Tracer 9GT MY23
***Yamaha Tracer 9GT MY23
Re: distributie sarita de la punct
Eu zic ca bujiile le vei schimba degeaba...schimba filtrul de vapori 31453 2H500 si pe cel din rezervor 31090 07000 ( sunt ferm convins ca acesta nu ti-a fost schimbat atunci cand l-ai schimbat pe celalalt 31910 2H000 ). Si eu m-am confruntat cu aceasta problema si dupa schimbarea acestor filtre am scapat de aceasta problema (atentie mare la montarea la loc a pompei de benzina care are o garnitura la intrarea in filtrul 31910 2H000).panzer wrote:Ai dreptate: 450 e un vaporizator complet nou. Am pus pana la urma unul cu membrana schimbata. 90 lei membrana, restul pana la 250 e manopera.
Vaporizatorul verificat la Vernesti, nu scapa gaz. Am vb cu Laurentiu. Mai ales la cald scapa vaporizatorul. Cum venisem de la Bucuresti si nu scapa, am tras concluzia ca nu e de la gaz. L-am schimbat oricum ca scrie in cartea de garantie a instalatiei. 60.000 km ar tb sa tina pana il schimb din nou.
Dimineata a plecat iarasi prost. Rezervorul este jumatate cu MOL 99.
Deci: n-are erori, nu e de la distributie, nu e de la gaz.
Mai am filtrul de vapori si sa schimb bujiile desi au doar 30.000 km. Alte idei?
Kia Ceed (2008) 1,4 GSL - BEST culoare: Black Pearl
Kia Sportage (2018) FL 1,6 T-GDI, AT 4x4, GT-Line culoare :Penta Metal
Kia Sportage (2018) FL 1,6 T-GDI, AT 4x4, GT-Line culoare :Penta Metal
Re: distributie sarita de la punct
Mai puteti incerca ceva.
Goliti rezervorul de gpl si puneti gaz de la MOL, nu de la Art, Lukoil sau Rompetrol. MOL, stiu eu de ce zic MOL
Vedeti dupa aceea daca mai face figuri la pornire dimineata.
Goliti rezervorul de gpl si puneti gaz de la MOL, nu de la Art, Lukoil sau Rompetrol. MOL, stiu eu de ce zic MOL
Vedeti dupa aceea daca mai face figuri la pornire dimineata.
Re: distributie sarita de la punct
Am gasit si schimbarea: 31453 2H500 a fost schimbat o singura data la 42000 km in martie 2012. Pe vremea aceea faceam reviziile la IMG in Jilava iar ei pun codul piesei schimbate pe factura. De atunci nu stiu sa mai fi fost schimbat, nu mai apare pe nici o factura. Decat celalalt filtru la 99.000 km. De asta stiu sigur ca la fostul MIT Aviatorilor te lasau sa stai langa masina.
@Sender78 - golirea rezervorului normala prin consum? E simplu sa pun numai MOL. O sa vedem.
O sa schimb mai intai filtrele, dar nu mai am timp de ea pt aprox 2 saptamani. Pana atunci o sa o foloseasca sotia asa cum e. Acum nu mai stau cu sabia lui Damocles (distributia) deasupra capului. Daca tot prost o sa porneasca o s-o foloseasca pe benzina.
Merci mult tuturor. O comunitate faina aceast ClubKia.ro =D>
@Sender78 - golirea rezervorului normala prin consum? E simplu sa pun numai MOL. O sa vedem.
O sa schimb mai intai filtrele, dar nu mai am timp de ea pt aprox 2 saptamani. Pana atunci o sa o foloseasca sotia asa cum e. Acum nu mai stau cu sabia lui Damocles (distributia) deasupra capului. Daca tot prost o sa porneasca o s-o foloseasca pe benzina.
Merci mult tuturor. O comunitate faina aceast ClubKia.ro =D>
Re: distributie sarita de la punct
Da, consuma tot ce ai si dupa pune doar de la MOL. Sunt foarte curis daca mai "tuseste" dupa aceea.panzer wrote:
@Sender78 - golirea rezervorului normala prin consum? E simplu sa pun numai MOL. O sa vedem.
Re: Pret distributie lant
Buna tuturor.In cartea tehnica, manualul utilizatorului, la KIA CERATO, cu motor pe lant diesel de 85 kw, cureaua se schimba la fiecare 90000 km.Ma refer la cureaua din cauciuc care antreneaza celelate chestii din afara motorului.Ar cam trebuii tot atunci si rola intinzatoare sau daca fluiera rulmentul, mai devreme de 90000, prima schimbare de curea, fara rola, sau mai devreme de 180000 a doua schimbare de curea daca nu s/a schimbat la prima schimbare a curelei.
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5231
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Pret distributie lant
Aia e cureaua de accesorii si se recomanda schombarea ei la 90mii km sau nu stiu cati ani.Rola intinzatoare se inlocuieste doar daca fluiera sau are o functionare defectuoasa.Avand in vedere pretul mic pentru ambele repere, eu zic sa le inlocuiesti pe amandoua.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition