Motor 1.6 GSL 122 cp

Forum cu de toate despre Kia cee'd

Sunteti multumiti de motorul de 1.6 GSL? Trage ,se infige ?

Da
19
66%
Nu
3
10%
Inca in rodaj, nu l-am exploatat la maxim
7
24%
 
Total votes: 29

User avatar
mr_wizard
vrajitorul
Posts: 682
Joined: 30 Jun 2007, 13:51
Auto: pro_cee'd 1.6 T-Jet
Location: PITESTI
Contact:

Post by mr_wizard »

@cosmin800331
Hatchback-ul de 1,6 GSL are1309 kg.
pro_cee`d 3D - 1.6 GSL MT LX Base Cassa White+ diverse optionale - achizitionata 07.10.2015 AG-24-NFS
POZE
JB

ODO 130k +

cosmin800331
Posts: 18
Joined: 11 May 2008, 08:37
Auto:
Location: Galati

Post by cosmin800331 »

Aoleu! De ce naiba e asa de greu? Dar totusi, unde ai citit asta? Da-mi si mie un link!

User avatar
scubli
"ambiguus"
Posts: 3644
Joined: 16 Dec 2007, 14:56
Auto:
Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
Contact:

Post by scubli »

Da. 1309kg are masina.
Nu e mult deloc. iti dai seama daca o masina e "serioasa" dupa greutate.
O masina de serie sub o tona este un pericol (se exclud cele facute pt. curse), pe cand una mai greu ofera stabilitatea si siguranta mult mai mare.
Eu unul am citit greutatea din certificatul de inmatriculare.

@cosmin800331: daca te intereseaza, arunca un ochi si aici

SheffieldMac
Posts: 14
Joined: 29 Apr 2008, 12:21
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by SheffieldMac »

In clasa compacta, din ce stiu eu, doar megane e mai usoara, restul toate sunt cam pe la 1,2-1,3t

Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Arnold12 »

cosmin800331 wrote:Aoleu! De ce naiba e asa de greu? Dar totusi, unde ai citit asta? Da-mi si mie un link!
Pt toate variantele (HB, SW, PRO)
http://spreadsheets.google.com/pub?key= ... GCNAs4daZA
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

.indie.
Posts: 332
Joined: 25 Oct 2007, 17:55
Auto:

Post by .indie. »

Nu e mult deloc. iti dai seama daca o masina e "serioasa" dupa greutate.
O masina de serie sub o tona este un pericol (se exclud cele facute pt. curse), pe cand una mai greu ofera stabilitatea si siguranta mult mai mare.
Eu unul am citit greutatea din certificatul de inmatriculare.
Si unui `pitic` gen Tico/Matiz/C1/Aygo/etc ce ar trebui, sa ii fie indesat plumb sub caroserie ? :D
Din contra, cu cat o masina e mai usoara cu atat energiile din impact sunt mai mici.
Ideal ar fi ca toate masinile sa fie usoare.
Problema apare cand lovesti o masina grea cu una usoara, ca aia usoara are de suferit.

User avatar
scubli
"ambiguus"
Posts: 3644
Joined: 16 Dec 2007, 14:56
Auto:
Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
Contact:

Post by scubli »

Ai de suferit tu mai mult.
Cred ca stii bine ce stabilitate au masinile de gen matiz, tico, etc.
Masina e bine sa fie cat mai usoara cand e vorba de curse, nu ca si masina personala.
Eu prefer o masina grea in care sa am incredere. Fiecare cu parerile lui/ei.

User avatar
mr_wizard
vrajitorul
Posts: 682
Joined: 30 Jun 2007, 13:51
Auto: pro_cee'd 1.6 T-Jet
Location: PITESTI
Contact:

Post by mr_wizard »

SheffieldMac wrote:In clasa compacta, din ce stiu eu, doar megane e mai usoara, restul toate sunt cam pe la 1,2-1,3t
....si Loganul (1025 kg)
pro_cee`d 3D - 1.6 GSL MT LX Base Cassa White+ diverse optionale - achizitionata 07.10.2015 AG-24-NFS
POZE
JB

ODO 130k +

SheffieldMac
Posts: 14
Joined: 29 Apr 2008, 12:21
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by SheffieldMac »

Loganul e in clasa compacta? E mai mic decat megane sedan care e clasa compacta.
Ca stiu ca e de marimea clio symbol, care e clasa mica.
Iar sandero (adica logan hatch) e iar clasa mica.

.indie.
Posts: 332
Joined: 25 Oct 2007, 17:55
Auto:

Post by .indie. »

double post
Last edited by .indie. on 12 May 2008, 14:52, edited 1 time in total.

.indie.
Posts: 332
Joined: 25 Oct 2007, 17:55
Auto:

Post by .indie. »

Daca toate masinile ar fi usoare energia din impacte ar fi mai mica.
Dar cum structurile de siguranta sunt grele....asta e un ideal inca neatins cu materialele din ziua de azi.

Logan e in clasa mica, nu in compacta.
E mai corect undeva la granita, un fel de clasa mica-maxi.
Sandero e si el tot in clasa mica, doar ca e hatch.

User avatar
mr_wizard
vrajitorul
Posts: 682
Joined: 30 Jun 2007, 13:51
Auto: pro_cee'd 1.6 T-Jet
Location: PITESTI
Contact:

Post by mr_wizard »

OT:
Eu stiu ca - virgula - clasa mica are maxim 4000 mm lungime, iar Loganul are 4250 mm. Parerea mea...Nu stiu sigur, cred ca dupa ampatament si lungime se delimiteaza clasele, dar, repet, nu stiu sigur. Eu am o clasificare facuta de ADAC in octombrie 2007 si dupa aia ma ghidez.
pro_cee`d 3D - 1.6 GSL MT LX Base Cassa White+ diverse optionale - achizitionata 07.10.2015 AG-24-NFS
POZE
JB

ODO 130k +

.indie.
Posts: 332
Joined: 25 Oct 2007, 17:55
Auto:

Post by .indie. »

Se ia dupa platforma.
Logan e ceea ce e clio Symbol, adica o masina de clasa mica (clio) dar cu portbagaj mare (clio symbol)
Din cauza portbagajului mare logan intra in clasa mica dar segmentul `maxi`

cosmin800331
Posts: 18
Joined: 11 May 2008, 08:37
Auto:
Location: Galati

Post by cosmin800331 »

Da, deci am fost azi la dealer sa fac un test drive. M-am urcat intr-un Cee'd de 1,6GSL si n-am fost deloc impresionat de motor. Este la fel de zgomotos ca la Solenza si desi are ~50 de cai putere mai mult decat Solenza nu mi s-a parut ca trage mai bine decat Solenza. Ajuns acasa m-am uitat la datele tehnice de la motorul de Solenza si am vazut ca momentul maxim este de 114Nm/2800rpm :D pe cand la Cee'd este 154Nm/5200rpm :!: :?: . Ce pana mea o fi? Daca mai compar si greutatile masinilor atunci imi cam dau seama cam unde este buba. Solenza are 980kg iar Cee'd are ~1310kg, deci o treime in plus. Daca Cee'd-ul ar fi avut 154Nm/2800rpm alta ar fi fost situatia. La naiba, o sa cumpar totusi Cee'd pentru ca altceva mai bun n-am ce lua cu banii astia. Acum doi ani am facut un test drive cu un Accent de 95 de cai si am fost chiar foarte multumit, nu stiu, cred ca ma mai duc inca o data la test drive.

User avatar
mr_wizard
vrajitorul
Posts: 682
Joined: 30 Jun 2007, 13:51
Auto: pro_cee'd 1.6 T-Jet
Location: PITESTI
Contact:

Post by mr_wizard »

cosmin800331 wrote:Da, deci am fost azi la dealer sa fac un test drive. M-am urcat intr-un Cee'd de 1,6GSL si n-am fost deloc impresionat de motor. Este la fel de zgomotos ca la Solenza si desi are ~50 de cai putere mai mult decat Solenza nu mi s-a parut ca trage mai bine decat Solenza. Ajuns acasa m-am uitat la datele tehnice de la motorul de Solenza si am vazut ca momentul maxim este de 114Nm/2800rpm :D pe cand la Cee'd este 154Nm/5200rpm :!: :?: . Ce pana mea o fi? Daca mai compar si greutatile masinilor atunci imi cam dau seama cam unde este buba. Solenza are 980kg iar Cee'd are ~1310kg, deci o treime in plus. Daca Cee'd-ul ar fi avut 154Nm/2800rpm alta ar fi fost situatia. La naiba, o sa cumpar totusi Cee'd pentru ca altceva mai bun n-am ce lua cu banii astia. Acum doi ani am facut un test drive cu un Accent de 95 de cai si am fost chiar foarte multumit, nu stiu, cred ca ma mai duc inca o data la test drive.
Dupa 3500 RPM trage super ceed-ul
pro_cee`d 3D - 1.6 GSL MT LX Base Cassa White+ diverse optionale - achizitionata 07.10.2015 AG-24-NFS
POZE
JB

ODO 130k +

Post Reply

Return to “Generalităţi”