De ce kia ceed si nu un logan nou

Forum cu de toate despre Kia cee'd
Post Reply
User avatar
bondalicir
Posts: 1820
Joined: 02 Mar 2008, 02:56
Auto:
Location: Buftea
Contact:

Re: De ce kia ceed si nu un logan nou

Post by bondalicir »

nu exista GRAD DE COMPARATIE INTRE CLIMATIZAREA LA LOGAn SI LA CEED... la ceed e mult mai silentios...
kia ceed FL 1,6dsl Hp SW galben dakar , Style, 6MT, EcoDynamics ODO 258.000
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 142.000
Kia Sportage 1.6 TGDI 7DCT GT Line New Infrared 43.000
Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro

User avatar
kTL
Posts: 377
Joined: 10 Apr 2011, 22:14
Auto:
Location: Bucuresti

Re: De ce kia ceed si nu un logan nou

Post by kTL »

@bondalicir:din cate am vazut in jurnalul tau de bord ai avut un ceed tot SW corect? :P nu's expert insa nu stiu daca poti compara motoare de aceeasi capacitate pe categorii diferite de caroserie... din cate stiu eu un logan 1.6 are 980kg,pe cand un ceed sw are undeva la 1360.. :) that's a difference..
Kia Cee'd 1.4 GSL MT 109CP
[b]ODO:[/b] 75.000+ KM

Kia Rio facelift 1.2 GSL MT 85CP
[b]ODO:[/b] 14.000+ KM

User avatar
iulianezs
Posts: 99
Joined: 05 Jun 2011, 19:59
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: De ce kia ceed si nu un logan nou

Post by iulianezs »

kTL wrote:@bondalicir:din cate am vazut in jurnalul tau de bord ai avut un ceed tot SW corect? :P nu's expert insa nu stiu daca poti compara motoare de aceeasi capacitate pe categorii diferite de caroserie... din cate stiu eu un logan 1.6 are 980kg,pe cand un ceed sw are undeva la 1360.. :) that's a difference..
de cand are loganul de 1.6 980 kg? ;))
[b]Cee'd 1.4 LX Best [color=#000000]Black pearl[/color][/b]
ODO: [u]102000[/u] km

quelloo
Posts: 4408
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: De ce kia ceed si nu un logan nou

Post by quelloo »

atata e masa loganului de 1.6 in datele tehnice si in acte. (preferance parca era nivelu de echipare)
d-asta tot zicea bondalicir ca e aproape imposibil sa consume el mai mult decat ceedul in acelasi regim de exploatare. ca sunt peste 300 de kg diferenta intre caroserii.
oricum daca vrei consum klumea ia diesel. tot bondalicir iti va spune ca acum cu diesel SW de 1500 kg scoate consum mai bun decat cu logan de 980 kg
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
iulianezs
Posts: 99
Joined: 05 Jun 2011, 19:59
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: De ce kia ceed si nu un logan nou

Post by iulianezs »

sa faci loganul diesel la consum mai greu...
[b]Cee'd 1.4 LX Best [color=#000000]Black pearl[/color][/b]
ODO: [u]102000[/u] km

User avatar
kTL
Posts: 377
Joined: 10 Apr 2011, 22:14
Auto:
Location: Bucuresti

Re: De ce kia ceed si nu un logan nou

Post by kTL »

@iulianezs: astea sunt datele oficiale oferite de cei de la Dacia :)... nu crezi.. du'te sa vezi..

apoi, atat pentru tine cat si pentru bondalicir: un ceed sw, si aici nu ma refer la modelul FL, de categorie 1.6 GSL 122CP are un consum oficial in regim urban de 8.1L, pe cand un ceed hb 1.4 GSL MT 109CP un consum de 7.6L.. daca ne referim la ceed hb 1.6 GSL MT 122CP are un consum de 8L in acelasi regim de circulatie. Daca ne referim la batrana dacie, atunci cand vorbim de Loganul 1.6 MPI 85 CP avem un consum oficial de 9.3L in regim urban.. ceea ce este as putea spune metaforic "tragic" tinand cont de diferenta de putere dintre ceed si logan, si totodata de factorul greutate, care ar trebui sa influenteze categoric consumul. Asadar daca ne referim la motoarele 1.6, nu numai ca avem o diferenta de 37cp in plus pentru ceed, dar si un consum mult mai mic tot in favoarea ceedului. Chiar si cand ne raportam la motoarele de baza, 1.2 16v 75cp pentru logan si 1.4 GSL 109cp pentru ceed, putem sesiza diferentele clare de putere. Despre consum la aceasta categorie? se pare ca in sfarsit avem egalitate. Atat pentru motorizarea 1.2 a loganului cat si pentru cea de 1.4 a ceedului, consumul in regim urban se arata a avea in mod oficial o valoare de 7.6L.. deci?..

*edit: pe langa ce am scris mai sus imi permit sa vin cu afirmatia ca datele oficiale in ceea ce priveste consumul sunt mult "desumflate" de cei de la Dacia, remarca facuta de o cunostinta care lucreaza la Dacia chiar in perioada in care vroiam sa comand un Logan.. :)
Kia Cee'd 1.4 GSL MT 109CP
[b]ODO:[/b] 75.000+ KM

Kia Rio facelift 1.2 GSL MT 85CP
[b]ODO:[/b] 14.000+ KM

mariusant
Posts: 104
Joined: 12 Dec 2007, 19:18
Auto:

Re: De ce kia ceed si nu un logan nou

Post by mariusant »

Mergi cu amandoua si vei alege ceed fara indoiala. As putea pune un pariu cu orice posesor de logan ca cee`d-ul meu sw cu motor de 1,4 l merge mai frumos si e mai silentios si confortabil decat orice model de logan nou chiar daca masina mea are ~ 90.000 de km.
Cee`d SW 1.4 Classic Pewter Beige + ESP, geamuri fumurii, scaun sofer si pasager cu incalzire, oglida electrocromica+senzor de ploaie, plasa bagaje, presuri interioare tip carpeta, oglinzi ext. cu pliere, dispozitiv tip escorta, cheie de contact pliabila, sistem de control automat al luminilor, geamuri electrice spate si climatronic.

User avatar
popescu cristian
Posts: 75
Joined: 07 Nov 2010, 16:12
Auto:

Re: De ce kia ceed si nu un logan nou

Post by popescu cristian »

dar de viteza maxima la cele 2 masini nu spune nimeni nimic? exista comparatie la tinuta de drum a masinii la o viteza mai mare de 160\h ? kia dupa parerea mea e net superioara. loganul ar avea cistig de cauza doar la pretul mai scazut si timpul de asteptare pentru piesele de schimb.
kia ceed sw 1.4 109cp gpl din fabrica

User avatar
kTL
Posts: 377
Joined: 10 Apr 2011, 22:14
Auto:
Location: Bucuresti

Re: De ce kia ceed si nu un logan nou

Post by kTL »

Viteza maxima a ceedului 1.4 GSL e de 187km/h in carte. La 190km/h pe ac singurul aspect de reprosat era sunetul de la turatia motorului care cred eu ca se intalneste la orice masina atunci cand e turata la maxim. Sidulica mea era undeva pe la 6100 ture si n-am indraznit sa merg mai departe dat fiind ca in cca. 500m se apropia iesirea de pe autostrada si trebuia sa reduc neaparat... ba din contra.. de la 190 cat era pe ac a franat excelent pana la 120 unde am reusit sa si intru pe portiune de decelerare.. acum sincer.. ceedul e o masina ieftina.. ca finisaje interioare nu se poate compara cu un lancer sau un peugeot sau stiu eu ce alta marca cu clase asemanatoare.. insa totusi.. e stupid macar ca incercam sa aducem o comparatie cu loganul.. oricat de inferioare ar fi finisajele unui ceed.. nu se compara cu plasticele de pe logan.. si cu lipsa totala de siguranta a acestuia.. :)
Kia Cee'd 1.4 GSL MT 109CP
[b]ODO:[/b] 75.000+ KM

Kia Rio facelift 1.2 GSL MT 85CP
[b]ODO:[/b] 14.000+ KM

User avatar
iulianezs
Posts: 99
Joined: 05 Jun 2011, 19:59
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: De ce kia ceed si nu un logan nou

Post by iulianezs »

cutia de viteze cum este?
[b]Cee'd 1.4 LX Best [color=#000000]Black pearl[/color][/b]
ODO: [u]102000[/u] km

mariusant
Posts: 104
Joined: 12 Dec 2007, 19:18
Auto:

Re: De ce kia ceed si nu un logan nou

Post by mariusant »

Pe Egnatia Odos intre Tesalonic si Igoumenitsa am dus-o pana la 200 km/h pe kilometraj. Avea 6200 rpm. Cu siguranta nu era viteza reala insa nu era departe.
Cee`d SW 1.4 Classic Pewter Beige + ESP, geamuri fumurii, scaun sofer si pasager cu incalzire, oglida electrocromica+senzor de ploaie, plasa bagaje, presuri interioare tip carpeta, oglinzi ext. cu pliere, dispozitiv tip escorta, cheie de contact pliabila, sistem de control automat al luminilor, geamuri electrice spate si climatronic.

User avatar
iulianezs
Posts: 99
Joined: 05 Jun 2011, 19:59
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: De ce kia ceed si nu un logan nou

Post by iulianezs »

scaunele cred ca sunt si alea mai confortabile decat la logan!?

acum va tot intreb pe forum toate detaliile acestea pentru ca inca nu am suma dorita ci doar jumatate din ea, vreau sa iau masina undeva in jurul sumei de 7500euro si cred ca o sa gasesc destule,poate cine stie mai si scad preturile f putin pana in august cand vreau sa merg in cautari si cand bineinteles o sa si testez masinile respective. Acum ma interesez de plusuri si minusuri pentru ca in momentul cand ma duc si vad masina sa stiu la ce sa ma astept, sa stiu ce nu e la locul lui. Oare test pentru km dati inapoi am unde sa fac in bucuresti si sa fie si adevarat? adica sa nu fie egal cu 0 testul ala sa nu descopere..
[b]Cee'd 1.4 LX Best [color=#000000]Black pearl[/color][/b]
ODO: [u]102000[/u] km

User avatar
zaboss
Posts: 1180
Joined: 16 Sep 2010, 21:41
Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
Location: București
Contact:

Re: De ce kia ceed si nu un logan nou

Post by zaboss »

La kia sunt puţine şanse să fie kilometrajul dat înapoi. Maşinile sunt relativ noi 2007-2008, chiar 2009, iar media este de circa 15000 km/an, deci în jur de 45-60.000. La numărul ăsta de kilometri nu are de ce să o dea înapoi. Majoritatea celor de pe forum nu au depăşit încă 100.000, puţini sunt pe la 90.000. Iar vreuna care a fost taxi se cunoaşte de la o poştă prin gradul general de uzură.
Surprizele neplăcute care pot apărea sunt să fi fost implicată în accidente - sunt vreo doi păţiţi aici pe forum.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: De ce kia ceed si nu un logan nou

Post by GabiA »

Sfatul meu este sa alegi un cee'd cu garantie(toate reviziile facute la timp si la service autorizat) si vei evita surprizele neplacute cel putin 2-3 ani. Si evident sa o verifici intr-un service inainte sa o cumperi.

Si zau daca poti sa compari cele doua masini. Un logan este urat, urat, urat, o masina absolut lowcost la fel ca toata gama renault symbol, clio symbol, cu o tinuta de drum precara si cu un nivel al sigurantei mediu spre mediocu.
Dar fa un drive test cu un cee'd si te vei convinge.

PS: Nu mi-a trecut nici macar o secunda prin cap sa imi iau un logan nou de banii de un cee'd SH. Nici nu stiu cat ar fi costat. Come'on, poate doar un logan SH pe la 3500 E cu AC sa merite banii
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

User avatar
bubumisu
Posts: 1763
Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Auto: Kia cee'd SW
Location: Vaslui

Re: De ce kia ceed si nu un logan nou

Post by bubumisu »

Xtremeboy wrote:
bubumisu wrote: Sper ca m-am facut lamurit.
Te-ai facut lamurit, dar ...

PS: Este posibil ca kia ta sa fie facuta mai prost? (din punct de vedere al antifonarii) ???
Mai mult ca sigur, comparatia cu Logan-ul si megan-ul cedane am facut-o pentru masini relativ noi si cu putini km la bord, si sincer, nu stiu ce zgomote auzi tu mai ales la megane cedane, in fine.
Idea e ca in ceea ce ma priveste, zgomotul produs de anvelope, suspensii si frecarea cu curentii de aer e deranjant, si nu stiu daca e chiar 100 % din vina anvelopelor pe 205/55/R16 sau suspensiilor mai tari (pneurile de obicei le tin in 2,2 gol, 2,4 incarcat cu pasageri si bagaje)
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget #-o )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium :wink: )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus

Post Reply

Return to “Generalităţi”