Observatii Cee'd

Forum cu de toate despre Kia cee'd
Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Arnold12 »

Bai asta MCI, vino tu accentul si iti promit ca te fac si in culcare si in sculare cu Rio 1.5 CRDi al meu.

P.S. cind faci comparatii alege masini din aceeasi clasa. :twisted:

Si uite un link pt cultura ta generala.
http://www.garajul.ro/forum/index.php?showtopic=14848
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

Sfinxul
Posts: 617
Joined: 15 May 2007, 10:00
Auto:
Location: Galati
Contact:

Post by Sfinxul »

Arnold12 wrote:Bai asta MCI, vino tu accentul si iti promit ca te fac si in culcare si in sculare cu Rio 1.5 CRDi al meu.
Arnold, cu siguranta ca nu o sa vina pe motiv ca i s-a fracturat coloana de la accent ;)
Mitsubishi Lancer 1,6 din 22.09.2007
Imagehttp://www.mitsu.ro
Image Image
Kia Cee'd 1,6 DSL MT Base din 25.10.2007 http://www.clubkia.ro
Dacia LOGAN 1,4 din 28.06.2006
Dacia Berlina 1410 din 1994

scosmin
Killed In Action
Posts: 371
Joined: 20 Jul 2007, 22:04
Auto:
Location: Focsani/Iasi
Contact:

Post by scosmin »

silvio wrote:scosmin gresesti , nu cuplu este puterea masinii si caii putere nu au importanta doar pentru viteza maxima.
uite formula de calcul a cailor putere:P(HP) = C(Nm) x RPM(rot/min) / 5252,1
daca o masina are putere intre 4000-5000rpm trebuie tinuta la acele turatii ca sa aiba un demaraj bun, conteaza foarte mult si plaja de turatii pe care ai cuplu mare .
si sa fii sigur ca o masina cu 110 cp va acelera mai bine decat una cu 90 cp indiferent de cuplu ( vorbesc de masini cu aceeasi greutate).
facem pariu ca un 1.4GSL 109cp 137nm are demaraj mai bun decat 90cp 1,6DSL 235nm?
Nu gresesc pentru ca:

Putere = Cuplu * RPM la care se obtine cuplu ok???
(oricum formula pare sa iasa daca Cuplu = cuplul maxim si RPM= rpm-ul la care se obtine acesta)
Deci puterea din formula ta este rezultatul produsului a 2 termeni RPM si Cuplu

daca iei o benzinara si un diesel la aceeasi putere,
la benzinara (CupluBenz;RPMBenz), ex Ceed 1.4 (137;5000)
la diesel (CupluDiesel;RPMDiesel), ex Ceed 1.6 (235;1750)
deci CupluBenz <CupluDiesel> RPMBenz > RPMDiesel


si la multe benzinare e mult zgomot pentru nimic ca desi tureaza motorul la 5000- 6000 ture nu obtin 50-70% din cuplul unui diesel.

deci principala caracteristica a motoarelor diesel este cuplu mare la rpm mic => senzatie mai mare de motor nervos in trepte inferioare => atinge greu top speed

pe cand la benzilnare etaman invers datorita RPM >> Cuplu, cuplu mic atins la turatii mari adica daca nu o calci serios nu te baga in scaun decat dacae vreun benzinar din ala cu un cuplu de 200Nm si mai e o discutie aici e posibil ca cuplul benzinarului sa fie suficient in linie dreapta iar la prima rampa sa faca fata cu greu greutatii caroseriei. pe cand la top speed e avantajat datorita rpm-ului mare.

Concluzie: e posibil ca 2 motorizari sa aibe aceeasi putere masurata in CP dar acea putere sa fie simtita conform constructiei motorului fie la viteze mici sau in treptele inferioare cum vrei, la viteze mari in treptele superioare.

acelasi lucru ziceam si in legatura cu diesel-ul de 90cp ceed si cel 110cp accent, si anume ca cee'd ul atince cuplu maxim la rpm mai mic (1750)
Kia Cee'd 1.6 CRDi LX BEST PewterBeige(TM) C:19.07.07, S:03.10.07, L:20.10.07. T3h album
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017

silvio
Posts: 97
Joined: 10 Jun 2007, 02:15
Auto:
Location: Bucuresti

Post by silvio »

da la majoritatea benzinarelor daca le turezi nu ajung la cuplul unui diesel dar genereaza o PUTERE mai mare care face ca masina sa fie mai rapida fie in demaraj fie top speed.
deci benzinarul din exemplul care l-ai dat (cu toate ca are un cuplu mai mic ) la 5000-6000 rpm va genera o putere mai mare decat dieselul la orice rpm si cuplu ar avea(vorbesc de dieselul care ai dat exemplu) si in concluzie va fi mai rapid daca se mentine aceasta plaja de turatii.



Si apropo de greutate a mea are in carte 1407kg Ceed DSL 90HP(nu pentru mult timp)
EX KIA CEE'D 1,6CRDI 115cp pewter beige B-67-XMC 62000km
CLIO RS 197 rosu B-94-NUW

Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Arnold12 »

silvio wrote: Si apropo de greutate a mea are in carte 1407kg Ceed DSL 90HP(nu pentru mult timp)
Da, pt ca uni calculeaza cu rezervorul 90% sau 100% plin.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

scosmin
Killed In Action
Posts: 371
Joined: 20 Jul 2007, 22:04
Auto:
Location: Focsani/Iasi
Contact:

Post by scosmin »

silvio wrote:da la majoritatea benzinarelor daca le turezi nu ajung la cuplul unui diesel dar genereaza o PUTERE mai mare care face ca masina sa fie mai rapida fie in demaraj fie top speed.
deci benzinarul din exemplul care l-ai dat (cu toate ca are un cuplu mai mic ) la 5000-6000 rpm va genera o putere mai mare decat dieselul la orice rpm si cuplu ar avea(vorbesc de dieselul care ai dat exemplu) si in concluzie va fi mai rapid daca se mentine aceasta plaja de turatii.



Si apropo de greutate a mea are in carte 1407kg Ceed DSL 90HP(nu pentru mult timp)
totusi diferenta este infima in practica pentru ca puterea benzinarului e disponibila la 5000 6000 rpm, turatii care nu le regasesti in regimul de exploatare uzual, pe cand cele 1750 rpm de la diesel le atingi cu usurinta...

Am I right? or Am I right?
Kia Cee'd 1.6 CRDi LX BEST PewterBeige(TM) C:19.07.07, S:03.10.07, L:20.10.07. T3h album
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017

MCI
Posts: 42
Joined: 10 Aug 2007, 12:33
Auto:
Location: VALCEA

Post by MCI »

Baieti ---> v-am salutat!

Eu unu am parasit acest forum!!! deoarece sunteti prea "meseriasi" (nepoliticosi)....sper sa va ajute asta!!!

Oricum pentru cultura celor care nu stiu... eu am Cee'd-ul de mai bine de 2 luni ... si sunt foarte multumit de el ... comparatia am facut-o cu Accentul fratelui meu! .... paaaaaaaaaaaaa
KIA Cee'd 1,6 CRDI LX 90 CP Machine Silver

User avatar
apachioara
nicicum
Posts: 421
Joined: 24 May 2007, 22:11
Auto:
Location: Cluj Napoca
Contact:

Post by apachioara »

@MCI: apoi.. las-o mai moale.. , relax.. e un forum.. oamenii mai discuta in contradictoriu.. adevarul e relativ.. nu pune la suflet..
da , sunt temperamente si temperamente.. dar pana la urma forumul e ceva de informare/relaxare, nu-i o chestiune de viatza si moarte.
Or fi patimile mari cand e vorba de masini... da', crede-ma, nu merita.

Io zic sa te gandesti bine cu decizia ta, e cel mai ok forum de pana acuma.. mai ales ca e la inceput..

Numai bine!
cee'd 1.4gsl Ltd. Ed. Pewter Beige CJ-56-GUG
http://picasaweb.google.com/apachioara2/CeedU

Post Reply

Return to “Generalităţi”