Observatii Cee'd
@silvio: ai spus corect ca si din cauza ca este mai usoara da senzatia de a fi mai vioi;
Eu doream sa reiese din discutie ca pentru cei interesati de a avea o masina mai vioaie in aceeasi bani ...nici Hyundai-ul nu sta prost!
Poate ca membri forumului dorec sa ridicam in slavi Cee'd-ul ei bine ... tocmai de aceea este acest topic de "observatii" ca sa vedem toate laturile pozitive si negative asa cum sunt ele!!!
Eu doream sa reiese din discutie ca pentru cei interesati de a avea o masina mai vioaie in aceeasi bani ...nici Hyundai-ul nu sta prost!
Poate ca membri forumului dorec sa ridicam in slavi Cee'd-ul ei bine ... tocmai de aceea este acest topic de "observatii" ca sa vedem toate laturile pozitive si negative asa cum sunt ele!!!
KIA Cee'd 1,6 CRDI LX 90 CP Machine Silver
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Pai de ce nu explici si ce nu este corect mai?
Ca am zis ca Hyundai Accent are puterea de 90 CP la 3000 RPM si ca Cee'd-ul o are la 4000 RPM? ce nu este corect? ... poate este mai greu pentru unii cu graficele! insa asta reiese de acolo.
Iar daca nu stiti sa discutati elegant ....no problem ma adaptez!!!
Ca am zis ca Hyundai Accent are puterea de 90 CP la 3000 RPM si ca Cee'd-ul o are la 4000 RPM? ce nu este corect? ... poate este mai greu pentru unii cu graficele! insa asta reiese de acolo.
Iar daca nu stiti sa discutati elegant ....no problem ma adaptez!!!
KIA Cee'd 1,6 CRDI LX 90 CP Machine Silver
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Tu esti cel care'a zis prima oara de 2500 rpm cu puterea maxima ... si dup'aia ne zici ca de fapt te refereai la 3000 rpm. Noi de unde sa stim la ce te gandeai tu?
Chiar daca e vb de aceiasi bani, comparatia ta cu Acent nu'si are rostul, fiind vb de clase diferite. Cei de la Hyundai vor avea pe i30 ca omolog al lui Cee'd.
Si cum am mai zis ... 110 CP/1300kg (eu aveam impresia ca e mai usor) normal ca > 90 CP/1300kg
Cat despre discutiile elegante ... am vazut ca poti: "Bai neindemanaticilor ... mai bine ati pune fundul ala in cele doua masini si ati face diferenta"
Chiar daca e vb de aceiasi bani, comparatia ta cu Acent nu'si are rostul, fiind vb de clase diferite. Cei de la Hyundai vor avea pe i30 ca omolog al lui Cee'd.
Si cum am mai zis ... 110 CP/1300kg (eu aveam impresia ca e mai usor) normal ca > 90 CP/1300kg
Cat despre discutiile elegante ... am vazut ca poti: "Bai neindemanaticilor ... mai bine ati pune fundul ala in cele doua masini si ati face diferenta"
Ford - Fiesta - 1.4 tdci
-
- Killed In Action
- Posts: 371
- Joined: 20 Jul 2007, 22:04
- Auto:
- Location: Focsani/Iasi
- Contact:
Cam in aceiasi bani cu 1.5 crdi full summer edition iti iei si un Cee'd 1.6 115cp. diferenta e infima (2-300 euro).
@MCI nici acum nu ai inteles? degeaba dezvolta accentu 90cp la 3000 ture in treapta 2-3 ca asta nu te ajuta la demaraj si senzatia de masina vioaie. puterea aia masurata in cai putere iese in evidenta in ultima treapta cand vrei sa atingi viteze mari. compara curbele de cuplu si ai sa vezi ca sta mai bine 1.6-le cee'd ului. Cred ca in cazul tau se manifesta un efect Placebo creeat de cifra 110 versus 90 din specificatii.
@MCI nici acum nu ai inteles? degeaba dezvolta accentu 90cp la 3000 ture in treapta 2-3 ca asta nu te ajuta la demaraj si senzatia de masina vioaie. puterea aia masurata in cai putere iese in evidenta in ultima treapta cand vrei sa atingi viteze mari. compara curbele de cuplu si ai sa vezi ca sta mai bine 1.6-le cee'd ului. Cred ca in cazul tau se manifesta un efect Placebo creeat de cifra 110 versus 90 din specificatii.
Kia Cee'd 1.6 CRDi LX BEST PewterBeige(TM) C:19.07.07, S:03.10.07, L:20.10.07. T3h album
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
scosmin gresesti , nu cuplu este puterea masinii si caii putere nu au importanta doar pentru viteza maxima.
uite formula de calcul a cailor putere:P(HP) = C(Nm) x RPM(rot/min) / 5252,1
daca o masina are putere intre 4000-5000rpm trebuie tinuta la acele turatii ca sa aiba un demaraj bun, conteaza foarte mult si plaja de turatii pe care ai cuplu mare .
si sa fii sigur ca o masina cu 110 cp va acelera mai bine decat una cu 90 cp indiferent de cuplu ( vorbesc de masini cu aceeasi greutate).
facem pariu ca un 1.4GSL 109cp 137nm are demaraj mai bun decat 90cp 1,6DSL 235nm?
uite formula de calcul a cailor putere:P(HP) = C(Nm) x RPM(rot/min) / 5252,1
daca o masina are putere intre 4000-5000rpm trebuie tinuta la acele turatii ca sa aiba un demaraj bun, conteaza foarte mult si plaja de turatii pe care ai cuplu mare .
si sa fii sigur ca o masina cu 110 cp va acelera mai bine decat una cu 90 cp indiferent de cuplu ( vorbesc de masini cu aceeasi greutate).
facem pariu ca un 1.4GSL 109cp 137nm are demaraj mai bun decat 90cp 1,6DSL 235nm?
EX KIA CEE'D 1,6CRDI 115cp pewter beige B-67-XMC 62000km
CLIO RS 197 rosu B-94-NUW
CLIO RS 197 rosu B-94-NUW
.oops! ma bag si eu pt ca am vazut discutii cu greutatea! azi ma uitam la un Laguna diesel motor de 1,9 ! - fisa tehnica - si are 1260 kg ! de unde naiba 1300 si ceva kg la ceed, pt ca e mai mica, si pe benzina (vb de 1,4!) !! HA ? ceva e gresit...
cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?
Dorele, ne mai tii mult ma?
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Pe net zice ca ar avea 1350 ... 1.9 modelul actual, cu facelift - vezi link
Ford - Fiesta - 1.4 tdci