Hai sa mai invioram putin topicul
1. Am probleme la prima pornire, porneste greu, oscileaza acul turometrului inspre 2000 rpm-uri 2-3 secunde, am inteles de pe topicul dedicat ca e in legatura cu un senzor clapeta acceleratie care merge curatat. La a 2-a cheie porneste la sfert
2. Senzorul airbag pasager dreapta fata trebuie curatat, sta aprins martorul airbag
3. Plansa de bord e desprinsa pe toata lungimea la nivelul grilei de ventilatie. Mi-a promis ingienrul mecanic ca o rezolva. Intr-o zi cu soare...poate in alta viata (lispa de timp)
4. La usile spate a reaparut rugina la greu in coltul stanga sus la profil imbinare tabla, inspre chedere (vesnica problema).
5. La revizia de anul asta am constatat ca pe scutul plastic protectie motor pe interior sunt urme uscate de ulei de motor amestecat cu praf(scurgeri minore). In August inainte sa plec in concediu fac o verificare amanuntita.
6. Nu mai incarca bricheta din stanga portului usb. A constatat baiatul patronului de la spalatorie cand a vrut sa alimenteze aparatul de ozonificare.
7. Placutele spate (ATE) scartaie rau dupa ce se incalzesc, de fapt lamelele (hard ware-frame-ul). A facut rost amicul meu de lamele originale noi kia. Numai ca ma amana de o luna cu schimbatul. Tot din lipsa de timp
8. Amortizoarele usa portbagaj (hayon) sunt varza, daca nu esti atent o iei in freza. A patit-o rau si inginerul mecanic la revizie, au luat-o in freza si astia la spalatorie. La propriu. Nu costa mult, merita schimbate, dar din lipsa de timp.....
9. M-au lasat de tot arcurile spate, daca pun cateva zeci de kilograme greutate, se lasa de tot.
10. Cea mai mare problema de fiabilitate o consider un huruit care nu-i dau de capat, nici cu rotile de iarna de tabla nici cu cele de vara (de aliaj); Deci exclusa sa fie cauza vreuna din roti (pe spate am schimbat si rulmentii); Mai precis, in curbe in viteza mare si constanta se aude un huruit sacadat, intermitent, deranjant. Doar in viraje.
11. Anul asta iar mi-a facut figura AC-ul, de data asta nu instalatia era problema, agentul de racire sau compresorul ci rola compresor care este cuplata la alternator si pune in miscare compresorul pentru a circula agentul de racire. A recuperat-o tipul de la service instalatii AC, era cazuta pe scutul motor.
12. A...si era sa uit, lampa centrala fata de pe plafoniera sau cum s-o fi chemand s-a spart de tot, in zona de prindere suruburi. Merge si fara
In rest ce sa zic, bag GPL de 2 ani, nu prea merg pe benzina in afara de pornire si in caz de accidente (cand ramanem in trafic extraurban fara GPL) dar o tin turata si eu si sotia, ulei numai de calitate, revizii la timp si merge brici
. Motorasul suna bine.
Drumuri bune si fara evenimente majore