"GAURA" din bord !!!
vezi http://58.87.51.38/kme_viewer/ ---> Component -----> Humidity senzor
CRDI 90LP Base+optionale(ESP, proiectoare ceata, etc) - pewter beige
Merci mult, tocmai vroiam sa intreb acelasi lucru pe forumgcristi wrote:vezi http://58.87.51.38/kme_viewer/ ---> Component -----> Humidity senzor
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Fratilor de cat sa credeti toate timpeniile debitate de altii verificati adresa de mai sus. Masinile fara clima automata nu au nimic, cele care au, este senzorul de temperatura interioara combinat cu cel de umiditate.
Subiect inchis. Nu mai dati atata credit dealerului, nu sunteti lamuriti pina acum de profesionalismul lor.
Subiect inchis. Nu mai dati atata credit dealerului, nu sunteti lamuriti pina acum de profesionalismul lor.
CRDI 90LP Base+optionale(ESP, proiectoare ceata, etc) - pewter beige
e putin off topik dar nu am vrut sa deschid altul nou
as vrea sa ma ajute cineva cu un raspuns,fara sa para prosteasca intrebarea:ce inseamna un motor turat??
eu si sotul meu avem pareri contradictorii in ceea ce priveste condusul unui cee"d,adica eu schimb vitezele ft repede (prea repede spune el ),la 50-60 sint in a 4-a,nu ca m-as uita la vitezometru,dar asa mi se pare mie ca toarce ok motorul.( el spune ca e subturat si nu e ok)El merge cu a 3-a pina la 60 si eu am impresia ca va zbura motorul de sub capota,ca-l chinuie.Subiect de disputa,nu alta.
Tine de stilul de condus al fiecaruia,are vreo importanta cit e de turata????
stiu ca masinuta "duce" turatii marii mari dar parca mi-e mila!!!
as vrea sa ma ajute cineva cu un raspuns,fara sa para prosteasca intrebarea:ce inseamna un motor turat??
eu si sotul meu avem pareri contradictorii in ceea ce priveste condusul unui cee"d,adica eu schimb vitezele ft repede (prea repede spune el ),la 50-60 sint in a 4-a,nu ca m-as uita la vitezometru,dar asa mi se pare mie ca toarce ok motorul.( el spune ca e subturat si nu e ok)El merge cu a 3-a pina la 60 si eu am impresia ca va zbura motorul de sub capota,ca-l chinuie.Subiect de disputa,nu alta.
Tine de stilul de condus al fiecaruia,are vreo importanta cit e de turata????
stiu ca masinuta "duce" turatii marii mari dar parca mi-e mila!!!
1.4 Lx Best kompass blue comanda 26.06.2007--->seria 04.09.2007--->masina--->01.10.2007
Acest lucru tine de ceea ce astepti de la masina.
Pentru motorul de 1.4 exista o turatie la care se obtine puterea maxima (la 6200 rot/min ) si cea de cuplu maxim (la 5000 rot/min) -cuplul maxim fiind mai important cind judeci un motor Diesel.
Bineinteles ca o turatie mare inseamna in primul rind un consum de benzina mai mare ,sa nu spunem de uzura cuzinetilor care este foarte accentuata in combinatie cu un ulei de slaba calitate Daca te uiti pe diagrama Cuplu ,Putere,Turatie , se poatte vedea ca acest motor se comporta aproape perfect in plaja de turatii 2500 - 3500 (fiind un compromis intre a avea putere mare la un consum cit mai mic)Inseamna ca ar fi indicat sa nu schimbi treapta superioara sub 3500 rot/ min dar nici sa mergi cu masina sub 2500 rot/min
In aceste situatii vom avea si cel mai mic consum la o viteza de cca 90 km/ora/
Sfatul meu este: In cazul mersului normal sa nu depasiti turatia de 4000 rot/min (desi motorul poat duce mai mult) decit in caz de forta majora :
Depasiri in forta sau in caz de nevoie de putere mare in timp scurt pentru a iesi din stiuatii periculoase.
Pentru motorul de 1.4 exista o turatie la care se obtine puterea maxima (la 6200 rot/min ) si cea de cuplu maxim (la 5000 rot/min) -cuplul maxim fiind mai important cind judeci un motor Diesel.
Bineinteles ca o turatie mare inseamna in primul rind un consum de benzina mai mare ,sa nu spunem de uzura cuzinetilor care este foarte accentuata in combinatie cu un ulei de slaba calitate Daca te uiti pe diagrama Cuplu ,Putere,Turatie , se poatte vedea ca acest motor se comporta aproape perfect in plaja de turatii 2500 - 3500 (fiind un compromis intre a avea putere mare la un consum cit mai mic)Inseamna ca ar fi indicat sa nu schimbi treapta superioara sub 3500 rot/ min dar nici sa mergi cu masina sub 2500 rot/min
In aceste situatii vom avea si cel mai mic consum la o viteza de cca 90 km/ora/
Sfatul meu este: In cazul mersului normal sa nu depasiti turatia de 4000 rot/min (desi motorul poat duce mai mult) decit in caz de forta majora :
Depasiri in forta sau in caz de nevoie de putere mare in timp scurt pentru a iesi din stiuatii periculoase.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, ESP, CLIMATRONIC, 225/45 R17W, Piston Gray, 15.000 km
LP multumesc frumos m-ai lamurit,si daca nu ma intind,mai am o intrebare:am inteles ca se poate seta volumul cd-ului in functie de acceleratie,adica sa creasca de la sine cind accelerezi si sa se reduca la frinare.Am inteles gresit? pt ca eu nu gasesc functia asta?
pare un moft,odata ce ai comenzi pe volan,dar e util.
pare un moft,odata ce ai comenzi pe volan,dar e util.
1.4 Lx Best kompass blue comanda 26.06.2007--->seria 04.09.2007--->masina--->01.10.2007
Volum
Pe volan ai comenzi de setare -single (numai in stinga) sau dual (pe dreapta si stinga)
Din butonul de setare apesi pina la indicativul SVDC .
Aici din butonul cu sageti stinga- dreapta se poate ajusta cresterea volumului de la 1 la 5 (functie de zgomot si viteza de deplasare )
Daca setezi pe O ,dispozitivul este scos din functiune,
Asa am inteles eu din manualul de utilizare ,pag 125 (o sa verific si in practica ulterior)
Din butonul de setare apesi pina la indicativul SVDC .
Aici din butonul cu sageti stinga- dreapta se poate ajusta cresterea volumului de la 1 la 5 (functie de zgomot si viteza de deplasare )
Daca setezi pe O ,dispozitivul este scos din functiune,
Asa am inteles eu din manualul de utilizare ,pag 125 (o sa verific si in practica ulterior)
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, ESP, CLIMATRONIC, 225/45 R17W, Piston Gray, 15.000 km
Cea mai buna este (ca de obicei) calea de mijloc. La turatii mari problema ar fi consumul crescut de carburant, in rest e OK. Eu m-as feri in primul rand de mersul cu motorul " subturat" (treapta superioara la viteza mica). In cazul asta fortele aplicate anumitor componente (in special arborele cotit) sunt foarte mari si nici consumul nu e foarte mic. In plus la turatii foarte mici ungerea motorului poate avea de suferit.
Succes!
Succes!