Care este cel mai mare defect al cee'd-ului?
Re: Care este cel mai mare defect al cee'd-ului?
Mie cel mai mare defect mi se pare calitatea lacului de protectie.
La adapostul care-l am pentru masina, acoperisul este din placi de azbociment.
Cum deschid portbagajul si-mi atinge acele placi, se zgarie vopseaua.
La adapostul care-l am pentru masina, acoperisul este din placi de azbociment.
Cum deschid portbagajul si-mi atinge acele placi, se zgarie vopseaua.
Cee'd 1,4 LX Best Pewter Beige
CL-19-RIP
CL-19-RIP
Re: Care este cel mai mare defect al cee'd-ului?
pompilius wrote:Mie cel mai mare defect mi se pare calitatea lacului de protectie.
La adapostul care-l am pentru masina, acoperisul este din placi de azbociment.
Cum deschid portbagajul si-mi atinge acele placi, se zgarie vopseaua.
Pai si tu vrei sa nu se zgarie la asa ceva? Daca ziceai si tu ca treci pe o ulita mai ingusta si dai peste un gard verde, sau pur simplu te trezesti zilnic cu zgarieturi noi, si nu stii de la ce, trece unu altu si se freaca cu toalele, etc....ca exemplele pot continua- as mai zice
Eu ce sa mai zic ca mi-a "slefuit" un ghiaur anu trecut usa portbagajului cu ghidonul de la bicicleta, noroc ca s-a speriat si a sarit de pe bicicleta in cadere, a cazut din inertie pe usa si a produs multe zgarieturi. A iesit la polish profesional, s-a matuit oleaca (deh, culoare "black pearl"), si la un moment dat a "cedat" lacu cum s-au exprimat ei undeva la marginea stanga langa placuta de inmatriculare.
Scuza sefului de service? Lac foarte subtire. Un profesionist fara ghilimele mi-a spus ca a fost buna "gluma" pardon, scuza.
Pai daca stau si ma gandesc bine, am avut "probleme" mari cu gainatii, i-am sters rapid, nu s-a intamplat nimic (cu solutie de curatat geamuri si insistat la greu ca nu stiu ce mancasera porumbeii aia), nu s-a luat vopseaua ca foita de tigara la Megan-uri, etc., daca au sarit pietricele nu s-a impuscat vopseaua, a ramas localizata, ca o ciupitura, nu s-a extins, nu a crapat.....De aia e subtire lacu, are vopseaua nustiu cate straturi si ultimu cu lac in el, e chestie de finete.
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Care este cel mai mare defect al cee'd-ului?
Inca un vot pt. lacul de protectie si vopseaua prea sensibile. Si eu am constatat acest aspect pt. ca apar tot timpul fel de fel de zgarieturi pe masina fara ca eu sa o harjonesc de ceva. Se zgarie imediat, si daca te atingi de ea cu hainele si sunt dintr-un material mai aspru. Dar asta este , nu poti gasi masina perfecta la 100000 Euero, dar la nici 12000 Euro.
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame
-
- Posts: 9
- Joined: 18 Mar 2008, 11:09
- Auto:
Re: Care este cel mai mare defect al cee'd-ului?
Sincer, cel mai mare defect sunt plasticurile.
Sa va explic, eu sunt cam chisat asa cu masinuta, daca ceva suna gresit, ma duc si ii bat la cap pe aia de la service.. si degeaba.
Masina mea, dupa 2 ani are cativa greierasi, pe care evident doar eu ii aud. am Descoperit ca platicurilenu mai sunt atat de rigide dupa anii astia de drumuri proaste, practic au jocuri, mai ales pe hayon, aia sunt cei mai enervanti. Aviz amatorilor, daca auziti zgomote in spate, de la alea sunt plus inca ceva, va zic imediat. Cand in sfarsit ma saturasem sa tot aud scarturi, am luat u rola de banda auto-colanta dubla si am pus: unde atinge geamul, unde se imbina unele cu altele si voila! cateva au disparut subit. Nu stiu cum va dispare si banda inca, dar ma gandesc eu.
Cel mai nasol insa, este bucata aia de plastic imediat de sub hayon, aia care e pe marginea masinii (are in centru lagarul de care se "incuie" hayonul). Partea care e in interiorul masinii, aia care se sgaraie cand lasati lucrurile nesecurizate in spate, aia e prinsa cu vreo 2 urechi de plastic de caroserie (tb sa simtiti, ca de vazut, chiar si cu rezerva scoasa e greu sa iti bagi capul). In astia 2 ani alea s-au cam uzat si toata bucata asta are un mic joc, daca o loviti usor veti vedea ca bate direct in tabla. Nu ma intrebati cum, dar am reusit sa bag ceva sub ea, insa nu perfect: tot mai e un greieras ft mic, ce-i drept, dar e inca... Ii dau eu de cap.
Deci plasticurile.
Cat despre tabla... nu exista tabla sau "lac" mai rezistent, nu in ziua de azi, cand tb sa reduca greutatea masinii, cand vopselele sunt pe baza de apa. Vecinul are golf 6 si la fel arata de zgaraiata. Nashul meu are Accord si a mea arata mult mai bine, din punctul de vedere al zgaraiturilor.
So don't sweat.
Sa va explic, eu sunt cam chisat asa cu masinuta, daca ceva suna gresit, ma duc si ii bat la cap pe aia de la service.. si degeaba.
Masina mea, dupa 2 ani are cativa greierasi, pe care evident doar eu ii aud. am Descoperit ca platicurilenu mai sunt atat de rigide dupa anii astia de drumuri proaste, practic au jocuri, mai ales pe hayon, aia sunt cei mai enervanti. Aviz amatorilor, daca auziti zgomote in spate, de la alea sunt plus inca ceva, va zic imediat. Cand in sfarsit ma saturasem sa tot aud scarturi, am luat u rola de banda auto-colanta dubla si am pus: unde atinge geamul, unde se imbina unele cu altele si voila! cateva au disparut subit. Nu stiu cum va dispare si banda inca, dar ma gandesc eu.
Cel mai nasol insa, este bucata aia de plastic imediat de sub hayon, aia care e pe marginea masinii (are in centru lagarul de care se "incuie" hayonul). Partea care e in interiorul masinii, aia care se sgaraie cand lasati lucrurile nesecurizate in spate, aia e prinsa cu vreo 2 urechi de plastic de caroserie (tb sa simtiti, ca de vazut, chiar si cu rezerva scoasa e greu sa iti bagi capul). In astia 2 ani alea s-au cam uzat si toata bucata asta are un mic joc, daca o loviti usor veti vedea ca bate direct in tabla. Nu ma intrebati cum, dar am reusit sa bag ceva sub ea, insa nu perfect: tot mai e un greieras ft mic, ce-i drept, dar e inca... Ii dau eu de cap.
Deci plasticurile.
Cat despre tabla... nu exista tabla sau "lac" mai rezistent, nu in ziua de azi, cand tb sa reduca greutatea masinii, cand vopselele sunt pe baza de apa. Vecinul are golf 6 si la fel arata de zgaraiata. Nashul meu are Accord si a mea arata mult mai bine, din punctul de vedere al zgaraiturilor.
So don't sweat.
C'eed 1.4 GSL Best, Piston Grey, Iasi, ~ 30k de km
Re: Care este cel mai mare defect al cee'd-ului?
Nu vreau sa deschid un topic nou referitor la o problema care s-a mai discutat pe topicul asta.
Si ma refer la suspensiile de la "vechiul" ceed, daca ii putem spune asa.
Mai exact,cat de mare e diferenta intre suspensiile tari (sau sport cum le mai spun unii) de la vechiul ceed si ceed-ul FL?
Azi am facut vreo 40 km pe sosea comunala, trasee sinuoase dar relativ bine asfaltate, dar si zone cu multe plombe, destule incat sa-ti zdruncine ficateii Dar nu cu jucaria mea, ci cu un astra wagon motor de 2 diesel, 16V, fabricatie 2000.
Vreau sa zic ca am ramas "neplacut surprins" sa constat ca drumul in cauza (asemanator cu alte drumuri care le-am parcurs cu masina mea) pare altfel dintr-o masina cu suspensiile moi, elastice daca putem spune.
Intrebarea e, se simte o diferenta mare la suspensii, ma refer intre Ceed-uri, cel vechi si FL?
Iese din discutie comparatie Opel astra - Ceed, pentru ca probabil nu sunt acelasi tip de suspensii, ani diferiti de fabricatie, distanta destul de mare (nu inseamna ca Opelul in cauza nu e echipat si cu tehnica pe el, chiar era varianta Elegance)
PS: Intrebarea o adresez celor care au condus pe drumuri cu denivelari si Ceed-ul vechi si Ceed-ul FL, si care pot face o apreciere obiectiva, ma refer la diferentele sesizate la suspensii, si de ce nu si tinuta de drum, avand in vedere ca au existat remarci pe acest topic ca inlocuirea la vechiul Ceed a suspensiilor ar afecta aerodinamica si poate sensibil si stabilitatea
PS 1: Personal, nu cred ca se poate compara tinuta de drum a acelui Opel cu a Ceed-ului meu, nu ca vreau sa pun in umbra Opel-ul sau sa laud Ceed-ul meu, dar am ajuns la concluzia ca aceste suspensii care le am pe masina oferas o aerodinamica si o sportivitate destul de buna (ma balansam destul in curbe cu Opel-ul, asta nu inseamna ca exista riscul sa ma rastorn, dar pur si simplu nu aveam acea senzatie pe care o simt pasagerii mei de "lipit de parbriz"
Si ma refer la suspensiile de la "vechiul" ceed, daca ii putem spune asa.
Mai exact,cat de mare e diferenta intre suspensiile tari (sau sport cum le mai spun unii) de la vechiul ceed si ceed-ul FL?
Azi am facut vreo 40 km pe sosea comunala, trasee sinuoase dar relativ bine asfaltate, dar si zone cu multe plombe, destule incat sa-ti zdruncine ficateii Dar nu cu jucaria mea, ci cu un astra wagon motor de 2 diesel, 16V, fabricatie 2000.
Vreau sa zic ca am ramas "neplacut surprins" sa constat ca drumul in cauza (asemanator cu alte drumuri care le-am parcurs cu masina mea) pare altfel dintr-o masina cu suspensiile moi, elastice daca putem spune.
Intrebarea e, se simte o diferenta mare la suspensii, ma refer intre Ceed-uri, cel vechi si FL?
Iese din discutie comparatie Opel astra - Ceed, pentru ca probabil nu sunt acelasi tip de suspensii, ani diferiti de fabricatie, distanta destul de mare (nu inseamna ca Opelul in cauza nu e echipat si cu tehnica pe el, chiar era varianta Elegance)
PS: Intrebarea o adresez celor care au condus pe drumuri cu denivelari si Ceed-ul vechi si Ceed-ul FL, si care pot face o apreciere obiectiva, ma refer la diferentele sesizate la suspensii, si de ce nu si tinuta de drum, avand in vedere ca au existat remarci pe acest topic ca inlocuirea la vechiul Ceed a suspensiilor ar afecta aerodinamica si poate sensibil si stabilitatea
PS 1: Personal, nu cred ca se poate compara tinuta de drum a acelui Opel cu a Ceed-ului meu, nu ca vreau sa pun in umbra Opel-ul sau sa laud Ceed-ul meu, dar am ajuns la concluzia ca aceste suspensii care le am pe masina oferas o aerodinamica si o sportivitate destul de buna (ma balansam destul in curbe cu Opel-ul, asta nu inseamna ca exista riscul sa ma rastorn, dar pur si simplu nu aveam acea senzatie pe care o simt pasagerii mei de "lipit de parbriz"
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
- alexandruu
- Posts: 210
- Joined: 18 Oct 2008, 17:34
- Auto:
- Location: Iasi
- Contact:
Re: Care este cel mai mare defect al cee'd-ului?
eu m-am saturat sa aud cuvantul tinuta de drum cand vine vorba de ceed, ce importanta are aspectul asta , la o masina care e in mare masura facuta pe a fi condusa in oras, sau in afara la viteze rezonabile. cred ca e mult mai important comfortul, pt ca daca tinem cont si de gropile din romania, nici daca am vrea sa conducem mai sportiv nu am avea unde . plus ca motorizarile astea de <150 sunt departe de a fi ceva sportiv. daca avea un motor de peste 200 cai atunci , se mai intelegea necesitatea unei suspensii rigide, dar asa .. asta e doar o scuza pt un tren de rulare conceput prost, probabil pentru costuri reduse. un lucru e clar, troncane la gropi mai rau decat orice alta masina din clasa ei
ink ceva: parca i30 e mai confortabil nu ? dat fiind ca pe amortizoarele dp ceed scrie Hyundai/Kia - probabil sunt acelasi si pe i30 .. oare diferenta o fac arcurile ?
in concluzie suspensia rigida e inconvenient sa ii spunem , ce ma nemultumeste la masina.
ink ceva: parca i30 e mai confortabil nu ? dat fiind ca pe amortizoarele dp ceed scrie Hyundai/Kia - probabil sunt acelasi si pe i30 .. oare diferenta o fac arcurile ?
in concluzie suspensia rigida e inconvenient sa ii spunem , ce ma nemultumeste la masina.
POZE Pro`CEED 2.0 GLS 143 HP + Dayline : http://img153.imageshack.us/gal.php?g=p1050384.jpg
Re: Care este cel mai mare defect al cee'd-ului?
alexandruu
Cand pui te rog talpa pe un proceed FL, sa-mi spui si mie te rog care e diferenta in comparatie cu versiunea care o ai
Asa, pentru cultura mea generala
Si daca ma enervez, chiar ma duc la Rodav Vaslui si cer un drive test cu un FL eventual SW , sa vedem cum sta cu suspensiile, arcurile, amortizoare sau cum s-or mai chema
PS: Cine a facut totusi o comparatie pe testate bineinteles intre suspensiile la ceed-ul vechi si cel FL?, apropo de suspensii
Cand pui te rog talpa pe un proceed FL, sa-mi spui si mie te rog care e diferenta in comparatie cu versiunea care o ai
Asa, pentru cultura mea generala
Si daca ma enervez, chiar ma duc la Rodav Vaslui si cer un drive test cu un FL eventual SW , sa vedem cum sta cu suspensiile, arcurile, amortizoare sau cum s-or mai chema
PS: Cine a facut totusi o comparatie pe testate bineinteles intre suspensiile la ceed-ul vechi si cel FL?, apropo de suspensii
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Care este cel mai mare defect al cee'd-ului?
poate e prea mult spus defecte ..
- garga la sol cu 3,4 cm in plus ar fi fost bine
- levierul schimbatorului , nu forma ci mai mult cum intra in 1-ia si a 2-a
+ viteza a 3-a - foarte buna in oras ,
Cat priveste suspensia prea rigida , stati calm.... se lasa . La mine dupa 2 ani e perfecta si nu zdrangane nimic
- garga la sol cu 3,4 cm in plus ar fi fost bine
- levierul schimbatorului , nu forma ci mai mult cum intra in 1-ia si a 2-a
+ viteza a 3-a - foarte buna in oras ,
Cat priveste suspensia prea rigida , stati calm.... se lasa . La mine dupa 2 ani e perfecta si nu zdrangane nimic
C`EED 1.4 GSL Red Mars- B 85 KTT
comandata 04.04.08- livrata 22.04.08
http://picasaweb.google.com/floreacostel76
comandata 04.04.08- livrata 22.04.08
http://picasaweb.google.com/floreacostel76
- alimos
- Posts: 1383
- Joined: 19 Apr 2008, 22:15
- Auto: cee'd 1.4 SW;sportage 1.6 GDI
- Location: Bacau
- Contact:
Re: Care este cel mai mare defect al cee'd-ului?
=D> Am ras 5 minute. =D> Cred ca ai vrut sa zici "asfalt" nu "parbriz".bubumisu wrote:ma balansam destul in curbe cu Opel-ul, asta nu inseamna ca exista riscul sa ma rastorn, dar pur si simplu nu aveam acea senzatie pe care o simt pasagerii mei de "lipit de parbriz"
Ceed 1.4 109 hp SW BEST,2008,Pewter Beige,ODO 190000
SportageIII 1.6GDI 135 hp ,2014,Space Blue,ODO 105500
Ceed 1.6 crdi 115hp ,2009, Piston Grey,odo 250000
SportageIII 1.6GDI 135 hp ,2014,Space Blue,ODO 105500
Ceed 1.6 crdi 115hp ,2009, Piston Grey,odo 250000
Re: Care este cel mai mare defect al cee'd-ului?
[
=D> Am ras 5 minute. =D> Cred ca ai vrut sa zici "asfalt" nu "parbriz".[/quote]
Si una si alta de fapt, lipita de astfalt e oricum tot timpu, sunt multi care ma bliteaza de la distanta, din sens opus, li se pare ca am o viteza mare, desi nu depasesc 100 km /ora, e senzatia aia de "naluca" care se apropie, asa cu viteza luminii
Iar la "lipit de parbriz" cred ca ma gandeam la geamurile portierelor, nu stiu ce mi-a venit sa tastez parbriz, ca n-are cum, ii oblig pe toti sa-si puna centurile
=D> Am ras 5 minute. =D> Cred ca ai vrut sa zici "asfalt" nu "parbriz".[/quote]
Si una si alta de fapt, lipita de astfalt e oricum tot timpu, sunt multi care ma bliteaza de la distanta, din sens opus, li se pare ca am o viteza mare, desi nu depasesc 100 km /ora, e senzatia aia de "naluca" care se apropie, asa cu viteza luminii
Iar la "lipit de parbriz" cred ca ma gandeam la geamurile portierelor, nu stiu ce mi-a venit sa tastez parbriz, ca n-are cum, ii oblig pe toti sa-si puna centurile
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Care este cel mai mare defect al cee'd-ului?
Verifica farurilesunt multi care ma bliteaza de la distanta, din sens opus
Kia Cee'd 1.4 best
Re: Care este cel mai mare defect al cee'd-ului?
Pai ce treaba are farurile, ziua in amiaza mare, care oricum nu le las nici macar pe pozitie? Poate doar cand e innorat sau nu e vizibilitate le tin deschise. Deci de ce ma bliteaza?
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Care este cel mai mare defect al cee'd-ului?
Asa ne salutam noi posesorii de kia.
Re: Care este cel mai mare defect al cee'd-ului?
Ogy
Nu cred ca are legatura cu farurile pozitionate gresit sau cu posesorii de kia, de fapt am remarcat ca de obicei cei care ma bliteaza sunt posesori de "nemtesti" de la mertane si pasat-uri pana la BMW-uri, mai rar Logan-uri Side obicei cand ma bliteaza am cu ceva peste suta.
Inseamna ca se aseaza bine la sosea masina si au acea senzatie ca as avea viteza cu mult peste limita legala?
Sa fie asta un defect al ceed-ului, ca se "lipeste" la asfalt?
Si ca sa revenim la topic, intrebarea e, consideram un defect al ceed-ului suspensiile sau sunt defecte drumurile noastre?
Nu cred ca are legatura cu farurile pozitionate gresit sau cu posesorii de kia, de fapt am remarcat ca de obicei cei care ma bliteaza sunt posesori de "nemtesti" de la mertane si pasat-uri pana la BMW-uri, mai rar Logan-uri Side obicei cand ma bliteaza am cu ceva peste suta.
Inseamna ca se aseaza bine la sosea masina si au acea senzatie ca as avea viteza cu mult peste limita legala?
Sa fie asta un defect al ceed-ului, ca se "lipeste" la asfalt?
Si ca sa revenim la topic, intrebarea e, consideram un defect al ceed-ului suspensiile sau sunt defecte drumurile noastre?
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
- Razvan_G
- sultan of swing
- Posts: 664
- Joined: 01 Oct 2008, 20:14
- Auto: KIA Cee'd City 1.4 GSL
- Location: Oradea
Re: Care este cel mai mare defect al cee'd-ului?
Nu, senzatia e ca cel care vine din sens opus si efectueaza o depasire nu apreciaza la fel de bine distanta/viteza cu care circului tu. Codul rutier prevede obligativitatea aprinderii luminii de intalnire (faza scurta) in afara localitatilor. De asta te bliteaza. Te atentioneaza sa le aprinzi! In Vest nici nu discuta cu tine. Te amendeaza politia rutiera. La peste 100 km/h esti perceput mai bine cu luminile aprinse. Eu unul le aprind si in oras si iti recomand sa faci asta. Esti mult mai bine observat de pietioni si ceilalti participanti la trafic!bubumisu wrote:... de obicei cand ma bliteaza am cu ceva peste suta.
Inseamna ca se aseaza bine la sosea masina si au acea senzatie ca as avea viteza cu mult peste limita legala?
Sa fie asta un defect al ceed-ului, ca se "lipeste" la asfalt?
KIA Cee'd City 1.4 GSL, Oil Blue + senzori de parcare, scut motor