Apa in motorina => motor oprit in mers - DSL 1.6 90HP
Apa in motorina => motor oprit in mers - DSL 1.6 90HP
Salut colegi de forum.
Ieri ma hotarasem sa ma duc la o mica sesiune de schi, impreuna cu mai multi prieteni. Mi-am luat Ceed-ul meu diesel de 47.000 de km si dus am fost. Pe la Romanesti incepe sa mi se opreasca motorul in mers, aveam vreo 100 si simt cum m-a dat in nas, din cauza ca s-a oprit motorul si era in viteza.
Repornesc motorul tot in mers, scotand-o din viteza si dand la cheie iar. Merg ce merg si iar mi se intampla. Brusc, fara niciun fel de avertizare, fara sa dea inainte in semne ca ma lasa.
Dupa mai multe sesiunei de oprire-repornire in mers, opresc pe dreapta, o forjez de cateva ori pana pe la 5000 de turatii, fara niciun fel de probleme. Pe loc nu s-ar fi oprit nici de-a naibii. Am plecat chiar si cu scart si nimic.
Dupa ce am plecat o perioada a mers destul de ok, oricum nu am depasit 100. Dupa doar cativa km problema a revenit, dar cu alte simptome. Simteam cum raman fara putere, apasa pe acceleratie, dar nu se intampla nimic, aveam vreo 2800 de turatii si chiar daca o scoteam din viteza si incercam sa accelerez mai mult nu accelerea (probabil un sistem de protectie al ecu?). Am stins si aprins motorul in mers si si-a revenit, pentru doar cateva momente. Atunci am decis sa ma intorc spre Bucuresti, eram pe centura ploiestului cand am decis asta.
In drum spre Bucuresti am sesizat ca masina nu voia mai mult de 2800-3000 de turatii si daca o obligam mi se oprea motorul.
Niciun martor pe bord nu era aprins. Am vazut doar ca dupa ce se oprea motorul, dupa ceva momente (nu mai stiu in ce moment aparea) se aprindea scurt martorul de baterie
Astazi o sa ma duc cu ea la MIT Baneasa, stiti cumva ce ar putea avea? Sa fie filtrul de motorina infundat? Motorina plina de apa? Injectoarele? Am pus motorina (euro5 diesel -normala) de la Petrom-ul de pe Barbu Vacarescu, de unde pun de obicei.
Sper sa fie totusi o problema rezolvabila pe garantie ca chiar nu vreau sa platesc in plus fata de cei 1100 lei pe care ii dau lunar pe ea.
Daca aveti orice idee sau intrebare despre succesiunea evenimentelor va rog nu ezitati. V-as fi recunoscator!
Ieri ma hotarasem sa ma duc la o mica sesiune de schi, impreuna cu mai multi prieteni. Mi-am luat Ceed-ul meu diesel de 47.000 de km si dus am fost. Pe la Romanesti incepe sa mi se opreasca motorul in mers, aveam vreo 100 si simt cum m-a dat in nas, din cauza ca s-a oprit motorul si era in viteza.
Repornesc motorul tot in mers, scotand-o din viteza si dand la cheie iar. Merg ce merg si iar mi se intampla. Brusc, fara niciun fel de avertizare, fara sa dea inainte in semne ca ma lasa.
Dupa mai multe sesiunei de oprire-repornire in mers, opresc pe dreapta, o forjez de cateva ori pana pe la 5000 de turatii, fara niciun fel de probleme. Pe loc nu s-ar fi oprit nici de-a naibii. Am plecat chiar si cu scart si nimic.
Dupa ce am plecat o perioada a mers destul de ok, oricum nu am depasit 100. Dupa doar cativa km problema a revenit, dar cu alte simptome. Simteam cum raman fara putere, apasa pe acceleratie, dar nu se intampla nimic, aveam vreo 2800 de turatii si chiar daca o scoteam din viteza si incercam sa accelerez mai mult nu accelerea (probabil un sistem de protectie al ecu?). Am stins si aprins motorul in mers si si-a revenit, pentru doar cateva momente. Atunci am decis sa ma intorc spre Bucuresti, eram pe centura ploiestului cand am decis asta.
In drum spre Bucuresti am sesizat ca masina nu voia mai mult de 2800-3000 de turatii si daca o obligam mi se oprea motorul.
Niciun martor pe bord nu era aprins. Am vazut doar ca dupa ce se oprea motorul, dupa ceva momente (nu mai stiu in ce moment aparea) se aprindea scurt martorul de baterie
Astazi o sa ma duc cu ea la MIT Baneasa, stiti cumva ce ar putea avea? Sa fie filtrul de motorina infundat? Motorina plina de apa? Injectoarele? Am pus motorina (euro5 diesel -normala) de la Petrom-ul de pe Barbu Vacarescu, de unde pun de obicei.
Sper sa fie totusi o problema rezolvabila pe garantie ca chiar nu vreau sa platesc in plus fata de cei 1100 lei pe care ii dau lunar pe ea.
Daca aveti orice idee sau intrebare despre succesiunea evenimentelor va rog nu ezitati. V-as fi recunoscator!
Astazi daca nu esti confuz inseamna ca nu gandesti clar!
Re: motor oprit in mers - DSL 1.6 90HP
merci pentru raspuns Ogy, dar resoftarea aceea am facut-o la revizia de 20 de mii, ca si mie imi dadea in nas... mi ar placea sa fie vorba de doar atat, dar mie pur si simplu mi a murit motorul in mers, fara nici un fel de avertisment in prealabil de innecare etc.
Tocmai am dat o tura pe dn1 si vad ca nu mai face.. si nu ma prea bucur pentru ca nu ai am nicio baza in ea ca nu o sa-mi faca asa la alt drum lung...
Tocmai am dat o tura pe dn1 si vad ca nu mai face.. si nu ma prea bucur pentru ca nu ai am nicio baza in ea ca nu o sa-mi faca asa la alt drum lung...
Astazi daca nu esti confuz inseamna ca nu gandesti clar!
- iulian2007
- PFR
- Posts: 1153
- Joined: 29 Jan 2008, 23:59
- Auto:
- Location: Braila
Re: motor oprit in mers - DSL 1.6 90HP
eu as pune "buba" pe seama unui dop de gheata pe instalatia de alimentare....mai ales ca temperaturile au fost destul de scazute...
cand il tragea - motorul murea, ca nu mai debita pompa motorina suficienta....
zic si eu.....
cand il tragea - motorul murea, ca nu mai debita pompa motorina suficienta....
zic si eu.....
forumul pasionatilor de detailing click AICI si AICI
facebook - Polish Braila & PolishFaruri Braila
http://polishbraila.blogspot.com/
facebook - Polish Braila & PolishFaruri Braila
http://polishbraila.blogspot.com/
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: motor oprit in mers - DSL 1.6 90HP
Cum ti-a facut nasolia, cum te-ai dus in service. Macar sa vezi daca are cod de eroare ceva... sa-ti dai seama (poate da, poate nu) despre ce este vorba.
Re: motor oprit in mers - DSL 1.6 90HP
ar mai putea fi debimetrul de aer de la turbina. tata are un vw passat din 2003 si acum vreo 5 ani a patit aceeasi chestie. se oprea motorul in mers iar cand mergea nu mai tragea. masina avea cam 35.000 km atunci. exact aceleasi simptome: se oprea, pornea, o forja si dupa aia in mers se oprea din nou. e destul de ciudata senzatia.
Kia pro_cee'd 1.4 109 CP black pearl 30.000 km B-99-VKN
Imaginatia conduce lumea
Imaginatia conduce lumea
Re: motor oprit in mers - DSL 1.6 90HP
Ai dreptate, dar ieri erau inchise toate serviceurile, sunasem la KIA KAR si fata m-a intrebat daca mai am combustibil.
Acum sunt la service la MIT Baneasa, cica e filtru de motorina, avea apa in el. 200 de lei cu tot cu manopera (140 lei piesa fara tva). Cam mult pentru un rahatel de plastic si hartie...
Acum sunt la service la MIT Baneasa, cica e filtru de motorina, avea apa in el. 200 de lei cu tot cu manopera (140 lei piesa fara tva). Cam mult pentru un rahatel de plastic si hartie...
Astazi daca nu esti confuz inseamna ca nu gandesti clar!
Re: motor oprit in mers - DSL 1.6 90HP
aceesi problema a patit si un amic de-al meu azi pe DN1 cu un ford fiesta ......cred ca de 10 ori i se oprise motorul in mers....problema...... motorina proastra adica mai bine spus amestecata cu apa si pe gerul asta......combinatia perfecta.....incearca carera 100 sau ceva ce are cifra mai mare
NU NE CAUTATI.....SUNTEM PESTE TOT.......WWW.CLUBKIA.RO
posesor Kia Magentis 2.0CRDI full options PH-86-MDI
posesor Fiat Grande Punto 1.4 PH-09-MDI
posesor Kia Magentis 2.0CRDI full options PH-86-MDI
posesor Fiat Grande Punto 1.4 PH-09-MDI
Re: motor oprit in mers - DSL 1.6 90HP
@Mory, subscriu. stiu pe cineva cu un opel vectra care avea cam aceleasi simptome. peste 2800 ture, in mers, se oprea motorul. se aprindea si un martor in bord dar nu mai tin minte care. problema a fost debitmetrul.
KIA Cee`d Best Kompass Blue 1,4
Re: motor oprit in mers - DSL 1.6 90HP
Am patit si eu cam la fel, culmea, vara!Mi-au desfacut filtrul de motorina, au varsat continutul intr-un vas si i-am dat foc.Neam sa arda!Numai apaaaaa!
kia ceed sw 1.6 crdi hp + optionale,Pewter Beige.Merge!
http://picasaweb.google.com/ghe2ghe2000/Dolly
B-80-ABW
http://picasaweb.google.com/ghe2ghe2000/Dolly
B-80-ABW
Re: Apa in motorina => motor oprit in mers - DSL 1.6 90HP
Ok. Am ajuns acasa. Ce va pot spune este ca cei de la MIT s-au comportat foarte bine. M-au primit chiar daca nu aveam vreo programare in prealabil, n-aveam bani la mine si mi-au lasat masina, dupa ce au reparat-o, sa ma duc sa iau banii. I-am rugat sa-mi stranga si frana de mana si au facut-o fara sa se vaite si fara sa platesc ceva in plus.
Deci avand in vedere ca era de la apa si nu numai din filtru de motorina o sa va zic de unde pun eu regulat motorina: Petrom Barbu Vacarescu si Petrom Salajan (Titan). Maine o sa sun si la OPC sa depun reclamatie pentru Petromul de pe Barbu Vacarescu (exista alta autoritate in domeniul asta? Stiu ca sunt niste controale care se efectueaza la benzinarii, dar nu stiu de catre ce institutie). Sunt aproape sigur ca din cauza lor nu am fost ieri la munte Scartarii mi-au cerut 100 de lei si 10 bani, pe care oricum ii dadeam, din bun-simt.
Va multumesc mult pentru raspunsurile date si drept multumire va atasez o poza cu lista operatiunilor efectuate. Va rog sa notati dublu valorii fata de normal pentru nu stiu ce. Daca stiti voi ce reprezinta acele valori puteti specifica aici?
Iulian2007 ai avut o intuitie foarte buna!
Expeditor din pacate nu mi-au lasat piesa in masina, asa cum faceau la revizii, si nici mie nu mi-a trecut prin cap se le-o cer, as fi fost curios sa-i vad continutul.
Inca o intrebare:
M-ar fi dus mai ieftin daca as fi cumparat filtrul din alta parte? Vreun link de magazin auto care sa aiba piesa asta pentru ceed stiti?
RECOMANDARE:
Schimbati mai devreme filtrul de motorina/benzina, nu la 60.000 (la diesel), cum este oficial pentru kia ceed (la a 3-a revizie, la diesel, repet). Toti angajatii de acolo il schimba la maxim 30.000, numai pe noi ne lasa cu el pana la 60.000
Romania si produsele ei...
Deci avand in vedere ca era de la apa si nu numai din filtru de motorina o sa va zic de unde pun eu regulat motorina: Petrom Barbu Vacarescu si Petrom Salajan (Titan). Maine o sa sun si la OPC sa depun reclamatie pentru Petromul de pe Barbu Vacarescu (exista alta autoritate in domeniul asta? Stiu ca sunt niste controale care se efectueaza la benzinarii, dar nu stiu de catre ce institutie). Sunt aproape sigur ca din cauza lor nu am fost ieri la munte Scartarii mi-au cerut 100 de lei si 10 bani, pe care oricum ii dadeam, din bun-simt.
Va multumesc mult pentru raspunsurile date si drept multumire va atasez o poza cu lista operatiunilor efectuate. Va rog sa notati dublu valorii fata de normal pentru nu stiu ce. Daca stiti voi ce reprezinta acele valori puteti specifica aici?
Iulian2007 ai avut o intuitie foarte buna!
Expeditor din pacate nu mi-au lasat piesa in masina, asa cum faceau la revizii, si nici mie nu mi-a trecut prin cap se le-o cer, as fi fost curios sa-i vad continutul.
Inca o intrebare:
M-ar fi dus mai ieftin daca as fi cumparat filtrul din alta parte? Vreun link de magazin auto care sa aiba piesa asta pentru ceed stiti?
RECOMANDARE:
Schimbati mai devreme filtrul de motorina/benzina, nu la 60.000 (la diesel), cum este oficial pentru kia ceed (la a 3-a revizie, la diesel, repet). Toti angajatii de acolo il schimba la maxim 30.000, numai pe noi ne lasa cu el pana la 60.000
Romania si produsele ei...
Astazi daca nu esti confuz inseamna ca nu gandesti clar!
- iulian2007
- PFR
- Posts: 1153
- Joined: 29 Jan 2008, 23:59
- Auto:
- Location: Braila
Re: Apa in motorina => motor oprit in mers - DSL 1.6 90HP
ma "bucur" ca am avut dreptate.....dar erau simptome normale la apa in carburant...
forumul pasionatilor de detailing click AICI si AICI
facebook - Polish Braila & PolishFaruri Braila
http://polishbraila.blogspot.com/
facebook - Polish Braila & PolishFaruri Braila
http://polishbraila.blogspot.com/
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Apa in motorina => motor oprit in mers - DSL 1.6 90HP
@shumilica ma bucur ca ti-ai rezolvat problema RAPID si ca MIT-ul a inceput sa se "miste" foarte bine.
Felicitari tuturor.
Problema cu reclamatia sunt chiar curios. Eu alimentez doar de la o benzinarie si doar de la o singura pompa (se uita aia ciudat la mine cand stau la coada desi alte pompe sunt libere). problema mea este ca nu cer bonul.
Oare cum se poate demonstra (in cazul tau) ca este de la motorina lor si nu a celor din alta parte? Prin cate procese si bani, timp irositi/irosit trebuie sa treci ca sa iti recuperezi acea "fabuloasa" suma? Eu cred ca asa scapa mereu. ****-* ** **** de romani.
Felicitari tuturor.
Problema cu reclamatia sunt chiar curios. Eu alimentez doar de la o benzinarie si doar de la o singura pompa (se uita aia ciudat la mine cand stau la coada desi alte pompe sunt libere). problema mea este ca nu cer bonul.
Oare cum se poate demonstra (in cazul tau) ca este de la motorina lor si nu a celor din alta parte? Prin cate procese si bani, timp irositi/irosit trebuie sa treci ca sa iti recuperezi acea "fabuloasa" suma? Eu cred ca asa scapa mereu. ****-* ** **** de romani.
- bondalicir
- Posts: 1820
- Joined: 02 Mar 2008, 02:56
- Auto:
- Location: Buftea
- Contact:
Re: Apa in motorina => motor oprit in mers - DSL 1.6 90HP
nasoala intamplare, dar totusi la noi in romanica se intampla destul de des. din experienta eu am taiat de pe lista petrom si lukoil. daca nu mai am motorina si am doar petrom sau lukoil in zona, pun strict de 30ron cat sa ajung la alt peco. weekendul asta am fost la vatra dornei si bineinteles ca la -27 de grade masina a pornit la cheie. motorina alto55 de la rompetrol. eu cel mai mult pun de la rompetrol. mai alimentez la mol si la omv. insa cum la mine a pornit la -27 cu alto, unor prieteni cu o kia sportage cu motorina de la omv nu le-a pornit masina. nu vreau sa generalizez pentru ca depinde foarte mult si de unitate. am vazut si rompetrol cu motorina/benzina nasoala (mai rar dar am vazut) si am vazut si petromuri care aveau combustibil bun (mai rar din nou). drumuri bune si aveti grija de unde bagati cherosen )
kia ceed FL 1,6dsl Hp SW galben dakar , Style, 6MT, EcoDynamics ODO 258.000
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 142.000
Kia Sportage 1.6 TGDI 7DCT GT Line New Infrared 43.000
Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 142.000
Kia Sportage 1.6 TGDI 7DCT GT Line New Infrared 43.000
Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro
Re: Apa in motorina => motor oprit in mers - DSL 1.6 90HP
Mai este si posibilitatea de a folosi aditivi pentru motorina. Sunt foarte eficienti la motoarele Diesel pe timp de iarna, si costa mai putin decat schimbarea filtrului.
Parerea mea.
Parerea mea.