Problema rara la relanti (moare motorul uneori)
Problema rara la relanti (moare motorul uneori)
Salutare , am un kia magentis an fabricatie 2007 diesel 2.0 , 140 cp , problema se manifesta in felul urmator :
Rareori si in ultima vreme din ce in ce mai frecvent se intampla cand cade acul dupa ce am scos din viteza sau ma pregatesc sa trec in alta viteza in mers fie ea treapta de viteza superioara sau inferioara in momentul in care acul de rpm ajunge al 1000 ma trezesc ca nu mai pot sa accelerz si usor usor simt cum se inneaca , pana se opreste motorul de tot
Am mai patit astazi acelasi lucru de data asta fusesem in treapta a 3 a dadusem treapta a 2 a ca sa intru mai usor pe o straduta la fel nu ma mai lasa sa accelerez si usor usor se inneca, pana a murit de tot , practic se inneaca usor usor pana moare.
Cum isi revine?
dupa 3 - 4 chei start - stop, porneste motorul merge fluent ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat nu agata , totul merge normal , am fost la diagnostic cu masina nu a fost nici un cod de defect identificat
Specific : filtru aer , filtru motorina sunt noi noute schimbate acum 1 luna am aceasta problema din vara 2011 ( prima oara cand mi-a facut asa)
Poate cineva sa imi spuna de la ce ar putea fi?
Multumesc anticipat!
Rareori si in ultima vreme din ce in ce mai frecvent se intampla cand cade acul dupa ce am scos din viteza sau ma pregatesc sa trec in alta viteza in mers fie ea treapta de viteza superioara sau inferioara in momentul in care acul de rpm ajunge al 1000 ma trezesc ca nu mai pot sa accelerz si usor usor simt cum se inneaca , pana se opreste motorul de tot
Am mai patit astazi acelasi lucru de data asta fusesem in treapta a 3 a dadusem treapta a 2 a ca sa intru mai usor pe o straduta la fel nu ma mai lasa sa accelerez si usor usor se inneca, pana a murit de tot , practic se inneaca usor usor pana moare.
Cum isi revine?
dupa 3 - 4 chei start - stop, porneste motorul merge fluent ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat nu agata , totul merge normal , am fost la diagnostic cu masina nu a fost nici un cod de defect identificat
Specific : filtru aer , filtru motorina sunt noi noute schimbate acum 1 luna am aceasta problema din vara 2011 ( prima oara cand mi-a facut asa)
Poate cineva sa imi spuna de la ce ar putea fi?
Multumesc anticipat!
Re: Problema rara la relanti (moare motorul uneori)
Salut.
Am acelasi model,acelasi an de fabricatie.
Ai incercat sa-i faci o regenerare la filtrul de particule?
Am acelasi model,acelasi an de fabricatie.
Ai incercat sa-i faci o regenerare la filtrul de particule?
Re: Problema rara la relanti (moare motorul uneori)
Ziua buna tuturor
Va rog daca exista cineva care ma poate ajuta in legatura cu problema prezentata de catre PYNU (EU PATESC DOAR LA PRIMA CHEIE CAND MOTORUL ESTE RECE CA PE PARCURS SA ISI REVINA), deoarece de aproximativ 3 luni de zile patesc si eu la fel si nu stiu ce sa ii mai fac.
Am verificat injectoarele sunt in perfecta stare de functionare, cand am mai pus testerul pe ea (mereu il puneam cand motorul era cald), nu gaseam nicio defectiune, nu stiu ce sa mai ma fac problmea persista doar la prima cheie atunci cand motorul este rece si tinde turometrul sa scada la 500-600 de turatii insa daca apas pedala de acceleratie isi revine in aproximativ 10-15 secunde ca mai apoi sa mearga perfect.
Acum probabil sunt f subiectiv mi se pare ca nici nu mai trage cum trebuie oare sa fie filtru de particule? oare trebuie o regenerare?
O alta parere de la un alt mecanic ar fi ca nu mai lucreze cum trebuie REGULATORUL DE AER si de acolo ar da oscilatiile astea problema este ca nici nu il pot verifa deoarece modelul care il am pe masina cel cu 3 gauri de prindere nu se poate verifica si nici nu se poare repara doar modelul cu 2 gauri.
In concluzie ce ma sfatuiti?
Problema mai poate persista oare? ( parerea unui necunoscator) EGR acu ceva timp in urma am avut o problema cu EGR-ul l-am curatat de vreo 2 ori deoarece imi ramanea mereu pe deschis (mers ff mult prin oras) si imi aparea martorul in bord problema rezolvata, clapeta de acceleratie?
Multumesc si astept si parerile voastre ca nu mai stiu ce sa ii mai fac si se apropie concediul si nu pot pleca cu ea asa.
Va rog daca exista cineva care ma poate ajuta in legatura cu problema prezentata de catre PYNU (EU PATESC DOAR LA PRIMA CHEIE CAND MOTORUL ESTE RECE CA PE PARCURS SA ISI REVINA), deoarece de aproximativ 3 luni de zile patesc si eu la fel si nu stiu ce sa ii mai fac.
Am verificat injectoarele sunt in perfecta stare de functionare, cand am mai pus testerul pe ea (mereu il puneam cand motorul era cald), nu gaseam nicio defectiune, nu stiu ce sa mai ma fac problmea persista doar la prima cheie atunci cand motorul este rece si tinde turometrul sa scada la 500-600 de turatii insa daca apas pedala de acceleratie isi revine in aproximativ 10-15 secunde ca mai apoi sa mearga perfect.
Acum probabil sunt f subiectiv mi se pare ca nici nu mai trage cum trebuie oare sa fie filtru de particule? oare trebuie o regenerare?
O alta parere de la un alt mecanic ar fi ca nu mai lucreze cum trebuie REGULATORUL DE AER si de acolo ar da oscilatiile astea problema este ca nici nu il pot verifa deoarece modelul care il am pe masina cel cu 3 gauri de prindere nu se poate verifica si nici nu se poare repara doar modelul cu 2 gauri.
In concluzie ce ma sfatuiti?
Problema mai poate persista oare? ( parerea unui necunoscator) EGR acu ceva timp in urma am avut o problema cu EGR-ul l-am curatat de vreo 2 ori deoarece imi ramanea mereu pe deschis (mers ff mult prin oras) si imi aparea martorul in bord problema rezolvata, clapeta de acceleratie?
Multumesc si astept si parerile voastre ca nu mai stiu ce sa ii mai fac si se apropie concediul si nu pot pleca cu ea asa.
NU NE CAUTATI.....SUNTEM PESTE TOT.......WWW.CLUBKIA.RO
posesor Kia Magentis 2.0CRDI full options PH-86-MDI
posesor Fiat Grande Punto 1.4 PH-09-MDI
posesor Kia Magentis 2.0CRDI full options PH-86-MDI
posesor Fiat Grande Punto 1.4 PH-09-MDI
Re: Problema rara la relanti (moare motorul uneori)
Daca ai senzatia ca nu mai trage, s-ar putea sa fie filtrul de particule.
Daca se infunda filtrul de particule ,nu ar trebui sa ai un martor in bord ? Primul lucru ce ar trebui facut si cel mai usor, ar fi o regenerare fortata.
Mai degraba ar fi EGR-ul , apoi regulatorul de aer.
Daca se infunda filtrul de particule ,nu ar trebui sa ai un martor in bord ? Primul lucru ce ar trebui facut si cel mai usor, ar fi o regenerare fortata.
Mai degraba ar fi EGR-ul , apoi regulatorul de aer.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km
Re: Problema rara la relanti (moare motorul uneori)
Este foarte ciudat deoarece pana sa imi apara problema asta am avut aprins martorul de bord si am gasit EGR-ul ori blocat pe deschis ori infundat insa l-am curatat am sters eroarea si apoi a functionat perfect.
Problema noua cu "turatiile scazute cand motorul este rece" pot spune ca nu se aprinde nimic in bord doar ca imi da simptomele care le-am descris mai devreme adica motorul da sa moara insa isi revine iar la cald merge perfect.
Intrebare de 100 de puncte.......Cum se face regenerarea fortat? ca am scos-o la drum lung am schimbat numai la 300-3500 de turatii insa la rece reapare problema.
Am inteles ca martorul de bord se aprinde doar atunci cand problema este destul de grava adica sa fie infundat la peste 35% acuma nu stiu ce sa zic.
Cand am avut problema cu EGR-ul am pus testerul pe masina si imi arata ca uneori merge intermitent insa imi aparea eroarea acum nu apare nimic si asta este problema ca nu stiu ce sa ii fac
Problema noua cu "turatiile scazute cand motorul este rece" pot spune ca nu se aprinde nimic in bord doar ca imi da simptomele care le-am descris mai devreme adica motorul da sa moara insa isi revine iar la cald merge perfect.
Intrebare de 100 de puncte.......Cum se face regenerarea fortat? ca am scos-o la drum lung am schimbat numai la 300-3500 de turatii insa la rece reapare problema.
Am inteles ca martorul de bord se aprinde doar atunci cand problema este destul de grava adica sa fie infundat la peste 35% acuma nu stiu ce sa zic.
Cand am avut problema cu EGR-ul am pus testerul pe masina si imi arata ca uneori merge intermitent insa imi aparea eroarea acum nu apare nimic si asta este problema ca nu stiu ce sa ii fac
NU NE CAUTATI.....SUNTEM PESTE TOT.......WWW.CLUBKIA.RO
posesor Kia Magentis 2.0CRDI full options PH-86-MDI
posesor Fiat Grande Punto 1.4 PH-09-MDI
posesor Kia Magentis 2.0CRDI full options PH-86-MDI
posesor Fiat Grande Punto 1.4 PH-09-MDI
Re: Problema rara la relanti (moare motorul uneori)
@danny86 : Regenerarea fortata se face in service din soft . Apoi se poate curata chimic (solutii speciale, nu apa, nu diluant sau benzina - acestea distrug repede filtrul) sau cu ultrasunete.
Dar ar trebui verificat iprima data senzorul diferential de presiune (in legatura cu filtrul de particule).
Acesta de multe ori poate functiona defectuos fara sa dea nici o eroare , iar daca acesta este ok , se suspecteaza filtrul de particule.
Dar ar trebui verificat iprima data senzorul diferential de presiune (in legatura cu filtrul de particule).
Acesta de multe ori poate functiona defectuos fara sa dea nici o eroare , iar daca acesta este ok , se suspecteaza filtrul de particule.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km
Re: Problema rara la relanti (moare motorul uneori)
Da este o varianta
Mersi de sfat o sa tin cont si cu proxima ocazie o sa verific si senzorul, o sa le iau pe rand pana la urma trebuie sa ii dau cumva de cap, iar legat de filtru de particule am vazut ca sunt firme care curata filtru cu ultrasunete cam scumpicele si nu stiu daca nu cumva in service nu ma duce tot la fel dar tinand cont ca este service consider ca are intaietate deoarece ei detin softul, iar legat de pret am inteles ca este undeva in jur de 650 de ron de curatat si aici nu ma refer la service
Mersi de sfat o sa tin cont si cu proxima ocazie o sa verific si senzorul, o sa le iau pe rand pana la urma trebuie sa ii dau cumva de cap, iar legat de filtru de particule am vazut ca sunt firme care curata filtru cu ultrasunete cam scumpicele si nu stiu daca nu cumva in service nu ma duce tot la fel dar tinand cont ca este service consider ca are intaietate deoarece ei detin softul, iar legat de pret am inteles ca este undeva in jur de 650 de ron de curatat si aici nu ma refer la service
NU NE CAUTATI.....SUNTEM PESTE TOT.......WWW.CLUBKIA.RO
posesor Kia Magentis 2.0CRDI full options PH-86-MDI
posesor Fiat Grande Punto 1.4 PH-09-MDI
posesor Kia Magentis 2.0CRDI full options PH-86-MDI
posesor Fiat Grande Punto 1.4 PH-09-MDI
Re: Problema rara la relanti (moare motorul uneori)
Vad ca esti din Ploiesti. Scrisesem intr-un post din 22 aprilie ca in Ploiesti este o firma ce se ocupa de regenerarea filtrelor de particule. Mai este o firma in Odorheiul Secuiesc.
Nu stiu de ce dar parca mi se pare cam mult suma de 650 lei pentru curatat filtrul.
Nu stiu de ce dar parca mi se pare cam mult suma de 650 lei pentru curatat filtrul.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km
Re: Problema rara la relanti (moare motorul uneori)
Da stiu in Ploiesti exista o firma care se ocupa cu regenerare filtru particule am intrat pe site-ul lor si cu tot cu TVA ma consta 620 de ron mi se pare enorm de mult.
Problema colegului care a deschis topicul in urma unui PM lasat mi-a relatat ca a fost rezolvata dupa ce si-a dat jos EGR-ul si clapeta de acceleratie si le-a curatat ff bine lucru care l-am facut si eu.
Urmeaza sa pun din nou testerul pe ea insa cand motorul este rece si sa vad daca gasesc ceva dar sa mai treaca ploile astea daca nu o sa dau din nou jos EGR-ul si clapeta si le curat din nou desi atunci cand am avut probleme cu EGR-ul am avut martorul aprins.
Cat
Problema colegului care a deschis topicul in urma unui PM lasat mi-a relatat ca a fost rezolvata dupa ce si-a dat jos EGR-ul si clapeta de acceleratie si le-a curatat ff bine lucru care l-am facut si eu.
Urmeaza sa pun din nou testerul pe ea insa cand motorul este rece si sa vad daca gasesc ceva dar sa mai treaca ploile astea daca nu o sa dau din nou jos EGR-ul si clapeta si le curat din nou desi atunci cand am avut probleme cu EGR-ul am avut martorul aprins.
Cat
NU NE CAUTATI.....SUNTEM PESTE TOT.......WWW.CLUBKIA.RO
posesor Kia Magentis 2.0CRDI full options PH-86-MDI
posesor Fiat Grande Punto 1.4 PH-09-MDI
posesor Kia Magentis 2.0CRDI full options PH-86-MDI
posesor Fiat Grande Punto 1.4 PH-09-MDI
Re: Problema rara la relanti (moare motorul uneori)
Problema rezolvata
O saiba pusa la pistonasul de la EGR
Concluzie pistonasul de la EGR deschidea prea mult si la rece avea tendinta sa lase clapeta pe deschis deaceea exista aceea scadere de turatii.
Rezolvarea.....o banala saiba facuta de mana dupa modelul EGR-ului a rezolvat problema.
Multumesc pentru sugetii si ajutor
O saiba pusa la pistonasul de la EGR
Concluzie pistonasul de la EGR deschidea prea mult si la rece avea tendinta sa lase clapeta pe deschis deaceea exista aceea scadere de turatii.
Rezolvarea.....o banala saiba facuta de mana dupa modelul EGR-ului a rezolvat problema.
Multumesc pentru sugetii si ajutor
NU NE CAUTATI.....SUNTEM PESTE TOT.......WWW.CLUBKIA.RO
posesor Kia Magentis 2.0CRDI full options PH-86-MDI
posesor Fiat Grande Punto 1.4 PH-09-MDI
posesor Kia Magentis 2.0CRDI full options PH-86-MDI
posesor Fiat Grande Punto 1.4 PH-09-MDI
Re: Problema rara la relanti (moare motorul uneori)
o saiba?!foarte tare...trebuie patentata acea saiba!
kia ceed 1.6 DSL HP city oil blue decembrie 2008(proprietar iulie 2010 )
Re: Problema rara la relanti (moare motorul uneori)
Da sa sti.....am verificat injectoarele, i-am schimbat bujiile, am pus de 3 ori testerul pe ea, am desfacut-o cred ca de vreo 5 ori i-am curatat clapeta de acceleratie EGR-ul mai aveam de facut regenerare la filtru de particule norocul meu ca in ziua cand am vrut sa fac regenerare din soft pe respectivul tester nu a mers si cand colo......o saiba.....bine ca a fost doar atat si ca am un mecanic care a zis hai sa o incercam si pe asta
NU NE CAUTATI.....SUNTEM PESTE TOT.......WWW.CLUBKIA.RO
posesor Kia Magentis 2.0CRDI full options PH-86-MDI
posesor Fiat Grande Punto 1.4 PH-09-MDI
posesor Kia Magentis 2.0CRDI full options PH-86-MDI
posesor Fiat Grande Punto 1.4 PH-09-MDI