Register    Login    Forum    Search    FAQ

Club KIA » Modele KIA » Cerato » Tips & Tricks




 Page 1 of 1 [ 8 posts ] 



Author Message
 Post Posted: 18 Apr 2013, 09:16 
Offline

Joined: 20 May 2009, 10:24
Posts: 21
Auto:
Buna tuturor,
DE vreo 2-3 luni, am observat ca nu vrea sa traga de loc intre turatiile astea.Apoi isi da drumul.Care sa fie hiba oare????INdiferet de viteza, dar in a 2, si a 3-ia se simpte mai tare.CE ziceti????Mersi oricum!!!Motor de 1.6 CRDI 126.000 km la bord.Fara alte antecedente la bord.


Top 
 Post Posted: 18 Apr 2013, 12:21 
Offline
Moderator

Joined: 07 Feb 2009, 16:03
Posts: 972
Location: Bucuresti
Auto: Hyundai i30 1,6 CRDI
Daca schimbi treapta de viteza pana in 2200 ture, e normal sa faca asa. Fa schimbarea la 2700-3000 si vezi ce stie sa faca.

_________________
Viața e ca un tren. Cel mai bine e la vagonul-restaurant.


Top 
 Post Posted: 18 Apr 2013, 14:41 
Online
Moderator

Joined: 24 Jan 2008, 00:25
Posts: 2242
Location: Bucuresti
Auto:
Vad ca ai CRDI, eu am motor pe benzina aspirat dar cred ca tu ai turbina. Vad ca masina ar fi din 2009 si ai si peste 126.000 km.
Daca pina acum nu ai simtit acest fenomen (zici ca are probleme de vre-o 2-3 luni) , ar trebui verificata si turbina ( peste 100.000 km a functionat destul) daca nu cumva este "putin" blocata.
Daca nu , vezi ce zice si Dannyboy, si incearca sa o fortezi putin mai mult ,eventual s-o alergi citiva zeci de km.

_________________
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 97.000,00 km


Top 
 Post Posted: 18 Apr 2013, 15:00 
Offline

Joined: 20 May 2009, 10:24
Posts: 21
Auto:
Mersi de idei si sfaturi, dar pina acum tragea constant, indiferent de turatie, sau treapta.De schimbat vitezele in jur de 2000 de ture le schimb, nu merg mult in afara, cel mai mult in oras, doar la 2-3 zile cate 10*2 km in afara, asa mi-am dat si seama.Am facut si figura cu mersul turat in jur de 3500, o anumita distanta, dar nu prea a avut efect.( cte zeci,de km sa merg cu el turat cam la 3500- 4000 rpm??????) Unii ziceau ca e EGR_ul, ceva care face sa polueze,mai putin, dar nu stiu si care o fii, asta la masinaa asta, sau debitmetrul de aer, nu da informatii corecte.De facut nu am facut la ea, nimic, nimic inca.Nu stiu de unde sa o apuc.


Top 
 Post Posted: 18 Apr 2013, 15:20 
Offline

Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Posts: 3462
Location: Bucuresti - Titan
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
vezi daca e drive by wire s-ar putea sa fie o problema cu un motoras actionat de pedala de acceleratie (la mine asta a fost. aveam impresia ca da in nas si se simtea cel mai mult in vit 2 si 3)

_________________
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink


Top 
 Post Posted: 18 Apr 2013, 18:08 
Online
Moderator

Joined: 24 Jan 2008, 00:25
Posts: 2242
Location: Bucuresti
Auto:
In acest caz si quelloo are dreptate.
Trebuie mers intr-un service " serios " si testata electronic .
Sigur computerul va arata un cod de eroare.
Poate fi " bolnav " orice senzor (de turatie , de temperatura , de amestec, etc .)

_________________
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 97.000,00 km


Top 
 Post Posted: 18 Apr 2013, 20:02 
Offline
Moderator

Joined: 07 Feb 2009, 16:03
Posts: 972
Location: Bucuresti
Auto: Hyundai i30 1,6 CRDI
Daniel, se pare ca nu ai inteles. Nu ti-am zis sa mergi in 3000 pana la Oradea, ci doar sa maresti turatia la schimbarea vitezelor. Daca schimbi in 2800-3000, cand eliberezi ambreiajul, fara a accelera, vei vedea 2100-2200 rotatii, si in acest caz nu vei mai avea problema cu puterea.
Daca exista probleme la turbina, acestea se vor manifesta indiferent de turatie. Practic ti se fura din „cai”. Turbina poate fluiera chiar puternic, si tot functioneaza, dar cand crapa, vei lasa in spate un fum de nu se poate.

_________________
Viața e ca un tren. Cel mai bine e la vagonul-restaurant.


Top 
 Post Posted: 21 Aug 2013, 09:03 
Offline

Joined: 20 May 2009, 10:24
Posts: 21
Auto:
Problema am rezolvat-o poartial, chiar eu, am desfacut furtunul gros de aer, care face trecerea de la schimbatorul de caldura aer-aer la galeria de admisie si era chiar la intrare, din cauza, chestiei aia, care nu mai stiu cum o cheama un adevarat perete de calamina.Toata galeria de admisie este cu calamina, am curtat cat am putut si motorul a mers mult mai bine. Am curatat, tot ce este pe acolo, plus ceva ulei, pe furtun, si merge mult mai bine.SE mai simpte ca nu trage chiar constant, iar de la 2200, cand intra turbina, trage mai tare.ERa dar nu mult ulei, si in schimbator, l-am sters cu o carpa, si este mult mai bine.Galeria de admisie trebuie data oricum jos si curatata bec.Poate mai pats si altii, chestia asta, deci in principiu este tot vechea problema, a calaminei.De mers este de preferat a se merge totusi, cu motorul, in jurul turatiei de 2000 ture/minut si nu mai jos, cu mult,Multumesc mult pentru idei si sugesti, tuturor ........de facut inca nu am facut nici un test motor sau asa ceva, desi cred ca s-ar impune totusi.


Top 
Display posts from previous:  Sort by  
 
 Page 1 of 1 [ 8 posts ] 




Club KIA » Modele KIA » Cerato » Tips & Tricks


Who is online

Registered users: BAU, Bing [Bot], cristinub1, Exabot [Bot], MSNbot Media, Stely, Yahoo [Bot]

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to: